Mies säikäytti kunnolla

Pelottaa

Joo, meille tuli riitaa siitä että missä voluumissa TV oli, sanoin että yhdessätoista, mies sanoi kahdessatoista. Korotin melkoisesti ääntä kun huusin "se oli jumalauta yhdessätoista!" Kun mies ärähti todella pelottavasti: "korotakki vielä kerran ääntäsi mulle noin niin tavarat lentää". Olen ennenkin pelännyt miehen raivareita mutta nyt tuli ne sanat joita pelkäsin koko ajan. Pelkään miestä kun tämä raivoaa /huutaa/ vihastuu. Rikkoi kerran ihan kovaa muovia olevan penkin istuimen nyrkillä.
Mitä ajatuksia tilanne herättää ja miten voisin välttyä siltä? Kun minulla sattuu ääni nousemaan kun kiihdyn. Vaikeaa tulee olemaan mutta.. mielipiteitä?

5

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pop98

      Naiseni korottaa ääntään joskus.
      En yleensä reagoi.

      Joskus kun hän menee liian pitkälle ärähdän takaisin, tai älyllisellä kumoamattomalla faktalla käsken olla hiljaa asiasta jos (kuten yleensä) hänellä ei ole mitään järkevää aihetta, vain menkat tms.
      Naiset suuttuu siksi että on paha olla, mies ei ole tehnyt yhtään mitään, mutta se kohdistetaan silti aina mieheen.

      Ei koskaan tarvi turvautua fyysiseen voimaan millään tavalla, joskus otan tukevasti syliin jos tilanne tuntuu sopivalta, toki joskus muija vastaa fyysiseen positiiviseen lähestymiseeni nyrkillä kopauttamalla jos ei ole sopiva aika/tilanne.

      Jos miehessäsi on ohjelmoitu lapsuudessa tapa reragoida fyysisellä väkivallalla silloin kun sanalliset taidot loppuu, ei se ole hyvä merkki, tietää vaikeuksia pidemmän päälle, kun piirre tahtoo vaan vahvistua. Esim jos on/tulee lapsia niin vakava asia.

      Mutta kiltti mukava, mutta vähemmän väkivaltaista testosteronia sisältävä mies, tuskin sinua seksuaalisesti viehättäisi, joten sinun on vain elettävä asian kanssa..

    • eiparisuhdetta

      Riidellä nyt jostain tv:n äänenvoimakkuuden tasosta.
      Se on lapsellista, tyhmää, idioottimaista, keskenkasvuisuutta, nuijamaista, aivan peffasta. Kasvakaa aikuisiksi! Tämä koskee teitä molempia.
      Ette ole aikuisia, ettekä sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa.

    • Sullejust

      Ylen kanavilla mul on 17, muuten 10. Ärsyttää, jos joku huudattaa 30-40 lukemissa. Kokemusta on. Tunteet hyvä olla kontrollissa. Huono jos eskaloituu uhkaksi.

    • kuulossavikaavikaa

      Kutonenkin riittää. Sanoisin, että muuten tarvii kuulolaittetta, kun siitä voluumit nousee.

    • UniVersaalinen

      Olette molemmat väärässä, sopiva tyhmentimen taso on 7.
      En jaksa nyt vääntää tästä matemaattista yhtälöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe