muistaako kukaan O.B. naisteniskijää?

kävelymies

Onko täällä ketään joka muistaa saatanallisen keskustelusodan joskus vuonna 2012 tai 2013? siinä nimimerkki O.B. kertoi hyviä vinkkejä naisen iskemiseen. O.B:ta alkoi kiusaamaan ja haukkumaan ja vittuilemaan sille ainakin 300 eri henkilöä. Se oli saatanan hyvää lukemista! Mitäköhän O.B:lle kuuluu nykyään, tosin jos oikein muistan niin joku ilmoitti että O.B. kuoli masennukseen, joka johtui niistä vihaviesteistä.

6

878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaelämää

Ei muista.

• mr-huhaa-voiolla-kukavaa

No jos tämä O.B. on kirjoitellut täällä Suomi24:sen keskusteluketjuissa vuosina 2012 - 2013 niin eiköhän ne keskusteluketjut löydy vielä täältä s24:sen syövereistä jos vaan jaksaa tonkia.
      Nimimerkki on kuitenkin aivan tuntematon.
      Olen niin Suomi24:sen kun monen muunkin keskustelupalstan sivuja seurailut niin aika vieras nimi. Uskoisin kyllä muistavani jos on kerännyt huomiota noin paljon kirjoituksillaan.
      Edes kolmella eri pelimiesfoorumilla missä minä olen ollut on tämä nimimerkki tuntematon, mikäli tämä nyt niitä naisten iskuvinkkejä on kirjoitellut.

• kävelymies

Juu se O.B keskustelu löytyi ja nyt kun luen sitä niin ajattelen että on se aikamoista psykopaattista kuraa. mutta ihan mukavia ämmän iskemis ohjeita se antoi, esim, "lähesty naista aina edestäpäin!"

• kävelymies

Se keskustelu löytyy otsikolla "naisen iskeminen oikeaoppisesti". Jos teillä on tylsää ja haluatte hauskaa lukemista, lukekaa se palsta, ja varsinkin kevään ja kesän 2012 keskustelut.

• Eipinnallinen

Se O.B:n kirjoittelu oli niin sekavaa ja sairasmielistä ettei häntä voi mitenkään vakavasti ottaa. Ihme että jotkut näkevät hänen kirjoittelussaan suuria ajatuksia joita voi kehua.
      Jos O.B. todellakin masentui hänelle tulleista vihaviesteistä niin omapa oli syynsä kun alkoi itse kaivaa verta nenästäänn.

• Tekijöitä

Olette saaneet aikaiseksi jotain... kunnianarvoista? Ei niinkään mekityksetöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe