Onko komea mies ja pieni kalu ( vaikkapa 13 cm) halutumpi kun rumempi mies jolla iso kalu ( esim. 20 cm) ?
Kookkaasta kalusta on miehelle hyötyä itseluottamuksen suhteen, sillä onhan selvää että naiset arvioivat miehiä myös kalun koon mukaan. Kun itseluottamus on huipussaan niin naisten pokaaminenkin onnistuu.
Vaikka mies olisi kuinka komea, mutta omaa heikon itseluottamuksen, niin hän ei kiinnosta naisia.
Kyllä kalun koko vaikuttaa Markkina-Arvo Teoriaan.
Peniksen koko ja MAT?
18
323
Vastaukset
Eihän naiset penistä himoitse, vaan rahaa, statusta ja ulkonäköä.
Sanoisin, että peniksen koon vaikutus MA: on on paljon pienempi kuin moni mies ajattelee.
- Naisenajatus
Arvostan aivoja.Niitä saa ja voi käyttää ajattelemiseen.Sillä mitä miehellä on korvien välissä on enemmän merkitystä kuin sillä mitä hänelle on annettu jalkojen väliin.
- Teoria.teoriaa
Käytännössä asia sitten onkin ihan päinvastoin.
- kirjoittajan
Puhu vain omasta puolestasi.Älä toisen
No eipä tähän kehoon ole siunaantunut kovin suurta mielialan kohottajaa tuonne housuihin eikä ulkonäkökään kaikkia miellytä mutta kolme lasta on siunaantunut , pari kertaa kihloissa sekä naimisissakin . Lukuisia lyhyempiä suhteita mutta olen alkanut pohdiskelemaan nykyään että olenkohan minä seurustelu ihminen vanhassa merkityksessä... toki olisi mukava kun joku yksi ja sama kävisi ja voisi harrastella mutta eräänlaisen vapauden täytyy säilyä , se ei tarkoita muiden kaa muhinointia vaan tilaa hengittää...
Ex vaimo on sanonut että minulla on hyvä luonne...mitä se sitten naiselle tarkoittaakaan :D
Lasten äitien kanssa välit ovat niin hyvät että kiitollinen saa olla :)Vielä sen haluan sanoa että ei sillä peeniksen koolla oikeastaan ole muuhun vaikutusta kuin miehen itsensä mielialaan ja se heijastuu naisten silmiin.
- Isotuntuujne
Tässähänmie kirjoitti:
Vielä sen haluan sanoa että ei sillä peeniksen koolla oikeastaan ole muuhun vaikutusta kuin miehen itsensä mielialaan ja se heijastuu naisten silmiin.
Olen kuullut monta kertaa kun naiskamut puhuu pienimunaisista panoistaan ilkkuvaan sävyyn. Kun taas kookkaammalla varustetut saa poikkeuksetta ihailevaa hihittelyä osakseen.
Isotuntuujne kirjoitti:
Olen kuullut monta kertaa kun naiskamut puhuu pienimunaisista panoistaan ilkkuvaan sävyyn. Kun taas kookkaammalla varustetut saa poikkeuksetta ihailevaa hihittelyä osakseen.
No kummallista kyllä useimmat ovat olleet valmiita seurusteluun ja vasta sitten kun hommat on loppunut niin on alettu ehkä tekemään tuollaista mitä kuvailet...kertoo enemmänkin katkeruudesta? Tai ehkä ei... eikä se oikeestaan minua niin liikuta toisin kuin sinua?
- Nainenvastaa
Tässähänmie kirjoitti:
No kummallista kyllä useimmat ovat olleet valmiita seurusteluun ja vasta sitten kun hommat on loppunut niin on alettu ehkä tekemään tuollaista mitä kuvailet...kertoo enemmänkin katkeruudesta? Tai ehkä ei... eikä se oikeestaan minua niin liikuta toisin kuin sinua?
Pienimunaisen rutkutusta. Voithan sä hokea tuota mantraa itsellesi jos siitä tulee parempi olo.
Totuus on kuitenkin isompi=parempi. Nainenvastaa kirjoitti:
Pienimunaisen rutkutusta. Voithan sä hokea tuota mantraa itsellesi jos siitä tulee parempi olo.
Totuus on kuitenkin isompi=parempi.Ei se ole rutkutusta tai mantraamista jos kertoo kuinka asiat ovat menneet:)
Totuutesi on juuri niin kuin tahdot sen olevan .Nainenvastaa kirjoitti:
Totuus on kuitenkin isompi=parempi.Sitäpaitsi joillekkin naisille ei edes riitä jalka kahluusaappaan kanssa tuottamaan minkäänlaisia tuntemuksia joten ei se varsinaisesti peeniksen koosta ole kiinni vaan sen pellon minne kyntäjä tulee....
Joillakin naisilla on "ahtaat" paikan ja tuolloin tuo sinun isompi on parempi mantrasi ei päde .
Ehkäpä sinun paikkasi ovat sitten löysät?
- Uhgfddde
Viimeks mittasin 16v oli 17cm paksuutta varmaan oisko silmämääräsesti 5 tai 7cm täydessä stondikses puksuutta en oo kyl koskaan mitannu kunnolla nyt ikää 23v mut tuskin pituutta tullu sen 16v jälkeen tai no en tiiä kasvooko muna pituutta kuinka pitkään eikä oikee kiinosta tää riittää mulle ei jaksa kiinostaa
- eriknormal
Mulla on vanha kaveri jolla on iso kalu.Se tietysti antaa itseluottamusta mutta naiset jättää sen kun se on niin itsekeskeinen.Nykyinenkin aikoo jättää.Alkaa olla pieni pakokauhu mutta ongelma on oma käytös, pitäisi ottaa muutkin huomioon.Pitkässä juoksussa muukin kuin seksuaalinen vetovoima ratkaisee.Sillä mennään mitä on saatu , ja jos se on vähän pienempi, riittää hyvin.Tämä sinkkupalsta on keskenkasvuisten ihmisten sivu.Pitäisi tajuta että normaali puhdas siisti hyvin pukeutunut ja hampaansa pessyt mies riittää.Naisten kanssa keskustellaan niin että nainen puhuu ja , mies säestää ja on kiinnostunut.Ei tarvi olla mitenkään super tai muuta.Hymy ja asenne ratkaisee.Helekattiin kaikki jännämies ja ätmijutut.Kun löytyy hyvä nainen , kaikki sen eteen.
- pippelisirkus
Kirjoitit hyvin.Tässä ketjussa jotkut uskovat ison pippelin olevan sellainen taikakalu jolla tehdään ihmeitä ja kaadetaan naisia. Kuin pikkupoikien hiekkalaatikkoleikkejä...kenellä on suurin?Kenellä isoin leikkiauto?
- Noin.asiat
pippelisirkus kirjoitti:
Kirjoitit hyvin.Tässä ketjussa jotkut uskovat ison pippelin olevan sellainen taikakalu jolla tehdään ihmeitä ja kaadetaan naisia. Kuin pikkupoikien hiekkalaatikkoleikkejä...kenellä on suurin?Kenellä isoin leikkiauto?
Kuten sanoitkin monikossa naiset. Pääsee kuitenkin nussimaan sen ison kalunsa kanssa mitä naiset justiim himoaa. Juttu kiertää ja kokeilunhaluisia jalkoja aukenee liukuhihnalta. Mitä sen on väliä jos ensimmäinen nainen jättää, kun seuraava on jo vuoroaan odottamassa?
Mitä opimme, no sen ainakin että isolla kullilla saa naisia kuin tyhjää vaan. Kiitos että vahvistit teorian. - rrrro
pippelisirkus kirjoitti:
Näin se vaan menee, isompi on parempi, turha nillllittää.
- FarmariLada
Toki, jos on autotalli jalkojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321