Olemme olleet yhdessä reilu pari vuotta. Heti alusta asti älyttömiä ylä-ja alamäkiä. Mies petti heti alussa, mutta sen jälkeen on luotettavuuden suhteen ollut täydellinen. Välittää minusta helvetisti, tiedän sen ja samoin minä hänestä.
Mies on kuitenkin sairastunut kovaan masennukseen tämän aikana - on työtön, on rahaton, ei luottotietoja, alkoholiongelma.. kaikki on paskaa ja jokaisesta pienestä virheestä mäkättää minulle ja on katkera koko maailmalle. Ei suostu ammattiapuun.
Hän on ihana pari tuntia päivästä. Koko päivän hän vaan valittaa ja raivoaa, mahdollisesti vetää kännin ja seuraavana päivänä morkkiksissaan pyytelee anteeksi. Yleensä iltaisin hän rauhottuu ja on ihana. Mutta siinä vaiheessa hän on saanut minut jo itkemään monta kertaa ja haukkunut maanrakoon, enkä pysty sopeutumaan hänen mielialanvaihteluihinsa, joten alan selvittämään näitä hänen tekemiä asioita ja siitä sitten taas kinataan. Älytön oravanpyörä!
Hän on niin täynnä itseään ja omaa paskaansa ettei pysty huomioimaan minua. Ja jos "hyvinä hetkinä" hän on huomioinut minua, niin seuraavassa huonossa hetkessä minä olen taas sairaalloisen huomionhakuinen kun pyysin halaamaan tms. Hän vaatii minulta kaikkea ja itse ei toteuta samoja vaatimuksia kuitenkaan.
En tiedä mitä teen! Meillä on myös kivaa, älytön luottamus ja yhteistyö, omat hauskat jutut ja tiedämme kaiken toisistamme. Minä en kuitenkaan saa sitä lohtua ja rakkautta mitä kaipaan, mutta en myöskään pysty jättämään häntä, kuvittelen vaan että kyllä kaikki parantuu vielä.. Järki kyllä sanoo että lähde tyttö menemään, mutta rakkaus ja välitys ei anna.
Vaikea suhde, mitä teen...
Tyhmänainen
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888