Uuden rautaverhon siemenet

Kylvettiin vuonna 2002, kun USA vetäytyi unilateraalisesti pois Anti-Ballistic Missile treatysta.
Samasta vuodesta lähtien on Venäjä varoittanut USA:ta sotilaallisen balanssin epätasapainottamisesta jatkuvasti. Pitääkö vielä muistuttaa mitä SALT II:n ja SALT III:n kohdalla sovittiin? Mutta ei, ei riittänyt ABM:n rikkominen, vaan piti sijoittaa uudet ohjuspuolustusjärjestelmät niin lähelle Venäjän rajaa, kuin NATO antoi myöden. Tekosyynä IRAN:in uhka. Katsokaa karttaa! Missä on NATO:n ohjuspuolustus ja missä on Iran!! Ei ole vaikea tehtävä mutta nyt 16. vuoden jälkeen - kun sana ei joko kuulunut, tai tehonnut - saamme kuulla Putinin suusta sanat: "ette kuunnelleet meitä, kuunnelkaa nyt".

Ja tämä puhe tottakai tulkitaan Venäjän aggressioksi, miksi muuksikaan.
Kolmannen maailmansodan on estänyt vain MAD (Mutually assured destruction), eli voimatasapaino. Jos sitä horjutetaan, on maailmanloppu lähellä. Ja tästä siis varoitettiin vuosia!
Ei kuulunut korviin, nyt siis saimme kuulla uusista Venäjän ohjuksista - ja olen aika varma, että nyt kuului korviin.

Tämä on vaarallinen kehitys ja voi johtaa kierteeseen, mistä ei ole paluuta!
Ja te iltapäivälehtien lukijat, joiden filtteristä menee läpi täysi sonta, olette yhä enemmän ja
enemmän peloissanne, koska ette ymmärrä juurisyitä.
Ettekä seuraa uutisia.

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaaepäillä

Kirjoittaja näyttää perehtyneen "syntyihin syviin". Tavallisen iltapäivälehden lukijan on kuitenkin vaikea löytää totuutta valtamedian asenteisista kirjoituksista. Varsinkin nuoremmat lukijat omaksuvat lehtikirjoitukset usein sellaisenaan, ilman kritiikkiä.

• Nimenomaan Mr. Kannattaaepäillä.
        Lehdistön tehtävä, varsinkin jos ilmoittautuvat sitoutumattomiksi, on kertoa faktat
        ja jättää mielipiteen muodostaminen lukijalle.

Mutta on olemassa lehdistöä ja sitten lehdistöä.
        Tässä on pieni pähkinä - todella pieni - purtavaksi Alman "riippumattomille" journoille:
        Jahtaatte ryssiä, kuin natsien "Völkische Beobachter" juutalaisia aikoinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6732
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4725
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      69
      2500
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1939
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1528
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1281
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1279
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe