Eli mun poikaystävän nyt 4 kaveria kaikki toisilleen tuntemattomia on haukkunut mua mm. Huoraksi ja narkkariksi ja kertonut ihme tarinoita esim. Mun baari käyttäytymisestä mitkä ei pidä paikkaansa.
Viimeisin ”tuttu” oli kertonut 3 päivää vähän tarinaa taas musta. Ja mun poikakaveri ei siis hengaile ollenkaan näiden ihmisten kanssa, mutta kyllä se pahaa tekee niin hänen kun mun kuulla tälläsiä asioita. Näiden juttujen takia on hän alkanu kyselee monenko miehen kanssa oon ollu ennen meiän suhdetta ja kehtaa edes kysyä onko nää ”tuttujen” tarinoinnit totta. Mun mielestä se monenko miehen kanssa olen ollut ei kuulu tippaakaan nykyiselle poikaystävälle tai mun menneisyys. En ymmärrä miten kukaan voi vihata mua niin paljon että täytyy keksiä tollasta paskaa ja levittää sitä... kertoo mun mielestä aika paljon ihmisestä itsestään miten surkea elämä täytyy olla :/. Nyt vaan ite mietin oonko valmis kuulemaan jatkossa vielä lisää tälläsiä tarinoita sillä vittu että ne satuttaa joka kerta. Mun poikakaveri on muuten niin ihana ja lämminsydämminen ihminen mutta nää jutut alkaa pikkasen menee jo yli... ollaan siis kohta vuos seurusteltu ja nää jutut on todellakin vaikuttanut meidän suhteeseen.
Kertokaa jotain vinkkejä mitä teen !!!
Kun poikaystävän tutut keksii musta tarinoita
eitunnukivalta
1
1067
Vastaukset
Kysymys ei välttämättä ole vihasta, vaan kilpailusta tai kateudesta .
Kysyin nuorten leirillä, onko tällaisten juttujen levittämineen yleistä. Tytöt kertoivat, että se on säännönmukaista, ja esittivät syyksi juuri kateuden, mustasukkaisuuden ja kilpailun. Siksi tytöt myös osaavat odottaa sitä, kun on löytänyt mieluisen seurustelusuhteen, ja osaavat suhtautua siihen suurella tyyneydellä. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124213
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042081Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.151871Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341772- 1811554
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261441Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2151201- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150