Oikea palvelumuoto Jumalaa kohtaan

Koraanin mukaan pyysi Jumala kaikkia enkeleitä kumartamaan Aadamia, mutta Iblis kieltäytyi. Silloin Jumala sanoi Iblisille: Sinä saat ylösnousemukseen asti aikaa ja pyytää maan asukkaita palvomaan sinua itseäsi. Minun palvelijoihini sinulla ei kuitenkaan ole valtaa.

Tästä on helppo päätellä Jumalan tahto ja oikea palvelusmuoto. Jumalan silmissä oikea tapa palvella häntä on kumartaa IHMISEN perässä häntä eikä Ibliksen. IHMISEN pitää pitää vaari siitä, että ymmärtää asemansa luomakunnassa. Hänen perässään rukoilevat kaikki Jumalan palvelijat ja Ibliksen perässä saatanan palvelijat.

Ihmisen ei ole hyvä pilkata Jumalaa sillä IHMINEN itse on lähes Jumalan asemassa. Valitettavasti monet ovat langenneet ja kääntyneet palvomaan Ibliksen perässä. Näitä ovat lähes kaikki taivaaan enkelit sekä kirkot maan päällä jne.

Siis Ihminen sinun perässäsi rukoilijoita ja oikeita palvojia on todella vähän.

6

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalalla on palvelijoita enää siellä täällä yksi tai kaksi. Saatanan eli Lohikäärmeen voima on Ilmestys 13 mukaan noussut korkeaksi niin että hän voittaa jopa kaikki pyhät.

      Ainoastaan Karitsan omat ovat niitä jotka eivät tapa tai vie vankeuteen. Hekin ovat melkoisessa paineessa jäädä tappiolle Lohikäärmeen edessä. Lohikäärmeen voima on pelottavan suuri.

      Ihminen ei voi kumartaa Lohikäärmettä, koska on Jumalan palvelija. Ihmisiä on harvassa kuin Ofiirin kultaa.

      Jos olet valinnut saatanan perässä Luojan rukoilemisen niin oma on asiasi. Silloin sun ei kannata paljoa lukea mun juttujani. Jos taas olet Ihmisen perässä rukoilija niin se on vaikeaa sillä ihmisiä on todella todella vähän.

      • yskikaksikolme

        Lentävä spagettihirviö voittaa sun lohikäärmeesi mennen tullen.


    • Jeesus sanoi saatanasta: Hän on ollut murhaaja ja valehtelija alusta asti.
      Ja itsestään hän sanoi: En minä ole tullut tuomaan rauhaa maan päälle vaan miekan. Vanhemmat antavat lapsensa kuolemaan ja lapset tuottavat kuoleman vanhemmilleen.

      Muslimit opettavat että Jeesus on henki joka lähtee Jumalan luota.
      Samaa sanotaan Ibliksestä Koraanissa.

      Iblis ei ole voimaton ja heikko, vaan eräiden raamatun kirjeiden mukaan HÄNEN KÄYTTÖÖNSÄ ANNETAAN JUMALAN KOKO VOIMA TEHDÄ IHMEITÄ. HÄN PERUSTAA ANTIKRISTUKSEN KÄYTTÄMÄÄN TUOTA VOIMAA.

      Muslimit opettavat että Ibliksen luoma antikristus kykenee jopa herättämään kuolleita eloon.

      Älä pelkän ylpeyden tähden valitse oikeaa palvontaa ihmisen perässä, vaan ota huomioon saatanan ja antikristuksen suuri voima ja valta elämässäsi. He ovat päässeet asemaan josta sanotaan. KAIKKI MAAILMAN VALTAKUNNAT JA NIIDEN LOISTO ON ANNETTU MINULLE (SAATANALLE). Et voi elää maailmassa hyvin tai lähes ollenkaan jos olet oikea palvoja. Vaan sinun on vaino ja melkein kuolema osana silloin.

    • Ne jotka harjoittavat oikeaa palvontamuotoa Jumalaa kohtaan. Heistä apostoli Paavali sanoo heprealaiskirjeessä.

      He vaeltavat vuorilla luolissa asuen, he pukeutuvat eläinten nahkoihin, heitä sahataan kahtia, heitä tapetaan ja vainotaan jne. He eivät saaneet sitä mitä heille luvatiin (merkki siitä, että ei ole kumartanut saatanaa).

      Sen sijaan apostoli Paavali itse seurakuntineen kumarsi eri persoonaa kuin nuo edellämainitut sillä hänen osansa oli rikkaus, valtakunta ja loistoisa nimi pitkälle tulevaisuuteen.


      Jumalan oikeat palvojat ovat painuneet historian hämärään niin, että kukaan ei heitä edes enää muista. Tämä on kohtalona uskollisilla, totuudellisilla ja oikeilla.

    • Älä kuitenkaan luule, että kaikenkarvaiset narkkarit ja pilleristit, jotka saattavat elää todella kurjasti nautinnon halunsa tähden olisivat oikeita palvojia. Heistä voisi melkein sanoa, että he ovat susia puettuna lampaiden vaatteisiin.
      Myös on saatana ovelasti soluttanut köyhän ja vainotun näköisiä moniin paikkoihin. Perkele ja saatana ovat todella ovelia ja melkein kaikkivaltiaita.
      Älä lähde etsimään ulkonäön ja olemuksen perusteella oikeita palvojia, vaan ota huomioon että valeveljiä on paljon.
      Jos löydät yhdenkin oikean palvojan olet osunut yhteen miljardista. Raamattu sanoo koko maailma on pahan vallassa.
      Oikea palvontamuoto on harvinaista ja katoavaa.

    • Kristuksen Ilmestymiset ovat tihentyneet vuodesta 1998 lähtien. Hänen ja Isän omaksi voi tulla jos kokee tuollaisen Ilmestymisen niin luulisin. 1998, 2003, 2012 jne.
      Ehkä on muitakin keinoja. Joka tapauksessa vaikka Jeesus olisi Iblis se ei ole kovin vakavaa:

      Väkevän miehen ryöstäjän on ensin sidottava tuo väkevä mies ja sitten anastettava hänen aseensa.
      Kristuksessa ovat kaikki jumaluudet ja hänessä yhdistetään kaikki mitä on taivaassa ja maan päällä.
      jne. Useat kohdat raamatussa kertovat että ei ole mahdotonta, että Jeesus olisi sekä että:

      Onhan hän tosin Henki, joka lähtee Jumalan luota, mutta sen lisäksi
      SANA ja PROFEETTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe