Enkö enää tunne itseäni vai olenko koskaan tuntenutkaan? Olenko ihan muuta kuin mitä olen luullut?
Puolen vuoden aikana olen saanut kuulla yhdeltä ihmiseltä olevani itsekeskeinen, itsekäs ja negatiivinen ihminen todella monta kertaa. Aiemmin minulle ei ole tuollaista sanottu päin naamaa, tiedä sitten mitä takanapäin puhutaan.
Työkaverini oli ihmeissään, kun kysyin häneltä olenko kauhean negatiivinen ihminen. Hänen mielestään olen positiivinen, toisia innostava, hyvän hengen luoja...
Niin minäkin olen luullut olevani, mutten tiedä enää. Tämä yksi ihminen sanomisineen on saanut itsetuntoni horjumaan. Välillä tuntuu, että hän tekee ihan tahallaan minut epävarmaksi ja pääsee sanomaan, ettei tuollainen ole seksikästä yms. Minulle ei ole tärkeää, olenko seksikäs vai en, kunhan saisin olla normi oma itseni ilman, että tarvitsee miettiä mitä uskaltaa sanoa...
Tämä ihminen on minulle todella rakas, mutta tunne alkaa hiipua.
Silmät turvoksissa aamullakin
5
541
Vastaukset
- Mchööpöö
Joku sanoi sulle että et ole seksikäs ja et välitä toisten sanomisista mutta kuitenkin välität? Yritä päättä!!
- Kylmäsydänkö
Niin, seksikkyys ei ollut tuo pääpointti tässä aloituksessa vaan itsekkääksi ja negatiiviseksi kommentointi.
Ehkei kannata yrittää kirjoittaa mitään järkevää yön pimeinä tunteina.
- myrkkynuoleton
Laske tuo ilkeä ja paha ihminen pois elämästäsi. Juuri tuollaiset heittelevät pieniä myrkkynuolia saaden täysin tarpeettomasti pahan mielen toiselle.
Toivottavasti et jaa kotiasi tuon myrkkyä puskevan kanssa!
Jos jaat, on parasta tehdä pesäero , mitä nopeammin, sitä parempi.
Paha mieli lamauttaa tyokykyä, estää siten ylenemismahdollisuudet, tappaa mielenkiinnon oppia mitään uutta. Ts, tekee sinusta hitaasti porkkanan. - Lipotyrrt
Toinen yrittää alistaa sinua noilla ilkeillä kommenteilla,itse kuitenkin tiedät millainen oikeasti olet. Tunne oma arvosi Äläkä rupea kynnysmatoksi johon jalat pyyhitään.
- syitälöytyymonia
Ehkä sä et vaan tunne itse itseäsi tarpeeksi ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa sinuun liikaa, sinulla on siis heikompi itsetunto ja itsearvostus. Ihmisessä on sekä hyviä, että huonoja puolia niiden huonojen puolienkin näkeminen ja hyväksyminen itsensä kanssa vahvistaa itsetuntemusta ja itsetuntoa. Sä voit työssäsi loistaa työroolissasi, mikä vahvistaa itsetuntoasi, mutta olet raadollisimmillasi kumppanisi kanssa. Kannattaa miettiä mistä kumppanisi käytös johtuu? Johtuuko se sinun käytöksestä? Mitä tämän puolen vuoden sisällä on tapahtunut? Vai onko taustalla hänelläkin huonoa itsetuntoa: riittämättömyyden tunteita mustasukkaisuutta, kateutta, huomiokaipuuta tms. Itsekin olin aikanaan pitkässä suhteessa ihmisen kanssa, joka latisti itsetuntoani, että pääsisi sinuiksi oman itsetuntonsa ja riittämättömyytensä sekä sairaalloisen mustasukkaisuutensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429