Flunssa ja paha maku suussa :(

Täppynen

Mistä johtuu? Ja miksi se ei lähde pois purkan syönnillä fluoritableteilla? Millähän lähtisi?
Tekisi mieli juoda koko ajan mehua, muttei viitsi hampaiden takia... (Mulla on reikiä hampaissa joita en ole "ehtintyt" käydä paikkaamassa.)
Vesikin maistuu pahalle, vaikka pitäisi kai yrittää juoda riittävästi, muttei pysty. :(

Flunssaoireeni ovat:
- Nenä tukossa
- Yskää (satunnaisesti)
- Kurkku kiepä (vähän)
- Päänsärky!!
En tiedä onko kuumetta, mittarista on paristot loppu.

Ruokakin maistuu vähän oudolta, mutta sentään maistuu joltain.

2

5567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcvnm

Hanki ns. perinteinen kuumemittari, se toimii aina ja näyttää oikeat lukemat. Ne digimittarit on arsesta, pattereiden heiketessä näyttää lisäksi vääriä lukemia.

• Täppynen

Lapsena kotona aina ollut digitaalinen mittari ja erittäin hyvin on toiminut. Tossa omassa nykyisessä on varmaan sisällä sama paristo, mikä siinä on ostaessani valmiina ollut, joten ei ihme ettei pelitä enää.

Sen sijaan sellaisen elohopeamittarin rikoin lapsena joskus jossain... Siitä vasta show syntyikin. Ja olen yhä edelleen sellainen rähmäkäpälä, etten sellaista lasista mittaria kyllä haluaisi käsitellä, varsinkaan kipeänä tokkurassa. Rikki menisi kuitenkin.

Mutta miksi ylipäätään mittaisin kuumetta? Jos olen kipeä, niin olen kipeä ja tunnen sen kyllä itse ilman mitään kuumeen mittaamista. Ymmärrän, että lapsilta mitataan kuume, etteivät feikkaa kipeyttään ja lintsaa koulusta. Mutta eipä ole tullut sen koomin aikuisena itseltä mittailtua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe