Silmät turvoksissa aamullakin

Kylmäsydänkö

Enkö enää tunne itseäni vai olenko koskaan tuntenutkaan? Olenko ihan muuta kuin mitä olen luullut?
Puolen vuoden aikana olen saanut kuulla yhdeltä ihmiseltä olevani itsekeskeinen, itsekäs ja negatiivinen ihminen todella monta kertaa. Aiemmin minulle ei ole tuollaista sanottu päin naamaa, tiedä sitten mitä takanapäin puhutaan.
Työkaverini oli ihmeissään, kun kysyin häneltä olenko kauhean negatiivinen ihminen. Hänen mielestään olen positiivinen, toisia innostava, hyvän hengen luoja...
Niin minäkin olen luullut olevani, mutten tiedä enää. Tämä yksi ihminen sanomisineen on saanut itsetuntoni horjumaan. Välillä tuntuu, että hän tekee ihan tahallaan minut epävarmaksi ja pääsee sanomaan, ettei tuollainen ole seksikästä yms. Minulle ei ole tärkeää, olenko seksikäs vai en, kunhan saisin olla normi oma itseni ilman, että tarvitsee miettiä mitä uskaltaa sanoa...
Tämä ihminen on minulle todella rakas, mutta tunne alkaa hiipua.

5

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mchööpöö

      Joku sanoi sulle että et ole seksikäs ja et välitä toisten sanomisista mutta kuitenkin välität? Yritä päättä!!

      • Kylmäsydänkö

        Niin, seksikkyys ei ollut tuo pääpointti tässä aloituksessa vaan itsekkääksi ja negatiiviseksi kommentointi.
        Ehkei kannata yrittää kirjoittaa mitään järkevää yön pimeinä tunteina.


    • myrkkynuoleton

      Laske tuo ilkeä ja paha ihminen pois elämästäsi. Juuri tuollaiset heittelevät pieniä myrkkynuolia saaden täysin tarpeettomasti pahan mielen toiselle.

      Toivottavasti et jaa kotiasi tuon myrkkyä puskevan kanssa!
      Jos jaat, on parasta tehdä pesäero , mitä nopeammin, sitä parempi.

      Paha mieli lamauttaa tyokykyä, estää siten ylenemismahdollisuudet, tappaa mielenkiinnon oppia mitään uutta. Ts, tekee sinusta hitaasti porkkanan.

    • Lipotyrrt

      Toinen yrittää alistaa sinua noilla ilkeillä kommenteilla,itse kuitenkin tiedät millainen oikeasti olet. Tunne oma arvosi Äläkä rupea kynnysmatoksi johon jalat pyyhitään.

    • syitälöytyymonia

      Ehkä sä et vaan tunne itse itseäsi tarpeeksi ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa sinuun liikaa, sinulla on siis heikompi itsetunto ja itsearvostus. Ihmisessä on sekä hyviä, että huonoja puolia niiden huonojen puolienkin näkeminen ja hyväksyminen itsensä kanssa vahvistaa itsetuntemusta ja itsetuntoa. Sä voit työssäsi loistaa työroolissasi, mikä vahvistaa itsetuntoasi, mutta olet raadollisimmillasi kumppanisi kanssa. Kannattaa miettiä mistä kumppanisi käytös johtuu? Johtuuko se sinun käytöksestä? Mitä tämän puolen vuoden sisällä on tapahtunut? Vai onko taustalla hänelläkin huonoa itsetuntoa: riittämättömyyden tunteita mustasukkaisuutta, kateutta, huomiokaipuuta tms. Itsekin olin aikanaan pitkässä suhteessa ihmisen kanssa, joka latisti itsetuntoani, että pääsisi sinuiksi oman itsetuntonsa ja riittämättömyytensä sekä sairaalloisen mustasukkaisuutensa kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe