Mikä on tänä iltana puhuttanut sinkuloita?
Palstan kuumin puheenaihe
23
312
Vastaukset
Debriefing-ketju?
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
En tiedä.
Jos olen käsittänyt oikein tuon debriefingin, niin se lienee jonkuntyyppistä kriisien jälkipuintia.
Palstalla käsitellään paljon kriisejä ja puidaan niitä päivät pääksytysten.A.Palstamäki kirjoitti:
Jos olen käsittänyt oikein tuon debriefingin, niin se lienee jonkuntyyppistä kriisien jälkipuintia.
Palstalla käsitellään paljon kriisejä ja puidaan niitä päivät pääksytysten.Termin voi tulkita monella tavoin.
Onpas täällä tungosta.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Termin voi tulkita monella tavoin.
Onpas täällä tungosta.Huomaan että jengi on juttelutuulella. Itse päätän tähän, öitä.
A.Palstamäki kirjoitti:
Huomaan että jengi on juttelutuulella. Itse päätän tähän, öitä.
Nuku hyvin.
Nuku hyvin.
Minä luulen, että kohta palstan kuumin puheenaihe on
"MiesJokaTietääMitäHaluaa".
https://www.youtube.com/watch?v=MYj_uY-7R2k
Ihan selvästi haluat mun oppikouluun. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Minä luulen, että kohta palstan kuumin puheenaihe on
"MiesJokaTietääMitäHaluaa".
https://www.youtube.com/watch?v=MYj_uY-7R2k
Ihan selvästi haluat mun oppikouluun. :D"Ihan selvästi haluat mun oppikouluun. :D"
En tiedä oletko nyt tosissasi vaiko et, mutta mun sydän on viety jo ajat sitten. Mielestäni tein sen sulle jo aiemmin selväksi. Muistatko vielä, kuinka siihen ilmoitukseeni reagoit?MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
"Ihan selvästi haluat mun oppikouluun. :D"
En tiedä oletko nyt tosissasi vaiko et, mutta mun sydän on viety jo ajat sitten. Mielestäni tein sen sulle jo aiemmin selväksi. Muistatko vielä, kuinka siihen ilmoitukseeni reagoit?(kikatusta)
sori, sori
kun sä et näemmä tunnista mun tyyliä ollenkaan.
Ni siks.
Ja sitten sä siinä kyljessä kiehnäät koko ajan, ja ihmettelet, että miksi olen sinkku.
(naurua)
Musta tuntuu, että olet aika nuori mies? Olet varmasti...
Olen luokitellut itseni palstan johtavaksi ja itseoppineeksi huumoriasiantuntijaksi. Plus lisäksi tietenkin vaistoan metsurit erittäin hyvin.
No niin. Joko hengität ihan rauhassa?
Mä tuun sulle vastaamaan tuonne toiseen ketjuun jahka ennätän :D
(naurua)MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
En tiedä oletko nyt tosissasi vaiko et, mutta mun sydän on viety jo ajat sitten. Mielestäni tein sen sulle jo aiemmin selväksi. Muistatko vielä, kuinka siihen ilmoitukseeni reagoit?Pöntön oppikoulu ja alkeet: Ensimmäinen luku
momentti yksi, pykälä 176 : Huumorintaju.
Toinen luku
momentti kaksi, pykälä 177: Musiikin ymmärtämisentaju sekä rytmitaju.
Vielä sinusta hyvä palstalainen tulee...vuoden päästä huomaat eron. :D
https://www.youtube.com/watch?v=zqrLGJNq-OY
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Pöntön oppikoulu ja alkeet: Ensimmäinen luku
momentti yksi, pykälä 176 : Huumorintaju.
Toinen luku
momentti kaksi, pykälä 177: Musiikin ymmärtämisentaju sekä rytmitaju.
Vielä sinusta hyvä palstalainen tulee...vuoden päästä huomaat eron. :D
https://www.youtube.com/watch?v=zqrLGJNq-OY
(naurua)Sori vaan mutta muhun ei tällaiset aivopesut tehoa.
En tiedä oletko nyt tosissasi vaiko et, mutta mun sydän on viety jo ajat sitten. Mielestäni tein sen sulle jo aiemmin selväksi. Muistatko vielä, kuinka siihen ilmoitukseeni reagoit?Ja tOSI Ihanaa, että mulle "tehdään selväksi".
Pidä toi. Miehekästä.
(kissamainen virne)
Huokaisu...kyllä se tästä, mutta aika pitkä sarka edessä.
(seuloo oppikirjoja)MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Sori vaan mutta muhun ei tällaiset aivopesut tehoa.
Pitäisikö sinun nyt mennä nukkumaan?
misspönttöuuni kirjoitti:
Pitäisikö sinun nyt mennä nukkumaan?
Ehkä jossain vaiheessa joo, niinkuin me kaikki muutkin.
Sori vaan mutta muhun ei tällaiset aivopesut tehoa.
Hän, kaksilahkeinen, häkeltyy kun vastassa on tällainen kakadu.
(naurua)
- crux
Olen puhunut itsekseni Saarnaajan kirjasta - tuosta Raamatun riitasoinnusta. Turhuutta kaikki alla auringon. Kuningas Salomon sen on ehkä kirjoittanut. Kaikki maallinen on turhuutta ja pelkkää tuulen tavoittelua. Jos yrittää ottaa tuulen käteensä niin eipä onnistu. Samalla tavalla onnikin vain lipuu ohitsemme ja ehkä hyvällä tuurilla hipaisee meitä jos dopamiinit ja kofeiinit ovat kohdallaan.
Tietysti elämä oli turhaa joskus 500 eaa. Juudeassa, jossa ei ollut mitään nykyaikaisia mukavuuksia ja mahdollisuuksia.
MA-teoria, ulkonäkövaatimukset ja Henry Laasasen paskakirja..
Normi puheenaiheet.- mitähän_
On meillä ollu vähän muutakin viime aikoina... ; )
Aijaa.....
Jäänyt multa huomaamatta. mitähän_ kirjoitti:
Aijaa.....
Jäänyt multa huomaamatta.Ei sitä nyt ilkeä sanoa...
(naurua)
Vispilöitä ollaan ostettu ja myyty.. :'D- se_vaan_näkyy
Ei sitä nyt ilkeä sanoa...
(naurua)
Vispilöitä ollaan ostettu ja myyty.. :'DÄtmiyshän ei silti mihinkään lähde.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850