kuukautiset

tumppuun_

Otaako nainen teillä suihin tai antaa persettä kuukautisten aikana vai joudutteko vetelemään tumppuun

15

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkoaikaajoin

Alkuaikoina sai kuukautistenkin aikana mutta loppui sitten tyttöystävän toiveesta...omaan apuun pitää turvautua, suihinottoa saa mutta vain seksin yhteydessä, persettä ei saa edes pyynöstä.

• mammanpoijjat

No nuoletteko itse naista kun sillä on menkat? Se on ihan täysin siistiä, kun on tamponi sisällä.

Tai annatteko munaa menkoista huolimatta, jos nainen haluaa Vai oletteko neitejä jotka kauhistuu verta?

• vähän_sottaista

Harvinaista on että muija olisi halunnut seksiä kuukaustisten aikana mutta sitäkin joskus tapahtunut, mua ei haittaa veri munassa jos naiselle se on ok.

• Olen neiti. Pari kertaa harrastanut seksiä kuukautisten aikaan ja ei kiitos.

• täti79

Minun nykyinen mieheni on tässä asiassa neiti. Muutoin aivan mahtava sängyssä, joten en valita... Menkkojen aikana meillä vaan on hiljasta.
        Kenellekään muulle miehelle aiemmin menkat eivät ole olleet mikään ongelma. Tosin nuolemista en itsekään menkkojeni aikana kaipaa.

• veriikävääsuussa
        täti79 kirjoitti:

Minun nykyinen mieheni on tässä asiassa neiti. Muutoin aivan mahtava sängyssä, joten en valita... Menkkojen aikana meillä vaan on hiljasta.
        Kenellekään muulle miehelle aiemmin menkat eivät ole olleet mikään ongelma. Tosin nuolemista en itsekään menkkojeni aikana kaipaa.

Muijallani sama juttu, seksi käy kuukautisten aikana mutta ei halua että nuolen enkä kyllä itsekkään välitä.

• NiinSeSuhteessa

Kun vielä hetki sitten olin suhteessa, otti ja antoi ja kaikkea muuta. Minä myös. Sammuttiko tämä tiedonjanosi? Nyt antaa hyvää toiselle. Iloista antajaa jumala rakastaa tai jotain.

• pitkätukka-68

Kaikki tyttöystäväni ovat halunneet seksiä myös menkkojen aikana. Olen antanut kun kerran pyydetään.

• TotuusSattuuQC

Ei ole haitannut tahtia.

• Frankenstainica

menkkojen aikaan seksi on kaikkein ihaninta.

• juueisaa

Ei ole toivettakaan että saisi suikkarin tai vielä vähemmän että saisi persettä kun se aika naisella, eikä tuota persepanoa saa vaimolta muutenkaan.

• Inhoanhomoja

Oletko hintti? Vai oletko piilohomo?

• Hyväratkaisu

Naisen persettä ei ole tarkoitettu siihen käyttöön, muuten naisillakin olis g-piste perseessä kuten miehillä. Kannattaa pyytää persettä vain miehiltä, koska miehen perse on selkeästi luotu siihen käyttöön.

• SillanpääJ

Juurikin näin.

• perheellinenjailman

Ihan sama onko naisella kuukautiset tai ei , tumppuun pitää vetää ja niin ollut vuosia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      31
      2562
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2541
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2534
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1956
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      33
      1845
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1688
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1506
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1358
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1108
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1093
    Aihe