Tässä naisten ihannemiehiä, lihaksikkaita uroksia.

Rillu

Naiset ihailee lihaksikasta miestä, jonka pituus on vähintään 180cm. Isot hauikset ja kyynärvarret on naisten mieleen, samoin jos isot verisuonet erottuu niissä hyvin. Nainen kokee turvaa tuollaisen miehen läheisyydessä ja suorastaan hyppää tämän syliin.

Tässä hyviä esimerkkejä joita naiset palvovat:
http://img206.imagevenue.com/galshow.php?gal=gallery_1522258812649_509lo&format=show

Isot alfaurokset vie kaikki naiset.

47

2863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkari_heikki

      Ei vie ainakaan tätä naista. Liika massa on ruman näköistä ja epäluonnollista.

    • Joellez

      Ihanaa, raamikkaita, pitkiä ja lihaksikkaita miehiä!Harmi, että Suomesta ei tuollaisia löydy - täytyy varmaan muuttaa Losiin, sieltä näitä löytyy! Loop

      • Luuletko että sulla on edes mahdollisuuksia, olet varmasti viestisi perusteella ylipainoinen ja pinnallinen


    • liikaamassaa

      Siis noihan on ihan kauhean näköisiä.

    • ellg

      Arnold Swarzenegger on alle 180, se ei sitten kelpaisi.

      • 4445

        Ja Sylvester Stallone 170cm, ei käy sekään.


      • Wikipediasta

        Arnold Swarzenegger on 188 cm.


      • prrrrg
        Wikipediasta kirjoitti:

        Arnold Swarzenegger on 188 cm.

        Se vaan ei pidä paikkaansa, 10cm siitä pois on totuus.


    • Alphaisthemanmind

      En oo lähössä salille runkkaa rautaa yhenkään naisen takia!iso hauis ei susta miestä tee vaan kaikki järki lähtee omasaä päästä

      • iiio

        En oo lähössä salille runkkaa rautaa yhenkään naisen takia!


        Sitten oot ilman naista.


      • Samuel133

        Voihan sitä ihan oman kuntonsakin takia "runkata rautaa" ei siihen paljoa järkeä tarvitse että sen tajuaa.


    • liikkuvanainen1

      Tärkeintä on mitä miehen pään sisällä. Ja liikunnalisuus kohtuuden rajoissa. Ei kiitos massahirviöitä.

      • NatureBooster

        Massahirviöitä syntyy vaan steroideilla, ei naturena treenaava, vaikka kuinka kovaa treenaisit.


      • Afo-Risto

        Se on kaikki korvien välistä pois, mitä lihaksesta löytyy.


    • Aikamoinen yleistys nyt taas AP:lta, olet varmasti yksin ja olet täysin väärässä, lopeta se yleistys ja rupea vaikka lesboksi, menestyt takuulla.

    • EiOoKivojaEIII

      Aivan kauheita!!!!!
      Luonnollinen MIES on paras. Suomalainen ja kohtelias (harvoin tapaa).

      • iopå

        Mikä on luonnollinen


    • tgbyhn43

      Kyllä on pienet vaatimukset ettet nyt vaan vähättele kyllä noilla vaatimuksilla luulis löytyvän aika monta.

    • alinanoora

      Olikohan tämä joku trollin aloitus, mutta kuvissa olevat miehet eivät todellakaan kiinnosta. Moni jannu, niinkuin tämän aloituksen tehnyt jonne luulee, että naisia kiinnostaa vain hormooneilla pumpatut ylilihaksikkaat miehet. Ei todellakaan. Saatiin kavereiden kanssa makeat naurut, kun näytin nämä kuvat kavereilleni. Sporttisuus on siis plussaa, mutta ei salimaket, eikä mömmömiehet! =)

      • Paitsi jos aloittaja on itse kiinnostunut bodaavista naisista, jotka lähes poikkeuksetta sitten ovat kiinnostuneita vain ylipumpatuista miehistä.


      • Naapurintyttö.on.parempi

        Bodaavat naiset muistuttavat liian läheisesti nyljettyä oravaa...


      • pillllll
        Naapurintyttö.on.parempi kirjoitti:

        Bodaavat naiset muistuttavat liian läheisesti nyljettyä oravaa...

        Tuo on vanha sanonta, kuulin sen jo kauan sitten. Et keksinyt sitä itse.


    • satisfaction

      Ehkä jotkut naiset ihailee tuollaisia miehiä, tosin itse en tunne yhtään sellaista naista. Omalla kohdallani on niin, että lihakset miehellä ovat kiinnostavat, kun ne on saatu tekemällä töitä. Päänupin sisältö kuitenkin on se ratkaisevin seikka herättämään kiinnostuksen tai myös sammuttamaan sen.

    • Amiamok

      Nainen tuntee olonsa turvalliseksi tuollaisten miesten seurassa. Kaiken lisäksi naiset nauttii ja naureskelee ivallisesti kun iso lihaksikas järkäle solvaa ja satuttaa heikompaa miestä.

      • 123d1312312f3

        Noinhan se menee. Tulipas se totuus. Naiset muka ei halua paljastaa sitä. Yliopistossakin kaikilla miehillä oli lyhyt tai pitkä jos oli uhkaava olemus ja iso haba niin kaikki naiset kuolasivat häntä.

        Sama myös tuli todettua oululaisissa baareissa vuodelta 2007-2015 käytyäni illanpäätteeksi aina iso habaiset miehet lähti saatille naisen kanssa. Kerran valomerkin jälkeen olin naisen kanssa niin kaapin kokoinen mies tuli ja tarttui naista kädestä joka istui vielä kanssani penkillä ja sanoi jotain lähdetkö mukaani. Johon nainen mutisi jotain ja sitten he lähtivät ja jäin pillutta. En voinut tappaakkaan kaapin kokoista järkälettä enkä kyllä olisi halunnutkaan vaivautua koska nainen ei ollut sen tasoinen tai arvoinen.,


    • SalillaTreenaan

      No on siitä voimasta, mitä salilla saa hyötyä elämässä muutenkin.
      Kaikki on paljon kevyempää ja helpompaa, kun on voimaa.

    • linnuska

      Mua ei ainakaan ko. kuvien hormoonimiehet kiinnosta. Usein nämä miehet ovat niin itsekeskeisiä ja ihastuneita itseensä, ettei naiset kiinnosta. ;) Syy on toki luollinen, kun käyttää ulkopuolisia "myrkkyjä", niin silloin oma tuotanto häviää ja makuukammari hommat ei onnistu.

      Miehen pitää olla liikunnallinen, mutta sitä ei ole pelkkä kuntosalilla treenaaminen. Jos ei mun kanssa voi edes lähteä 5 km juoksulenkille tai maastoon vaeltamaan, niin en puhuisi liikunnallisista miehistä.

      Miehessä minua kiinnostaa ensin pituus, kun olen itsekin pitkä. Sporttinen vartalo (ei luuviulu, eikä bodari) ja millainen on luonteeltaan. Myös elämänarvot pitää kohdata eli juopot ja muut rentut ei kiinnosta.

      • TrekKundi

        Mun kaa joku nainen vois lähtee 100km pyörälenkille, vaikka maastoon....


    • pitkäpussiset_miehet

      Jos pippeli on lyhyempi kuin kassit niin ei käy.

      • sdddd

        Puhut ns. vitjamunista. On kuulemma tosiasia, eikä mikään urbaanilegenda. Erään Helsingin Yliopiston proffan isällä oli kuulemma sellaiset. Kaverin isä tunsi tämän vitjamunan työn kautta, mikä ei todellakaan ollut yliopistolla tapahtuvaa. Vasta tämän miehellä oli sellainen työ, proffana HY:ssa.


    • Totuus

      Ätmeillä ei ole mitään mahdollisuuksia noita vastaan.

    • eiiiii

      Ei ihan mee noin. Itse ällöksyn lihaksikkaita miehiä jolla rasvaprosenttia ei ole. Vanhentaa ihan älyttömästi ja muutenkin ei. Tiedän lihaksikkaita miehiä joilla naama paljon vanhemman näköinen kun ei sitä rasvaa ole. En ymmärrä mistä moinen käsitys, että lihakset ois se juttu miehessä. Enempi se on se minkälainen mies on sisältä ja ulkoinen olemus, vatsaakin saa olla, jos toinen muuten miellyttää. Itse jopa valinnut mielummin niitä ei salilla käyviä kun käyviä. Jos elämä on pelkkää salia niin ehdoton ei.

      • niin.se.on

        Tottakai tykkäät lihavista, oothan itsekin lihava.


    • Eijeieij

      Ja p**n marjat. Hyi hemmetti bodatut ylitreenatut tallustelijat. Ei kiinnosta niin sitten pätkääkään ja se on taivahan tosi.

      • 123d12321f3

        tuo oli ääripään esimerkki, tuosta kymmenen-viistoista kiloa pois ja vähemmän treeniä niin löytyy ytmi joka aina saa pillua ja joka tunkee ätmit pois pillun luota vaikka hakkaamalla.


    • pillllll

      Steroidien väärinkäyttäjiä, myös Arnold, joka oli muutamassa kuvassa. Ovatko nämä rehellisiä? Entä silikonitissiset muijat? Miehet, kourikaa ennemmin vaikka rantapalloja kuin silikonitissejä.

    • bluu

      Mieluummin hoikka kuin lihaksikas. Jos tulee tappelu, niinkuin suhteessa usein tulee ( sekstailu aiheuttaa aggressiivisuutta) niin hoikan miehen kanssa pärjää fyysisesti paremmin. Oikein lihaksikas voi kuristaakkin noin vaan, niin pitää olla kunnon taidot hallussa, että pärjää elävänä. Elossa ollaan edelleen.

    • Rillu

      Palautetaan nyt mieleen mitä kaikki naiset haluaa mieheltä. Vaikka naiset sanoo muuta, tätä ne loppujen lopuksi mieheltään haluaa.

      - Alfauros jonka pituus yli 180cm. Mielellään lähempänä kahta metriä.
      - Miehen paino ei alle 90kg, luusto vahva eli...
      - Lihaksikas iso vartalo.
      - Leveä selkä.
      - Hauis yhtä iso tai isompi kuin naisen pään ympärysmitta.
      - Ranne täytyy olla paksumpi kuin naisen nilkka.
      - Kyynärvarret jäntevät ja isot.
      - Isot verisuonet näkyvissä käsivarsissa ja niiden paksuus vähintään puoli senttiä.
      -Jaksaa nostaa 80kg yhdellä kädellä. Eli jaksaa kannatella yhdellä kädellä heikkoa laihaa ätmi miestä.
      - Hiukset päässä, ei kalju.
      - Korkeakoulutettu.
      - Omistusasunto.
      - Käy kokopäivätöissä.
      - Johtoalalla.
      - Palkka ei missään nimessä alle 100000 eur. vuodessa.
      - Huumorintajuinen.
      - Ystävällinen, palvelualtis.
      - Palvoo naistansa.

      Näin se menee.

      Tässä vielä kuvia totuudesta. http://img199.imagevenue.com/gallery/loc237/901_1635_MrMister.php

      • Rillu

        Jäi tuosta listasta vielä se, että rintalihakset täytyy olla isot. Isommat kuin monella naisella on itse rinnat.


    • Rillu

      Kyllä te kaikki naiset tykkäätte enemmin siitä kun alfauros tulee ja pullistaa ison hauislihaksen kasvojenne eteen paksuine verisuonineen ja jäntevine kyynärvarsineen jotka on yhtä paksut kuin teidän pienien naisten reidet läpimitaltaan.

    • niinpä555

      En minä. Normaali vartalo riittää joka on muuten hyvä.

    • Bainaja

      Iso kyrpä, sitä naiset palvoo. Siis vaikka oma vako kuin salaoja, iso mulkku, muulla ei väliä. Ja saa palvoa mitä haluaa, joskus se isokin kulli kuihtuu.

    • untuvatakkinorm

      Nuo miehet näyttävät pelottavilta! Mieluummin olen yksin kuin suhteessa, jossa pelkään miestä joka voisi potentiaalisesti tappaa minut vain puristamalla rintalihaksensa yhteen.

    • Turhaapuhetta

      Kyllä miehen täytyy olla vähintään 201 pitkä nykyään ollakseen hyväksyttävä. Hauiksen pitää olla 52 cm ympärysmitaltaan. Kullin vähintään 28 cm seisaallaan ja 15 velttona. Niin ja miehen pitää tietenkin olla mieluummin musta. Repikää siitä! Jollei naisella ole vähintään nämä kriteerit täyttävää seuralaista, niin voi pitää itseään epäonnistuneena.

    • Misseliina

      Minun ihannemieheni voisi olla ainakin isokokoinen, pitkä ja roteva. Vatsaa saisi olla ihan mukavasti ja lihastakin. Karvaisuus voisi olla plussa, toki kalju on aika miehekäs piirre.
      Hän pukeutuisi huolellisesti ja tuoksuisi hyvältä. Hän kohtelisi minua kauniisti ja arvostavasti, ei suhtautuisi minuun alentavasti, vaikka iältäni olisinkin paljon nuorempi.

    • Katseenkestävät

      Dyfan Dwyfor, walesilaiset näyttelijät....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe