No heippa!
Järkyttävään välikohtaukseen loppui suhteeni korkeassa asemassa olevaan poliisimieheen kahden tapaamisen jälkeen. Pidin hänen tasapainoisen tuntuisesta avoimmuudesta, joka olikin liian avointa ja ihan muuta.
Hän ihastui kahden tapaamisen jälkeen suinpäin, kuten sanoi. Ja hän käyttätyikin pian oudosti mm- viestien suhteen. Hän ei vastannut niihin ja edellisen päivän keskusteluihin hän suhtautui, kuin niitä ei olisi käyty. Tulin tulokseen, että hänhän ei jostain mystisestä syystä vastannut viesteihini vaan kirjoitti itse tavallaan uusiksi aina asian. -Ilmoitin huomioni lopulta ja sanoin etten halua jatkaa enää. Kaksi kertaa tavattu henkilökohtaisesti ja hän menetti täysin malttinsa. 60 v mies ja haukkui minut useilla viesteillä kaikilla mahdollsilla nimillä ja diagnooseilla moneen kertaan. Yritti myös soittaa. En provosoitunut. - Olen hiukan peloissani, koska hänhän voi vaikuttaa poliisina melkein vaikka mihin - luulisin. Tulin siihen tulokseen, että haukkuessaan minua mm. narsistiksi hän peilasi itseään. Defenssi... Mietin missä virassa on henkilö, joka kääntää asiat toisin ja ei yhtään hallitse pettymyksiään. Olen kuitenkin mielestäni hyväsydäminen ja sosiaalinen persoona jolla toimii intuitio. Huoh!
Tutustuin "korkea-arvoiseen" poliisimieheen...
6
387
Vastaukset
- etteivaankapteeni
oliko varmasti poliisi, samantapaista kokeneena, tuli mieleen kysyä...
- HupsKeikkaa__
Alkuperäisenä vastaan... Niin :) mistä sitä tietää. paitsi, että nimen perusteella googletin ja olihan se oikea. Mut hokasin onneks ajoissa... pahat skeemat..
Toi yks vastaaja nimimerkillä Diffuusio..." - Miksi vastata höpöjä, jos ei tiedä - kaikki osaa haukkua ihmisiä, mut harva alentuu siihen jos ei tiedä kaikkea.
- DiffuusioHidastuu
Aloittajallakin samoja vaikeuksia mistä hän muita syyttää. Menes ämmä hitsarin pakeille, se eheyttää ;)
- TiedänTällaiset
Hahhah...sä et osaa muuten kommentoida. Voi voi...
Teit hyvin ja oikein. Miehen jälkikäteinen törkeä käytös osoitti, että olit päätellyt aivan oikein. :-)
- mmpoliisi
Vuosia sitten törmäsin vastaavaan poliisina esiintyneeseen mieheen. Ihastui kuvastani ja aloitti älyttömän txt viestien tulvan . Ilmoitin n. 30 viestin jälkeen että ei kiinnosta enää. Haukkui kanssa. Loppui kun sanoin että otan yhteyttä hänen työpaikkaansa ja vien txt viestit luettavaksi rikosilmoituksen mukana. Häipyi kun pieru aaltoon. Oliskohan sama tyyppi.. Oli Seinäjoen seudulla silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776