Mietin onko uskovaisia miehiä olemassa?
Uskovainen puoliso
1
619
Vastaukset
- UskisPuskis
On. En tosin suosittele. Liian moni uskovainen mies luulee miehen olevan naista ylenpänä ja omaa vinksahtaneen naiskuvan takia narsistisia piirteitä suhteessa. Moni on myöskin näkökannoissaan hyvin ehdoton ja vanhoillinen joten kompromissit ovat vaikeita.
Kokeilin minäkin uskovaista miestä kun ajattelin että molempien pitää olla uskossa. Ei onnistunut ja ero siitä tuli, aika likainenkin huoltajuusriitoineen kaikkineen.
Nyt olen ollut melkein kymmenen vuotta ihan "normimiehen" kanssa ja kaikki on ollut paljon helpompaa. Usko ei meitä yhdistä mutta ei erotakkaan. Mies antaa minun uskoa mihin haluan ja käydä niissä tilaisuuksissa joissa halua. Tyydytän hengelliset tarpeet siis kodin ulkopuolella ja kotona eletään ihan vain arkea, ja todella hyvää sellaista. Mies pitää minut niin sanotusti maan pinnalla kun liihottelen välillä vähän liikaa hengellisissä asioissa. Minulle toimii ainakin hyvin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342156Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151571Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041296Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47980- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101783- 60768