Hei kaikki!
Olen 23v nainen uudeltamaalta. Etsin ihmisiä jotka harrastavat reborn nukkeja. Olisi ihanaa tutustua ihmisiin joilla on sama harrastus. :) minulla on myös 2 koiraa joten eläinystävällinen ihminen olisi plussaa.
Jotain minusta olen hieman ujo ja hiljainen ainakin aluksi, mutta kun tutustuu paremmin alkaa juttua tulla. Olen luotettava ja huomaavainen. Noi nyt tuli ekaksi mieleen mutta paremmin tietty tutustuu kun tavataan.
× En ole mikään sekopää. Olen täysin tietoinen että nämä nuket EIVÄT ole oikeita!! Tämä on vain harrastus joka tekee minut onnelliseksi.×
Jos tuntuu ettet ymmärrä miksi jollakin on tälläinen harrastus voi olla että tämä ilmoitus ei ole sinua varten......
Pyydän ystävällisesti vain asiallisia viestejä kiitos. :)
Ystävällisin terveisin: juup12
Reborn nukke kavereita
6
413
Vastaukset
- Yhgfdd
Kukin tyylillään t23v mies
- question.for.you
Asiallisesti kysyisin että jos harrastaisin kanssasi nukkeleikkejä niin voidaanko sen jälkeen harrastaa seksiä?
- Juup12
Ei.
- rebornnukk1
Facebookissa on nukkeryhmiä, myös reborn-nukkien harrastajille. Oletko käynyt siellä tutustumassa ihmisiin? Jotkut lelu- ja nukkekeräilijät järjestävät myös miittejä, joissa kannattaa käydä.
Ennakkoluuloisten ja asennevammaisten ihmisten mielipiteistä ei kannata välittää. Jokaisen tulisi saada elää ja käyttää oman elämänsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Olipa harrastuksesi tai mieltymyksesi mikä tahansa, aina on ihmisiä jotka eivät sitä ymmärrä. Suurin osa reborn-nukkien omistajista on aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä esimerkiksi jostakin asiasta traumatisoituneita.
Reborn-nukke voi olla...
- keräilykohde
- koriste-esine
- harrastus
- mallinukke itse tehdyille vauvan vaatteille
- lohtu lapsettomuudesta kärsivälle
- ilo vauvan hoitamisesta pitävälle
- piristys vanhainkodin asukkaille
- näytelmän/elokuvan hahmo
- lelu isommalle lapselle
Parhaimmillaan reborn-nukke on niin aidon näköinen ja tuntuinen, että sitä voisi luulla aidoksi vauvaksi. Nuket painotetaan oikean vauvan painoisiksi ja niiden hiukset istutetaan käsin päähän karva kerrallaan. Kalleimmilla nukeilla on jopa istutetut kulmakarvat ja ripset. Reborn-nuken idea oli alunperin olla oikean vauvan "kopio", mutta nykyään reborn-nuket saattavat esittää myös satuhahmoja, avaruusolioita tai eläimiä.
Käytetyttyjä reborn-nukkeja myydään noin 150-400 eurolla. Uusista voit joutua pulittamaan jopa 500-2500 euroa. Hintaan vaikuttavat mm. taiteilija (onko tunnettu ja osaava) ja nuken materiaalit. Useimmissa nukeissa materiaali on vinyylin ja silikonin sekoitusta. Reborn-nukkeja voidaan tehdä myös täyssilikonisina, jolloin ne ovat huomattavasti pehmeämpiä, joustavampia ja aidomman tuntuisia. Silikoniset reborn-nuket ovat huomattavasti kalliimpia kuin vinyyliset.
KALLIS NUKKE:
- hiukset istutettua mohair-karvaa tai jopa aitoa ihmisen hiusta
- ripset ja ehkä jopa kulmakarvat on istutettu
- täysin saman painoinen kuin oikea vauva
- maalattu vettä kestävillä maaleilla
- mahdollista kylvettää, mikäli nukke ei ole kangasvartaloinen
- silmät lasia
HALPA NUKKE:
- hiukset: peruukki, maalatut tai täysin kalju
- ripset ovat liimatut tekoripset
- ei kulmakarvoja ollenkaan tai ne on maalattu
- näyttää nukelta, ei oikealta vauvalta
- silmät muovia - Juup12
Hei,
kiitos ..voisinkin vilkaista! Ihanaa että joku edes ymmärtää että ihan tavallisia ihmisä tässä ollaan eikä mitään sekopäitä! :) - Anonyymi
Hei! En ole itse kiinnostunut nukeista mutta 11 vuotias lapseni on ja kyllä on oikean näköistä kamaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166003- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698