Mies pettänyt vuosia.

Jiuytgfdscvgy

Tiedän että tuttuni mies on pettänyt vaimoaan vuosia.Olen koittanut vihjailla lenkillä asiasta mutta vaimo uskoo sokeasti miehensä puheita,kolme lasta ja yhteinen yritys heillä.Jätänkö hänet rauhaan tämän asian tiimoilta?Kuulen kokoajan tutultani miten mies on salarakkaansa luona jokailta.

57

22437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhekasassa

Anna olla. Olet vihjaissut asiasta, se riittää.

• Roskakuski on ihmisten silmissä inhottava, alinta kastia.

• JoopaJoo

Siinä ei ole mitään "roskakuski" -elementtiä jos haluaa ystävlleen kertoa totuuden. Ihmiset voivat olla pettämisen harrastajia ajattelematta toista osapuolta ollenkaan. Rehellisyys esiin!

• työtyötä

Työtä se on kuten muukin työ.

• enitsesalliuskottomuutta

Aika paha tilanne. Kaveria pitäisi varoittaa mutta loukkaamatta häntä ja heidän avioliittoaan - voi olla, että rouva tietää miehensä seikkailuista mutta sallii sen jos kukaan muu ei asiasta tiedä. Nämä ovat aika monimutkaisia asioita joita ulkopuolisen voi olla vaikea tajuta.

Avioliiton asiat kuuluvat pariskunnalle - mutta jossain se rajakin kulkee. Valehtelu on ikävä ominaisuus puolisoissa.

• eikannata

Fiksu ihminen ei sekaannu toisten elämään, hoitakoot suhteensa jokainen itse, perheen sisällä ei sen ulkopuolella. On oikeestaan jopa härskiä sekoittua muiden parisuhteisiin, olen sen virheen kerran nuorena tehnyt ja se jäi viimeiseksi kerraksi ja oikeestaan ei ole multa pois jos joku tuttu pariskunta pettää toisiaa, vähät väliä.

• Juhygt

Kyllä mä pistäisin välit poikki sellaiseen ns.ystävään joka ei kertoisi asiasta ja kaiken.

• sesaitietääjaolivaikutus

Ei ne vihjailut auta kun vaimo onnellisena kuplassaan niin eihän se heti usko väitöstäsi. Mutta jos kerta tiedät sen kulkevan sen tykönä ota kuvia ja lähetä vaimolle Brebeid numerolla niin ei tarvitse sinun bäväitöksiä epäillä. Kun näkee omin silmin sen kulkevan patjansa tykönä osaa vaimo viimein avata silmänsä. Eikä vaimo voi syyttää muita kuin ukkoaan. Näin minäkin tein yhden ukkomiehen kulkemisesta eronneen yh tykönä tämän tästä. Eikä se vaimo tiedä vieläkään kuka ne kuvat lähetti. En uskalla kysyä tilanteesta kun eivät ole eronneet. Ja kulkeminen loppui tuo yh tykönä kuvien lähettämisen jälkeen. Elleivät sitten tapailee muualla. Mutta oli miten oli tuon vaimo on varmaan kysynyt käynneistä. Laitoin viestiin osoitteen ja nimen että osaa ottaa yhteyttä tuohon patjaan. Luulen että on sen tehnytkin. Hyviä esityksiä kyllä antavat. Kylillä liikkuvat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mies on tosiaan jo pitkään sitä harrastanut. Katsoin velvollisuudesta ilmoittaa vaimolle salaisesta kakkosesta. Ei sen maine muutoinkaan ole maritteleva mitä olen kuullut.

• älyämätönvaimo

S-järvellä?

• näinhaluanminäkin

Näin minäkin haluaisin sen saada ilmoituksen etten tietäisi kuka kyseessä. Ja kun kuvat saisin kysyin asiaa mieheltä. Riippuen mitä kertoisi käynnistään. Silloin olisi se meidän kahden välinen juttu. Ja se taas kuka kuvan lähettää on se mietittävä itse jokaisen kuka tuntee ja kenet. Toki aika helposti nykyään saa selvitettyä kuka on se joka haluaa vaimoa informoida. Se on joko itse kakkonen tai tuttu joka hoksaa tilanteen. Mutta jos saa valita niin silloin haluaisin sen tapahtuvan juuri näin etten voi kyseenalaistaa toisen motiivia tai sitä syytä miksi haluaa auttaa. Muistetaan mitä ulospäin näytämme toisille ja varsinkin mitä touhuamme tekee toiset johtopäätöksiä onko tilanne mikä.

• eivoiuskoa

Jotenkin ootte sekaisin kun pitää juoruta ja pilata muiden elämä, hankkikaa itse elämä on jotain hyödyllistäkin sitten.

• pahanilmanlintuja
        eivoiuskoa kirjoitti:

Jotenkin ootte sekaisin kun pitää juoruta ja pilata muiden elämä, hankkikaa itse elämä on jotain hyödyllistäkin sitten.

Samaa mieltä. Aivan naurettavaa kuvitella olevansa joku hyväntekijä käräyttelemällä pettäjiä puolisoille nimettömillä viesteillä ja kuvilla. Jos noin jaloja ihmiset ovat niin toki uskaltavat kertoa asiasta petetylle ihan omissa nimissään ja tukevat häntä asian käsittelyssä. Eikö vaan?

• minäainakinteennoin
        pahanilmanlintuja kirjoitti:

Samaa mieltä. Aivan naurettavaa kuvitella olevansa joku hyväntekijä käräyttelemällä pettäjiä puolisoille nimettömillä viesteillä ja kuvilla. Jos noin jaloja ihmiset ovat niin toki uskaltavat kertoa asiasta petetylle ihan omissa nimissään ja tukevat häntä asian käsittelyssä. Eikö vaan?

Niin no tuollakin on puolensa. Katsos kun minä olin petetty josta jopa kaverit tiesi mutta minä en tiennyt ja miltä se tuntui. Kun ilmoitus tuli viimein syytinki ensin sanansaattajaa kun ilmi tuli sen jälkeen myös muiden tietämisestä. Hävetti kun syytin rohkeaa kertojaa kun ilmi tuli myös muiden tietämiset pitää toivoa että nuo kaverit saavat samankohtalon. Minustakin olisi ollut parempi etten olisi tiennyt kuka sen kertoo. Turhaa syyttämistä jne. Minä aion myös tehdä samoin jos tietoon tulee jostakin parista jotka tunnen. Ihminen joka tulee kertomaan on loppuelämän se syyllinen raukka joka sekaantuu. Joten minusta on parempi se tehdä ilman kohdetta. Silloin on tuon pettettävän itsensä selvitettävä onko viestillä perustetta ja ketä se tulee. Mutta eipä pääse syyttämään.

• kantsii_miettiä

Jos tuolle tielle lähtee siis juoruamaan muista niin päässä on vikaa, jos haluaa pilata muiden elämän niin knnattaisi suksia suolle. Ja muuten onko yksityisyyden suoja tuttu juttu, kannattaisi harkita ennenkuin joutuu itse vaikeuksiin.

• JaSePetetty

Ei saa päättää miten elämäänsä elää vaan pitää alistua tietämättään kohtaloonsa?
        Tottakai pitää infota petettyä!!!

• kunniankautta
        kantsii_miettiä kirjoitti:

Jos tuolle tielle lähtee siis juoruamaan muista niin päässä on vikaa, jos haluaa pilata muiden elämän niin knnattaisi suksia suolle. Ja muuten onko yksityisyyden suoja tuttu juttu, kannattaisi harkita ennenkuin joutuu itse vaikeuksiin.

Niin kun kunnianloukkaus syytteen saa kyllä haettua jos väitöksille ei ole edes perusteluja. Minä ainakin tekisin niin että laittaisin kunnianloukkaus syytteen menemään ja katsottaisiin onko puoliso pettänyt. Ja onko kertoja sanojensa takana mitä. Minun kunniaa ei saa loukata ja kenenkään muunkaan. Kyllä se kannattaa siis käyttää niin ettei tälläisen joudu. Seistä nyt sanojensa takana? Muistetaan siis jos juoruamme jostakin on sille löydyttävä edes jokin perustelu onko niin toiminut. Paha siinä on pettäjän selitellä tekojaan jos on niin tehnyt.

• OnnenAvaimetko
        JaSePetetty kirjoitti:

Ei saa päättää miten elämäänsä elää vaan pitää alistua tietämättään kohtaloonsa?
        Tottakai pitää infota petettyä!!!

Niin pitää infota. -Ystäväni sai tietää puolen vuoden kuluttua (en ollut kertoja, kun en tiennyt) ja hän koki kaikkein kauheimmaksi sen, että sitä ei kerrottu heti hänelle, vaan asiasta tiesi miehen työkaverit ja ystävät, muttei hän.
        Vasta vihjailujen jälkeen uskalsi joku alkaa kertomaan. Karmi iski!! Ystäväni jätti miehen ja mies meni yhteen tämän naisen kanssa. Lapsi syntyi ja ilmeni, että tämä uusi nainen petti ystäväni miestä ja lapsikaan ei ollut tämän miehen. Ystäväni ei huoinut takaisin eikä antanut pyynnöistä huolimatta anteeksi ja eivät yhteiset lapsetkaan oikein tykänneet... VOI helvetti noita lyhytnäköisiä miehiä, jos naisiakin.

• käräytinaikanaan
        eivoiuskoa kirjoitti:

Miten pilata tuossa tilanteessa jos kertoo totuuden vaimolle? Miten voi pilata toisen avioliiton jos kertoo mitä kuullut ja näin varmistaen että vaimokin tietää. Mitä pilaamista enään tuossa tilanteessa on? Se mikä ystävänä on liian raskasta kantaa kun tietää pettämisestä eikä uskalla vaimolle kertoa. Tasan tarkkaan minä ainakin kerron jos luulen jostakin ystävästä jonka puoliso pettää. Koska olen sen ystävä ja haluan että sen elämä on kunnossa. Mikään muu ei minusta ole hävettävämpää kuin se että kaverit kyllä tietää mutta vaimo ei.

• suvakki

Mikäli on salainen "kakkonen", anna olla. Kakkosesta ei pidetä, pitää suoltaa ykköseen.

• ratkaisusaatiinkyllä

Koitetaan kunnioittaa petettyä edes jotenkin. Näitä kolmiotraamoja seuraten itsekin tein samoin. En vaan voinut jatkaa niiden juorujen kuuliana kantaa pahaa oloa. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi onnellisena kuplassaan kulkea. Ja näyttää muille kuinka on onnellinen ja samaan aikaan kumppani höylää patjaa. Inhoan kun kuuli kun jutun. Yritin pitkään olla reakoimatta. Mutta kun se vain jatkui ja jatkui. Säälin sitä petettyä kuinka iloisena esiintyi kylillä. Joka kerta kun se tervehti iloisesti tunsin kuinka etova tunne tuli. Laitoin viestit mutta en petetylle. Vaan niille kahdelle. Näkyvä oli tilanne. Loppui tapaamiset koska ei ollut näkynyt sen tykönä sen jälkeen. Elleivät siirtyneet hotelliin. Mutta vieläkin tuo pari on yhdessä joten joko nyt Salaavat paremmin tai lopetti en voi tietää. Mutta minua ainakin helpotti koska ei ole nähty niitä kahta enään yhdessä. Osaan mennä petetyn saappaisiin. Eikä todella kannata peyetylle viestiä laittaa vaan niille jotka pettää. Ja sanoa että niistä tiedetään. Eihän ne tiedä kuka olin.

• EräsVaimoVastaa

Lakkaa vihjailemasta ja nosta kissa suoraan pöydälle!

• tähänsejohti

Samaa mieltä. Vihjailu jota ei tajua. Joten toimi kuten tuolla aikaisemmin kerrottiin suoraan tai nimettömänä viestillä. Teet niin tai näin silloin saat petetyn tietoon asian. Ja jos rohkeasti itse kerrot valmistaudu että sinulle käy huonosti. Sen riskin on sinun otettava. Minäkin törmäsin samaan ongelmaan. "Kuulin ystäväni miehestä ja mietin pitkään miten hoidan parhaiten. En voinut jatkaa ystävyyttä kun omatunto ei kestänyt kun en voinut kertoa. No laitoin viestin tumtemattomana. No miehen tekemiset loppui ainakin jos on uskomista mitä kuulin. Nyt voin jatkaa ystävyyttä kun tiedän ystävälläni olevan asiat kunnossa.

• vanhaviisaus

Usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet. Enpä lähtisi kuulopuheiden perusteella ketään tuomitsemaan.

• Hetipaikalla

Ehdottomasti sanot suoraan YSTÄVÄLLESI, mikä on totta. Mitä se sellainen ystävyys on ,jossa ei olla rehellisiä. Hänen PITÄÄ saada tietää totuus.

• jyrkkäei

Itse en haluaisi missään tapauksessa tietää jos, puolisoni olisi uskoton. Olen sen myös sanonut puolisolleni.
      Siinä tieto lisäisi tuskaa kirjaimellisesti. En ymmärtäisi *ystävää* joka haluaisi minulle/ Perheelleni tuskaa tuottaa.

Jos joku kielikello tulisi minulle juoruamaan moista, pistäisin välit vähintäänkin jäähylle.
      Voi olla että sanoisin aika pahastikin.

Ne joilla on oma parisuhde perseestä, ovat mielellään kertomassa *totuuden* jos vain juoruamaan pääsevät. Usein ei tarvitse olla edes tottakaan.

• reppanaa

Voi tuula....tuulaa

• Simpperissallaa

Miltä mahtaa ystävästäsi tuntuvan, kun paljastuu, että kaikki muut tiesivät? Mahtaa tuntua nöyryyttävältä. Kerro. Tai niin kuin joku ehdotti, lähetä kuvia.

• annamennä1

Voit kysyä mitä mieltä hän on ns avoimista suhteista Olen kuullut et jotkut harrastaa sitä jos ei seksi maistu mut ei halua erota. Ehdottomasti pitää kertoa suoraan Pettäjät ei ansaitse salailua eikä heillä ole oikeutta häväistä puolisoaan.

• ystäväolenpetetyn

Jos kerta tiedät sen kulkevan jonkun tykönä ja miksi se siellä kulkee kerro ihmeessä vaimolle. Ei ole sinun vastuu miksi tai minkä takia kulkee sen tykönä. Sanot suoraan että tiedät ja kysyt vaimolta suoraan onko ne ystäviä? Vai sukulaisia? Vai mikä on syy kulkemiseen sinkun tykönä tämän tästä. Kyllä se vaimo sitten tekee samat kysymykset kotona ja näin saat asian joko korjaantumaan tai pidät vaimon puolta ystävänä. Jos olet tietoinen etkä kerro sitä ja jos ero tulee arvaatko miten ystävyytenne käy. Niin tai näin minä myös laitoin vaimolle kuvia että viestejä kulkemisista. Asia ratkesi. Enkä ystävyyttä menettänyt kun sen oikein hoidin.

• Killukallutin

Älä kerro. En minäkään haluaisi että minun pettämis reissuista kerrottaisiin. Mieti ensin miltä itsestäsi tuntuisi jos jäisit kiinni pettämisestä.

• Öyenssöyen

Minusta sinun kannattaisi ihmetellä tässä asiassa ennemminkin sitä tuttuasi. Mikäs hän on oikein ihmisiään...?

• elämänkokemustaomaava

Tässä yhdessä elämässä kaikkien parasta keskittyä vain omaan elämäänsä,muiden asioihin puuttuminen täydellisen harkitsematonta,tuolla ohjeella elämässä pysyy väleissä ihmisten kanssa,muiden asioihin kantaa ottavaa ei arvosta kukaan!

• 893785874

Paras kertoa suoraan. Kuulija saa tehdä tiedolla mitä haluaa.

• uskomatonta6

Kuin suoraan Stasin touhuja tai Pohjois-Korean ilmiantajien menettelyjä. Kytätä nyt naapurin ukkoa ja kertoa hänen vaimolleen jokaisen poikkeaman normaalitilanteesta, mitä kadulla tai kaupoissa näkee. Kas kun eivät salakuuntele ja lähetä tallenteita päivittäin toiselle osapuolelle.

• uusjuoruajat

Juoruämmien touhuja. Entisaikojen parjatut juoruajat kalpenevat nykyisten ns. sivistyneiden tuttavakyttääjien rinnalla.

• Parjattueronnut

Onko sun oma parisuhde niin tylsä että sulle jää aikaa miettiä toisten asioita? Kuulopuheiden mukaan teet päätelmiä. Eikö vaan ettet ole ystäväsi puolisoa nähnyt omin silmin pettämässä?
      Kai sä sitten olet ystäväsi tukena kun kerrot hänelle? Mä itse olen eronnut nainen ja kummasti sitä kyliltä juttua kuulee että eräs ukkomies mun luona juoksee. Jopa vaimoa on tiedotettu asiasta. Kellekään ei ole tullut mieleen, että mies on mun serkku ja lapsen kummi vaimonsa kanssa. Joten sinua jättäisin kuulopuheet omaan arvoonsa.

• KavalaNainen

Nainen harrastanut jo vuosia seksiä vieraan kanssa sekä kehtaapa vielä krokotiilin kyyneliä tirskua asiaa kysyttäessä. Minä tiedän mitä tapahtuu. Perhe, lapset on este :/

• rehellinen

Kaikista raukkamaisin on se henkilö joka tietää ja vaikenee petäjää suojellakseen,Joka ei kerro, hyväksyy pettämisen.Kuin myös puolisoiden halventamisen,vaikenemalla. Se joka pettää ei ole puolisonsa arvoinen.ei ansaitse silloin toisen kunnioitusta,ja rakkautta. piste.

• vanha

Parempi kertoa totuus jos tietää eikä suojella pettäjää. Varsinkin jos tuntee petetyn. Mikä tuttava ystävä sellainen on joka suojelee pettäjää. Monesti pettäjä voi huijata puolisoaan vuosikausia ja valehdella vielä vaikka joku kertoiskin. Petetyn voi olla vaikea heti uskoa jos toinen kieltää tapahtuneen. Alkuun tulee torjunta vaihe tyrmistys:" onko tämä totta?" Kunnes alkaa tajuta että ei
      kukaan hänelle tuollaista asiaa valehtele ja keksi. Kyllä toduuden puhujaa myöhemmin jokainen kiittää.

• naminam

Nii mutko se tuntuu nii hyvältä! Antakaa ihmisten tuntea gutaa! Paljaalla parasta!

• Jepjepahh

Jep! Paljas terska ja sit pohjaan asti aaaahhhhh tulee muutes heti!

• Kolokettu

Ehkä voisit vihjata että vällyissä kun on vipinää pysyy ukkokin paremmin aisoissa. Että ei kannata kuin kuumat höyryt jättää yhdessä vietetyn illan ja yön jälkeen. Nimittäin mieskin on vain ihminen.

• jiibee

Aika paska "ystävä" jos on asiasta aivan varma eikä kertoisi sanon minä.

• 210wm

Pettäjien pitääkin jäädä kiinni. Mitä muuta he toiminnallaan hakevat kuin kiinnijäämisen jännitystä jos kotoakin saa tuhnua. Pettäjä ei ole toisen arvoinen missään mielessä, ellei vieraissa käymisestä ole sitten erikseen sovittu ja hoituu puolin ja toisin. Maailma on puolillaan pettäjiä ja epäkelpoja ihmisiä, eiköhän sitä valinnan varaa löydy ettei tarvitse kenenkään selän takana touhuta.

• Sopassaryytyvät

Mistä tiedät, ettei tuttusi petä myös? Aihe voi olla heille tabu, jonka kumpikin tajuaa ja hyväksyy, mutta ei viitsi ottaa puheeksi, koska nykyinen meininki on sopiva.

• Ulpukka

Jos minun mies pettäisi minua ja minun ystävä tietää, mutta eikä kerro sitä minulle, niin meidän ystävyys loppuisi siihen . Ei se ole oikea ystävä, joka pimittää tuollaista tietoa.
      Nämä nimimerkit, jotka parjaavat ja haukkuvat tätä kysymyksen tekijää, taitavat itse olla niitä jotka myös itse pettävät. Ei muuta kun kerro ystävällesi , jos olet aivan varma, että mies pettää.

• Pimpukanvarsia

Kaikki pettää varsinkin jos eläny pitkässä suhteessa niin ei sitä samaa jaksa aina katella ja haluaa vierasta pimpukkaa :)

• kerroinkyllä

Eikö ole ihme mistä ihmiset kuulevat, näkevät, uskovat että pettää? Mi äkin kuulin juorun ystäväni miehestä. En heti kertonut vaan kyselin mistä se kertoja oli kuullut. Löysin sen alkuperäisen ihmisen joka kertoi. Oli tuo mies itse kertonut sille. Joten kun se ratkesi uskalsin kertoa. Toki se pettäminen loppuu ja ystävä jatkoi anteeksi antaneensa sille. Joten siihen mulla ei ole nokan koputtamista. En minäkään ensin uskonut vasta sitten kun useampi alkoi naureskella ja pisti vihaksi ystävän puolesta. Ja kun vielä tiesin tunsin olleeni juuri paska ystävä joka antaa vaan kaiken tapahtua. Pitää osata salata panonsa paremmin. Toisaalta tuntui todella hyvältä saada ystävän puolesta kostettua. Ja tuttuja oltiin kaikin puolin.

• silläsehoidetaanpois

Kyllä haluaisin että ystävä kertoisi jos puolisoni noin toimisi. Eikä se minusta olisi muuta kuin ystävän apu joka haluaa auttaa minua. Sitähän se ystävyys on että pystyy totuudella kertomaan huonotkin asiat. Kunhan kertoo mistä sai tietää. Minullakin ystävä jonka mies kulki kakkosena tykönä. Ensin mietin pitkään miten kerron. Kun kuulin useamman ystävän jo tietävän katsoin etten ole niin huono ystävä joka naureskelee toisten kanssa. Ja ystävyytemme on jatkunut mutta ne ystävät jotka tiesin jäivät pois. Se on ystävällä oikeutta sekaantua niin minusta on. Ei ole nöyryyttävämpää kuin se että petetty esiintyy muiden silmissä onnellisena ja iloisena. Ja muut taas esittävät hyvää ystävää säälien sitä. Sille on tehtävä loppu. Kukaan petetty ei minusta pitäisi olla muiden silmissä sääliä saaden. Ja jos ystävistäni kuulen uusia kerron toki. Koska minunkin omstuntoni on tuon jälkeen hyvä kun en anna pettämistä tapahtua silmieni edessä. Hoitakoot pettävät paremmin tuon salaamisen. Niiden vastuullahan se on alunperinkin. Ja jos keksitty pettäminen olisi kyseessä pitäisi tuon pettäjän itse hoitaa näyttö ja viedä valehtelija oikeuteen kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi

Kannatraa kertoa. Kerran se kirpaisee mutta ei ole vaimolle kiva jos kuulee muualta ja tietää että olet asiasta tietänyt. Ei tuollaisia miehiä tarvi sietää.

• Anonyymi

Piruako se muille kuuluu mitä jonkun yksityiselämässä tapahtuu, et varmaan ap tykkäis jos joku vakoilis ja kyttäis sun menoja. Jokainen hoitakoot oman elämänsä ja sekin tutuu oleva vaikeeta joillekin kyttääjille.

• Anonyymi

Jos minä kakkosena olisin alusta lähtien tiennyt olevani kakkonen, mutta kun en tiennyt. Otin selvää asiasta itse, mies paljastui, kuulemma jälleen kerran Tänään tilanne voisi olla jopa sellainen, ettei kakkospaikka haittaisi, koska olen muutoin saavuttamut elämässäni haluamani ja pidän sinkkuelämästäni. Vain säännöllinen rakastaja ja harrastuskaveri puuttuu.

• Anonyymi

Kyllä totuus täytyy kertoa.Kuka tuollaisessa
      suhteessa haluaa elää.Tautiriskikin on
      kasvanut,kun huomioi että syövän esiaste
      ei ole leikin asia.

• Anonyymi

Itse vähän samassa tilanteessa, joten nyt tule ero, en voi yhtään luottaa tulevaan ex-mieheeni!
      Kuulemma olleet yli 10 vuotta suhteessa toiseen ämmän kanssa et kiitti vi...... tästä ns hyvästä avioliitosta.

• Anonyymi

Helpoimmalla pääset kun teeskentelet vain, ettet tiedä asiasta. Jos myöhemmin syytetään, että olet tiennyt mutta et kertonut, niin voit vedota siihen, että et uskonut kuulemiasi juttuja, tai et voinut tietää ovatko ne totta. Eihän sitä voi satavarmasti tietää, ellei ole todella nähnyt asianomaisten harrastavan seksiä keskenään.

• Anonyymi

Jos olet oikea ystävä naiselle, kerrot! Nainen voi selvittää, onko juoruissa perää. Itse ainakin kertoisin hyvälle ystävälleni vastaavassa tilanteessa. Omatuntoni jopa velvoittaisi tekemään niin. Ja sitä samaa odotan myös ystäviltäni omalla kohdallani.

• Anonyymi

Mielipiteitä on monia kertoako tai ei ja miten se vaikuttaa sekä miten tieto otetaan vastaan.
      Vaikka se omallaan tavallaan loukkaisi, kertoisin silti. Koen sen ystävän tekona. Silläkin uhalla että toinen loukkaantuu. Rehellisyys maanperii ja hän voinee itse selvittää asian oikeudenmukaisuuden/epälyn. Onhan myös mahdollista että hän asiasta tietääkin jo mutta tehnyt omia päätöksiään asiasta huolimatta jatkaa liittoaan.
      Moni piippuinen juttu johon ei ole vastausta kuin pariskunnalla itsellään ajan saatossa miten päättävät tulevaisuutensa hoitaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe