Naisen mielipiteet kummastuttaa

lkei

Oltiin yhdessä noin kolme vuotta kun naiselle iski vauva kuume, kovin touhotti ja piti saada alkuun,. Sitten se mitä ihmetten kun käytiin välillä ulkona lapsen syntymän jälkeen niin muija pukeutui aika arkisesti, joskus oli hame, korkkarit mutta yleensä farkut ja joku paita. Tyyli vaihtui kun olikin lähdössä naisporukan kanssa viihteelle. Yllä oli mun mielestä paljon seksikkäämpää vedintä. Kysyin kerran että miks noin, muija totesi että kai hän saa muidenkin silmissä olla seksikäs kuin vaan mun vai olenko mustis. Sitten kun perheelämä vakiintui ja muijalla alkoi meno vaihde hidastua alkoi niitä kilojakin kertyä reilummin. Seuraavan olen kuulut muijan jutuista hyvän kaverinsa kanssa ja ompa muija mullekin sen suoraan sanonut. Kaverilleen sanoi että ei ole enää niin väliä miltä näyttää tai tuleeko painoa lisää kuin on jo mies ja lapsi, perusasiat kunnossa niin ei tarvii enää pingottaa. Mulle taas on itsestään selvyys että haluan näyttää hyvältä avopuolison silmissä, olishan se esim, ikävää mennä siihen kumppanin eteen nuhjuisena ja vatsa roikkuen ja sanoo et mä haluun seksii. Avokki on lihonut aika reilusti, pitkään hyvinkin normaalivartaloinen tai täyteläinen myös lapsen syntymän jälkeen oli aika hyvässä kunnossa kunnes...Jos nyt katson naista ei samaksi tuntisi, varmaan eroa entiseen hyvään aikaan noin 20-25 kiloa, en tajua miks naisen pitää sortua moiseen kun kuntoilu ja ulkoilumahdollisuus olisi joka päivä mutta kai se niin on että ei välitä miltä näyttää mun silmissä ja voin kyllä sanoa että kun nainen tulee sänkyyn ei siinä halut ole heränneet enää pitkiin aikoihin ja sen myötä seksielämäkin ainakin toistaiseksi kuollutta, joskus pusu tai pari siinä kaikki. Kertokaa naiset miks pitää lihota kun vakiintuu, olen aika monta naista nähnyt kun tuttava ja keveri piiriä on, useilla lapsen saaneilla tuntuu kiloja tulevan reilusti, on siellä muutama normikin mutta useimmat lihavat ovat naisia. Ja todettakoot että kumppanilla ei ole mitään sairautta vaan johtuu mässystä ja laiskuudesta.

9

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni muukin nainen ja mies muuttuu kunkin elämäntilanteen vaatimuksia vastavaksi. Nämä ovat evoluutiossa kehittyneitä muutoksia. Se, että toinen ei niitä tahdo tuleviksi, on toki ymmärrettävää, ja aiheuttaa pahaa mieltä, mutta näin luonnossa ovat valikoituneet - eivät vain ominaisuudet - vaan myös ominaisuuksen muutokset.

      Luonto on tarkoituksenmukainen. Tarkoituksenmukaisuus ei ole etukäteen suuniteltua, päämäärähakuista, vaan on syntynyt siten, että sinänsä tarkoituksettomista geenimuunnelmistä on valikoitunut geenit, jotka ovat lisääntymiskykyisten jälkeläisten tuottamisen kannalta edullisimmat.

      • rajansa_kaikella

        Jos on viisas pitää itsestänsä huolta, on sitten nainen tai mies. Tuskin kukaan jaksaa kiinostua pidemmän päälle jos toinen lihoo tai turpoaa kuin pulla taikina, kyllä siinä mielenkiinto lähtee.


      • TotuusSattuuQC

        "Luonto on tarkoituksenmukainen. Tarkoituksenmukaisuus ei ole etukäteen suuniteltua, päämäärähakuista, vaan on syntynyt siten, että sinänsä tarkoituksettomista geenimuunnelmistä on valikoitunut geenit, jotka ovat lisääntymiskykyisten jälkeläisten tuottamisen kannalta edullisimmat."

        Taipumus lihoa runsaan ravinnon saannin takia on ihmisen geneettinen tapa varautua heikompiin aikoihin eikä sillä siis ole mitään yhteyttä pariutumiseen.


    • pitkätukka-68

      »...mut sit mä mietin, että ehkäpä elämä ei olekaan niin vakavaa; voi lihoa ja panna ketä vaan» (Heli Kajo)

    • totuudentorvenmiete

      Sen lihominen johtuu pelkästään sun huonoista seksitaidoista ja sun mustasukkasuudesta.
      Nainen kuntoilee ja pitää ittensä kunnossa vain silloin kun se saa hyvää seksiä ja niin paljon kuin se itte haluaa. Katsos kun huonoa seksiä ei jaksa kukaan nainen määräänsä enempää. Sun naises ei halua vielä lapsen takia erota, joten naises lihotti ittensä läskiksi. Nyt sen ei tarttee kuunnella sun kitinää sen vaatteista, tai siitä miten nainen kattelee muita miehiä himokkaammin kuin sinua.
      Kun se on vähemmän haluttava, niin sen ei tarttee suostuu seksiin sun kanssa niin usein kuin nättinä. Aina voi sanoo, että hoidan sut käsipelillä koska eihän sun muna edes ylety sinne minne pitäis.

      Kun erootte, naises laihtuu silmissä, kaunistuu, löytää sisäisen minänsä, eli himonsa. Seuraavaks se ottaa sellasen miehen joka on sinua sata kertaa parempi sängyssä.

      • nakkiri

        Sinähän se varsinainen lölppähuuli olet, aivoton hyypiö.


      • monta_piparia

        Varsinainen paskan jauhaja, moni mies saa niin huonoa seksiä muijalta että pitää käydä vieraissa.


    • ulosvain

      Kerroppa vaimollesi että nyt kun teillä kaikki perusasiat on niin hyvin hallussa, sinä haluaisit elää hyvin kaun juuri hänen kanssaan ja terveinä. Kerro myoskin että aletaan yhdessä kilojen pudotus( vaikka sina itse olisitkin langan ohut), koska se on yksi terveyden perusaskelista.
      Kerro että haluaisit lapsennekin kasvaa terveyttä korostavassa kodissa, mutta sinä tarvitset siihen vaimosi tukea.
      Sitten vain otat lapsenne kengurupussiin, rattaisiin, lenkkarit hänelle jalkaan ( valitse mikä sopii parhaiten hänen ikäiselleen) ja lähdette kolmestaan kunnon lenkille. Aluksi korttelin ympäri, sitten pidentäen matkaa joka kerralla korttelin (puolenkilometrin ) verran.

      Ehkä saatte naapurinnekin tai jotkun kavereistanne mukaan lenkeille?

    • elosilmä

      Itse asiassa jos jätetään terveysvaikutteet pois, niin jokainenhan jossain vaiheessa rupsahtaa. Tulee painoa tai ryppyjä. Onko itseasiassa mitään tekemistä sillä miltä ihminen näyttää jos häntä rakastaa. Vai oletko niin pinnallinen että naisen on mentävä vaikka leikkaukseen jotta näyttää SINUSTA seksikkäältä ja haluttavalta. Eikö ihminen saa olla sellainen kuin haluaa, näyttää siltä kuin haluaa ja olla silti rakastettu ja haluttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe