Kun poikaystävän tutut keksii musta tarinoita

eitunnukivalta

Eli mun poikaystävän nyt 4 kaveria kaikki toisilleen tuntemattomia on haukkunut mua mm. Huoraksi ja narkkariksi ja kertonut ihme tarinoita esim. Mun baari käyttäytymisestä mitkä ei pidä paikkaansa.
Viimeisin ”tuttu” oli kertonut 3 päivää vähän tarinaa taas musta. Ja mun poikakaveri ei siis hengaile ollenkaan näiden ihmisten kanssa, mutta kyllä se pahaa tekee niin hänen kun mun kuulla tälläsiä asioita. Näiden juttujen takia on hän alkanu kyselee monenko miehen kanssa oon ollu ennen meiän suhdetta ja kehtaa edes kysyä onko nää ”tuttujen” tarinoinnit totta. Mun mielestä se monenko miehen kanssa olen ollut ei kuulu tippaakaan nykyiselle poikaystävälle tai mun menneisyys. En ymmärrä miten kukaan voi vihata mua niin paljon että täytyy keksiä tollasta paskaa ja levittää sitä... kertoo mun mielestä aika paljon ihmisestä itsestään miten surkea elämä täytyy olla :/. Nyt vaan ite mietin oonko valmis kuulemaan jatkossa vielä lisää tälläsiä tarinoita sillä vittu että ne satuttaa joka kerta. Mun poikakaveri on muuten niin ihana ja lämminsydämminen ihminen mutta nää jutut alkaa pikkasen menee jo yli... ollaan siis kohta vuos seurusteltu ja nää jutut on todellakin vaikuttanut meidän suhteeseen.
Kertokaa jotain vinkkejä mitä teen !!!

1

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys ei välttämättä ole vihasta, vaan kilpailusta tai kateudesta .

      Kysyin nuorten leirillä, onko tällaisten juttujen levittämineen yleistä. Tytöt kertoivat, että se on säännönmukaista, ja esittivät syyksi juuri kateuden, mustasukkaisuuden ja kilpailun. Siksi tytöt myös osaavat odottaa sitä, kun on löytänyt mieluisen seurustelusuhteen, ja osaavat suhtautua siihen suurella tyyneydellä. :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe