Kannattaa VAROA mainosta missä luvataan aivan toista mitä on eli kultarahaksi.fi
Laitoin yhden esim. Lappoonia koruni arvioitavaksi Caratian omistamaan liikkeeseen kultarahaksi.fi
He myyvät itse samaa korua hintaan 750,- / KORU ON SIIS KÄYTETTY tuohon hintaan
Itselleni hyvitys hinta tuosta samaisesta korusta oli 16,37 eli alle 17,- euroa.
Taidan sittenkin lahjoittaa tuon heidän mielestään arvottoman Lappoonia korun jollekin saan siitä hyvän mielen , mutta heidän toimintaa en edes voi käsittää.
Älkää lahjoittako korujanne Kultarahaksi.fi yritykseen
Caratia ja kultaarahaksi
järkyttynyt
2
2204
Vastaukset
- ensuosittele
kultarahaksi.fi antaa markkinoiden huonoimman hinnan kullasta.
http://www.kullanhinta.net/kullan-hintavertailu
Aika karua verrata hintoja....- Anonyymi
Tuolla sivustolla ei yksikään hinta taida pitää paikkaansa, kuka tota sivua päivittää, ja miksi? Jokainen fiksu osaa mennä liikkeen omille sivuille ja katsoa sieltä sen hinnan sekä lukea sopimusehdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354153- 552865
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462796- 302533
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82505Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212431- 382099
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541815Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461663- 1411507