Missä on HYVÄT ÄÄNIERISTEET ,Onko Rovaniemellä missään sellaista asuntoa vuokrattavana ??
Ei se takaa jos asuu wanhassa(1960-80v)kerrostalossa että siellä olisi hyvät äänieristeet.
Hyvä wanha kerrostaloasunto
9
422
Vastaukset
- huoptossu
Meinaatko pitää ääntä? En vuokraisi sinulle
- Hyvää-jatkoa
Ei Rovaniemellä ole tuollaista taloa .
Mene Kemiin. Kannattaa muuttaa uuteen. Itse muutin 50-luvun talosta 2006 rakennettuun. Aivan mieletön ero.
50-luvun talossa kuuli kaiken. Käytävät kaiku.
Uudessa ei kuule naapureista mitään ellei ne ihan tarkotuksella möykkää- TaidanMuuttaaItsekkin
Tuon saman olen kuullut muualtakin .
Joissakin uusissa kerrostaloissa on , niin hyvät äänieristeet, että jää
kaipaamaan ihmiskontaktia .
- Faktaa222
Asunnoissa jotka on rakennettu v.2000 jälkeen, on hyvä ääneneristys.
- massaa
Maketsuh Niin EI kaikissa uusissa esim;kellonsoittajakadulla melko uudet ja naapurin tavallinen puhe kuuluu.
Osaatteko sanoa missä sijaitsee hyvät äänieristetyt asunnot Rovaniemellä??Vuokrattavia hakusessa. Pienkerrostalossa myös huonot äänieristeet .- mikä-osoite-ja-numero
mikä-osoite-ja-numero ??????????
- saadaas22
TaidanMuuttaaItsekkin Sinulle MISSÄ NIIN HYVÄ VUOKRA-AS ???? Älä valehtele
- saaaa22
Roissa on helv kalliit asunnot.Ei ihme kun kaikki on tyhjillään.HINNAT ALES MUUTEN JÄÄVÄT TYHJILLEEN !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2948114Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1223427Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve872955Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka132871Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak132604"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1362534- 262320
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382202Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371726- 241720