Naiset inhoavat rumien miesten lähestymisyrityksiä

Naisasialooser11

35

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Hyvä video oli ja tottakai inhoaa. Olen itsekkin lähestynyt naisia vuosia sitten ja naisen ilmeestä näki heti miten miesvihainen nainen oli minua kohtaan. Naisille merkitsee vain ulkonäkö ja naiset vihaa rumia miehiä.

• nvdjowncocn

Jenkkiroskaa jolla kiihotetaan omaa mieltä ätmiangstiin.

• Totuus-
      • Niiih

Tossa pitäis olla perässä kun kundi ois vähän siistiytynyt, pukeutunut ja käyttäytyis fiksummin.

• rivgmefim
        Niiih kirjoitti:

Tossa pitäis olla perässä kun kundi ois vähän siistiytynyt, pukeutunut ja käyttäytyis fiksummin.

Ja mitäs sitten sanoisit kun arvosanat olisivat edelleen yhtä huonoja?

• masentavaaaa

Myrkyllisiä videoita mutta onhan noissa totuutta.

• vcxzy

Miehetkö eivät inhoa rumien naisten lähestymisyrityksiä?

• lihavihatipunen

Just omin tulossa samaa kommentoimaan. En katsonut videoita mutta noin yleensä tuostahan saa sen käsityksen, että miehet riemusta kiljuen ottavat ensimmäisen ruman naisen, joka heitä lähestyy.

• Totuus-

Rumat naiset ei lähesty rumia miehiä. Ne lähestyy vain komeita miehiä ja kyllä komeat miehet panee myös rumia naisia koska ovat puutteessa ja pettävät.

• Naisasialooser11

Täysin totta, vaikka vajaaälyiset saattavat vastaan änkyttääkkin.

• lihavihatipunen
        Totuus- kirjoitti:

Rumat naiset ei lähesty rumia miehiä. Ne lähestyy vain komeita miehiä ja kyllä komeat miehet panee myös rumia naisia koska ovat puutteessa ja pettävät.

"komeat miehet panee myös rumia naisia koska ovat puutteessa ja pettävät."

Minkä takia komeat miehet ovat puutteessa?

• Katsos kun ne säännöt muuttuvat.

Tuskin kukaan kieltää, etteikö vieläkin olisi olemassa kaksinaismoralismia.

Ja mitä parempi asema naisilla taloudellisesti on, sen vapaammin naiset puolisonsa voivat valita. Peruskauraa.

• Totuus-
        lihavihatipunen kirjoitti:

"komeat miehet panee myös rumia naisia koska ovat puutteessa ja pettävät."

Minkä takia komeat miehet ovat puutteessa?

Komea jännämies pettää lähes aina. Naiset ei siihen usko koska komea on naiselle sama kun hyvä suhde. Siksihän te niitä komeita miehiä valitsette.

• vcxzy

Kaikkiennoiden ikiaikaisten "sääntöjen" mukaan miesten kuuluu tehdä aloitteet ja naisilla on oikeus valita haluamansa.

Vaikka yleinen moraalikäsitys hyväksyisikin miehille paneskelut, mutta naisille ei, niin silti ne hyväksyvät naisille oikeuden kieltäytyä kenen tahansa paskiaisen lähestymisyrityksistä. Ei teikäläiset pysty niitä ikiaikaisia sääntöjä muuttamaan yhtään sen enempää, kuin lutkailevat naisetkaan.

Naisten ei tarvitse hyväksyä jokaista kuvotusta, eikä miesten tarvitse hyväksyä naisten lutkailua. Näin se kuule vain menee, ei sun auta yrittää sitä muuttaa. Et nimittäin pysty.

• Wwuwuw kirjoitti:

Katsos kun ne säännöt muuttuvat.

Ja mitä parempi asema naisilla taloudellisesti on, sen vapaammin naiset puolisonsa voivat valita. Peruskauraa.

Niin näitä naisasialuuserin kaltaisia ätmiluusereita se kovasti vituttaakin, kun naiset saavat onneksi valita itse puolisonsa, eikä heidän ole pakko huolia jotain naisvihasta ja naisettomuudesta kärsivää luuseriätmiä.

• lihavihatipunen
        Totuus- kirjoitti:

Komea jännämies pettää lähes aina. Naiset ei siihen usko koska komea on naiselle sama kun hyvä suhde. Siksihän te niitä komeita miehiä valitsette.

Minä en valitse mitään koska olen ollut vuosikausia yksin. Kyllä toki katselen omaa silmääni miellyttäviä miehiä.

Sitä tuolla kysymyksellä hain, että eihän komean miehen tarvi olla suhteessa puuttessa koska tältä palstalta olen oppinut, että nainen on heti haarat leväällään kun näkee komean miehen.

• Naisasialooser11
        Wwuwuw kirjoitti:

Katsos kun ne säännöt muuttuvat.

Eli toisin sanottuna kiimareikä saa vallan jos se on taloudellisesti mahdollista. Ratkaisuhan on tällöin hyvin yksinkertainen eli naisista tehtävä taloudellisesti täysin riippuvaisia miehestä.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Eli toisin sanottuna kiimareikä saa vallan jos se on taloudellisesti mahdollista. Ratkaisuhan on tällöin hyvin yksinkertainen eli naisista tehtävä taloudellisesti täysin riippuvaisia miehestä.

Älä ruma lapsi itke.

Eikä tarvitse, sillä sehän on vain pelkästään hyvä asia, että naiset saavat opiskella, käydä töissä ja ovat taloudellisesti riippumattomia miehestä. Mutta sähän oletkin itse just niitä luuserimiehiä, jotka eivät ole pystyneet naista koskaan saamaan ja varmasti itsekin sä sen tiedä, etteivät naiset sun kaltaistasi rumaa ja nussimatonta luuserimiestä kelpuuta.

Ehkä sun vaan kannattaisi keskittyä muihin asioihin elämässäsi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Älä ruma lapsi itke.

Niin naisasialuuseri kun onkin itse just ruma mies, kun hänei ole naisille koskaan missään kelvannut ja sen vuoksi hän onkin niin katkera kaikkia naisia kohtaan siitä, kun ne hänen kaltaiset rumat miehet eivät ole naisille koskaan kelvanneet.

• Onhan mulla paljon naisia elämäni aikana ollut, toisin kun sulla varmasti ei ole ikinä ketään naista ollutkaan. Tällä hetkellä oon nyt sinkkuna, mutta se ei ole mulle mikään ongelma, kun viihdyn ihan hyvin sinkkuna.

Mutta sulle se sinkkuelämä tuntuu olevan isokin ongelma, kun sä täällä aina katkerana haukut viattomia naisia saatana!!!!!!!

• Naisasialooser11
        Wwuwuw kirjoitti:

Älä ruma lapsi itke.

Katkeran kurpan rutinaa.

• onkotimpallaavioehto
        DarkFear kirjoitti:

Eikä tarvitse, sillä sehän on vain pelkästään hyvä asia, että naiset saavat opiskella, käydä töissä ja ovat taloudellisesti riippumattomia miehestä. Mutta sähän oletkin itse just niitä luuserimiehiä, jotka eivät ole pystyneet naista koskaan saamaan ja varmasti itsekin sä sen tiedä, etteivät naiset sun kaltaistasi rumaa ja nussimatonta luuserimiestä kelpuuta.

Ehkä sun vaan kannattaisi keskittyä muihin asioihin elämässäsi.

Janicapa on täysin riippuvainen taloudellisesti Timpasta.

Katkeran kurpan rutinaa.

Miksi sä sitten kirjoitat täällä tollaista paskaa, että naisten työssä käyntiä pitäisi rajoittaa??? Taisi olla sittenkin tämä "katkera kurppa" ihan oikeassa sun suhteesi.

• fbjrbfbrjfbbjr
        lihavihatipunen kirjoitti:

Minä en valitse mitään koska olen ollut vuosikausia yksin. Kyllä toki katselen omaa silmääni miellyttäviä miehiä.

Sitä tuolla kysymyksellä hain, että eihän komean miehen tarvi olla suhteessa puuttessa koska tältä palstalta olen oppinut, että nainen on heti haarat leväällään kun näkee komean miehen.

Onhan se valomerkin aikaan ollut monta tuntia ilman, se mies. Pahimmillaan. Eli puute on hirmuinen. Vielä kun huomioidaan alkoholin vaikutus siihen miten mies naisen näkee, niin mätisäkilläkin saattaa olla hetkensä.

• hyväollanäkymätön

Eihän se niin ole, parasta on kun kukaan ei yritä lähestyä.

• Ulkonäkökeskeistä hömppää. Booring.

• Onko sinulla huomenna työpäivä? Jos ei ole, niin miksi? Nelikymppisenä opiskelu ei ole hyväksyttävä syy.

• super-atm kirjoitti:

Onko sinulla huomenna työpäivä? Jos ei ole, niin miksi? Nelikymppisenä opiskelu ei ole hyväksyttävä syy.

Kyllä valtiolle näyttäisi olevan.

• outsider1 kirjoitti:

Kyllä valtiolle näyttäisi olevan.

Oletkin yhteiskunnan, eli toisten ihmisten rahoilla elävä loinen.

• aikarientää
        super-atm kirjoitti:

Oletkin yhteiskunnan, eli toisten ihmisten rahoilla elävä loinen.

Yhteiskunta pesee sinunkin pyllysi kun tulee sen aika.

• aikarientää kirjoitti:

Yhteiskunta pesee sinunkin pyllysi kun tulee sen aika.

Miten tuo liittyy asiaan? Nyt kun olen työikäinen ja työkykyinen, niin teen töitä ja ansaitsen itse rahani. Kun olen vanhus, niin maksamillani veroilla ja saamallani eläkkeilläni saan asiaan kuuluvan hoidon.

Outsider1 elää yhteiskunnan losena koko elämänsä koska on laiska, eikä ole ansainnut yhtään mitään rahaa vaan hänen pitäisi elää nälässä ja köyhyydessä, mikäli yhteiskunta olisi oikeudenmukainen.

• h567jh67

"Ulkonäkökeskeistä hömppää."

Maailma on aika ulkonäkökeskeinen. Deal with it.

• Rumasinkkumies-

Rumat naiset vihaaa rumia miehiä.

• jaavainiin

En katsonut mutta on varmaa etten ole kyseisellä videolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2063
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1589
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      161
      1482
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      100
      1362
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1208
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      958
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      140
      957
    8. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      952
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      849
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      837
    Aihe