Nii onko ketään 18.2 syntynyttä, jos nii:
(Tässä on omat vastaukset kysymysten alla..)
1.Kerro hyvät puolesi:
-Hyvä ystävä (omasta mielestä)
-huumorin taj.
-terveesti hullu :D
2.Kerro huonot puolesi:
Pomottaja,
itsepäinen,
ei annaperiksi (toisaalta hyvä ja toisaalata huono)
3.Parhaiden ystäviesi horoskooppi merkit
-neitsyt
-kalat
-kiitos vastauksista-
Ketään 18.2??
7
794
Vastaukset
- Sofia
1. sosiaalinen
joustava
älykäs/hauska
2. -pätijän vikaa ja hieman snobi
-suorasukainen (huomaamattani...)
-hieman saamaton
3. Vaaka, Jousimies, Kalat ja Härkä - Grace
1. älykäs
hauska
suvaitsevainen
2.-hitusen elitistinen :)
-sulkeutunut omista asioistaan
-myöskin vähän saamaton
3.-härkä
-rapu
-jousimies 1.hyvät puolet
-sosiaalinen ja ihmisten kanssa toimeentuleva
-iloinen
-reipas
-hyvä huumorintaju
2.huonot puolet
-Omapäinen
-laiska
-pessimisti(ajattelen negatiivisesti välillä vähän liikaakin)
-epäluuloinen
-arka
3.parhaat kaverit
-Löytyvät vaa´oista, leijonista ja skorpioneista
ja heitä on tunnetusti paljon!hyvät puolet ovat tiukas. itse en oikeen löydä niitä. nais puolisten ystävien mielestä komea, mut siin se tais olla..
huonot puolet. yllättävän äkkipikainen, omasta mielestä, masentunut jatkuasti pienistäkin vastoin käymisistä.. ja monia muita pikkuseikkoja..
parhaat ystävät.
härkä- scorpp
Vastaanpa hänen puolestaan.. ;)
1.Kerro hyvät puolesi:
-Äärettömän huolehtivainen
-Älykäs
-Oman tiensä kulkija
2.Kerro huonot puolesi:
-Itseppäinen..
-Ennalta-arvaamaton :\ (välillä huono välillä taas TOSI hyvä ominaisuus)
-Joskus ei tiedä itsekkään mitä tuntee...
3.Parhaiden ystäviesi horoskooppi merkit
-vaaka
-leijona- scorpp
Saamaton myös! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603