A linjainen laadukas mekko

Omenavartalolle

Mistä löytyisi laadukas A linjainen mekko omenavartaloiselle kokoa 50? Laadukkaalla tarkoitan kunnollista kaavoitusta ja leikkausta eli en ei mitään säkkiä & kunnon materiaalista valmistettua vaikkapa pellavaa? Ei juhlakäyttöön, vaan vähän parempana työasuna esim. asiakastilaisuuksiin.

5

1950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DeeDee_____

Mites tämä Jalavamekko? Pellavaa ja siinä on prinsessasaumat, jotka ovat aika istuvat. Puolipitkät hihat peittävät allit. Toi kaulus on erikoinen ja kiva, kokoja löytyy. Itse ottaisin tuon lilanvärisen.
      https://www.jonet.fi/Nettikauppa/product_catalog.php?c=113

Juu, ei ole A-linjainen, mutta tuollainen leikkaus on aika hyvä rintavalle.

On heillä A-linjaisena Vaahtermalli, joka on kiehtoo mua, koska siinä on jotain keskiaikaista. Siinä on hyvin kaunis sininen väri.

Tuossa kannessa näkyy fuksiana tuo edellinen Jalavamekko, ja vaaleanvihreänä tuo A-linjainen Vaahtera
      http://www.jonet.fi/Nettikauppa/index.php

Tuossa voisi olla hauska pukea jommankumman mekon kanssa kaulukseton villatakki tai pikkutakki, sen mekon kauluksen saisi sitten siihen päälle kivasti.

• Verkkokaupasta

Onko verkkokauppaa oikeasti olemassa? Tiedot päivitetty v.2015. Kokotaulukkoa en löytänyt mistään, en myöskään hintatietoja. Myöskään tilaaminen iPadilla ei onnistunut eli sivut eivät toimineet lainkaan. Ihan kivoja malleja, mutta verkkokauppa ei taida olla ajantasalla?

• Isohkotyttönen

On se ainakin facebookissa ja sieltä tietoja osiosta menee linkki heidän sivuilleen. Varmaan sitä kautta saisi tietoa toimiiko nettikauppa enää, jos siis olet facebookissa.

• Verkkokaupasta

Ei Facebook päivitykset kovin tuoreita ole ja en sitä kautta mitään selvyyttä saanut verkkokauppaan. Vaikuttaa siltä, että myymälä on toiminut vielä viime vuonna. Jos pitää tehdä erillisiä kyselyjä, toimiiko liike ylipäätään tai voiko heidän verkkokaupastaan tilata niin, antaa olla - ei ehkä haluta asiakkaita?

• DeeDee_____

No höh. En ole pariin vuoteen käynyt ko. liikkeessä, ennen kävin useastikin kun olin töissä siinä lähellä. Joten en valitettavasti tiedä onko enää olemassa. Oletin vaan kun nettisivutkin löytyi.
      Sori!

Mutta sitten on tämä toinen verkkokauppa. Vähän trendikkäämpiä, mutta en osaa sanoa miten istuvat ja löytyykö kokoja.
      https://www.bypias.com/mobiili/pellavamekot-tunikat-c-23.html?language=fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe