https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/multimiljonaari-hurmasi-amandan-ja-paljastui-multihuijariksi-illan
"Amanda ei vaikuta sinisilmäiseltä pöljältä vaan fiksulta nuorelta naiselta. Hän havainnollistaa hyvin, miksi huijari vaikutti unelmien mieheltä. Nettiviestit tuodaan visuaalisesti näppärästi osaksi kerrontaa – ne kun olivat Casperin keino muokata suhdetta."
No eipä tosiaan vaikuta pöljltä. Tatuoitu lähiössä asuva opiskelijayhäri saa nettiviestejä multimiljonääriltä....hmmm, onkohan tässä nyt tuhkimotarina vai huijaus kyseessä?
Multimiljonääri hurmasi Amandan
14
440
Vastaukset 14
Tässä vielä huijarin kuva, läski pallinaama:
https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/psykolog-derfor-lader-folk-sig-narre-af-typer-som-casper-rieper-holm
Kuka vi9elä väittää ettei raha olisi kemia?Minusta hän on aivan tavallisen näköinen mies, joita näkee rouvineen katukuvassa ilman miljooniakin.
.. Jeps.. Kyseessä oikein PahemmanSortin ManiPulaattori NarsuMarsu.. ;P
.. Ja niitähän riittää Molemmissa SukuPuolissa niin maan Perkuleesti.. Persestelyn&Outoilun taso vaihtelee enemmän tai vähemmän riippuen ihan NarsuMarsun NarsuPiirteistä ym. "ominaisuuksista" jne.. ;P.. Ja niin kuin mainitsit, niin VastinParit kohtasivat toisensa.. Toinen oli "vain" Toista "taitavampi" ja "suurempi" NarsuMarsu.. Ja se sitten sitä toista nyt niin harmittaa.. Sellasta Se.. ;P
- Totuus-
Naiset on tosi fiksuja. Raha on kemia. Nainen näkee että rikas mies on hyvä kumppani joka huolehtii naisesta.
- Pillunitkijät
Palstalta näkee ettei ainakaan miehet ole kovin fiksuja
- tyhmyyseiolerikos
Osa ihmisistä on täysin huijattavissa. Jotkut todellakin vastaavat ymös sähköpostiin tuleviin ulkomaisiin senssi-ilmoituksiin.
Huijaamisen sääntö taisi näissä mennä niin, ettei viestin ala-arvoisuudella ole väliä vaan, jos joku on niin tyhmä että vastaa, häntä saa huijattua. Jokainen järkevä toki tietää, että tuntemattoman venäläisen blondin tai amerikkalaisen majurin rakkausviesti sähköpostiin on aina huijausta. - katsoin.tänään
Katsokaa se dokkari, ennen kuin haukutte naisen lyttyyn. Löytyy Areenasta.
Tuo mies on mytomaanien mytomaani, ja hän rakensi todellisen valheiden verkon vaivojaan säästämättä. Tarina oli aika uskomaton, tai ainakin harvinaislaatuinen.
BTW: hän ei huijannut ainoastaan Amandaa, vaan monenlaisia tyyppejä, omia sukulaisiaan, firmoja jne. Yksi huijatuista oli käsipalloseura :D
Herra piileskelee nykyään Espanjassa, lähellä Malagaa. Ainakin tuon tanskalaisen lehden mukaan. - Kaisanoasaa
Multimuna kiinnosti koska multimuna on parempi kun köyhän miehen muna. Nainen on nyt tosi onnellinen.
- Mieluumminilman
Minä ainakin olen onnellinen ilman köyhän miehen munaa.
- Tavallinen-tapaus
Yksinhuoltaja ajatteli että se saa nyt hyvän rikkaan elämän lapsensa kanssa. Naiset on onnenonkijoita.
- Onnenonkijat
Moni muukin ajatteli tuossa tapauksessa. Miehetkin.
Oli muuten hyvä dokkari.
Pistihän se miettimään mikä tollaisen kaverin motivaattorina toimii.. Se energia ja vaivannäkö, mitä se niihin huijauksiin laittoi.. tod. outoa... Noh, MittaSuhteet oli varmaan suuremmat, kuin "Pienemmillä" LajiTovereillaan, mutta ihan VastaavanKaltaisia juttuja monet naiset ja miehetkin "harrastaa".. ;P
.. Mut joo.. Ei sitä voi kuin ihmetellä mihin monet ns. "normaalit" yksilöt kykenee ilman sen suurempia OmanTunnonTuskia jne., jos/kun on enemmän tai vähemmän erillainen.. ;P
.. Omalla tavalla aika mielenkiintoista analysoida näiden itsekkyyttä, ItseSuggestio Defenssejä jne.. jne.. Joskin toisinaan aika raskastakin, kun huomaa/tajuaa/muistaa millaisia monet Yksilöt nyt vain on.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459