Välillä tuntuu että pakko nollata ja vetää kunnon kännit kavereitten kanssa. Onko kokemusta alkoholista yhdessä verenohennuslääke eliquisin kanssa? 1-2 juomaa saa juoda mutta tarkoitan nyt reilusti suurempia määriä kuten viinipullo ja muutama tuoppi päälle.
Eliquis ja alkoholi
5
26912
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ollut Eliquis päällä reilut neljä vuotta ja viinaa tulee sen eri muodoissa tissuteltua 4-8 annosta päivässä tasaisen vauhdin taulukolla. En minä ole mitään eroa huomannut entiseen, lääkehän vain estää verta hyytymästä yhtä herkästi kuin tavallisesti.
- Anonyymi
Lääkkeen ohjeistuksessa ei ole mitään mainintaa siitä, että se ei sopisi alkoholin kanssa.
- Anonyymi
Niin tarvittaisiin lääkevalmistajan taholta enemmän tarkkoja ohjeita...
- Anonyymi
Sain juuri eliquis-reseptin ja minuakin kiinnostaa tämä alkoholin käyttö. Mahtaako muilla olla lisää kokemuksia?
- Anonyymi
Englanninkielisissä nettiohjeissa annetaan määräksi 14 annosta viikossa. Ei kuitenkaan kerralla kaikkia eli ei humalahakuista juomista.
Eliquis ei sinänsä reagoi viinan kanssa mutta aiheuttaa yhdessä lisääntyneen verenvuotoriskin mikä osuessaan hermostoon voi olla fataali.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305