Onko kokemuksia..

Luminain

Hei.Onko kokemusta ja miten selviydyitte yllättävästä erosta.
Mies lähti yllättäen mitään sanomatta, viestiä tai kirjettä ei jättänyt, häipyi, vei tavaransa .
Muutaman päivän päästä tuli sp.viesti, pidä hyvää huolta yhteisestä asunnostamme,laita myyntiin.
Olen ihan turta, toimintakyky mennyt, voiko joku noin näin häipyä,,,,,,näköjään.Uskon,että löytyi uusi rakkaus mutta tapa millä tavoin lähtee on ihmisarvoa alentavaa.

4

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulaut

      Voimia sinulle. Kokemuksesta tiedän, että tilanne on rankka. Olin itse shokissa, enkä tiennyt kenelle kertoisin, että se mies, johon olin luottanut ja jota olin kunnioittanut, veti maton jalkojeni alta.
      Vähän ajan päästä tajusin, ettei moisen pelkurin ja luuserin, joka ei pystynyt edes kasvokkain erohalujaan kertomaan, perään kannattanut itkeä.
      Enpä ole vieläkään kertonut kovinkaan monelle miten mies suhteesta lähti. En vaan ole halunnut tunnustaa, että oon ollut niin raukkamaisen miehen kanssa naimisissa. Omaisuuden jaosta päästiin kyllä hyvin sopimukseen, sillä sanoin hänelle, että jos yhtään yrittää minua vedättää, kerron kaikille hänen tapansa hoitaa ero.
      Lämmin halaus, tsemppiä ja sisua haastavaan tilanteeseesi.

    • nursekindwoman

      Ohoh Enpä ole tiennyt, että tuolla tavoinkin suhteesta hävitään, siis puhumatta asioista, sanomatta mitään. No eipä silti, eihän eroamisen tavasta mitään säädöksiä tai lakeja ole olemassa. Jos haluaa lähteä, sitten lähtee ja jos ei kykene sitä kasvotusten sanomaan, niin sitten vissiin täytyy vaan lähteä. Kun eihän ne mitään mieltä ylentäviä keskusteluja ole ne, kun jäädään erosta sanomaan ja puhumaan, melkoista myrkkyä sekin.
      Erikoista on se, että mies vinkkaa laittamaan yhteisen asuntonne myyntiin... kun jos se on teidän molempien nimissä, et pysty sitä yksin myymään. Minä henkkoht tuossa tilanteessa en varmaan tajuais edes, että kyse on erosta... jotenkin olisin vaan siitä miehestä huolissaan, että eihän se vaan oo tekemässä itelleen mitään tai onko kaikki muuten ok. En ainakaan ite osais piruja maalata seinille, vaan enempi tosiaan olisin huolissaan siitä toisesta...

    • hidalgonkesyttäjä

      Ihan niin kuin ed. ihmetteli . Miten voit mukamas laittaa yhteisen omaisuuden myyntiin .. et mitenkään.. sen kun jatkat asumista asunnossa ja odotat milloin herra hidalgo ymmärtää että et toimi hänen ohjeidensa mukaan. Taatusti kuulet hänestä vielä.

    • Luiminain

      Kiitos Teille kun vastasitte. Ei hän ole tekemässä mitään itselleen, vaan uusi rakkaus vei miehen.Valtakirjan laittaa, että saan hoidettua hänenkin puolesta asiatat , kodin myynti, tavarat ym.asiatat. On niin tyrmistynyt olo, etten tiedä mistä aloittaa,toimintakyky meni,,,kai johtuu valvotuista öistäkin..Hänen sanojaan lainaten kun sp ilmoitti asian, elämä on tämmöistä, joskus voi käydä näinkin eikä ketään(sukulaiset, ystävät)kiinnosta tämmöiset asiat.Vielä kehtasi kirjoitta, että kuinka huolisaan hän on minun terveydestä...on muutama iso leikkaus tehy ja niistää olen jo toipunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe