Selluliitti hyökkää

Shelluloidia

Selluliitti vaanii minnuu joka nurkan takan !

17

2155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laisoc
    • pietarieroska
    • vittu.saatana

      vittu saatana

    • Sellumies

      Mihin se hyökkää?

    • matrixeroculesosn

      sun päälle ja antaa selkään...

    • pietueroinen

      onko se väkivaltainen ??

    • Anonyymi

      Koronasta varoiteltiin 2007 mutta mitään ei tehty.

      Tutkijat varoittivat Kiinan eläintorien ”aikapommista” jo 12 vuotta sitten. Lokakuussa 2007 neljä hongkongilaistutkijaa julkaisi arvostetussa Clinical Microbiology Reviews -lehdessä artikkelin, joka käytännössä ennusti askel askeleelta koronapandemian synnyn.

      Se, että lepakoissa on valtavasti erilaisia SARS-CoV-tyypin viruksia yhdistettynä eksoottisten nisäkkäiden syömiseen Etelä-Kiinassa, on aikapommi, tutkijat varoittivat

      Yksikään maa ei painostanut Kiinaa siivoamaan villit eläintorinsa, yksikään poliittinen johtaja ei varannut kansalaisilleen riittävää määrää suojavälineitä.

      Se, että nykyinen pandemia on lähtenyt lepakoista, ei myöskään yllätä tutkijoita.

      juuri Kiinan valtavilla eläintoreilla niiden kantamat virukset pääsevät hyppäämään johonkin toiseen nisäkkääseen ja sitä kautta ihmisravinnoksi.
      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/b3b1eb6e-713e-4254-ac26-34b9583bbf35

      • Anonyymi

        Kyllä se on ihan tahallaan tehty tauti, jota levitettiin rokotteiden-saaneiden osalta. Nuo olivat itse-immuuneja Perkeleen palvelijoita. Näin vlogeja, joissa olivat innoissaan, mihin suuntaavat seuraavaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan tahallaan tehty tauti, jota levitettiin rokotteiden-saaneiden osalta. Nuo olivat itse-immuuneja Perkeleen palvelijoita. Näin vlogeja, joissa olivat innoissaan, mihin suuntaavat seuraavaksi..

        Sitäpaitsi, se on sieni, eikä virus.


    • Anonyymi

      toyota conona

      • Anonyymi

        eikun korona piikki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikun korona piikki..

        korona piikki täytyy ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korona piikki täytyy ottaa

        eikä pidä ottaa mitään piikkejä-
        [email protected]


    • Anonyymi

      No, itsellä on tapana hieroa peffaa joka kerta, kun olen käynyt wc:ssä - pysyy ainaki ei-satunnaisena. Mustaa-teetä voin myös suositella.

    • Anonyymi

      Mennyt näköjään koronaan jutut, mutta sanonpa itse asiaan, että neljä päivää valkoisella spagetilla, niin rinnat roikkuu niin, ettei tunnistakaan..

      • Anonyymi

        korona on ovellasi


      • Anonyymi

        palasin uudestaan ovelle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe