Reborn nukke kavereita

Juup12

Hei kaikki!
Olen 23v nainen uudeltamaalta. Etsin ihmisiä jotka harrastavat reborn nukkeja. Olisi ihanaa tutustua ihmisiin joilla on sama harrastus. :) minulla on myös 2 koiraa joten eläinystävällinen ihminen olisi plussaa.
Jotain minusta olen hieman ujo ja hiljainen ainakin aluksi, mutta kun tutustuu paremmin alkaa juttua tulla. Olen luotettava ja huomaavainen. Noi nyt tuli ekaksi mieleen mutta paremmin tietty tutustuu kun tavataan.

× En ole mikään sekopää. Olen täysin tietoinen että nämä nuket EIVÄT ole oikeita!! Tämä on vain harrastus joka tekee minut onnelliseksi.×

Jos tuntuu ettet ymmärrä miksi jollakin on tälläinen harrastus voi olla että tämä ilmoitus ei ole sinua varten......

Pyydän ystävällisesti vain asiallisia viestejä kiitos. :)

Ystävällisin terveisin: juup12

6

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhgfdd

      Kukin tyylillään t23v mies

    • question.for.you

      Asiallisesti kysyisin että jos harrastaisin kanssasi nukkeleikkejä niin voidaanko sen jälkeen harrastaa seksiä?

    • Juup12

      Ei.

    • rebornnukk1

      Facebookissa on nukkeryhmiä, myös reborn-nukkien harrastajille. Oletko käynyt siellä tutustumassa ihmisiin? Jotkut lelu- ja nukkekeräilijät järjestävät myös miittejä, joissa kannattaa käydä.

      Ennakkoluuloisten ja asennevammaisten ihmisten mielipiteistä ei kannata välittää. Jokaisen tulisi saada elää ja käyttää oman elämänsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Olipa harrastuksesi tai mieltymyksesi mikä tahansa, aina on ihmisiä jotka eivät sitä ymmärrä. Suurin osa reborn-nukkien omistajista on aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä esimerkiksi jostakin asiasta traumatisoituneita.

      Reborn-nukke voi olla...
      - keräilykohde
      - koriste-esine
      - harrastus
      - mallinukke itse tehdyille vauvan vaatteille
      - lohtu lapsettomuudesta kärsivälle
      - ilo vauvan hoitamisesta pitävälle
      - piristys vanhainkodin asukkaille
      - näytelmän/elokuvan hahmo
      - lelu isommalle lapselle

      Parhaimmillaan reborn-nukke on niin aidon näköinen ja tuntuinen, että sitä voisi luulla aidoksi vauvaksi. Nuket painotetaan oikean vauvan painoisiksi ja niiden hiukset istutetaan käsin päähän karva kerrallaan. Kalleimmilla nukeilla on jopa istutetut kulmakarvat ja ripset. Reborn-nuken idea oli alunperin olla oikean vauvan "kopio", mutta nykyään reborn-nuket saattavat esittää myös satuhahmoja, avaruusolioita tai eläimiä.

      Käytetyttyjä reborn-nukkeja myydään noin 150-400 eurolla. Uusista voit joutua pulittamaan jopa 500-2500 euroa. Hintaan vaikuttavat mm. taiteilija (onko tunnettu ja osaava) ja nuken materiaalit. Useimmissa nukeissa materiaali on vinyylin ja silikonin sekoitusta. Reborn-nukkeja voidaan tehdä myös täyssilikonisina, jolloin ne ovat huomattavasti pehmeämpiä, joustavampia ja aidomman tuntuisia. Silikoniset reborn-nuket ovat huomattavasti kalliimpia kuin vinyyliset.

      KALLIS NUKKE:
      - hiukset istutettua mohair-karvaa tai jopa aitoa ihmisen hiusta
      - ripset ja ehkä jopa kulmakarvat on istutettu
      - täysin saman painoinen kuin oikea vauva
      - maalattu vettä kestävillä maaleilla
      - mahdollista kylvettää, mikäli nukke ei ole kangasvartaloinen
      - silmät lasia

      HALPA NUKKE:
      - hiukset: peruukki, maalatut tai täysin kalju
      - ripset ovat liimatut tekoripset
      - ei kulmakarvoja ollenkaan tai ne on maalattu
      - näyttää nukelta, ei oikealta vauvalta
      - silmät muovia

    • Juup12

      Hei,
      kiitos ..voisinkin vilkaista! Ihanaa että joku edes ymmärtää että ihan tavallisia ihmisä tässä ollaan eikä mitään sekopäitä! :)

    • Anonyymi

      Hei! En ole itse kiinnostunut nukeista mutta 11 vuotias lapseni on ja kyllä on oikean näköistä kamaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe