Eikö pitäisi käsittää, että jos vastailee kaikkiin keskusteluihin kymmenillä viesteillä, voisi myös itse tehdä joskus avauksen, eikä vaan ratsastaa muiden siivellä!
Elääkö Tellukka muiden siivellä
57
1173
Vastaukset
Ja nytkö odotat minun tekevän vastineeksi aloituksen sinusta?
Oota vaan älä pitkästy ...- OhMyGodnes
Missä se sun kaveris korppikotka luuraa, kun ei tullut laiturin kaivannosta mitään väliaika tietoa. Eikai se ole saanut auringonpistosta?
- Akkupolkupyörä
Pakkas-auringon-pistos on kavala sairaus.
- wirniks
ruotsalaisvahvistus, kjäh, kjäh
- gwfef
Mun näytölle pompsahti heelveetin iso Tellukan profiilikuva, pelästyin aivan saamaristi että nytkö Justiina tulee ruudusta läpi.
- kohtalosi.tellu
Kyttää vielä 70 palstalla, missä tämäkin porukka kirjoittaa.
Jatkaa paskamaisena nuuskijana oloa ja kaivaa kaikki vanhat paskat esiin.- keksi.jotai.omaa
2lesken
24.3.2018 16:27
Kyttään vielä 70 palstan, missä tämäkin porukka kirjoittaa.
Alan paskamaiseksi nuuskijaksi ja kaivan kaikki vanhat paskat esiin.
Etsin virheitä ja vain virheitä.
- Horohoro
"kohtalosi.tellu"
Tellu on pieni hoo
h.- kohtalosi.tellu
Ihan pieni horoko?
- Ihmetteliä
Vaikka on kieli poskessa tehty aloitus, niin kyllä on totta toinen puoli. Miksi yksi saa vaan vidduilla toisille eikä tee omaa avausta jossa muut voisivat antaa takaisin?
Ymmärsinköhän nyt oikein.
Haluaisit minun siis tekevän aloituksen, että saisit vidduilla minulle.
Mutta, hyvänen aika, voithan sinä kokeilla vidduilla minulle vaikka tässä ja nyt, mikä sinua estää, tai tehdä oikein vielä uuden Tellukallevidduiluketjun.- Ihmetteliiä
Tellukka kirjoitti:
Ymmärsinköhän nyt oikein.
Haluaisit minun siis tekevän aloituksen, että saisit vidduilla minulle.
Mutta, hyvänen aika, voithan sinä kokeilla vidduilla minulle vaikka tässä ja nyt, mikä sinua estää, tai tehdä oikein vielä uuden Tellukallevidduiluketjun.Ei yksi ketju riitä ja kaikille pitää antaa tasapuolinen mahdollisuus piilovittuiluluun, joten yritä kerrankin olla kuin muut ja tee myös avauksia.
Ihmetteliiä kirjoitti:
Ei yksi ketju riitä ja kaikille pitää antaa tasapuolinen mahdollisuus piilovittuiluluun, joten yritä kerrankin olla kuin muut ja tee myös avauksia.
No mene nyt vidduilemaan. Siellä on avaukseni valmiina.
Vai etkö sitten osaakaan?- Alkoi.kiinnostaa
Ihmetteliiä kirjoitti:
Ei yksi ketju riitä ja kaikille pitää antaa tasapuolinen mahdollisuus piilovittuiluluun, joten yritä kerrankin olla kuin muut ja tee myös avauksia.
Olet sinä sika jehu, sait vanhan ruottinhoron valtaasi mitta varo ettei haise liikaa omakehu!
Alkoi.kiinnostaa kirjoitti:
Olet sinä sika jehu, sait vanhan ruottinhoron valtaasi mitta varo ettei haise liikaa omakehu!
Miksiköhän kukaan ei halua yrittää vidduilla minulle. Pelkkää lällyä alkoi siihen minulta pyydettyyn aloitukseen tulemaan.
Ettekö te osaa?
Muistan Tellukan tehneen ainakin yhden aloituksen.
Olisihan se mukavaa jos tekisi toisenkin.
Mutta ei niistä Tellukan siivistä kannata huolta kantaa.
Hyvin ne lentää.- Zhuravlit
Tekee yhden, jämäkän ja mieleenjäävän aloituksen, niin kuin Tellukka teki: "Helsinki vai Turku", eikä kymmeniä turhia.
- Sivustaseurannut
Zhuravlit kirjoitti:
Tekee yhden, jämäkän ja mieleenjäävän aloituksen, niin kuin Tellukka teki: "Helsinki vai Turku", eikä kymmeniä turhia.
Kumma juttu kun kukaan ei muista sinun nikkiä eikä muista myöskään tuollaista avausta?
Terve Tellu, kaikkien puskahuutelujoiden äiti. - Zhuravlit
Sivustaseurannut kirjoitti:
Kumma juttu kun kukaan ei muista sinun nikkiä eikä muista myöskään tuollaista avausta?
Terve Tellu, kaikkien puskahuutelujoiden äiti.Sepä riittää että minä muistan tuon aloituksen, mitä näitä tuhansia nikkejä muistelemaankaan. Oletko sinä kaikki muut?
- Sivustaseurannut
Zhuravlit kirjoitti:
Sepä riittää että minä muistan tuon aloituksen, mitä näitä tuhansia nikkejä muistelemaankaan. Oletko sinä kaikki muut?
Tuliko paljon viestejä, entä vinoilua tuohon keskusteluun?
- Zhuravlit
Sivustaseurannut kirjoitti:
Viestien määrää en muista, mutta mielestäni pysyi melko asiallisena.
Etipä arkistosta. Sivustaseurannut kirjoitti:
Mitä vielä! Se oli oikein hyvä keskustelu. Kyllä Tellu osaa.
- Alkoi.kiinnostaa
eppu2 kirjoitti:
Mitä vielä! Se oli oikein hyvä keskustelu. Kyllä Tellu osaa.
Osaatko vielä vastata siihen että miksi se on muuttunut tuon jälkeen tuollaiseksi telaketjuksi?
Alkoi.kiinnostaa kirjoitti:
Osaatko vielä vastata siihen että miksi se on muuttunut tuon jälkeen tuollaiseksi telaketjuksi?
Ei Tellu ole miksikään muuttunut, hänhän on muutosvastainen, etkö ole huomannut.
eppu2 kirjoitti:
Ei Tellu ole miksikään muuttunut, hänhän on muutosvastainen, etkö ole huomannut.
Itsensä erilaiseksi muuttamisvastainen, en muutosvastainen tai muuttumisvastainen.
Näetkö vieläkään sisältöeroa noissa sanoissa?Tellukka kirjoitti:
Itsensä erilaiseksi muuttamisvastainen, en muutosvastainen tai muuttumisvastainen.
Näetkö vieläkään sisältöeroa noissa sanoissa?Jaaha, mutta kun Sinä et näe eroa muutoksessa, joka lähtee sisäisestä itsestä, vaan vänkytät aina jotain pakkomuutosta, josta ei kukaan ole maininnut mitään.
eppu2 kirjoitti:
Jaaha, mutta kun Sinä et näe eroa muutoksessa, joka lähtee sisäisestä itsestä, vaan vänkytät aina jotain pakkomuutosta, josta ei kukaan ole maininnut mitään.
Näenhän minä eron ihmisen luonnollisessa muuttumisessa ja siinä, että itseensä tyytymättömänä hänen sisältään lähtee halu muuttaa itsensä ihanteensa (tai ympäristön odotusten) mukaiseksi ihmiseksi.
Opettele sinäkin vain hyväksymään itsesi sellaisena kuin tällä hetkellä olet. Kyllä ne muutokset sinuun tulevat luonnostaan, kun niitten aika on tulla. Turha niitten kansa on kiirehtiä, sillä itseäsi jatkuvasti paremmaksi muuttamalla et tule koskaan tuntemaan olevasi itsellesi tarpeeksi hyvä.Tellukka kirjoitti:
Näenhän minä eron ihmisen luonnollisessa muuttumisessa ja siinä, että itseensä tyytymättömänä hänen sisältään lähtee halu muuttaa itsensä ihanteensa (tai ympäristön odotusten) mukaiseksi ihmiseksi.
Opettele sinäkin vain hyväksymään itsesi sellaisena kuin tällä hetkellä olet. Kyllä ne muutokset sinuun tulevat luonnostaan, kun niitten aika on tulla. Turha niitten kansa on kiirehtiä, sillä itseäsi jatkuvasti paremmaksi muuttamalla et tule koskaan tuntemaan olevasi itsellesi tarpeeksi hyvä.Minä olen aina hyväksynyt itseni omanlaisenani.
Siitä ei ole kysymys tässäkään asiassa. Sinä vain et millään sitä ihmisen kehitysasiaa tajua.
Eräs fiksu palstalainen sanoi kerran, että jos ihminen ei yhdellä selityksellä tajua asiaa, ei se sitä tajua toisellakaan selittämällä.eppu2 kirjoitti:
Minä olen aina hyväksynyt itseni omanlaisenani.
Siitä ei ole kysymys tässäkään asiassa. Sinä vain et millään sitä ihmisen kehitysasiaa tajua.
Eräs fiksu palstalainen sanoi kerran, että jos ihminen ei yhdellä selityksellä tajua asiaa, ei se sitä tajua toisellakaan selittämällä.No sen minä olen huomannut, sillä näitten vuosien mittaan olen asiaa sinulle yrittänyt selittää monissa ja monissa itsensäkehittämisketjuissa.
- omakohtainenkokemus
Tellukka kirjoitti:
Opettele sinäkin vain hyväksymään itsesi sellaisena kuin tällä hetkellä olet. Kyllä ne muutokset sinuun tulevat luonnostaan, kun niitten aika on tulla. Turha niitten kansa on kiirehtiä, sillä itseäsi jatkuvasti paremmaksi muuttamalla et tule koskaan tuntemaan olevasi itsellesi tarpeeksi hyvä.Mutta jos ihminen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisena kuin se on ollut jo monta vuotta niin tuskin silloin on tarvetta ajatella, että muutokset tulevat luonnostaan silloin kun niille olisi aika. Sehän on silloin jonkun muun tapa ajatella kuin henkilön itsensä. Ja siinä on ristiriita silloin kun ihmiset haluavat auttaa tätä ihmistä muutoksen tielle. Kun ihmisellä itsellään ei ole tarvetta muutokseen, hän pelkästään ahdistuu muiden ihmisten vaatimuksista.
omakohtainenkokemus kirjoitti:
Mutta jos ihminen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisena kuin se on ollut jo monta vuotta niin tuskin silloin on tarvetta ajatella, että muutokset tulevat luonnostaan silloin kun niille olisi aika. Sehän on silloin jonkun muun tapa ajatella kuin henkilön itsensä. Ja siinä on ristiriita silloin kun ihmiset haluavat auttaa tätä ihmistä muutoksen tielle. Kun ihmisellä itsellään ei ole tarvetta muutokseen, hän pelkästään ahdistuu muiden ihmisten vaatimuksista.
Onhan meitä muutoksen tielle ohjaaja maailma täynnään. Kuka mihinkin muutokseen ohjaamassa.
Enkös minäkin tuossa jo yrittänyt ohjata eppua muutokseen ja ottamaan itsensä sellaisena kuin on ilman halua muuttaa itseään. Ahdistuikohan hän nyt, koska ei vaikuttanut hänellä olevan sitä sisäistä halua?Tellukka kirjoitti:
Onhan meitä muutoksen tielle ohjaaja maailma täynnään. Kuka mihinkin muutokseen ohjaamassa.
Enkös minäkin tuossa jo yrittänyt ohjata eppua muutokseen ja ottamaan itsensä sellaisena kuin on ilman halua muuttaa itseään. Ahdistuikohan hän nyt, koska ei vaikuttanut hänellä olevan sitä sisäistä halua?Hyi Sinua Tellukka, kuinkas tuommoiseen sorruit, että ihan yritit muutosta minun niskaani ajaa.
Nyt minä olen niin ahdistunut, onneksi ei aurinko paista, ei tule varjoa, pelkäisin varmaan sitäkin. HUI!eppu2 kirjoitti:
Hyi Sinua Tellukka, kuinkas tuommoiseen sorruit, että ihan yritit muutosta minun niskaani ajaa.
Nyt minä olen niin ahdistunut, onneksi ei aurinko paista, ei tule varjoa, pelkäisin varmaan sitäkin. HUI!Ahdistuit, kun sinulla ei ollut sisäistä halua muuttaa itseäsi?
Muutuit siis kuitenkin ja ihan luonnostaan, koska ne halusi itsesi muuttamiseen meni.Tellukka kirjoitti:
Ahdistuit, kun sinulla ei ollut sisäistä halua muuttaa itseäsi?
Muutuit siis kuitenkin ja ihan luonnostaan, koska ne halusi itsesi muuttamiseen meni.Ei saa kiusata Eppua!
- romrio
Halvat on sinullakin huvit...ääliö:)))))
- eitäyspäisenjuttuja
Huomennaa heti aamusta menet arvauskeskukseen ja pyydät kriisiapua.
Ja vahvemmat lääkkeet.- hurjatäti
Miksi tämä ketju ahdistaa juuri sinua?
- eitäyspäisenjuttuja
hurjatäti kirjoitti:
Miksi tämä ketju ahdistaa juuri sinua?
Ei ketju vaan aloitus, se on idiootin käsialaa.
- hurjatäti
eitäyspäisenjuttuja kirjoitti:
Ei ketju vaan aloitus, se on idiootin käsialaa.
Itsehän sinä vastailet ja teet tästä ketjua.
- eitäyspäisenjuttuja
hurjatäti kirjoitti:
Itsehän sinä vastailet ja teet tästä ketjua.
Ja tämä on kolmas lenkki ketjuun:)))
Mitä se sinulle kuuluu kuka tekee avauksia tai on tekemättä.
- astinlaukka
Onko Tellukka ollut yhteydessä siihen siivoojattareeseen, kun en ole juttuja nähnyt. Monesti nokitteli Palomaa. Missä luuraa Palomakin , vai siirtyikö seuraavaan luokkaan eli kahvipirttiporukkaan vertailemaan Gevalian paahtoastetta Juhla-Mokkaan?
- kylmäkivi
huomioitavaa myös ettei ole korppistakaan näkynyt koko päivänä olen silti satavarma että se raaakkuu kommenttejaan puskasta
- Ouukkii
kylmäkivi kirjoitti:
huomioitavaa myös ettei ole korppistakaan näkynyt koko päivänä olen silti satavarma että se raaakkuu kommenttejaan puskasta
Se oli kuulemma tehnyt kaivannon laituriltaan joten onhan vaara, että se on pudonnut järveen?
Ouukkii kirjoitti:
Se oli kuulemma tehnyt kaivannon laituriltaan joten onhan vaara, että se on pudonnut järveen?
Kerkesin tänäänkin istua kaivannossani 1,5 tuntia. Sen nimi muuten on kolo. Ei tuule juurikaan sisään. Lattialla on räsymatto ja penkissä tyynyt ja lampaannahka tyynyn päällä, shaali polvilla. Picnik-korissa kaakaota ja tänään paperipussissa korvapuusti. Kyllä vain kelpasi.
- jagtror
Tellukka är dum
- ruotsihakusessa
Jag tycker samma
- mittatäynnä
Mitä perusteita tämän palstahäirikön kirjoittamiselle täällä on? Ruotsalaisella siivoojarievun elämä täysin erilaista mitä vastaavan ikäisten normikansalaisten Suomessa. Onko koti-ikävä noin kova?
- elviiraz
KRÖHÖM, KÖH, KÖH
Tällainen ketju tänään.
Vaatii paksua nahkaa lukea näitä arvosteluja itsestään. Minä masentuisin ja panisin rukkaset naulaan :D- kylmäkivi
se on erittäin paljon itseaiheutettua
kylmäkivi kirjoitti:
se on erittäin paljon itseaiheutettua
Minä ihmettelen, miten tyhmää porukkaa täällä on kirjoittamassa, kun minulla ei ole aloituksessa olevasta nimimerkistä oikeastaan minkäänlaista mielikuvaa.
Hän on ilmeisesti nainen, jaminua ei naisten omat jutut kiinnosta.
No, sitten minä ymmärrän, joo, nämä tässä ketjussa inisevät on naisia, jaiso joukko naisia, eihän ne keskenään pärjää, enpäs ajatellut aiemmin.
Jatkakaa vaan, sinäpä teette itsenne hölmönnäköiseksi.Minulla on joskus pikkunen koira, sellainen rotankokoinen, jota ulkoilutan. Se räyskyttää aina isommille koirille, kun se pelkää niitä.
Kerran se näki oman kuvansa ulko-oven lasissa ja päästi kamalan kiljaisun. Heti kun mentiin ulos ja oli pimeää, niin se alkoi räyskyttämään täysillä kaiken varalta pelotellakseen pakoon kaikki mitä siellä pimeässä mahdollisesti saattoi olla.
Jotenkin samaistan tämän palstan pikku Räyskyn aina siihen pikkuiseen hoitokoiraani ja tulee sellainen hellyttävän huvittava olo, kun näen sen räyskyttävän.
Miksi minä masentuisin ja sitä pakoon menisin, sillä "ei haukkuva koira pure".- kylmäkivi
Tellukka kirjoitti:
Minulla on joskus pikkunen koira, sellainen rotankokoinen, jota ulkoilutan. Se räyskyttää aina isommille koirille, kun se pelkää niitä.
Kerran se näki oman kuvansa ulko-oven lasissa ja päästi kamalan kiljaisun. Heti kun mentiin ulos ja oli pimeää, niin se alkoi räyskyttämään täysillä kaiken varalta pelotellakseen pakoon kaikki mitä siellä pimeässä mahdollisesti saattoi olla.
Jotenkin samaistan tämän palstan pikku Räyskyn aina siihen pikkuiseen hoitokoiraani ja tulee sellainen hellyttävän huvittava olo, kun näen sen räyskyttävän.
Miksi minä masentuisin ja sitä pakoon menisin, sillä "ei haukkuva koira pure".sama koskee yhtälailla myös sinua ja sinä se vasta kova oletkin räksöttämään ihan kaikesta
- HävettääEnKuuluJoukkoon
Minä jättäisin moiset höpötykset ihan omaan arvoonsa, enkä vaivautuisi kommentoimaan millään tavoin. Ellei sattuisi iskemään yllättävä höpötysvire.
Välillä joutuu toteamaan, että tässäkin ikäluokassa on hämmästyttävän paljon typeriä, sivistymättömiä ihmisiä. Siis ihan oikeasti Suomessa ja syntyperäisiä suomalaisia. - toim.huom
HävettääEnKuuluJoukkoon kirjoitti:
Minä jättäisin moiset höpötykset ihan omaan arvoonsa, enkä vaivautuisi kommentoimaan millään tavoin. Ellei sattuisi iskemään yllättävä höpötysvire.
Välillä joutuu toteamaan, että tässäkin ikäluokassa on hämmästyttävän paljon typeriä, sivistymättömiä ihmisiä. Siis ihan oikeasti Suomessa ja syntyperäisiä suomalaisia.Tellukka on ruotsinsuomalainen Ruotsissa ja tyhmä!
Tellukka kirjoitti:
Minulla on joskus pikkunen koira, sellainen rotankokoinen, jota ulkoilutan. Se räyskyttää aina isommille koirille, kun se pelkää niitä.
Miksi minä masentuisin ja sitä pakoon menisin, sillä "ei haukkuva koira pure".Meillä oli pieni Lapin pystykorva. Se oli kova räksyttämään.
Kun tuli ukkosen ilma ja jyrinä alkoi kuulua koira ryntäsi rappusilta risteykseen kuin musta salama ja räksytti vimmatusti, Kun jyrinä loppui palasi tyytyväisenä, sainpas peloteltua sen pois. Näin jatkui kerta toisensa jälkeen kunnes ukkonen lopahti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205303- 501361
- 11797
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46752
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52737- 46734
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49726Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8724