Kristityillä tulee olemaan kovapäisyytensä vuoksi kova kohtalo. Heitä ei odota taivaan riemut eikä Jumalan suopeus vaan Ikuinen Kadotus tulee oleman heidän paikkansa Jumalan Maailman Järjestyksessä.
Jumala on suorasanaisesti ilmoittanut ensimmäisessä käskyssään olevansa ainoa Jumala ja kieltänyt epäjumalien ja väärien profeettojen palvomisen. Silti kristityt jokapäivä rikkovat tätä käskyä ja siten suoraa Jumalan 1. Määräystä vastaan pitämällä avoimesti Jeesusta, Saatanaa ja pyhää henkeä epäjumalinaan, suorastaan ylpeillen sillä. Jokainen voi lukea itse Vanhasta Testamentista miten käy Jumalan uhmaajille. Hän ei tule osoittamaan minkälaista armoa tärkeimmän käskynsä rikkojia kohtaan.
Kristittyjen karu kohtalo
58
946
Vastaukset
- Ksentiak
Nikean kirkolliskokous vuonna 325 päätti että Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki ovat yhtä joten kristinusko ei millään muotoa riko Mooseksen taulujen 1. käskyä.
- korjaanhiemaan
Nikeassa ei päätetty mitään tuollaista - se että Isä ja Jeesus ovat yhtä tiedettiin jo apostolien aikaan. Nikeassa korkeintaan todettiin jo apostolien ajoista lähtien ollut tosiasia virallisesti.
- kirkolliskokouspäätti
Laodikean kirkolliskokouksessa päätettiin ottaa pakanallinen auringon päivä Jumalan antaman ja Jeesuksen kunnioittaman sapatin (lauantain) tilalle, teko, jota koko kristikunta pientä vähimmöstöä vaille tänääkin kunnioittaa, toisin sanoen ihmistä enemmän kuin Jumalaa.
- Näköhaitatvaivana
He ovat "YHTÄ", mutta eivät ole yksi ja sama. Seurakunnassakin voi olla "yhteyttä asioissa", mutta he ovat kaikki "Yksilöitä". Pyhä-henki on se "YHDISTÄVÄ nkymätön VOIMA", joka pitää heidät yksimielisesti yhteydessä pyhään uskoonsa. Kiihkoilijoihin ei istu mikään totuus, koska heidän näkönsä on sumentunut toisarvoisiin asioihin.
- PasiToivonen
Mieluummin ikuinen kadotus kuin Muhammedin kanssa paratiisissa.
- minun-käy-sääliksi-heitä
Ei islamilaisilla tule menemään sen paremmin kuin kristityilläkään. Hekin ovat eksytettyjä ja palvovat väärää profeettaa Muhammedia joka on pistänyt Jumalan sanomaksi asioita joita Hän ei ole sanonut. Sama Kadotus heitäkin odottaa.
- jäiepäselväksi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Palstan "uskovien" seurasta nyt puhumattakaan.
"Palstan "uskovien" seurasta nyt puhumattakaan."
Mites sitten suu pannaan jos Jumala toteuttaa toiveesi? - epäselvää
jäiepäselväksi kirjoitti:
"Palstan "uskovien" seurasta nyt puhumattakaan."
Mites sitten suu pannaan jos Jumala toteuttaa toiveesi?Mikä tuossa oli toive?
epäselvää kirjoitti:
Mikä tuossa oli toive?
Ei mikään, mutta Korkkiruuvillahan on tapana interpoloida eli mielessään täydentää toisten tekstiin niistä puuttuvia elementtejä.
Johtuneeko siitä, että hän ei ilmeisesti tiedä kumpaa – tai mitä – sukupuolta on. 🤔RepeRuutikallo kirjoitti:
Palstan "uskovien" seurasta nyt puhumattakaan.
Ollaanpa sitä taas polleeta 😂
- Herättelevä
Niin, tarkoitit niitä vain nimeksi krist. uskonnollisia.
Oikeita Kristittyjähän on vain ne kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, käskynsä kkaikilta osin pitävästi ja täyttävästi / ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävästi ja täyttävvästi elävät ja toimivat, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi yhtyvät.- minun-käy-sääliksi-heitä
"Niin, tarkoitit niitä vain nimeksi krist. uskonnollisia."
Ei, en tarkoittanut. Tarkoitin kaikkia Jeesuksen nimeen vannovia kristittyjä. Kaikki kristityt palvovat epäjumalinaan Jeesusta, Saatanaa ja pyhää henkeä. Se on Jumalan 1. Määräyksen vastaista.
Se että olette harhauttaneet itsenne muuta uskomaan ei Jumalan silmissä tule tätä totuutta muuttamaan. Hän näkee kyllä eksytyksenne läpi kuin se olisi kirkkaimmasta lasista tehty. Kadotus on jokaisen kristityn kohtalo eikä se epäjumaliin ja valheellisiin profeettoihin uskomalla muuksi muutu. - uskontojen.kirjossa
Perustuneekohan tämän aloituksen kadotustuomiolla uhkailu vartiotorniseuran vai talmudin opetuksiin?
Vartiotorniseuralaisethan kyllä kaiketi pitävät kuitenkin itseään kristittyinä, niin ehkä sitten ennemmin jälkimmäisiin.
No, saa nähdä selviääkö asia.
Olisi kyllä kiva, jos aloittaja itse vähän paljastaisi uskomuksiensa taustoja - muutenkin kuin pelkästään VT:n kymmenen käskyn lain osalta.
- PasiToivonen
>>Ei islamilaisilla tule menemään sen paremmin kuin kristityilläkään. >>
Muodon vuoksi jotakin negatiivista islamilaisista. Todellisuudessa he ovat paljon "kristittyjä" hurskaampia.- surkeaaporukkaa
usko.vainen kirjoitti:
Meidän kristittyjen hurskaus onkin Jeesus, emme me itse 🤓
Tekopyhiä "hurskaita" löytyy kaikista uskonnollisista järjestöistä. valmiita syyttämään
jokaista, joka ei usko samoin kuin he. surkeaaporukkaa kirjoitti:
Tekopyhiä "hurskaita" löytyy kaikista uskonnollisista järjestöistä. valmiita syyttämään
jokaista, joka ei usko samoin kuin he.Minä puhun ihmisistä en järjestöistä koska ei Jeesus ole kuollut yhdenkään järjestön takia 🤗
- lue.ymmärtäen
usko.vainen kirjoitti:
Minä puhun ihmisistä en järjestöistä koska ei Jeesus ole kuollut yhdenkään järjestön takia 🤗
Kokeile luetun ymmärtämistä: ""hurskaita" löytyy kaikista uskonnollisista järjestöistä". Kuten huomaat, niin henkilö jolle vastasit ei puhunut järjestöistä, vaan niissä olevista ihmisistä.
lue.ymmärtäen kirjoitti:
Kokeile luetun ymmärtämistä: ""hurskaita" löytyy kaikista uskonnollisista järjestöistä". Kuten huomaat, niin henkilö jolle vastasit ei puhunut järjestöistä, vaan niissä olevista ihmisistä.
Kerro sinä sitten nokkelana miksi pitää mainita järjestö jos niistä ei kerran puhuta 😳
- lue.ymmärtäen
usko.vainen kirjoitti:
Kerro sinä sitten nokkelana miksi pitää mainita järjestö jos niistä ei kerran puhuta 😳
Se on ihan sama mainitaanko järjestö, uskonyhteisö, työpaikka jne jne. Kommentin fokus on hurskaista henkilöistä.
lue.ymmärtäen kirjoitti:
Se on ihan sama mainitaanko järjestö, uskonyhteisö, työpaikka jne jne. Kommentin fokus on hurskaista henkilöistä.
Ei se nyt ihan sama ole kun kerran ei puhuttu järjestöistä .
Nyt kun löysit keskustelun fokuksen, mitä haluat siihen kommentoida 🤓❓- lue.ymmärtäen
usko.vainen kirjoitti:
Ei se nyt ihan sama ole kun kerran ei puhuttu järjestöistä .
Nyt kun löysit keskustelun fokuksen, mitä haluat siihen kommentoida 🤓❓Ei sinulle kannata kommentoida, kun et kuitenkaan ymmärrä lukemaasi.
lue.ymmärtäen kirjoitti:
Ei sinulle kannata kommentoida, kun et kuitenkaan ymmärrä lukemaasi.
Sitähän minäkin, että tulit siihan taas vain aukomaan päätäsi 😉
- onkohäirinnyt
Hän kirjoittaa:
"Nikean kirkolliskokous vuonna 325 päätti että Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki ovat yhtä joten kristinusko ei millään muotoa riko Mooseksen taulujen 1. käskyä".
Ja hän vastaa:
"Nikeassa ei päätetty mitään tuollaista - se että Isä ja Jeesus ovat yhtä tiedettiin jo apostolien aikaan. Nikeassa korkeintaan todettiin jo apostolien ajoista lähtien ollut tosiasia virallisesti."
Onko teitä uskovaisia koskaan häirinnyt, että tuo Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki tapettiin ristille ja kirottiin Paavalin sanoin?
Paavalin sanat galatalaiskirjeen 3. luvussa:
Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
Tai onko koskaan häirinnyt se, että Paavali vertaa Jeesusta VT:n Baal-jumalalle uhrattaviin ruokauhreihin sanallisesti? Baal-pakanajumalaahan on pidetty perinteisesti Saatanana?
Viimeinen lause on Paavalin vertaus - edelliset VT:stä:
"- "Herra tunsi uhrisavun tuoksun" (1 Moos. 8)
- "Kun te uhraatte minulle ruokaani, rasvaa ja verta" (Hes. 44)
- "tuotte määräaikana kaikki minulle kuuluvat uhrilahjat, minun tuliuhriruokani, tuoksuvat tuliuhrini, jotka ovat minulle mieluisat." (4 Moos. 28)
- "Kukaan pappi Aaronin suvun jäsen, jolla on jokin vamma, ei saa astua uhraamaan Herralle kuuluvia tuliuhreja; vammansa takia hän on kelpaamaton uhraamaan ruokaa Jumalalle. Hän saa silti syödä Jumalan ruokaa, sekä erityisen pyhää että pyhää" (3 Moos. 21)
- "onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle" (Ef. 5)"- pitäisiköhäiritä
Pitäisi todella häiritä, koska jos Paavalin mukaan Jeesus kirottiin ristille, ja teidän mukaan sillä ristillä kuoli yhtä aikaa myös Jumala ja Pyhä Henki, niin ihan normaalinkin logiikan mukaan on silloin Saatana vapaana kun Jumala on kuollut. jota juuri tuo Paavalin antama hyvältä tuoksuva ruokauhri Jumalalle myös kuvastaa.
- mikäontuomiona
Ja kun tässä on vielä sekin ongelma, että Jeesus itse puhuu olevansa Ihmisen poika. Ja jos uskomme häntä, niin nyt murhattiin meille muka Paavalin sanoin pelastukseksi tiedon tuonut profeetta - sehän oli Jeesuksen oma näkemys itsestään. Ja te uskovaiset palvotte tuota murhaa okkultisin, pakanallisin ja kannibalistisin menoin, joten yhdyn kyllä aloittajan näkemykseen tässä asiassa.
Jeesus puhuu - Johanneksen evankeliumi, luku 8
13. Niin fariseukset sanoivat hänelle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä".
14. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä minä tiedän, mistä minä olen tullut ja mihin minä menen; mutta te ette tiedä, mistä minä tulen, ettekä, mihin minä menen.
15. Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
16. Ja vaikka minä tuomitsisinkin, niin minun tuomioni olisi oikea, sillä minä en ole yksinäni, vaan minä ja hän, joka on minut lähettänyt.
17. Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että KAHDEN IHMISEN TODISTUS on pätevä.
18. MINÄ olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös ISÄ joka on minut lähettänyt." - eiolemitäänepäselvää
Ja tähän kaikkeen edellä olevaan edelleen vetoan - jotta kirkko pelastaa uskonsa ja seurakuntansa, niin heidän on pakko tässä vaiheessa totuuden nimissä vaihtaa ristiinnaulitun kuvat Paavalin kuvaan, ja näin seurakunnat ja kirkko voi hyvällä omalla tunnolla jatkaa toimintaansa Paavalin palvontana. Kirkon omankin sivuston mukaan kyseessä on Paavali, joka vapautti ihmisen, ja myös Paavalin omien sanojen mukaan hän teki tämän evankeliumin ja opin telle uskovaisille.
Kirkkoisä Augustinus ja vanhurskauttamisoppi
Kirkkoisä Augustinus (354–430) loi Paavalin ajattelun pohjalta vanhurskauttamisopin, kun hän taisteli Pelagiuksen opetusta vastaan. Tämän mukaan ihmisellä olisi tahto ja kyky saavuttaa vanhurskaus ja pelastus. Augustinus kiisti tämän mahdollisuuden: ihminen on synnin vanki eikä vapaa. Siksi hän pelastuu ainoastaan Jumalalta lahjaksi saadun armon varassa.
Luterilaisuus tarkastelee vanhurskauttamista vanhurskaaksi julistamisen ja vanhurskaaksi tekemisen näkökulmasta. Edellinen tarkoittaa sitä, että Jumala pitää kristittyä vanhurskaana tämän syntisyydestä huolimatta. Jälkimmäinen tarkoittaa uudistumista, jonka Kristus aikaansaa kristityssä. Kristitty on siten ”samalla kertaa syntinen ja vanhurskas”.
https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/Vanhurskauttamisoppi
Ja Paavalin sanat tämän uskonto-opin luomisesta:
"2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.
1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."
Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Gal. 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Huomautan lopuksi nyt vielä lehtitiedosta, jonka mukaan Paavi on myös sulkenut helvetin. - pelkokasvaa
eiolemitäänepäselvää kirjoitti:
Ja tähän kaikkeen edellä olevaan edelleen vetoan - jotta kirkko pelastaa uskonsa ja seurakuntansa, niin heidän on pakko tässä vaiheessa totuuden nimissä vaihtaa ristiinnaulitun kuvat Paavalin kuvaan, ja näin seurakunnat ja kirkko voi hyvällä omalla tunnolla jatkaa toimintaansa Paavalin palvontana. Kirkon omankin sivuston mukaan kyseessä on Paavali, joka vapautti ihmisen, ja myös Paavalin omien sanojen mukaan hän teki tämän evankeliumin ja opin telle uskovaisille.
Kirkkoisä Augustinus ja vanhurskauttamisoppi
Kirkkoisä Augustinus (354–430) loi Paavalin ajattelun pohjalta vanhurskauttamisopin, kun hän taisteli Pelagiuksen opetusta vastaan. Tämän mukaan ihmisellä olisi tahto ja kyky saavuttaa vanhurskaus ja pelastus. Augustinus kiisti tämän mahdollisuuden: ihminen on synnin vanki eikä vapaa. Siksi hän pelastuu ainoastaan Jumalalta lahjaksi saadun armon varassa.
Luterilaisuus tarkastelee vanhurskauttamista vanhurskaaksi julistamisen ja vanhurskaaksi tekemisen näkökulmasta. Edellinen tarkoittaa sitä, että Jumala pitää kristittyä vanhurskaana tämän syntisyydestä huolimatta. Jälkimmäinen tarkoittaa uudistumista, jonka Kristus aikaansaa kristityssä. Kristitty on siten ”samalla kertaa syntinen ja vanhurskas”.
https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/Vanhurskauttamisoppi
Ja Paavalin sanat tämän uskonto-opin luomisesta:
"2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.
1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."
Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Gal. 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Huomautan lopuksi nyt vielä lehtitiedosta, jonka mukaan Paavi on myös sulkenut helvetin.Paavikin on saanut "herätyksen", jo on aikakin johtaessaan ihmisia harhateille koko ikänsä. Kuoleman lähestyessä vanhusta, on tehtävä pikaisesti korjauksia, ettei joudu
sinne, mihinkä on lahettänyt suuren joukon "eri-uskovia" koko aikuisen ikänsä.
- vampyyriuskonto
En usko, että kirkon sisällä tuo Paavalin kuvan asettaminen alttarille toimisi, koska on sielläkin vastustusta tätä sijaiskärsimysoppia ja vampyyriuskontoa vastaan, haluavat tilalle sen Jeesuksen opetuksen tiestä, totuudesta ja elämästä. Se tosin on vaikeampi vaihtaa paavalilaisen opin tilalle, koska se vaatisi niin suuria muutoksia ja kaikista riiteistä luopumista.
Isot kirjaimet on kirkko- ja kaupunkilehden sivuilta:
JOS VERISTÄ SIJAISKÄRSIMYSTÄ KOROSTAVA KRISTINUSKO TULISI MARKKINOILLE NYT, SE TODENNÄKÖISESTI KIELLETTÄISIIN TAI SAISI AINAKIN K18-MERKINNÄN.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kristinusko-2-0
Teologian tohtori Tarkki puhuu juuri Vampyyriuskonnosta tuossa. - Matttsi
1. Korinttolaiskirje 7:39
Vaimo on sidottu, niin kauan kuin hänen miehensä elää, mutta jos mies kuolee, on hän vapaa menemään naimisiin, kenen kanssa tahtoo, kunhan se vain tapahtuu Herrassa.
Jokainen ihminen on lain kanssa liitossa. Laki on synnin voima. Laki tuli lihaksi, laki joka oli alussa ja kuoli ristillä, että jokainen ihminen voi ryhtyä uuteen liittoon armo sulhasen kanssa.
Jumala joutuu oman sanansa pohjalta tuhoamaan kaikki syntiset jotka laki osoittaa syylliseksi, Jumala kuoli ristillä lakineen, että vapautuisimme tästä lain "avioliitosta" ja sulhasen kuoleman jälkeen laki antaa oikeuden liittyä uuteen avioliittoon(armoliitto). Armoliitossa ei lueta syntiä.- Matttsi
Mutta joka miehensä eläessä antautuu toiselle on avionrikkoja. Tässä on synnin, vanhurskauden ja tuomion salaisuus.
Kristus nousi ristinkuoleman kautta hengen uudessa tilassa. Me siirrymme hengessä taivasten valtakuntaan, jos k uskomme, että lakisulhasemme on kuollut. Joka ei usko ristin työhön, tuomitaan kadotukseen.
Näin hullukaan ei tältä tieltä eksy.
Kolminaisuusoppi on kertakaikkisen epälooginen ja vaikeasti hahmotettava.
usko.vainen kirjoitti:
Kukaan ei odotakaan, että ateisti ymmärtäisi Jumalan olemuksen 🤗
Selitäpä sinä se sitten loogisesti ja johdonmukaisesti. Sillä voi jopa pelastaa sieluja joten kannattaa yrittää.
a-teisti kirjoitti:
Selitäpä sinä se sitten loogisesti ja johdonmukaisesti. Sillä voi jopa pelastaa sieluja joten kannattaa yrittää.
ktse. edellinen vastaukseni 🤗
Jumala itse kirkastaa itsensä niille, jotka Häneen uskovat.usko.vainen kirjoitti:
ktse. edellinen vastaukseni 🤗
Jumala itse kirkastaa itsensä niille, jotka Häneen uskovat.No selitä se kirkastus. Loogisesti ja johdonmukaisesti. Sillä voi jopa pelastaa sieluja joten kannattaa yrittää.
usko.vainen kirjoitti:
Kukaan ei odotakaan, että ateisti ymmärtäisi Jumalan olemuksen 🤗
Jospa juuri ateisti ymmärtääkin?!
a-teisti kirjoitti:
No selitä se kirkastus. Loogisesti ja johdonmukaisesti. Sillä voi jopa pelastaa sieluja joten kannattaa yrittää.
Ihan samaa tarkoittaa kuin minkä tahansa asian kirkastuminen 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Ihan samaa tarkoittaa kuin minkä tahansa asian kirkastuminen 🤗
Selitä nyt vain ihan omin sanoin. Samaa Sinä itsekin jankutat muille.
- nnappastietoa
a-teisti kirjoitti:
Mitä älyllistä on teoriassa, ihmiskuntien muuttavan ikuisiksi ajoiksi aineettomuuteen ?
- valitsesiitä
Olen täysin samaa mieltä asiassa. On olemassa enemmän harhauttajia kuin uskovia.
- Obafja151cm
Aloittaja taitaa olla valehtelija Jehovan todistaja, saatanan valheita UM- käännöksen valheiden turvottama valehtelija. Eikä islamia tunnustava eksytetty tapaus ja naurunalainen yksinkertainen epäjumalan pyllistelijä.
- llmestyskirja
Saatanan paljastumisesta tulee seuraamaan sen ilmitulo: odotettavissa on kiroilua, herjausta, vihottelua, päällesylkemistä, aggressiivisuutta, kiroamista, kun väärän profeetan sammakoita alkaa lennellä suista pihalle.
- kerttkkl
Lukisit paremmin Uuden Testameentin! kYSYIIT VIISAAMMILTA MITEN NUO ON OIKEIN KÄITETTÄVÄ!
JUMALALLA ASIAA!
JUMALA ON YKSI
"Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
"Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
"Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"Apostolirm TEOT JA 1. jOHANNEKSEN KIRJE
JUMALA ON YKSI
"Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
"Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
Kristityt eivät neuvottele, kuka
Jeesus on . vaan julistavat Apostolien opettamana:"Jeesus on Jumalan Poika!"
Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
Voiko antikristuksen seuraajat olla syyttömiä, kun kristityt vertaavat antikristusta aivan paholaiseen ja pitävät 'perkeleen' lähettiläänä!
Kristityt ymmärtävät huom Raamatun selitykset!
Kristinusko on Jumalan perustama usko, jonka kautta ihmiset voivat pelastua iankaikkiseen elämään autuuteen Jesuksen Kristuksen kautta, jonka Jumsla on antanut!
Jeesus käski julistamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!
"Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
Jeesus torjui kiusaajan Jumalan Sanalla!
Myös Uusi Testamnetti on Jumalan Sanaa!
"13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte." 1Tessalonikalaiskirje 2.luku
Voi verrata Jeesuksen tarjoamaan pelastukseen autuuteen:" Evankeliumia julistettava
rauhassa rauhaa pitäville!" Uuden Testamentin mukaan! Kristinusko on siis rauhan uskonto!
RAAMATUN KÄSIKIRJOITUSTEN LUOTETTVUUS
Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat yhtäpitäviä eli niissä ei ole paljoa poikkeavuuksia ja nekään ei ole missään opillisesti tärkeissä paikoissa. Eli Uuden Testamentin suomennoksia voi pitää hyvin luotettavina. Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat olleet jo paljon ennen muhametttiilaisuuden syntyä, eli muhametilaisuus ei ole pätevä Uuden Testamentin tulkitsuja vaan Kristillistä kirkkoa voi pitää ainoana oikeana UudenTestamentin edustajana, ja toisten on väistyttävä kommentoimasta! Papit ja piispat ovat opetetut oikein ymmärtämään Raamattuja ja oikein ymmärtävät Jeesuksen opetukset!
JEESUS ON MESSIAS
Johanneksen Evankeliumin alussa on mainittuu Nikodemus, jonka kanssa Jeesus puhui, joka tunnisti Jeesuksen Messiaaksi (Kristus, kreikaksi)!
Enkelien sanoma Jeesuksen syntyissä:"Teille on syntynyt Vapahtaja,Kristus Herra Daavidin kauppungissa!"
"Hän on sovittava kansan synnit!"
"Jeesus Kristus,, hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoasti meidän, vaan koko maailman edestä!" 1. Johanneksen kirje 2.luku, Kristittyjen Raamattu(Sisältää "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut, autuuteen." RaamattuVanhan ja Uuden Testamentin)
JUMALA LOI KAIKKI KRISTUKSEEN
"Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!Jeesus pelastaa!
"Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä! "- tarpeetonPALLO
Niinhän sitä väitetään, mutta vain niiden taholta jotka ovat herkkäuskoisia, eivätkä aseta raamatunpaikkoja oikeaan järjestykseen. Erehtyväinen ihminen tekee käännösvirheitä, tahallisesti oman asenteidensa mukaan, taikka ymmärtämättä, koko raamatun sisällön tarkoitusta ihmisen tulevaisuuteen maan päällä. Eräs järjettömin väärennys on ihmisen muutto aineettomuuteen kuolemansa jälkeen, vaikka ihminen on LUOTU pysyväksi, sekä riippuvaiseksi MAASTA. Olisihan ollut paljon helpompaa luojalle, Luoda ihminen suoraan piven hattaran päälle harppua rimputtamaan. Mitä siinä tällaista maapalloa olisi mihinkään tar-vittu.
Jos kaikki hihhulit yhdessä päättäisivät mihin pitää oikeasti uskoa niin he ehkä saisivat jotakin aikaiseksi.
- Pudis55
Kylläpä täällä taas meuhkataan, missäs se Jesse on? Onko Hallen takajalka vielä kippee?
- hermostunut
Edellä kirjoitettu:
"Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi"
Jumala ei missään ole puhunut. Paavali on saattanut näin kirjoittaa, ja siitä syystä vaadinkin kirkoissa vaihdettavaksi Jeesuksen ristien tilalle Paavalin kuvat!'
Jos sinulla on faktaa, että Jumala näin sanoi, eikä Paavali, ole hyvä ja laita faktaa tähän!!!- jasefakta
Edelleen okkultiset verenjuonnit ja ruumiinsyönnit ja ihmisuhrikultit rituaaleinen ja Jumalan tapot sekä kiroamiset ristille ON SAATANANPALVONTAA!
- kirottujumala
Ja edelleen - jos kominaisuusopin mukaan Jeesus oli Jumala, Pyhä Henki ja Kristus ja hänet kirottiin ristille - on SAATANA VAPAANA!
Paavalin sanat:
Kirje galatalaisille, luku 3
13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
- ainaoikeasa
Jokainen uskovainen on ainoa oikea uskovainen.
Kaikki eri tavalla uskovat ovat väärässä.
Voit tarkistaa kysymyllä keneltä tahansa uskovaiselta.Jokaiselle se oma usko on aina oikea usko. Mutta sitä omaa uskoa kannattaa koetella Raamatun sanalla niin tietää, mihin se oma usko perustuu ja mihin se johtaa 🤓
- mikäusko
Kenen Raamatun sanalla - Jeesuksen vai Paavalin?
- esirukousta
minun käy aloittajaa sääli
- Maailmantatsi
Säälijät tulee aina olemaan vain olemaan tulemassa.
- Huvittukaatte
Tarvitsen tosiaan ulkopulista apua todistamaan julkaistun kirjoituksen aiheesta kuinka tulee olemaan. Onnistuahan voi vain suomi24:a ja pääministerin loma-asunnolla.
- Pidätettävissä
Tiedetään jo kohtaloiden jaetun. Lähde sinäkin kärsimään kanssamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222613Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262252Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611603Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1841461- 561340
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa681086- 361021
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39972- 52924