Kuka lohduttaisi yksinäistä Judithia?

4567665

20

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinamies----

      niin se vaan on että viinaa pitää juoda jos haluaa että sinusta tykätään. Kavereita ei saa suomesta ellet juo viinaa, pitää mennä sinne bileporukkaan mukaan juomaan koska se on ainoa tapa saada pysyviä suhteita.

    • omasta.valinnastaan

      On yksin, koska hypergamia.

      • ätmit.hypergamisia

        Olet oikeassa. Ätmit ovat hypergamisia. Heille kelpaa vain 19 vuotias mallinvartaloinen neitsyt.


    • Valitettavasti ihanat miehet ovat Suomesta loppuneet.

      Sellaiset, joiden kanssa syntyy heti kipinä ja jotka jaksavat koputtelevat rikki sinun henkisen kookospähkinäsi.

      Ehkäpä Judithille löytyisi ihana mies jostain etelästä?

    • kylläkelpsisi

      Itselleni kyllä kelpaisi unkarilainen nainen

      • EksotiikkaaHeissäOn

        Samaa mieltä, ulkomaalaisissa naisissa on jotain eksoottisen kiehtovaa.
        Minä hakeudun aina piireihin, joissa on ulkomaalaisia naisia.


      • InhaKyynikko

        Varmaan niin.

        Vaan kelpaatko sinä unkarilaiselle naiselle?


      • Vieteri_ukko
        EksotiikkaaHeissäOn kirjoitti:

        Samaa mieltä, ulkomaalaisissa naisissa on jotain eksoottisen kiehtovaa.
        Minä hakeudun aina piireihin, joissa on ulkomaalaisia naisia.

        SUVAKKIHORO:D:D


      • uuvelo
        Vieteri_ukko kirjoitti:

        SUVAKKIHORO:D:D

        Syö paskaa


    • ex-raitis3

      Näin käy kun ei juo viinaa muiden mukana.
      Jos ei halua jäädä yksin, pitää vain pakottaa itsensä bileisiin juomaan muiden mukana. Ei se moniakaan kiinosta oikeasti, mutta pitää vain esittää että viihtyy bileissä ja kännissä.

    • Totuus-

      Yksinäisyys on naisen oma valinta.

      • paskaapuputat

        Tavismies ei löydä kemiaa tavisnaisen kanssa.


    • h567jh67

      IS:n profiloinnista huomaa, että vain kaikenikäisten naisten ja poikien yksinäisyys on huolestuttavaa.

      "Kun edes joku huomaisi... 12-vuotiaan Matin lohduton kertomus tiivistää yksinäisten tunnot"
      "Yksinhuoltajaäiti Riina Römpötti, 21, kertoo kylmän totuuden yksinäisyydestä"
      "Kun Maria, 18, sairastui anoreksiaan ja masennukseen, ystävät tekivät karun katoamistempun"
      "Anni sairastui yllättäen 45-vuotiaana – sen jälkeen mies alkoi matkustella yksin eikä ystävillä ollut enää aikaa tavata"

      Ei yhtä ainutta juttua missä yksinäinen olisi ollut aikuinen mies. Miksi ei? No tietenkin siksi, että yksinäinen mies on aina yksin ihan omaa syytään!

      • miesvihainen.kulttuuri

        Sellainen se miehen asema on feministisissä yhteiskunnissa.


      • h567jh67
        miesvihainen.kulttuuri kirjoitti:

        Sellainen se miehen asema on feministisissä yhteiskunnissa.

        Ja feministisellä palstalla. Onhan se täälläkin jo monessa ketjussa saatu kuulla kuinka miehen yksinäisyys on vain hänen omaa syytään.


    • Pillujen--asiantuntija

      Sen näköinen nainen saa varmaan nyt paljon treffi kutsuja koska naama on lehdessä mutta se on naisen oma valinta aina onko yksin vai jonkun kanssa. Nainen on yksin vain omaa nirsouttaa koska ei kelpuuta samantasoisia ätmejä edes kaveriksi.

    • nnnht

      Jos yksinäisyys on ongelma niin kannattais varmaan lähteä täältä johonkin muualle. Tämä maa tulee aina olemaan yksinäisten valtakunta.

    • fdfdfddffddffd

      "– Ihmiset eivät tajua. Monet ovat minulle kateellisia. He katsovat, että tuossa on nuori, kaunis ja reipas nainen, Judit sanoo."

      Nainen yliarvioi ulkonäkönsä, en tuota sanoisi lähellekään kauniiksi.

      • hdjdsksjsjsj

        Naamarautoja lukuunottamatta ulkoisesti kelvollinen.


    • HCatm_yksin

      Voisin lohduttaa mutta minäkin arvelen ettei tytölle kelpaa yksinäisen miehen seura. Ollaan sitten molemmat yksinäisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe