Olen aladoobia

löysänahka

Onkohan mitään muuta keinoa löysän nahan kiinteyttämiseen kuin sen pois leikkaaminen? Oletteko keksineet jotain?
Laihdutin 4 vuotta sitten 16 kg. Kuntosalilla olen käynyt nyt 5 vuotta, olen osallistunut kymmeneen maksulliseen nettivalmennukseen, käyn salilla 4-5 kertaa viikossa, aerobista niin, että koiran kanssa lenkki joka päivä ja 2 kertaa viikossa spinning. Lisäksi teen fyysistä työtä 9 - 10 tunnin päiviä jolloin olen lähes koko ajan jalkojen päällä. Kahvakuulailen myös noin kerran viikossa youtubista löytyvien eri kahvakuulavideoiden tahtiin- kesto 30-45 min. Eli liikkumattomuudesta ei ole kyse. Netti valmennusten ruokavaliolla menen, jotka ammattilaisten suunnittelemia.
Silti olen kuin jellyä. Lihaksia on minulla juu.... tuolla rasvan ja löysän nahan alla eivätkä ne siksi sieltä näy. Tiedän että minulla on lihakset, koska salikehitykseni on ihan hyvää. Painoja olen saanut lisätä ihan mukavasti, eli voimakehitystä on, eikä voimaa ilman lihaksia.
Vatsanahkani tuntuu "irralliselta" samoin "allit" ja reisilihasten päällä on aladobimaista löysää nahkaa. Eivät kiinteydy, leikkaushoito varmaan olis ainoa vaihtoehto, mutta tapauksessani en sellaista tule saamaan, koska en ole ollut kuitenkaan sairaanloisen lihava alunperinkään.

Juu, eihän tuo toki elämää haittaa, elämässä on paljon valoisia asioita ja on paljon asioita joista saamme olla kiitollisia ja kehitysmaissakaan ei tällaisilla päätä vaivata kun on elämää suurempia ongelmia, maailmassa nälänhätä ja kuivuus vaivaa puolta maapalloa jne, jne, jne. Mutta henkilökohtaisesti, tässä minun elämässäni ja juuri nyt, minua tuo hieman vaivaa.
Onko kellään kokemusta onko jokin liikuntamuoto yms auttanu em. ongelmaan?

1

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäxPäx

Mikään liikunta ei valitettavasti kiinteytä nahkaa joka on joskus venynyt niin paljon että ei enää täysin palaudu.
      Ennemminkin pitäisi kasvattaa lihaksia niin paljon että nahalle saadaan täytettä. Monissa paikoissa, kuten vaikka vatsassa se ei kyllä ole mahdollista mutta allien alueella ja reisissä voi jonkinlaisia tuloksia saadakin ongelman suuruudesta riippuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      174
      1514
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1225
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1201
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1064
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      742
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      727
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      720
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      702
    Aihe