Kevätaurinko paistaa taas ja huomaan mieleni täyttyvän rakkauden kaipuusta. Ei tuo uutta ole minulle, mutta arvelin että ikääntyessä nuo haihattelut jäisi jo mielestä.
Mulla on ollut koko aikuisikäni käytössä perinteinen malli tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, eli olen hakenut seurani erilaisista kuppiloista. Treffikokemusta mulla on vain yksien sokkotreffien verran ja noiden treffien kuluessa kävi ilmeiseksi että emme olleet toisillemme luotuja.
Siinä missä kiinteistövälittäjän työssä kaikkein haastavin osuus on saada toimeksiantoja, niin treffeille haikailevien suurin haaste on sopia ne treffit. Tässä keskustelussa pitäisi kyetä nyt kuitenkin sivuuttamaan tuo haaste ja kuvitella että ollaan päästy sinne treffeille.
Palstalla lienee kokeneita treffailijoita, ja ehkä joku osaa valaista miten treffeillä pystyy tutustumaan? Tavallaan siis kyse on siitä, miten riisua naamarit ja kohdata oikeasti se treffikumppani egyptinvillapaidassaan?
PS: viittaus kiinteistövälitykseen ei viittaa omaan työhöni.
Miten tutustua treffeillä
72
1981
Vastaukset
- palstajumala
Aiotko kaikkien muiden syntiesi lisäksi mennä naisiin, sinä Laasaslaisuudesta luopunut veljiesi petturi?!
- palstajumala
A.Palstamäki kirjoitti:
Keskustelu on teoreettista.
Kun annat Saatanalle pikkusormesi, huomaat menettäneesi koko käden!
Jos oikea kätesi nytkähtelee kohti vieressäsi istuvan naisen syntisiä pakaroita, hakkaa se irti, sillä parempi on miehen menettää kätensä kuin Ätmiytensä. Jos silmäsi eksyvät edessäsi keimailevan Saatanan lähettilään rintavakoon, kaiva ne ulos kuopistaan, sillä parempi on miehen menettää silmänsä kuin Ätmiyteksä.
Tee parannus, tai pian olet aisuri! palstajumala kirjoitti:
Jos oikea kätesi nytkähtelee kohti vieressäsi istuvan naisen syntisiä pakaroita, hakkaa se irti, sillä parempi on miehen menettää kätensä kuin Ätmiytensä. Jos silmäsi eksyvät edessäsi keimailevan Saatanan lähettilään rintavakoon, kaiva ne ulos kuopistaan, sillä parempi on miehen menettää silmänsä kuin Ätmiyteksä.
Tee parannus, tai pian olet aisuri!Jos löytyisi joku ikäiseni, lähes viiskymppinen neitseellinen nainen, niin ei tulisi aisuria enää näillä kilometreillä.
- njwnd
palstajumala kirjoitti:
Tee parannus, tai pian olet aisuri!repesin totaalisesti.
Hienoa nähdä naistenk in välillä trollaavan. - plkijh
A.Palstamäki kirjoitti:
Keskustelu on teoreettista.
Kyllä, kyllä! Keskustelun tulee oleman aina ja iänkaikkisesti markkina-arvoteoreettista! Ylistys herralle, että näytit tällekin eksyneelle lampaalle valon!
njwnd kirjoitti:
repesin totaalisesti.
Hienoa nähdä naistenk in välillä trollaavan.Palstajumala on saanut minutkin nauramaan jutuilleen. Hyviä oivalluksia.
palstajumala kirjoitti:
Tee parannus, tai pian olet aisuri!Helpointa olis kuohia kassit pois ja lähtis nuokin halut jo heti kättelyssä. Sais pitää kätensä ja silmänsä, mitä nyt lisääntymishaluton mies munapusseilla tekee.
Silmät ja kädet on tarpeellisemmat.Nicitönnä kirjoitti:
Helpointa olis kuohia kassit pois ja lähtis nuokin halut jo heti kättelyssä. Sais pitää kätensä ja silmänsä, mitä nyt lisääntymishaluton mies munapusseilla tekee.
Silmät ja kädet on tarpeellisemmat.Näin olis helppoa pysyä kaidalla tiellä, poissa kiusauksista.😉
- Aitosinkkumies-
Ihmiset perinteisesti menee kahvilaan treffeille ja juttelevat mukavia naamatusten ja jossain vaiheessa tulee kiusallinen hiljaisuus. Itse en vie naista kahvilaan vaan vaikka rannalle kävelee tai sitten johonkin tapahtumaan kuten markkinoille, autonäyttelyn. Siinä liikuessa juttukin luistaa paremmin eikä ole sellaista väkisin yrittämistä. Pyydä naista vaikka leipomaan pullaa kotiisi, sekin on parempi kun istua kahvilassa nokat vastakkain.
Täytyy sanoa että tuossa on ajatusta, tutustuminen on varmasti helpompaa kun voi tehdä sitä muun toiminnan ohessa. Luulen että tuo toimisi.
No lähdet ulkoiluttamaan naisen puudeli Fifiä tietysti koirapuistoon. 😀
Tai mukuloitten takia tärskyt Hoploppiin, ilmainen sisäänpääsy. Kai se nainen pitää olla 20- vuotta nuorempi?😉Huomaan ajautuneeni heikoille jäille. Koirien ja kissojen omistajat on ehdottomasti NO, en halua noita otuksia omaan kotiini vaikka pidänkin niistä.
Lasten kanssa on toisin, nehän luo viihtyisyyttä.- Kurapalligerbiili_
A.Palstamäki kirjoitti:
Huomaan ajautuneeni heikoille jäille. Koirien ja kissojen omistajat on ehdottomasti NO, en halua noita otuksia omaan kotiini vaikka pidänkin niistä.
Lasten kanssa on toisin, nehän luo viihtyisyyttä.Raahaa ratsastaja hyttiisi niin voitte sitten keskenään hevostella illat läpeensä.
A.Palstamäki kirjoitti:
Huomaan ajautuneeni heikoille jäille. Koirien ja kissojen omistajat on ehdottomasti NO, en halua noita otuksia omaan kotiini vaikka pidänkin niistä.
Lasten kanssa on toisin, nehän luo viihtyisyyttä.Räkyttimet ja naukumaijat siis poistetaan listalta, mutta lapset saa jäädä mikäli viihtyisyys pysyy. Kauhukakarat poistetaan listalta?
Tykkäätkö käydä tansseissa tai viihdytkö musiikin parissa?Kurapalligerbiili_ kirjoitti:
Raahaa ratsastaja hyttiisi niin voitte sitten keskenään hevostella illat läpeensä.
Siinä raippa vaan räpsähtelee ja kuolaimissa korskuu vaahtovanat.
Satulaa tuskin tarvii, eiköhän tappi löydy varustelusta. ☺️
Iiks.Nicitönnä kirjoitti:
Räkyttimet ja naukumaijat siis poistetaan listalta, mutta lapset saa jäädä mikäli viihtyisyys pysyy. Kauhukakarat poistetaan listalta?
Tykkäätkö käydä tansseissa tai viihdytkö musiikin parissa?Mitä kauheampi kakara, sen parempi. Väitän ettei maailmaan ole syntynyt yhtä hankalaa tapausta mitä minä olin, olisikin kiva nähdä missä kulkee vesseleiden kekseliäisyyden rajat.
Tanssit ei ole minun juttuni, tykkään enempi jutella rauhallisessa miljöössä. En nyt ollut täysin rehellinen avauksessani, en kaipaa rakkautta niin epätoivoisesti että alkaisin treffailemaan löytääkseni jonkun. Lähinnä jos tulisi jollekin sinkulle yhtäkään ajatusta vinkeistä.- Aika.Miehenä
A.Palstamäki kirjoitti:
Lasten kanssa on toisin, nehän luo viihtyisyyttä.Kiinnostaisi kuulla enemmän tuosta Palstamäen mieluisaksi kokemasta ajattuksesta naisesta lapsineen nurkissaan. Muistaaksen sinulla oli omiakin lapsia, niin etkö kokisi vastenmieliseksi tai omituiseksi tms. investoida aikaasi ja resurssejasi ennemmin toisen miehen lapsiin? Ja tämä kysymys ei nyt ollut vittuilua, vaan ihan aikuisten oikeasti utelen.
Aika.Miehenä kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla enemmän tuosta Palstamäen mieluisaksi kokemasta ajattuksesta naisesta lapsineen nurkissaan. Muistaaksen sinulla oli omiakin lapsia, niin etkö kokisi vastenmieliseksi tai omituiseksi tms. investoida aikaasi ja resurssejasi ennemmin toisen miehen lapsiin? Ja tämä kysymys ei nyt ollut vittuilua, vaan ihan aikuisten oikeasti utelen.
Lapset on ihmisiä, niillä pitää olla koti, ruokaa ja huolenpitoa. Jos asuisin taloudessa jossa on nainen ja lapsia hänen edellisestä suhteestaan, niin en laittaisi niitä mihinkään aitaukseen nurkkaan vaan niillä olisi täydet ihmisoikeudet.
- SFFreud
Mitä itse tarkoitat tuolla naamarien riisumisella? Kuulostaa fiksulta ajatukselta, mutta miten toimii käytännössä?
- Kylmät__kädet__
Kai se akka raahataan vessaan ja saippuapestään meikit pois. Aika vähän kokemusta treffeistä.
Voidaan puhua myös jään murtamisesta tai aseiden laskemisesta, myyjät käyttävät siitä toisinaan ilmaisua löytää keskustelutasapaino.
Siinä kaksi ihmistä keskustelevat samanarvoisina.
- Viinamies----
Vain viinaa juomalla voi tutustua naisiin. Suoamalaiset ei selvinpäin tutustu.
Viinaa juomalla kyllä on helpompi löytää juttuseuraa, mutta varsinaista tutustumista se ei edistä.
A.Palstamäki kirjoitti:
Viinaa juomalla kyllä on helpompi löytää juttuseuraa, mutta varsinaista tutustumista se ei edistä.
Mulla se on edistänyt. Treffeillä, mitkä ovat edenneet seuraaviin treffeihin, molemmat ovat olleet vähintään pienessä sievässä.
wlfwd kirjoitti:
Mulla se on edistänyt. Treffeillä, mitkä ovat edenneet seuraaviin treffeihin, molemmat ovat olleet vähintään pienessä sievässä.
Olen minäkin kuskannut pienissä sievissä olevia naisia kotiini ison läjän, mutta ei siinä mistään tutustumisesta ole ollut kyse. Panoiksi nuo yleensä jää.
A.Palstamäki kirjoitti:
Olen minäkin kuskannut pienissä sievissä olevia naisia kotiini ison läjän, mutta ei siinä mistään tutustumisesta ole ollut kyse. Panoiksi nuo yleensä jää.
En harrasta panoja. Haluan tutustua ensin kunnolla.
wlfwd kirjoitti:
En harrasta panoja. Haluan tutustua ensin kunnolla.
Alkoholi voi vähän helpottaa estoihin ja tuoda siten lisää "suorituskykyä", mutta toisaalta kyllähän teidän täytyy nähdä toimivatko kemiat selvinpäin.
Ellei sitten ole ihan vakaa aikomus ryhtyä kännisuhteeseen.A.Palstamäki kirjoitti:
Alkoholi voi vähän helpottaa estoihin ja tuoda siten lisää "suorituskykyä", mutta toisaalta kyllähän teidän täytyy nähdä toimivatko kemiat selvinpäin.
Ellei sitten ole ihan vakaa aikomus ryhtyä kännisuhteeseen.Känni yhdistää. Firman pirskeissäkin tutustuu uusiin työkavereihin paremmin ja sitten juttu luistaa paremmin töissäkin.
- alkoholieivälttämätöntä
A.Palstamäki kirjoitti:
Ellei sitten ole ihan vakaa aikomus ryhtyä kännisuhteeseen.Mielestäni kannattaa tutustua selvinpäin tai sitten käytte yhdellä oluella jos siltä tuntuu.
wlfwd kirjoitti:
Känni yhdistää. Firman pirskeissäkin tutustuu uusiin työkavereihin paremmin ja sitten juttu luistaa paremmin töissäkin.
Kyllä se auttaa, en sitä kiellä.
Pitää silti muistaa, että vaikka kuinka kännää jonkun daamin tutuksi, jonakin päivänä tulee eteen se selvä yhteinen päivä ja pitää alkaa näyttämään minkälainen olet selvinpäin.alkoholieivälttämätöntä kirjoitti:
Mielestäni kannattaa tutustua selvinpäin tai sitten käytte yhdellä oluella jos siltä tuntuu.
Samaa mieltä, humalassa ihminen käyttäytyy erilailla kun selvinpäin.
A.Palstamäki kirjoitti:
Kyllä se auttaa, en sitä kiellä.
Pitää silti muistaa, että vaikka kuinka kännää jonkun daamin tutuksi, jonakin päivänä tulee eteen se selvä yhteinen päivä ja pitää alkaa näyttämään minkälainen olet selvinpäin.Kyllä se yksi kännäyskerta riittää. Sen jälkeen homma toimii selvänäkin, mitä tarkoitin tuolla duunivertauksellakin.
wlfwd kirjoitti:
Kyllä se yksi kännäyskerta riittää. Sen jälkeen homma toimii selvänäkin, mitä tarkoitin tuolla duunivertauksellakin.
Ok. Eikä sellainen pieni sievä humala pahasta ole.
No minusta ihan paras tapa murtaa jää, on se katsekontakti. Ihan sama millaiset treffit on muuten.
Itse en suosi erityisempiä aktiiviteettejä siihen, koska jutustelu on haastavampaa ja ajatus ei välttämättä pysy asiassa.
Lisäksi äärimmäinen uteliaisuus. Sellainen lapsenomainen halu kysellä toisesta asioita. Se kun löytyy molemminpuolin, niin naamarit karisee ja pääsee toisesta kartalle.
Jokainen tietenkin tekee treffeistä omanlaisen mielikuvan, mutta aina se on erilaista, kun onhan siinä kaksi ihmistä. Se on heidän yhteinen juttu ja niinhän sen pitääkin olla.Mjoo, kyllä tuo katsekontakti toimii....hymyn kanssa.
Jännittäessään ihmiset voivat antaa itsestään päinvastaisen kuvan kun oli ehkä tarkoitus. Miehen totinen tuijotus ilman hymyn häivää voi saada naisen varautuneeksi ja valmistautumaan hyppäämään ikkunasta ulos heti jos vaikkapa yskäiset.A.Palstamäki kirjoitti:
Mjoo, kyllä tuo katsekontakti toimii....hymyn kanssa.
Jännittäessään ihmiset voivat antaa itsestään päinvastaisen kuvan kun oli ehkä tarkoitus. Miehen totinen tuijotus ilman hymyn häivää voi saada naisen varautuneeksi ja valmistautumaan hyppäämään ikkunasta ulos heti jos vaikkapa yskäiset.Joo, hymy on hyvä, jos se tulee aidosti ja luonteenomaisesti.
Mutta jännittämisenkin voi myöntää heti. Ei se tavatonta ole. Moni artistikin kärsii siitä ja on puhunut siitä avoimesti.
Sekin on sellainen rehellisyyden tunnusmerkki, että ei koita olla väkisin mitään mitä ei ole...
Usein tuollaiset tunnustukset vaan murtaa jäitä.Dissident kirjoitti:
Joo, hymy on hyvä, jos se tulee aidosti ja luonteenomaisesti.
Mutta jännittämisenkin voi myöntää heti. Ei se tavatonta ole. Moni artistikin kärsii siitä ja on puhunut siitä avoimesti.
Sekin on sellainen rehellisyyden tunnusmerkki, että ei koita olla väkisin mitään mitä ei ole...
Usein tuollaiset tunnustukset vaan murtaa jäitä.Tuo jännittämisen myöntäminen voisi toimia aina vain paremmin mitä enemmän toinen osapuolikin jännittää. Toinenkin relaisi kun huomaisi keskustelevansa vain ihmisen kanssa.
A.Palstamäki kirjoitti:
Tuo jännittämisen myöntäminen voisi toimia aina vain paremmin mitä enemmän toinen osapuolikin jännittää. Toinenkin relaisi kun huomaisi keskustelevansa vain ihmisen kanssa.
Juurikin näin.
Ja huumori on hyvä laukaisija myös. Murjaisee pientä läppää itsestään vaikka ja nauraa päälle, niin toinen huomaa, että ihminenhän se vaan siinä.
Mulla on järjestään treffit venyneet pitkiksi. Enemmän poikkeus on lyhyet treffit kuin tunteja tai päiviäkin kestäneet. Kun läppä alkaa lentää ja juttu kulkee, niin ajantaju häviää...
Mutta treffeillähän saattaa se toinen töksähtääkin. Sillekin on annettava mahdollisuus. Ei kannata minusta siitäkään huolestua. Treffit ei ole alttarille kävelyä, vaan tapaamisen voi antaa mennä loppuun ja sitten siinä heippoja sanoessa voi sanoa suoraan, että kiva oli tavata, mutta kolinaa ei tullut. Kaiken voi sanoa kauniisti ja suoraselkäisesti niin, että ei jää paha maku kellekkään.Dissident kirjoitti:
Juurikin näin.
Ja huumori on hyvä laukaisija myös. Murjaisee pientä läppää itsestään vaikka ja nauraa päälle, niin toinen huomaa, että ihminenhän se vaan siinä.
Mulla on järjestään treffit venyneet pitkiksi. Enemmän poikkeus on lyhyet treffit kuin tunteja tai päiviäkin kestäneet. Kun läppä alkaa lentää ja juttu kulkee, niin ajantaju häviää...
Mutta treffeillähän saattaa se toinen töksähtääkin. Sillekin on annettava mahdollisuus. Ei kannata minusta siitäkään huolestua. Treffit ei ole alttarille kävelyä, vaan tapaamisen voi antaa mennä loppuun ja sitten siinä heippoja sanoessa voi sanoa suoraan, että kiva oli tavata, mutta kolinaa ei tullut. Kaiken voi sanoa kauniisti ja suoraselkäisesti niin, että ei jää paha maku kellekkään."Mulla on järjestään treffit venyneet pitkiksi. Enemmän poikkeus on lyhyet treffit kuin tunteja tai päiviäkin kestäneet."
- Ekatko treffit? :)Dissident kirjoitti:
Juurikin näin.
Mutta treffeillähän saattaa se toinen töksähtääkin. Sillekin on annettava mahdollisuus. Ei kannata minusta siitäkään huolestua. Treffit ei ole alttarille kävelyä, vaan tapaamisen voi antaa mennä loppuun ja sitten siinä heippoja sanoessa voi sanoa suoraan, että kiva oli tavata, mutta kolinaa ei tullut. Kaiken voi sanoa kauniisti ja suoraselkäisesti niin, että ei jää paha maku kellekkään.Treffailussa ei ole oleellisinta pelkästään se kuinka hyvin läppä lensi (vaikka sekin kertoo viihtyvyydestä), vaan kuinka paljon omana itsenään treffailijat uskalsivat olla.
Joskus voit huomata olevasi tekemisissä ihmisen kanssa joka saa sinut yrittämään olla jotakin muuta kuin olet. Olen nähnyt sivusta tällaisia suhdevirityksiä, ja joskus vain osapuolten on pakko myöntää että tää on liian raskasta näin.Nicitönnä kirjoitti:
"Mulla on järjestään treffit venyneet pitkiksi. Enemmän poikkeus on lyhyet treffit kuin tunteja tai päiviäkin kestäneet."
- Ekatko treffit? :)Siis kaikki... jos oon käynyt vaikka 30 treffeillä, niin 2 ssa niistä on mennyt alle tunti...muuten pidempään.. keskivertoaika on varmaan 5-8 tuntia.
Joskus kun treffailin enemmän ja menin eri kaupunkiin, saatoin käydä kaksilla treffeillä. Joillekin varasin vähän vaatettakin mukaan autoon...koska ei sitä aina tiennyt kuinka käy....A.Palstamäki kirjoitti:
Treffailussa ei ole oleellisinta pelkästään se kuinka hyvin läppä lensi (vaikka sekin kertoo viihtyvyydestä), vaan kuinka paljon omana itsenään treffailijat uskalsivat olla.
Joskus voit huomata olevasi tekemisissä ihmisen kanssa joka saa sinut yrittämään olla jotakin muuta kuin olet. Olen nähnyt sivusta tällaisia suhdevirityksiä, ja joskus vain osapuolten on pakko myöntää että tää on liian raskasta näin.Joo. No mä tarkoitinkin juuri sitä, että läppä lentää luontevasti. Kumpikin tuntee olonsa kotoisaksi, eikä se ole monologin pitoa....
Joo. Ennakkoon ei pitäisi liikaa miettiä toista. Vaikka toinen olisi kuinka viehättävä ja mukava, ei välttämättä se kemia toimi. Jos joutuu ylittämään tai jarruttamaan itseään liikaa, tilanne ei tunnu hyvältä. Mutta jos enemmän tulee hyviä kuin huonoja fiiliksiä, kannattaa ottaa treffit uusiksi, jos se käy kummallekin.Dissident kirjoitti:
Joo. No mä tarkoitinkin juuri sitä, että läppä lentää luontevasti. Kumpikin tuntee olonsa kotoisaksi, eikä se ole monologin pitoa....
Joo. Ennakkoon ei pitäisi liikaa miettiä toista. Vaikka toinen olisi kuinka viehättävä ja mukava, ei välttämättä se kemia toimi. Jos joutuu ylittämään tai jarruttamaan itseään liikaa, tilanne ei tunnu hyvältä. Mutta jos enemmän tulee hyviä kuin huonoja fiiliksiä, kannattaa ottaa treffit uusiksi, jos se käy kummallekin.Jepjep.
Ja kyllä minä sanon suoraan senkin että pitää olla "kemiaa" ennenkuin kannattaa ottaa uusiksi. Kemialla tarkoitan nyt sitä että nainen kiinnostaa muutenkin kuin pelkkänä keskusteluseurana.
Sama varmaan naisillakin, pelkkä mukavuus ei riitä.A.Palstamäki kirjoitti:
Jepjep.
Ja kyllä minä sanon suoraan senkin että pitää olla "kemiaa" ennenkuin kannattaa ottaa uusiksi. Kemialla tarkoitan nyt sitä että nainen kiinnostaa muutenkin kuin pelkkänä keskusteluseurana.
Sama varmaan naisillakin, pelkkä mukavuus ei riitä.No tässä mä mietin itseäni vähän alkuaikoihinpäin...
Se kemia voi herätä joillain eritavalla..
Jos on vaikkapa ujo mies ja nainen, joka odottaa mieheltä enemmän aloitteellisuutta, voi lupaava suhde töksähtää vähän "käsityseroihin". Siksi oikeastaan en ihan laskisi sykähdyttävän "kemian" piikkiin kaikkea. Jos viihtyy toisen seurassa ja on mukavaa, voi hyvin antaa aikaakin. Siksi uskon, että useammat treffit on fiksukin tapa kaikinpuolin. Mutta pitäähän niissä olla sellainen nouseva trendi...Dissident kirjoitti:
No tässä mä mietin itseäni vähän alkuaikoihinpäin...
Se kemia voi herätä joillain eritavalla..
Jos on vaikkapa ujo mies ja nainen, joka odottaa mieheltä enemmän aloitteellisuutta, voi lupaava suhde töksähtää vähän "käsityseroihin". Siksi oikeastaan en ihan laskisi sykähdyttävän "kemian" piikkiin kaikkea. Jos viihtyy toisen seurassa ja on mukavaa, voi hyvin antaa aikaakin. Siksi uskon, että useammat treffit on fiksukin tapa kaikinpuolin. Mutta pitäähän niissä olla sellainen nouseva trendi...Tarkoitin että kyllä toisen pitää kiinnostaa myös sänkykamarihommissa, ja sen kyllä tajuaa jo kertavilkaisulla.
A.Palstamäki kirjoitti:
Tarkoitin että kyllä toisen pitää kiinnostaa myös sänkykamarihommissa, ja sen kyllä tajuaa jo kertavilkaisulla.
No ehkä siihenkään ei ole patenttiratkaisua. Jokainen se kin oppii itsestään huomaamaan, että kuka värisyttää siinä mielessä. Toki se miellyttävyys on laaja käsite.
Itse sänkyhommatkin aikanaan määrittää paljon. Onhan ne parisuhteen yksi tärkeä osa.Dissident kirjoitti:
No ehkä siihenkään ei ole patenttiratkaisua. Jokainen se kin oppii itsestään huomaamaan, että kuka värisyttää siinä mielessä. Toki se miellyttävyys on laaja käsite.
Itse sänkyhommatkin aikanaan määrittää paljon. Onhan ne parisuhteen yksi tärkeä osa.Tietenkin se ratkaisee miten sängyssä menee, mutta kun sitä vetovoimaa on tarpeeksi niin yleensä sängyssäkin menee hyvin.
A.Palstamäki kirjoitti:
Tietenkin se ratkaisee miten sängyssä menee, mutta kun sitä vetovoimaa on tarpeeksi niin yleensä sängyssäkin menee hyvin.
Joo. Kyllä kaksi toisilleen sopivaa sitten lutvii loput....
Mut nyt nukkumaan, niin jaksaa huomenna höpötellä lääkärille ja luovuttaa verta.Dissident kirjoitti:
Joo. Kyllä kaksi toisilleen sopivaa sitten lutvii loput....
Mut nyt nukkumaan, niin jaksaa huomenna höpötellä lääkärille ja luovuttaa verta.Öitä sullekin.
Dissident kirjoitti:
Siis kaikki... jos oon käynyt vaikka 30 treffeillä, niin 2 ssa niistä on mennyt alle tunti...muuten pidempään.. keskivertoaika on varmaan 5-8 tuntia.
Joskus kun treffailin enemmän ja menin eri kaupunkiin, saatoin käydä kaksilla treffeillä. Joillekin varasin vähän vaatettakin mukaan autoon...koska ei sitä aina tiennyt kuinka käy....Jestas. Ne on kunnon treffimaratooneja. No olen minäkin kerran jäänyt yöksi treffipaikkaan. Mutta paikka oli julkinen majoitus. Sen verran oli kotimatkaa, että en jaksanut kotiinkaan illalla enää ajella.
Joskus on mennyt kyllä useampi tunti, jos on käynyt leffassa ja syömässä. Taisipa olla niinkin, että kerran lähdettiin ravintolaan leffasta. Eka treffit.
Mut ne on ollut nämä tyypit, joiden kanssa olen ollut pitkässä parisuhteessa sen jälkeen. Ne on tuntuneet alusta asti semmosilta joiden matkassa on ollut luontevaa olla ja luottamusta.Nicitönnä kirjoitti:
Jestas. Ne on kunnon treffimaratooneja. No olen minäkin kerran jäänyt yöksi treffipaikkaan. Mutta paikka oli julkinen majoitus. Sen verran oli kotimatkaa, että en jaksanut kotiinkaan illalla enää ajella.
Joskus on mennyt kyllä useampi tunti, jos on käynyt leffassa ja syömässä. Taisipa olla niinkin, että kerran lähdettiin ravintolaan leffasta. Eka treffit.
Mut ne on ollut nämä tyypit, joiden kanssa olen ollut pitkässä parisuhteessa sen jälkeen. Ne on tuntuneet alusta asti semmosilta joiden matkassa on ollut luontevaa olla ja luottamusta.Hassua tuossa ravintolassa käynnissä oli se, että minä join appelsiinimehua ja mies joi yhden drinkin. Miehen naispuolisia tuttuja siellä tuli kolme vastaan. Olivat heti halaamassa häntä. Tovin mietin, että halusiko esitellä mut heille vai heidät mulle. Vai mikä oli sen käynnin tarkoitus, ottaa rentouttava drinkki ehkä? :D
Mutta aika pian sieltä pois lähdettiin, minä menin kotiin ja hän omaansa. Yökylään ei jääty ekoilla treffeillä. :)
Ootko jäänyt treffikavereille yöksi? Miehenä ehkä ei tuu mieleen, että vieraan luona yöpyminen voisi olla jotenkin riskialtista. Mä olen ollut aina hiukan arka jäämään vieraiden kanssa yöksi. Kai mulla on ollut vilkas mielikuvitus ja ajatellut että se lahtaa mut nukkuessani tai muuta kamalaa. :D
Että täytyy tapailla useamman kerran päivänvalossa. Koittaa tutkia mikä on miehiään, voiko luottaa niin paljon, että uskaltaa mennä miehen kotiin tai pyytää omaansa yöksi. Sittenkin olen informoinut jotakin luottoihmistä, että hei mä meen nyt sinne ja sinne. Jos mua ei ala kuulumaan, niin tiedätte mistä kaivella syytä katoamiseen kenties. :D
Mä en oikeestaan ymmärrä, miksi jotkut on niin luottavaisia ja menee kännissäkin toiselle ventovieraalle yöksi. Mistä tietää mihin loukkuun ittensä ajaa...siis miten ihmiset on niin luottavaisia.Nicitönnä kirjoitti:
Hassua tuossa ravintolassa käynnissä oli se, että minä join appelsiinimehua ja mies joi yhden drinkin. Miehen naispuolisia tuttuja siellä tuli kolme vastaan. Olivat heti halaamassa häntä. Tovin mietin, että halusiko esitellä mut heille vai heidät mulle. Vai mikä oli sen käynnin tarkoitus, ottaa rentouttava drinkki ehkä? :D
Mutta aika pian sieltä pois lähdettiin, minä menin kotiin ja hän omaansa. Yökylään ei jääty ekoilla treffeillä. :)
Ootko jäänyt treffikavereille yöksi? Miehenä ehkä ei tuu mieleen, että vieraan luona yöpyminen voisi olla jotenkin riskialtista. Mä olen ollut aina hiukan arka jäämään vieraiden kanssa yöksi. Kai mulla on ollut vilkas mielikuvitus ja ajatellut että se lahtaa mut nukkuessani tai muuta kamalaa. :D
Että täytyy tapailla useamman kerran päivänvalossa. Koittaa tutkia mikä on miehiään, voiko luottaa niin paljon, että uskaltaa mennä miehen kotiin tai pyytää omaansa yöksi. Sittenkin olen informoinut jotakin luottoihmistä, että hei mä meen nyt sinne ja sinne. Jos mua ei ala kuulumaan, niin tiedätte mistä kaivella syytä katoamiseen kenties. :D
Mä en oikeestaan ymmärrä, miksi jotkut on niin luottavaisia ja menee kännissäkin toiselle ventovieraalle yöksi. Mistä tietää mihin loukkuun ittensä ajaa...siis miten ihmiset on niin luottavaisia.No olen ollut yötä useamman kerrankin. Ja minun luona on oltu eka treffien jälkeen yötä.
Ehkä luottamus on tullut kirjoittelrmalla paljon ennen treffejä. Ja pitkät treffit ennen sitä, on taas sen luottamuksen sitten tuonut.
Tietenkin joitain on sovittu etukäteenkin, mutta en ole tunkenut tai vängännyt mihinkään yöksi. Kyllä naiset ovat halunneet sitä itse. Usein kyllä sitten on mennyt pitemmällekin kuin pelkäksi nukkumiseksi...
Joskus mietin, että pitäisikö odottaa seksiä seuraaville kerroille, mutta usein se vaan menee siihen molempien halun mukaan. Ei siihen tarvita mitään sabluunaa. Luonnollinen juttu..
Ehkä tuo treffailuaika oli ja meni. Ei hirveä hinku ole ramppailla treffeillä...yhdet hyvät riittäisi. Mutta vaikea sitä on ihmiseen muullatavoin tutustua.Dissident kirjoitti:
No olen ollut yötä useamman kerrankin. Ja minun luona on oltu eka treffien jälkeen yötä.
Ehkä luottamus on tullut kirjoittelrmalla paljon ennen treffejä. Ja pitkät treffit ennen sitä, on taas sen luottamuksen sitten tuonut.
Tietenkin joitain on sovittu etukäteenkin, mutta en ole tunkenut tai vängännyt mihinkään yöksi. Kyllä naiset ovat halunneet sitä itse. Usein kyllä sitten on mennyt pitemmällekin kuin pelkäksi nukkumiseksi...
Joskus mietin, että pitäisikö odottaa seksiä seuraaville kerroille, mutta usein se vaan menee siihen molempien halun mukaan. Ei siihen tarvita mitään sabluunaa. Luonnollinen juttu..
Ehkä tuo treffailuaika oli ja meni. Ei hirveä hinku ole ramppailla treffeillä...yhdet hyvät riittäisi. Mutta vaikea sitä on ihmiseen muullatavoin tutustua.Heh, sabluunasta tuli mielee, että semmoinen omaan luonteeseen sopiva sabluuna kummiskin. Mikä tuntuu oikeelle ja luontevalle, ei vasten sitä sabluunaa kumminkaan toimita. Tai n suosittele, siitä jää kelju olo. :)
Mutta mä olen käsittänyt, että sinä et enää treffaile vaan seurustelet? Siksi ehkä tuo trf. oli ja meni? Onhan se vaikeeta muuten tutustua, jos ei tapaile toista.
Jollain tavalla kauheen rasittavaakin se treffaileminen, pahimmassa tapauksessa saa käydä monilla treffeillä ja mitään ei jää käteen. Tai sdiinä täytyy olla semmonen kauheen positiivisesti latautunut fiilis päällä, että jee jee ompa kivaa taas mennä tutustumaan uuteen ihmiseen. Mitä mulla ei ole ollut kuin ailahtelevasti. On sitten jäänyt vähiin nuo treffiharrastelut.
Mä olen ollut aina tosi laiska hyppäämään tutustumassa aina uusiin ja uusiin miehiin. Ja ehkäpä siksi, en ole sitten ollutkaan aina niin ronkeli, kun ois ehkä pitänyt olla. On sitten tullut päätettyä, että no ei se tuo hullummalta vaikuta, katotaan mikä se on miehiään. Eikä ole jaksanut jäähä miettimään, että jos se seuraava oliskin parempi. x)
Se on siinä, eikun ihmettelemään rauhassa mihinkä juna vie. :DNicitönnä kirjoitti:
Heh, sabluunasta tuli mielee, että semmoinen omaan luonteeseen sopiva sabluuna kummiskin. Mikä tuntuu oikeelle ja luontevalle, ei vasten sitä sabluunaa kumminkaan toimita. Tai n suosittele, siitä jää kelju olo. :)
Mutta mä olen käsittänyt, että sinä et enää treffaile vaan seurustelet? Siksi ehkä tuo trf. oli ja meni? Onhan se vaikeeta muuten tutustua, jos ei tapaile toista.
Jollain tavalla kauheen rasittavaakin se treffaileminen, pahimmassa tapauksessa saa käydä monilla treffeillä ja mitään ei jää käteen. Tai sdiinä täytyy olla semmonen kauheen positiivisesti latautunut fiilis päällä, että jee jee ompa kivaa taas mennä tutustumaan uuteen ihmiseen. Mitä mulla ei ole ollut kuin ailahtelevasti. On sitten jäänyt vähiin nuo treffiharrastelut.
Mä olen ollut aina tosi laiska hyppäämään tutustumassa aina uusiin ja uusiin miehiin. Ja ehkäpä siksi, en ole sitten ollutkaan aina niin ronkeli, kun ois ehkä pitänyt olla. On sitten tullut päätettyä, että no ei se tuo hullummalta vaikuta, katotaan mikä se on miehiään. Eikä ole jaksanut jäähä miettimään, että jos se seuraava oliskin parempi. x)
Se on siinä, eikun ihmettelemään rauhassa mihinkä juna vie. :DNo minusta se oma sabluuna kannattaa olla tiedossa ja pysyä siinä. Moni varmaan tekee siinä liikaakin myönnytyksiä ja sitten voi katua jälkeenpäin. Treffit ei ole miellyttämistä, vaan tutustumista. Siinä lienee meillä miehillä vähän vaikeuksia...veikkaan...
No oket jo puonnut kelkasta. Sekin seurustelu loppui. Nainen ei omasta mielestään saanut minulta tarpeeksi huomiota tms. Hän sitten sanoitui seurustelusta pois. On vielä pidellyt yhteyttä sillointällöin ja katselee mun treffiprofiilia, mutta itsehän jo totesi mahdottomuuden. Outoa...no meitä on moneksi...
No en minäkään ole ikinä pitänyt sopivan naisen etsimisestä... se on rankkaa. Mutta ehkä se on ollut aikoinaan liian vakavaa. Sitä ei kannata miettiä kokopäiväisesti.
Latasin muuten Tinderinkin. Ei se olekaan niin huono ohjelma kuin ymmärsin. On tullut kirjoiteltua siellä muutaman kanssa. Yhdet treffit on keskiviikkona, mutta hiukan skeptisesti suhtaudun...epäilen, että en innostu hänestä. Mutta käynpähän kahvit juomassa...Dissident kirjoitti:
No minusta se oma sabluuna kannattaa olla tiedossa ja pysyä siinä. Moni varmaan tekee siinä liikaakin myönnytyksiä ja sitten voi katua jälkeenpäin. Treffit ei ole miellyttämistä, vaan tutustumista. Siinä lienee meillä miehillä vähän vaikeuksia...veikkaan...
No oket jo puonnut kelkasta. Sekin seurustelu loppui. Nainen ei omasta mielestään saanut minulta tarpeeksi huomiota tms. Hän sitten sanoitui seurustelusta pois. On vielä pidellyt yhteyttä sillointällöin ja katselee mun treffiprofiilia, mutta itsehän jo totesi mahdottomuuden. Outoa...no meitä on moneksi...
No en minäkään ole ikinä pitänyt sopivan naisen etsimisestä... se on rankkaa. Mutta ehkä se on ollut aikoinaan liian vakavaa. Sitä ei kannata miettiä kokopäiväisesti.
Latasin muuten Tinderinkin. Ei se olekaan niin huono ohjelma kuin ymmärsin. On tullut kirjoiteltua siellä muutaman kanssa. Yhdet treffit on keskiviikkona, mutta hiukan skeptisesti suhtaudun...epäilen, että en innostu hänestä. Mutta käynpähän kahvit juomassa..."No minusta se oma sabluuna kannattaa olla tiedossa ja pysyä siinä. Moni varmaan tekee siinä liikaakin myönnytyksiä ja sitten voi katua jälkeenpäin. Treffit ei ole miellyttämistä, vaan tutustumista. Siinä lienee meillä miehillä vähän vaikeuksia...veikkaan..."
- Nimenomaan tätä tarkoitin, ymmärsit täydellisesti. :)
"No oket jo puonnut kelkasta. Sekin seurustelu loppui. Nainen ei omasta mielestään saanut minulta tarpeeksi huomiota tms. Hän sitten sanoitui seurustelusta pois. On vielä pidellyt yhteyttä sillointällöin ja katselee mun treffiprofiilia, mutta itsehän jo totesi mahdottomuuden. Outoa...no meitä on moneksi..."
- Höh, olen todellakin sitten jo pudonnut kelkasta. Kuinka se on edes mahdollista, kun aina täällä olen. :(
Tarpeeksi huomiota? Minkälaista huomiota hän olisi tahtonut? Aina vieressä vai enemmän yhteydenottoja mitä? kertoiko? Kyllä sä ainakin palstalla huomioit naisia kiitettävästi ja jos pitkiä treffejäkin käyt, niin luulisi olevan huomiota kerrakseen.
"No en minäkään ole ikinä pitänyt sopivan naisen etsimisestä... se on rankkaa. Mutta ehkä se on ollut aikoinaan liian vakavaa. Sitä ei kannata miettiä kokopäiväisesti. "
- Totta, ei siitä kannata stressiä itselleen tehdä. Ei se väkisin löydy, se yleensä löytyy kun ei edes etsi. :)
"Latasin muuten Tinderinkin. Ei se olekaan niin huono ohjelma kuin ymmärsin. On tullut kirjoiteltua siellä muutaman kanssa. Yhdet treffit on keskiviikkona, mutta hiukan skeptisesti suhtaudun...epäilen, että en innostu hänestä. Mutta käynpähän kahvit juomassa..."
- Voihan hän olla mukavakin ja yllättää sut. Mutta rehellisesti itse tossa fiiliksissä, että epäilisin jo lähteissäni etten kiinnostu tyypistä, saisi jo olemaan sopimatta treffejä. Ainoo motivaattori itselle on ollut, että ihminen on herättänyt ajatuksillaan mielenkiintoa nähdä mitä on vastassa. Mä luotan aikalailla ensivaistooni ja en ole kyllä vanhemmiten juuri erehtynyt. :)
Tsemiä sinne! Sehän on jo huomenna!Nicitönnä kirjoitti:
"No minusta se oma sabluuna kannattaa olla tiedossa ja pysyä siinä. Moni varmaan tekee siinä liikaakin myönnytyksiä ja sitten voi katua jälkeenpäin. Treffit ei ole miellyttämistä, vaan tutustumista. Siinä lienee meillä miehillä vähän vaikeuksia...veikkaan..."
- Nimenomaan tätä tarkoitin, ymmärsit täydellisesti. :)
"No oket jo puonnut kelkasta. Sekin seurustelu loppui. Nainen ei omasta mielestään saanut minulta tarpeeksi huomiota tms. Hän sitten sanoitui seurustelusta pois. On vielä pidellyt yhteyttä sillointällöin ja katselee mun treffiprofiilia, mutta itsehän jo totesi mahdottomuuden. Outoa...no meitä on moneksi..."
- Höh, olen todellakin sitten jo pudonnut kelkasta. Kuinka se on edes mahdollista, kun aina täällä olen. :(
Tarpeeksi huomiota? Minkälaista huomiota hän olisi tahtonut? Aina vieressä vai enemmän yhteydenottoja mitä? kertoiko? Kyllä sä ainakin palstalla huomioit naisia kiitettävästi ja jos pitkiä treffejäkin käyt, niin luulisi olevan huomiota kerrakseen.
"No en minäkään ole ikinä pitänyt sopivan naisen etsimisestä... se on rankkaa. Mutta ehkä se on ollut aikoinaan liian vakavaa. Sitä ei kannata miettiä kokopäiväisesti. "
- Totta, ei siitä kannata stressiä itselleen tehdä. Ei se väkisin löydy, se yleensä löytyy kun ei edes etsi. :)
"Latasin muuten Tinderinkin. Ei se olekaan niin huono ohjelma kuin ymmärsin. On tullut kirjoiteltua siellä muutaman kanssa. Yhdet treffit on keskiviikkona, mutta hiukan skeptisesti suhtaudun...epäilen, että en innostu hänestä. Mutta käynpähän kahvit juomassa..."
- Voihan hän olla mukavakin ja yllättää sut. Mutta rehellisesti itse tossa fiiliksissä, että epäilisin jo lähteissäni etten kiinnostu tyypistä, saisi jo olemaan sopimatta treffejä. Ainoo motivaattori itselle on ollut, että ihminen on herättänyt ajatuksillaan mielenkiintoa nähdä mitä on vastassa. Mä luotan aikalailla ensivaistooni ja en ole kyllä vanhemmiten juuri erehtynyt. :)
Tsemiä sinne! Sehän on jo huomenna!Jep. Meillä ajatukset siirtyy hyvin...
No ei ole tullut puheeksi missään vaiheessa, eikä toi maata kaada.
Jaa, as? Mä luulen, että hän olisi kaivannut sellaista hattarampaa höttöilyä ja alituista yhteydenpitoa. Ei sellaiseen pysty, kun on oma elämä.
No mä olen niin huono sanomaan valokuvista mitään, mutta mulle epäilykset tulee kun ei ole otettu kokovartalokuvaa. Ja en mä kysele mittoja. Käyn treffaamassa kun samasta kylästä.
Juu. Niin on. Kiitti...
Mitä tämä nyt oli? (illan makeimmat naurut)
Hän kirjoittaa: "ja kohdata oikeasti se treffikumppani egyptinvillapaidassaan?"
En lähde sen kanssa.
Se äijä kannattaa sähkökiuasta. Vieläpä keskustassa.
Ja vaati kerran, että mun pitäs oikein mekko päälle pukea.Meinasin tuohon kohtaan liittää vielä maininnan siitä että mies on tarkka siitä että paita on tehty oikeasta egyptinvillasta eikä Egyptissä kasvatetusta tavallisesta villasta, mutta arvelin sen olevan siinä muodossa jo liian osoittelevaa.
Uskon että tuo äijä tykkäisi saunoa sähkösaunassa stadin keskustassa.
Kysymys on se, kuinka onnistuisit vilkaisemaan tuon treffikumppanisi sieluun sen sijaan että juttelisitte villapaidoista ja vartaloa nuolevista mekoista.A.Palstamäki kirjoitti:
Meinasin tuohon kohtaan liittää vielä maininnan siitä että mies on tarkka siitä että paita on tehty oikeasta egyptinvillasta eikä Egyptissä kasvatetusta tavallisesta villasta, mutta arvelin sen olevan siinä muodossa jo liian osoittelevaa.
Uskon että tuo äijä tykkäisi saunoa sähkösaunassa stadin keskustassa.
Kysymys on se, kuinka onnistuisit vilkaisemaan tuon treffikumppanisi sieluun sen sijaan että juttelisitte villapaidoista ja vartaloa nuolevista mekoista.Ja se on muuten tarkentaen vielä egyptinpuuvilla. Erittäin pehmeää.
Koska eihän naista sovi tulla tapaamaan missään karheassa kauhtanassa.
Mutta ei, oikeasti hän paidassaan on varmasti hurmaava.
On jo luvannutkin muutaman sekunnin pitää lumberjack-tyyppistä ratkaisua päällään ja sain siitä kuvan (en ole ehtinyt vastaamaan). Mä annan kyllä siitä jo pointsit miehelle.
Niin silmät on sielun peili. Kahdessa sekunnissa näen, mitä tuleman pitää. Sitten mä kysyisin, että saanko pitää kädestä kiinni. Ja katson miten mies reagoi.
Halata nyt ainakin pitää...luulen, että silleenkin saa sieluun yhteyden. Ihminen on joko kylmä tai lämmin, eikö niin :)misspönttöuuni kirjoitti:
Ja se on muuten tarkentaen vielä egyptinpuuvilla. Erittäin pehmeää.
On jo luvannutkin muutaman sekunnin pitää lumberjack-tyyppistä ratkaisua päällään ja sain siitä kuvan (en ole ehtinyt vastaamaan). Mä annan kyllä siitä jo pointsit miehelle.
Niin silmät on sielun peili. Kahdessa sekunnissa näen, mitä tuleman pitää. Sitten mä kysyisin, että saanko pitää kädestä kiinni. Ja katson miten mies reagoi.
Halata nyt ainakin pitää...luulen, että silleenkin saa sieluun yhteyden. Ihminen on joko kylmä tai lämmin, eikö niin :)Olet ihan oikeassa tuosta kankaan materiaalista, tietenkin kyse oli egyptinpuuvillasta eikä mistään egyptinvillasta. Hyvä puku voi olla villaa, mutta paita ei tietenkään. Onneksi en kerennyt tilaamaan mitään egyptinvillapaitoja...
Huomaan että olet suoran toiminnan naisia. Merkitsevät katseet, halailut ja kädestä pitämiset kyllä tietenkin vetoavat miehiin. Kyllä nuo saavat jurommankin miehen runoilemaan kuin ruuneberi.A.Palstamäki kirjoitti:
Olet ihan oikeassa tuosta kankaan materiaalista, tietenkin kyse oli egyptinpuuvillasta eikä mistään egyptinvillasta. Hyvä puku voi olla villaa, mutta paita ei tietenkään. Onneksi en kerennyt tilaamaan mitään egyptinvillapaitoja...
Huomaan että olet suoran toiminnan naisia. Merkitsevät katseet, halailut ja kädestä pitämiset kyllä tietenkin vetoavat miehiin. Kyllä nuo saavat jurommankin miehen runoilemaan kuin ruuneberi.Joo, no jos mies vielä runon rustaa, niin mikäs sen paremmin jäätä murtaa...Minä ainakin voin kirjoittaa miehelle vaikka servettiin jonkun haiku-tyyppisen vedoksen.
Niitä vois sitten yhdessä analysoida.
jos ehtii...
Koska kädestä pitäminen on kivempaa, ja...silittely. Tietysti vois lyödä pöytään ne hirs'mökin piirroksetkin niin päästäis heti vääntämään huonesijoittelusta, onko khh:n ikkuna länteen vai itään ja tuleeko saunaan tuuletusräppänä. Mutta ehkä se pelottaisi miehiä.
Mut joo, unelmat on yksi hyvä aihe puhua.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, no jos mies vielä runon rustaa, niin mikäs sen paremmin jäätä murtaa...Minä ainakin voin kirjoittaa miehelle vaikka servettiin jonkun haiku-tyyppisen vedoksen.
Niitä vois sitten yhdessä analysoida.
jos ehtii...
Koska kädestä pitäminen on kivempaa, ja...silittely. Tietysti vois lyödä pöytään ne hirs'mökin piirroksetkin niin päästäis heti vääntämään huonesijoittelusta, onko khh:n ikkuna länteen vai itään ja tuleeko saunaan tuuletusräppänä. Mutta ehkä se pelottaisi miehiä.
Mut joo, unelmat on yksi hyvä aihe puhua.Unelmia pitää olla, pitää olla myös tavoitteita. Nuo voivat olla erillisiä, mutta miksei unelmiakin saisi toteuttaa. Nähdäkseni edes maankäyttö- ja rakennuslaki ei estä unelmasi toteuttamista.
Mielestäni khh voi olla mihin ilmansuuntaan vain, makuuhuoneen soisi olevan niin että voisi joutilaina aamuina nukkua yhdeksään asti niin ettei aamuaurinko korvenna paisteellaan. Ja saunassa pitää tietenkin olla tuuletusräppänä jonka kautta sauna kuivataan saunomisen jälkeen.
En usko että kaikki miehet pelkää noita keskustelunaiheita, joku sulle sopiva mies varmaan ilahtuisi.- 12121212121212
misspönttöuuni kirjoitti:
Ja se on muuten tarkentaen vielä egyptinpuuvilla. Erittäin pehmeää.
Halata nyt ainakin pitää...luulen, että silleenkin saa sieluun yhteyden. Ihminen on joko kylmä tai lämmin, eikö niin :)"Ja se on muuten tarkentaen vielä egyptinpuuvilla. Erittäin pehmeää.
Koska eihän naista sovi tulla tapaamaan missään karheassa kauhtanassa."
Juuri näin, nyt olemme samaa mieltä.
"Mutta ei, oikeasti hän paidassaan on varmasti hurmaava.
On jo luvannutkin muutaman sekunnin pitää lumberjack-tyyppistä ratkaisua päällään ja sain siitä kuvan (en ole ehtinyt vastaamaan). Mä annan kyllä siitä jo pointsit miehelle."
Lupasin pukeutua metsurihenkiseen kauluspaitaan jos mielenterveyteni järkkyy pahasti. Toistaiseksi niin ei ole tapahtunut.
"Niin silmät on sielun peili. Kahdessa sekunnissa näen, mitä tuleman pitää. Sitten mä kysyisin, että saanko pitää kädestä kiinni. Ja katson miten mies reagoi."
Olisihan sinulla päällä klassinen mekko, ja jalassa tietysti tyylikkäät korkkarit? A.Palstamäki kirjoitti:
Unelmia pitää olla, pitää olla myös tavoitteita. Nuo voivat olla erillisiä, mutta miksei unelmiakin saisi toteuttaa. Nähdäkseni edes maankäyttö- ja rakennuslaki ei estä unelmasi toteuttamista.
Mielestäni khh voi olla mihin ilmansuuntaan vain, makuuhuoneen soisi olevan niin että voisi joutilaina aamuina nukkua yhdeksään asti niin ettei aamuaurinko korvenna paisteellaan. Ja saunassa pitää tietenkin olla tuuletusräppänä jonka kautta sauna kuivataan saunomisen jälkeen.
En usko että kaikki miehet pelkää noita keskustelunaiheita, joku sulle sopiva mies varmaan ilahtuisi.Kauniita unia ja rehvisuunnitelmia, nyt nukkumaan :)
12121212121212 kirjoitti:
"Ja se on muuten tarkentaen vielä egyptinpuuvilla. Erittäin pehmeää.
Koska eihän naista sovi tulla tapaamaan missään karheassa kauhtanassa."
Juuri näin, nyt olemme samaa mieltä.
"Mutta ei, oikeasti hän paidassaan on varmasti hurmaava.
On jo luvannutkin muutaman sekunnin pitää lumberjack-tyyppistä ratkaisua päällään ja sain siitä kuvan (en ole ehtinyt vastaamaan). Mä annan kyllä siitä jo pointsit miehelle."
Lupasin pukeutua metsurihenkiseen kauluspaitaan jos mielenterveyteni järkkyy pahasti. Toistaiseksi niin ei ole tapahtunut.
"Niin silmät on sielun peili. Kahdessa sekunnissa näen, mitä tuleman pitää. Sitten mä kysyisin, että saanko pitää kädestä kiinni. Ja katson miten mies reagoi."
Olisihan sinulla päällä klassinen mekko, ja jalassa tietysti tyylikkäät korkkarit?Ja sinut, sinut minä otan käsittelyyn heti seuraavan kerran kun aukaisen silmät, koska nyt tää mimmi nukahtaazzzzzz...
(naurua)- 12121212121212
A.Palstamäki kirjoitti:
Olet ihan oikeassa tuosta kankaan materiaalista, tietenkin kyse oli egyptinpuuvillasta eikä mistään egyptinvillasta. Hyvä puku voi olla villaa, mutta paita ei tietenkään. Onneksi en kerennyt tilaamaan mitään egyptinvillapaitoja...
Huomaan että olet suoran toiminnan naisia. Merkitsevät katseet, halailut ja kädestä pitämiset kyllä tietenkin vetoavat miehiin. Kyllä nuo saavat jurommankin miehen runoilemaan kuin ruuneberi.Hyvän puvun tuleekin olla villaa. Ei polyesteriä tms, tai sekoitekangasta. Sellainen on mukavampi päälläkin koska hieno villa hengittää.
Arvostan suuresti että mainitsit egyptinpuuvillaisen paidan avauksessa, ymmärrät selvästikin herrasmiespukeutumisen päälle. 12121212121212 kirjoitti:
Hyvän puvun tuleekin olla villaa. Ei polyesteriä tms, tai sekoitekangasta. Sellainen on mukavampi päälläkin koska hieno villa hengittää.
Arvostan suuresti että mainitsit egyptinpuuvillaisen paidan avauksessa, ymmärrät selvästikin herrasmiespukeutumisen päälle.No, toistaiseksi olen ostanut vain villakankaisia pukuja, nuo egyptinpuuvillaiset paidat on jääneet multa kokematta.
Öitä kaikille tasapuolisesti.
- Karvamuna-
Suomalaiset on sellasii että pitää ottaa rohkaisu ryyppyä että uskaltaa naisia lähestyä eikä naisetkaan selvinpäin lähesty. En sitten tiedä onko se hyvä asia mutta selvänä kun yrittää lähestyä niin pakit tulee 99 kertaa sadasta. Nykyään on vielä jonkinlaista baarikulttuuria että sinne mennä hakee yöseuraa kännissä ja jos vain on top 10 mies ja sosiaalinen niin voi sen naisen löytää. Sitten on tinderit ja muut palvelut josta ei oikein mitenkään saa naista ellet ole axl smith. Jos nyt jostain kumman ihmeestä saat naisen suostumaan treffeille niin pitääkin keksi jotain omanperäistä että nainen viihtyy treffeillä että saat toisetkin treffit sovittua. Eli vaikka kun viet naisen kuumapallolennolle niin saat varmaan pilluakin sitten.
- Tavallinen-tapaus
Mielenkiintoisia keskustelun aiheita voisi keksiä ensihätään. Kyllä se siitten siitä sujuu jos keskustelukin sujuu. Pitää olla kiinnostunut naisen jutuista eikä selitellä omia koko ajan. Vie nainen vaikka keilaamaan tai jäkis matsiin ja sen jälkeen drinkille niin saanti on varmaa.
Toiminnalliset treffit, sitä on suositeltu aiemminkin tähän ketjuun ja aina vain se tuntuu yhtä hyvältä idealta.
Epäilemättä lähtisin itsekin tuolle linjalle jos treffeille joutuisin/pääsisin/ajautuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei873966Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071842- 1101161
- 1001121
- 751013
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165892- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22781