Mitä teen kun poikaystävä ei huomio vaan pelaa :(

Janika02

Eli siis nyt on tää joku fortnite peli niin mun poikaystävä ei enää haluu tehdä mitään muuta kun pelata sitä... Oon koittanut houkutella sitä... Mut aina sanoo "Yks peli vielä" ja menee tyyliin 2tuntii.... Mitä pitäis tehdä erota? Mut en haluis eroo :(

17

2375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentäväparsakaali

      Aloita kans sen pelaaminen tai sit meet ja poistat fortniten koneelta/konsolilta kaks vaihtoehtoo

    • Niilotventtittuuu

      Ota perintö ja juokse

    • Anna pojan kasvaa muutama vuosi ja katsokaa parisuhdetta uudestaan sitten.

      Kerro, mikä poikakaverissasi on niin hyvää, että et halua erota? Tämä pelaaminen lienee mielessäsi kuitenkin aika iso juttu, kun tänne kirjoitat.

    • no pellaa ite fortnitee ni tajuut kui koukuttava se on! tai no eroo vaa siit, mie oon nimettäi wapaa ;)

    • Trotter

      No kokkaat sille tottakai jotain hyvä safkaa että jaksaa pelata.

    • kierrätykseen

      Laita kierrätykseen.

    • Espooonperbest

      haha, vitsi mul meni poikki muijankaa ku pelasin tota mies 25v ja silti pelaan ! ja uus eukkoki kierros :D

    • VaihtamallaParanee

      Eroa siitä ja vaihda se mieheen jonka kassa voit aloittaa parisuhteen. Sellaisiakin on.

    • takaisin.mereen

      Alamittasen poikaystäväs pallit ei oo vielä laskeutunu

    • pentujamolemmat

      Ei pitäis ollenkaan seurustella liian lapsellisia kumpikin leikkikää nukeilla.

    • Tsirpuunen

      Ole kiitollinen että pelaa eikä kulje baareissa.
      Toivottavasti kiinnostus peliin lopahti jo.
      Muista että olet rakas vaikka peli veisikin ajan, monet pelit ovat todella koukuttavia.

      • TotuusSattuuQC

        "Muista että olet rakas vaikka peli veisikin ajan, monet pelit ovat todella koukuttavia."

        Rakkaus ei ole vain tunne vaan se on myös teko. Rakkaus, joka ei näy millään lailla teoissa, ei ole ihan oikeaa rakkautta. Jos joku muu asia vie kaiken huomion eikä aikaa enää riitä rakkaalle, ei sitä rakkauttakaan ole oikeasti kauhean paljon.
        Ihmissuhdetta ei voi laittaa jonnekin odottelemaan että sille satuu sitten joskus olemaan aikaa.


    • voi sua raukkaa.

    • Anonyymi

      Joo tää tulee aika myöhäs mut kuiteski. Tuo Fortnite on tosiaa melko koukuttava peli, ja aika usein sinne tulee uusia mielenkiintosia juttuja. Kerro poikaystävälles suoraan tästä ongelmasta.

      • Anonyymi

        AP:n tilanteessa tytön kannattaa laihduttaa kaunispainoiseksi.


    • Anonyymi

      Mitähän jos vaihtaisit rakkauden kohteesi aivan toisenlaiseen ihmisen?

      Katsos, on olemassa ihmisiä jotka käyttävät korviensa välin paljon kehittävämpään; opetellaksern uuden taidon, vieraan kielen, tekemällä enemmän töitä, kouluttamalla itseään voidakseen paremmin tukea sinua ja yhteiskuntaa jne. Jne..

      Tietystikin valinta on vain sinun itsesi hallinnassa.

    • Anonyymi

      Voin samaistua tähän, ennen ei oo ollu ongelmaa mutta nyt uuden päivityksen tultua mun mielenterveys on välillä ollu koetuksella. Kiva miettiä että onko "turhempi" ku joku kusinen peli, jolle löytyy monta tuntia päivässä, mutta mulle ei lähes yhtään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe