Hluuseri perussuomalainen joka elää

tietääks-joku-sattuuko

suomalaisten veronmaksajien rahoilla sossusta Suomessa ???
Se tulis saada aktivoitua töihin.
Mahtaakohan olla mahdollista !!!

16

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasuriHHluuseri

      Jaa, vasuri heräsi taas lorinaan ja omassa sängyssään! Pidätyskyky se petti jälleen kerran ja lirautit sitten tänne koko rakollisen.
      Mees nyt lääkäriin, tämä palsta ei ole ratkaisu ongelmaasi!

      • RAHANkähmintä

      • oraakeli

        Partalapsen päiväkierros itiksessä Kela,Pelaamo,rukoshuone ja sitten perseitä kyttämään kauppakeskusenkäytäville.


    • kovaonvieroitus

      Alkoholisti Teuvo Hakkarainen on anonut lisää sairauslomaa, on ollut lomalla jo joulusta asti. Aivan turhan pallin täyttäjä koko jätkä, krapula näyttää kestävän kuukausitolkulla.

    • persu-hompel

      Miten me lpersut saamme palkkaa kun päivät kuluvat sikakarjujahdissa. Jeesus Kristus meitä siivittää raamattu apurinaan ja emme ehdi töihin.

    • sykätersis

      Persunuoret kasvatetaan aivottomiksi piioiksi. onneksi heitä ei montaa ole. Persujen kannatuksen syö luonnollinen poistuma. Seuraavissa vaaleissa äänestäjiä on jo vähemmän, eikä nuoria tule tilalle.
      Sitä saa mitä tilaa, sanoi peruspomo.

      • OnSeVasuriTyperä

        Vassukka se jaksaa unelmoida kuin neuvostoliitossa. ja hyvinhän siinä kävi....


    • Hallaahon.äänestäjä45
    • Hallaahon.äänestäjä45

      USA:n CNN kanava haastatteli minuutti sitten israeliaista alan miestä toimittaja
      ronen bergmania

      ja kysyi hänen arviotaan Putinin toimista, vastaus meni jotenkin näiin:

      Kreml on yrittänyt useita murhia ympäri maailmaa, joskus onnistuen ja joskus ei
      EI ole mahdollista että britti tapetaan ilman Putinin lupaa
      Mutta Putin ei osannut laskelmoida että vaste on näin kova ja näin suuri ongela syntyy
      venäläisen tappamisesta
      Englanti pääsee asiassa eteenpäin vain siten, että sen on julkisesti esitettävä tiedustelupalvelun
      todisteet Putinin syyllisyydestä (koska ei ole mahdollista että Kremlissä joku tunnustaisi)

    • mikä.ongelma.se.on

      Jos se raha menee takaisin yhteiskunnan kiertoon? Vai minne muualle sitten Suomen ulkopuolelle ne rahat sijoitetaan saako sitä duunari koskaan tietää?

    • Hallaahon.äänestäjä45

      Voitaisiinko ajatella niin, että kun kommunistille antaa rahaa, se rauhoittuu

      ja taistolaisesta Wahlroosista nousee lempeä pikku Nalle joka tuo kadonneen ankanpojan Nordean takaisin Ruotsista kotiin Suomeen luomaan hyvää Suomessa

      PIENSIJOITTAJAT MAKSAVAT TÄYDET OSINKOVEROT toisin kuin säätiöiden taakse piiloutuvat SAK Herlin Sipilä Soini ...

      Nalle maksaa myös osinkoverot mutta Ruotsiin koska on sen kansalainen

      NYT KUN NORDEA MAKSAA NALLEN ERINOMAISEN TOIMINNAN ANSIOSTA vielä lisää OSINKOJA SUOMALAISILLE PIENSIJOITTAJILLE JOTKA MAKSAVAT TÄYDET OSINKOVEROT

      SUOMEN VALTIO SAA JOKAISTA PIENSIJOITTAJILLE OSINKONA MAKSETTUA MILJARDIA KOHDEN

      150 MILJOONAA RAHAA SUOMEN BUDJETTIIN ENEMMÄN KUIN ENNEN

      TEKEMÄTTÄ YHTÄÄN MITÄÄN KUN RUOTSIIN aikaisemmin MAKSETTU LÄHDEVERO MUUTTUU SUOMALAISEKSI PÄÄOMAVEROKSI

      Seuratkaa rahaa ja Nallea
      Nalle tietää
      Nalle osaa
      Nalle johtaa

      Taistolainenkin voi muuttua mukavaksi kun tekee kuin Nalle
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/09/tavalliset-ihmiset-ja-wahlroos-maksavat-tayden-osinkoveron

    • mikä.on

      Suomalaisten raha tai siis oli? No markkahan se oli. Kerro miten ihmeessä euroa voi sanoa edes omaksi rahaksi, kun se on ollut jo niin kauan yhteistä rahaa monien muiden valtioiden ja ei pelkästään perussuomalaisten kanssa? Niin yhteistä, että on ollut varaa antaa sitä tukipaketteina Kreikalle.
      Oletko sinä petturi ja joku ulkomaalainen Suomalaisen vihollinen?

    • ohooho

      Aloittaja häivy täältä me ei kusiaisia tarvita yhtään lisää. itse olet loinen tuontitavara ja huono. Ymmärrätkö edes kunnon vihtuilua ala-arvoinen

    • Punavihreävasuri KHO:n presidentti mielestä kaikkien valittavien palautettavien matujen pitäisi saada valitusoikeus KHO:teen.Heidän asianajilla pitäisi olla myös rajamaton palkion määrämisoikeus. Aika paljon vit..aa pask. jauhajien rahastamiskiima verovaroista.

    • jörömörö

      Viherjuuri on irvikuva meidän oikeuslaitoksissa.

    • oraakeli

      Hei sensori mulkvisti vedä vittu päähäsi,mutta älä tukehdu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe