Lounasravintolan tarjoillijan iskeminen?

Ruokakin_on_hyvää

Olen nyt runsaat pari vuotta käynyt viikottain tietyssä lounasravintolassa syömässä. Muutama viikko sitten siellä aloitti uusi naispuolinen tarjoilija, joka on niin kertakaikkisen tyrmäävän kaunis, etten ole saanut häntä mielestäni. Jos hän sattuu olemaan lounasvuorossa, yritän olla tuijottamatta häntä, mutta vilkuilen kyllä katsekontaktin toivossa. Sen verran olen saanut kyylättyä, ettei hänellä ole nimettömässä sormusta. Mutta käsittääkseni sormus voisi olla pois myös hygieniasyistä?

Ongelma, jota olen pohtinut, on se, että hänen ammattiinsa kuuluu olla ystävällinen ja hymyilevä, joten en oikein osaa tulkita hänen käytöksestään, olisiko kiinnostus molemminpuolista. Olisiko ihan jees idea kysyä häneltä esimerkiksi sitä, haluaisiko hän lähteä kanssani elokuviin? Lienee kai sopivan viaton kysymys, mistä kuitenkin tarkoitus tulee toivottavasti selväksi

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeeeeeeeöööl

Voi jessus. No seuraa hymyileekö hän muillekin asiakkaille, luulen että tekee niin.
      Mutta venttaa vielä muutama kuukausi niin joku rohkeampi vie hänet sun nokan edestä, mikä ja missä lounasravintola on? Voisin käydä koettamassa onneani..

• Sullejust

Minusta hyvä selvittää ensin, onko vapaa vai varattu? Huomannut joissakin ravintoloissa, että tyyli voi olla jopa viettelevä? Tietävät pukeutumisella, mitä osaa kehossa syytä korostaa jne.

• pitkälounas

Samaa mieltä. Kysy suoraan onko vapaa. Jos on, ehdota sitten. Kai vapaassa maassa yrittää saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe