Jeesus, Jumalan palvelija

TotuusJeesuksesta

Ei ollut Jumalan Poika, sillä Jesaja sanoo:

42:1 Katso: minun palvelijani, jolle minä annan voiman, minun valittuni, johon olen mieltynyt. Henkeni olen laskenut hänen ylleen, hän tuo oikeuden kansojen keskuuteen.

2 Ei hän huuda eikä melua, ei kuulu hänen äänensä kaduilla. 3 Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

4 Eikä hän murru, ei himmene hänen liekkinsä, vaan hän saattaa kaikkialla oikeuden voimaan. Hänen opetustaan ikävöivät kaukaiset rannat.

5 Näin sanoo Jumala, Herra, hän, joka loi taivaan ja levitti sen auki, joka muovasi maan ja kaiken mitä siitä versoo ja antoi sen päällä kulkeville elämän hengen:

6 -- Vanhurskaan suunnitelmani mukaan minä, Herra, olen kutsunut sinut. Minä tartun sinun käteesi ja suojelen sinua. Sinut minä asetan toteuttamaan sen liiton, jonka olen tehnyt tämän kansan kanssa kaikkien kansojen valoksi, 7 avaamaan sokeat silmät, päästämään kahlitut vankeudesta, tyrmästä ne, jotka sen pimennossa istuvat.

8 Minä olen Herra, Jahve on minun nimeni. Kunniani kirkkautta minä en kenellekään luovuta, en minulle kuuluvaa ylistystä jumalankuville.

Mark. 1:9-11

9

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja missä se Jeesus tuossa on?

Jeesus, joka huusi esimerkiksi temppelissä, kuivatti hetkessä oliivipuun, ei avannut ainakaan juutalaisten silmiä vieläkään.

• Tutki asioita lisää torre - nyt olet väärässä leirissä.
        Minä olen jo lopettanut kirjoittelun paljolti.
        Aika on loppumassa.

• pertsa2012 kirjoitti:

Tutki asioita lisää torre - nyt olet väärässä leirissä.
        Minä olen jo lopettanut kirjoittelun paljolti.
        Aika on loppumassa.

Etkö usko Jeesuksen tehneen noin, ja että juutalaiset eivät pidä Jeesusta minään?

No, jos et kirjoittele, niin syykin on selvä: sinä olet esittänyt jo liikaa vääriä profetioita. Kyllä se tietysti lannistaa. Putin ei miehittänyt Etelä-Suomea, maailma ei muuttunut miksikään tänäkään vuonna.

• dikduk

Tuossa puhutaan Kyyroksesta.

• TotuusJeesuksesta

Ja Johannes Sakariaan pojan kaste formula... selittää sen miksi Jesse kääntyi ja alkoi saarnaamaan.

• kerttkkl

"Joka ei tunnusta Jeesusta Kistusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi on Antikristus!" Uuden Testamentin mukaan, Apostoli Johanneksen kirjeet.

Raamatussa on mainittu Israel Jumalan vaimoksi ja Jumala siellä kyselee, onko Hän hedelmätön, kun toiset saavat LAPSIA!

• Hah hah. Hauska kirja!

• KALERVOTUOMARI

Viettäisitte enemmän aikaa raamtun tutkimisessa eikä räyhäämässä täällä harhaoppejanne, harhauttaen jopa kiinnostuneemmatkin. Mutta sehän on saatanan tarkoituskin, sekaantua uskontoihin saadakseen lisää kannattajia tuhoonsa. Paholainen tietää varsin hyvin, miten siltä on aika vähenemässä, saadakseen kansat nousemaan toisiaan vastaan aiheuttaakseen mahdollisimman paljon tuhoa maapallolle, sekä sen kansoille.

• Niipäniin

Tuohan on juuri seurausta siotä että Raamattua luetaan ja tutkitaan tarkasti, eikä seurata orjallisesti kirkon oppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2794
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      91
      1657
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1129
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      821
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      754
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe