Voisiko naiset palstalla kertoa miksi kaikki ex naiseni ovat rakastuneet "sätkäkonehippeihin", vaikka ei sillä mitään merkitysä minulle olekkaan...enää. Kunhan vaan kyselen aikani kuluksi ja uteliaisuttani.
https://youtu.be/nXTtA5bKHrM
Pahin kilpailijani..."sätkäkonehippi"
11
545
Vastaukset
- yybee
Mukavaa vaihtelua varmaan, kaltaisesi vanhan vitjamunan jälkeen.
- siinäsupersankarit
Tarkoitit ehkä tätä MÄKÖveriä joka seikkailee aina ilmastoiniteippinsä kanssa kuten Jeesus kersanaan, SähköHippi voi olla sitten joo joku eri "Supersankari" sitten kuten joku IronMAN, RAUTAUKKO RAKENTAA SÄHKÖTEIPISTÄÄN LAITTEITA.
- pitkätukka-68
En mä käytä konetta sätkänkäärintään.
"Sätkäkonehippi" on palstatermi täysin falskille feikkaajalle (josta naiset tietenkin pitävät enemmän kuin sinusta).
- Karvamies
Sätkäkonehippi on mies, joka ajaa Citreon 4 cv: tä rättikatolla, koska tavallinen olisi pelkkä "rättäri". Sätkäkonehipin karderoopiin kuuluu myös tyylikäs Afgaanitakki.
- Tyydass
Karvamies kirjoitti:
Sätkäkonehippi on mies, joka ajaa Citreon 4 cv: tä rättikatolla, koska tavallinen olisi pelkkä "rättäri". Sätkäkonehipin karderoopiin kuuluu myös tyylikäs Afgaanitakki.
Väärin. Aito sätkäkonehippi ajelee julkisilla koska eihän niillä ajokorttia ole. Kesäisin voit bongata sätkäkonehipin puistosta työntämässä ruosteista polkupyörää, muovikassin nyssykkä sarvessa.
- Karvamies
En suostu yhtymään tuohon näkemykseen. 70-luvun alkupuolen maailmassa sätkäkonehippi oli tuo, jonka kirjoitin lisäksi heillä saattoi olla kahvapulisongit.
- pitkätukka-68
Olenhan mä vähän hipppi, mutta en ilmeisesti kuitenkaan sätkäkonehippi, sillä mikään kuvailemistanne ei sovi minuun.
Sinällään ihan hyvä, olen mielelläni luokittelematon (vai olenkohan luokaton). - Karvamies
TM- lehtihän aikoinaan teki näitä tämmöisiä autovertailuja, joissa oli myös CV 4 testattavana ja he kyllä käyttivät kyseisestä autosta termiä "sätkäkone". CV 2 oli puolestaan perinteisesti "pupujussi". Kun katsoo sen aikaisia valokuvia Ben Zyskowtczhista ja Kimmo Sasista (Afgaanitakkeineen) niin siinä on sätkäkonehippi.
Tämä toinen termi/ käsite; jännäpoika/ jännämies on jännäpojan osalta myös kyseiseen aikaan liittyvä. Jännäpoika tarkoitti "kevari"- kortin omaava, jolla silkkihuivi, röyhelöpaita, metallihohtoinen kypärä, hyvät hampaat. Vanhimmat naiset jotka käyttivät jännäpoika- termiä olivat syntyneet 1800-luvun puolella-revi siitä.
Jännämiehiä ei siihen aikaan vielä ollut. Siihen aikaan naimisiin mentiin siinä 20-vuoden molemminpuolin. 30-vuoden jälkeen saatiin ensimmäinen sydänkohtaus. 50-vuotiaina osa kuoli jo pois. Palstalla esiintyvä "jännämies"- termi olisi ollut mahdoton siihen aikaan, koska piti ottaa itse vastuu omasta elämästään.
- oot.luuseri
Koska sinulla on huono naismaku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
