Hyvä karaokekilpailu

hauskakisata

Vaihdetaanko ajatuksia karaokekilpailuista? Millainen on hyvä kilpailu, entä vastaavasti huono?

6

1254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä__yksi

Rodoksella Demis-baarissa pidetty kilpailu ei ollut hassumpi sikäli, että minä voitin sen. Plussaa tulee myös siitä, että kilpailua varten ei tarvinnut matkustaa minnekään, ellei itse matkaa Suomesta Rodokselle lasketa mukaan. Matkan olin tehnyt joka tapauksessa, enkä edes tiennyt, että saarella on jokin suomalainen baari, jossa on karaokekilpailuja.

Hyvää oli sekin, että mitään osallistumismaksuja ei ollut, ja ilmoittautuakin voi 5 minuuttia ennen kisan alkua. Palkintojuomakin maistui oikein hyvälle!

Huonoista kilpailuista en tiedä mitään.

• MuistakaaErottella

Muistakaa sitten, että jos vertailette ja laitatte esimerkeiksi joitakin tiettyjä kilpailuja, niin tässä tarkoitetaan KARAOKEkilpailua!
      Bändi-säesteiset kisat eivät ole karaokekilpailuja.

• koiruus

Taas sai eilen todeta EL karaokekilpailussa Kainuun osakilpailu, että pelkällä laulutaidolla ei ole mitään merkitystä. Ei mennyt ihan putkeen, kyllä moni tunsi vääryyttä. Siellä pyörii samat naamat vuodesta toiseen. Ammattilaiset ja puoliammattilaiset pitäs sulkea pois kilpailemasta. pistelasku systeemi liian vaikea, ja tuomareina on keikkailevia muusikoita, ovatko he oikeita arvostelemaan. Toisissa kilpailuissa taas määrä rahastus, ja ulkonäkö, ikä, ja kenenkä tuttu. Tähtiartisti kipailussa yleisö saa äänestää paperilapulla, mutta pitäis saada yhden äänestää joka sarjasta mielestään parasta, muute kilpailu vääristyy heti alkuun. Eipä tarvitse osallistua noihin.

• Anonyymi

Laila ja Olavi?

• Anonyymi

Tuurissa oli karaokekilpailu 7.8.2021. Tilaisuus alkoi 10.30-12.30 ilmoittatumisella. Sitten kilpailu alkoi klo 13.00. Oli paikalla klo 20.00 asti. Silloin vasta selvisi kuka pääsi 2. kierrokselle. Lähdin pois kun tuomaristo alkoi miettiä etkä ovat voittajia miesten ja naisten sarjoissa. Tuli väsyminen. Huh huijaa kyllä oli kova ja pitkä päivä....

• Anonyymi

Tuurin kisa on hyvä esimerkki huonosta karaokekilpailusta, tuomareistakin suurin osa marketin henkilökuntaa, ei varmaankaan ihan ammattitaitoisimmasta päästä? Muutkin sellaiset kilpailut joissa lopuksi "tuomaristo vetäytyy miettimään" ovat huonoja sillä silloin voittajat sumplitaan. Pitäisi olla selkeä kilpailijoiden pisteytys, eri osa-alueet pisteytetään ja lopuksi ynnätään yhteen ilman mitään "miettimisiä". Yleisön karjumisesta ei tulisi antaa juurikaan pisteitä sillä silloin ne pärjäävät joilla on eniten kavereita. Selkeää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4919
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3336
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2664
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2278
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1781
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1719
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1510
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe