Elikkäs kävin työhaastattelussa kyseisessä yrityksessä mutta jäi vähän outo fiilis haastattelun jälkeen. Haastattelija (firman tj) oli omituisen oloinen ja vaikutti hieman tiukkapipoiselta. Muutenkin siellä olevat säännöt kuulostivat todella oudoilta (ei mm. Sairaanhoitajan kirjoittama saikkulappu kelpaa ja aina pitää olla TODELLA laitettu). Kellään kokemuksia kyseisestä yrityksestä ja siellä työskentelystä? Luotanko vaistooni että kyseessä voisi olla hieman tylsähkö ja tiukkis työpaikka? Huomenna lupasi soittaa ja ilmoittaa että ottavatko töihin.
SIRPA MANSNER TYÖPAIKKANA
4
666
Vastaukset
- Kampaaj
Älä vaan mene töihin vaikka ottaisivat. Itse kestin siellä vain noin 4 kuukautta. Ei minkäänlaista arvoa työntekijällä tuossa firmassa. Jos olet sairaana hätyytellään töihin vaikka olisi sairaslomaa jonka nimenomaan lääkäri määrännyt. Sairaanhoitajan myöntämä lappu kun ei jostainsyystä kelpaa firmassa vaikka lainmukaan sen pitäisi käydä.
- Kampaaj
Lisään vielä että olet ilmeisesti vastavalmistunut? Niitä sinne mielellään otetaankin koska nuoret eivät ehkä uskalla tai ymmärrä yhtähelposti mennä liitosta kysymään oikeuksistaan. Suosittelen kiertämään paikan kaukaa. Muitakin vaihtoehtoja on valmistuneelle kampaajalle jossa työntekoasi ja panostasi oikeasti arvostetaan.
- Kampaaj
Lisätään vielä että tämän lääkärin joudut itse kustantamaan saadaksesi lääkärin sairaslomalapun koska työterveyttä sairaslomatapauksille firmalla ei ole!
- eihyväsittenkään
Kävin kampaajalla Sirpa Mansnerin kampaamossa Helsingin Malmilla parikymmnetä vuotta sitten, enkä ikinä koskaan mene.
On edelleen Malmilla radan toisella puolella, ja olen ihmetellyt kuinka se pysyy pystyssä. Rouva on kyllä saanut sijaa julkkispiireissä ja Malmilla asiakkaat eivät kai paljoa vaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472