sinkku miehille testileiri?

niinköonnn

Olisiko hyvä tuommoinen testileiri mistä saa todistuksen mukaan

testataan henkinen ja fyysinen kunto,
otetaan spermanäyte joka kuvataan käteen v.-videoksi jonka voi liittää kätevästi
liitteenä kun lähettää saatavalla todistuksella treffihakemusta naiselle


jos kaikki moitteetonta, sitten voi katsoa naiset peiliin miksi mieluummin ottavat
ja ottivat semmoisen joista varmuudella tietää että vikoja riittämiin, elintavat, rikoksia, sairaudet,
mutta hänelle itselleen on KIVA kaveri.

Onhan tuon huomannu, ketä tupakoi kuvissa ym., heilahtamalla löytyy tyttö rinnalle.

Naisen löytäminen pentutytön sijaan toki lienee hankalampaa heillekin.

36

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Se vaan, että Narsuuden ja PsykoPaattisuuden piirteitä ei kovinkaan luotettavasti ja helposti saada "testailtua".. Ja lähes jokainen näistä vielä pyrkii parhaan taitonsa mukaan vedättämään/huijaamaan/sumuttamaan myös "testeissä".. ;P

      .. Olisikin sellainen TodLuotettava ja Nopeasti tehtävä testi, joka Kartoittaa Luotettavasti Yksilön Persoonan/Luonteen KokoNaisuudessaan ja sen YhteenSopivuuden oman Persoonan/Luonteen kanssa.. ;P

      • .. Tulis nyt Edes KuluttajaMarkkinoille KäsiKäyttöiset Testerit, jolla saa tehtyä jotain PikkuTestauksia SalamanNopeasti, kuten esmes. AivoKuvaus, GeeniTestaus jne.. ;P

        .. Nyt on jo paljon TutkimusTietoa yhdestä, jos toisesta asiasta ja jos tälläinen Testeri olisi, niin tulisi hetkessä paljon uutta ja tarkentavaa tietoa, jolloin TestiTulokset myös Tarkentuisivat hetkessä Älyttömän paljon.. ;P

        .. Mut Joo.. Eihän tälläinen Testeri olisi Monenkaan Yksilön Intressien mukainen, niin haaveeksi jää, kun KaikenMuailmon NarsuMarsut ym. ÖhköMönkiäiset&Nilviäiset eivät yhtään tykkäisi siitä, jos/kun olisi Testeri, jolla esim. SiipiOtukset ja SiniSilmät yms. pystyisivät kiertämään heidän "metkunsa" jne. kaukaa.. ;P


    • Eihän yksikään ätmi tuosta läpi pääsisi.

      Ei yksikään.

      • .. Riippuu varmaan ihan Testeistä ja Painotuksista.. Mut jos nyt suunnilleen tiedän "normaalin" naisen haluamat Testaukset & Painotukset, niin uskoisin, että olet siinä mielessä TäysinOikeassa.. Tosin, Monille heistä se voi olla ennemminkin Siunaus.. Jos Totta puhutaan.. Riippuu hieman tapauksesta.. ;D

        .. Haluaisin olla Väärässä, mutta pahoin pelkään, että AniHarva nainen pääsisi esim. KumppaniTesteri™ KenttäTesterin Seulasta läpi.. Siis mun asettelemilla asetuksilla.. ;P

        .. Eks Tuollainen Testeri ois JustHyvä?.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Riippuu varmaan ihan Testeistä ja Painotuksista.. Mut jos nyt suunnilleen tiedän "normaalin" naisen haluamat Testaukset & Painotukset, niin uskoisin, että olet siinä mielessä TäysinOikeassa.. Tosin, Monille heistä se voi olla ennemminkin Siunaus.. Jos Totta puhutaan.. Riippuu hieman tapauksesta.. ;D

        .. Haluaisin olla Väärässä, mutta pahoin pelkään, että AniHarva nainen pääsisi esim. KumppaniTesteri™ KenttäTesterin Seulasta läpi.. Siis mun asettelemilla asetuksilla.. ;P

        .. Eks Tuollainen Testeri ois JustHyvä?.. ;D

        Vietä hauska viikonloppu. Minäkin yritän. Olis ollu makeeta kehittää jotakin yhteistä ajanvietettä muualla ku täällä.

        Niin... jos et oikeasti tule koskaan pääsemään niiden pelkojesi yli, mun on nyt oikeasti pakko luovuttaa. Kyllä. JUURI NYT. Annoin sulle aikaa päästä tilanteen tasalle melkein koko kuluneen vuosikymmenen. Jos sulle ei kelpaa vähintäänkin hyvä ystävä, niin minkäs minä sille enää voin. Halusin vaan koko ajan alusta lähtien antaa sulle mahdollisuuden löytää jotakin sellaista, mitä olet ehkä aina etsinyt, vaikka aiemmin olet saattanut ainakin luulla sen jo löytäneesi.

        Mieti sitten vaikka vanhuksena niinä viimeisinä hetkinäsi kuolinvuoteellasi, olisiko sittenkin vaan kannattanut silloin kauan sitten haukata sitä kiellettyä omenaa.

        Mä en tunne nyt mitään. En surua, en vihaa, en iloisuutta, en alakuloisuutta, en katkeruutta, en kateutta, en oikeasti yhtään mitään. Eikä mun päässänikään pyöri oikeastaan yhtään mitään. My mind is blank.

        Mä toivotan sulle joka tapauksessa kaikkea hyvää ja pitkää onnellista loppuelämää.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Vietä hauska viikonloppu. Minäkin yritän. Olis ollu makeeta kehittää jotakin yhteistä ajanvietettä muualla ku täällä.

        Niin... jos et oikeasti tule koskaan pääsemään niiden pelkojesi yli, mun on nyt oikeasti pakko luovuttaa. Kyllä. JUURI NYT. Annoin sulle aikaa päästä tilanteen tasalle melkein koko kuluneen vuosikymmenen. Jos sulle ei kelpaa vähintäänkin hyvä ystävä, niin minkäs minä sille enää voin. Halusin vaan koko ajan alusta lähtien antaa sulle mahdollisuuden löytää jotakin sellaista, mitä olet ehkä aina etsinyt, vaikka aiemmin olet saattanut ainakin luulla sen jo löytäneesi.

        Mieti sitten vaikka vanhuksena niinä viimeisinä hetkinäsi kuolinvuoteellasi, olisiko sittenkin vaan kannattanut silloin kauan sitten haukata sitä kiellettyä omenaa.

        Mä en tunne nyt mitään. En surua, en vihaa, en iloisuutta, en alakuloisuutta, en katkeruutta, en kateutta, en oikeasti yhtään mitään. Eikä mun päässänikään pyöri oikeastaan yhtään mitään. My mind is blank.

        Mä toivotan sulle joka tapauksessa kaikkea hyvää ja pitkää onnellista loppuelämää.

        DingDing..

        SulLa ViiRaa..

        Tsih..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        DingDing..

        SulLa ViiRaa..

        Tsih..

        .. Jeps.. Ja Pahasti ViiraaKinKin.. Jos ei sitten ole joku "taidokas" TrolliNäytös.. ;D

        .. Jos ei ole Trolli, niin ehkä se on ihan hyvä, ettei ole uskonut, kun olen monta kertaa sanonut, ettei me tunneta IRL (ja etten ole nainen vaan HeteroMies™), enkä halua tunteakaan, jos/kun se näyttäisi hyödyttävän sitä IRL vainon Kohdetta.. Toivottavasti jättää hänet(kin) pysyvästi rauhaan, niin kuin lupas.. Mitä sitä ei Hyvän Asian puolesta.. Ja NiinPoisPäin.. =)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        DingDing..

        SulLa ViiRaa..

        Tsih..

        Kas, Batman. Ollaanko me tavattu joskus?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Ja Pahasti ViiraaKinKin.. Jos ei sitten ole joku "taidokas" TrolliNäytös.. ;D

        .. Jos ei ole Trolli, niin ehkä se on ihan hyvä, ettei ole uskonut, kun olen monta kertaa sanonut, ettei me tunneta IRL (ja etten ole nainen vaan HeteroMies™), enkä halua tunteakaan, jos/kun se näyttäisi hyödyttävän sitä IRL vainon Kohdetta.. Toivottavasti jättää hänet(kin) pysyvästi rauhaan, niin kuin lupas.. Mitä sitä ei Hyvän Asian puolesta.. Ja NiinPoisPäin.. =)

        Toivottavasti ymmärrät nyt ainakin sen, että mä tiedän tasan tarkkaan kuka sä olet. Tai ellet ole hän, silloin olet 100% varmuudella joku joka juuri häntä edustaa. Joten lopetetaan nyt nää paskapuheet jooko?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kas, Batman. Ollaanko me tavattu joskus?

        KylLä VarMaan..

        Onko tuo strippitanko tuossa sun kuvassa?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät nyt ainakin sen, että mä tiedän tasan tarkkaan kuka sä olet. Tai ellet ole hän, silloin olet 100% varmuudella joku joka juuri häntä edustaa. Joten lopetetaan nyt nää paskapuheet jooko?

        Lopeta nyt hyvä mies. Oikeesti.

        Sulla oli ihan hyviä ja asiallisia juttuja kun tänne tulit.. Mut sitten napsahdit.. Kelaa nyt itse kuinka tod.näköistä on, että joku jonka sä tunnet tulis just tänne palstalle, just tähän foorumiin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lopeta nyt hyvä mies. Oikeesti.

        Sulla oli ihan hyviä ja asiallisia juttuja kun tänne tulit.. Mut sitten napsahdit.. Kelaa nyt itse kuinka tod.näköistä on, että joku jonka sä tunnet tulis just tänne palstalle, just tähän foorumiin..

        "Kelaa nyt itse kuinka tod.näköistä on, että joku jonka sä tunnet tulis just tänne palstalle, just tähän foorumiin.."
        Sitähän minäkin ihmettelin. Sitten mulle kerrottiin että Nuuska on toiminut täällä jo pidemmän aikaa. Se oli vain puhdasta sattumaa.


      • Mun alkuperäinen suunnitelma oli pitää täyttä mölyä niin kauan, että herättäisin huomiota niin paljon että se tulisi tänne. Olin valmis tykittämään kuukausikaupalla. Mutta säästyinpähän siltäkin vaivalta.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Kelaa nyt itse kuinka tod.näköistä on, että joku jonka sä tunnet tulis just tänne palstalle, just tähän foorumiin.."
        Sitähän minäkin ihmettelin. Sitten mulle kerrottiin että Nuuska on toiminut täällä jo pidemmän aikaa. Se oli vain puhdasta sattumaa.

        Jaa..

        Mutta kyllä se on mies.. sen verran sovinistista juttua sieltä aina välillä tulee, vaikka ei sitä itse myöntäisikään.

        Saattaisko olla että erehdyt, mieti sitä mahdollisuutta. Vaikka selvästi sulla on joku sun mietteissä ja heijastat niitä aatoksias sitten nuin..


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mun alkuperäinen suunnitelma oli pitää täyttä mölyä niin kauan, että herättäisin huomiota niin paljon että se tulisi tänne. Olin valmis tykittämään kuukausikaupalla. Mutta säästyinpähän siltäkin vaivalta.

        Oudoa..

        Tällä palstalla voi huutaa vaikka kuinka paljon ja kuinka kovaa, mutta eihän se muille palstoille kuulu.. Saati minnekään muualle.

        Oudoa tosiaan.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mun alkuperäinen suunnitelma oli pitää täyttä mölyä niin kauan, että herättäisin huomiota niin paljon että se tulisi tänne. Olin valmis tykittämään kuukausikaupalla. Mutta säästyinpähän siltäkin vaivalta.

        Taidat olla tosi oudo. Ja friikki.

        No, onhan sulla nyt Nuuska.

        Tosin sen käyttö on laitonta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa..

        Mutta kyllä se on mies.. sen verran sovinistista juttua sieltä aina välillä tulee, vaikka ei sitä itse myöntäisikään.

        Saattaisko olla että erehdyt, mieti sitä mahdollisuutta. Vaikka selvästi sulla on joku sun mietteissä ja heijastat niitä aatoksias sitten nuin..

        Nuuska tietää niin paljon sellaisia asioita joita vain rakastamani nainenkin voi tietää. On käytännössä mahdotonta että joku, joka ei tunne häntä, voisi osata kirjoittaa juuri noin kuin Nuuska on koko ajan tällä mun ollessani tehnyt.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oudoa..

        Tällä palstalla voi huutaa vaikka kuinka paljon ja kuinka kovaa, mutta eihän se muille palstoille kuulu.. Saati minnekään muualle.

        Oudoa tosiaan.

        Niin, mutta sana voi lähteä kiertämään muita reittejä pitkin, ja nopeasti. Nyt eletään tiedon aikakautta sen suurimmassa merkityksessä.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Ja Pahasti ViiraaKinKin.. Jos ei sitten ole joku "taidokas" TrolliNäytös.. ;D

        .. Jos ei ole Trolli, niin ehkä se on ihan hyvä, ettei ole uskonut, kun olen monta kertaa sanonut, ettei me tunneta IRL (ja etten ole nainen vaan HeteroMies™), enkä halua tunteakaan, jos/kun se näyttäisi hyödyttävän sitä IRL vainon Kohdetta.. Toivottavasti jättää hänet(kin) pysyvästi rauhaan, niin kuin lupas.. Mitä sitä ei Hyvän Asian puolesta.. Ja NiinPoisPäin.. =)

        Sua varmaan v*tuttaa aivan suunnattomasti se, kun et koskaan kyennyt näkemään lävitseni, ennen kuin minä itse päätin sulle totuuden näyttää. Luulet varmaan olevasi joku selvännäkijä, elävä ihmisluonneanturi, ajatustenlukija. V*tuttaako, että jouduit toteamaan olevasi TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ sellaisen ihmisen suhteen, jota aina pidit pelkkänä säälittävänä paskana?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Nuuska tietää niin paljon sellaisia asioita joita vain rakastamani nainenkin voi tietää. On käytännössä mahdotonta että joku, joka ei tunne häntä, voisi osata kirjoittaa juuri noin kuin Nuuska on koko ajan tällä mun ollessani tehnyt.

        Sehän kirjoittaa niin ympäripyöreää hölynpölynpölyä, että tietty sen voi tulkita ittelleen sopivaksi..

        Mut siis.. Hohhoijaa.. Luulet, että jengi jaksais sun napas ympärillä pyöriä, ei se niin mene. Jengi pyörii oman napansa ympärillä.

        En sano enää muuta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän kirjoittaa niin ympäripyöreää hölynpölynpölyä, että tietty sen voi tulkita ittelleen sopivaksi..

        Mut siis.. Hohhoijaa.. Luulet, että jengi jaksais sun napas ympärillä pyöriä, ei se niin mene. Jengi pyörii oman napansa ympärillä.

        En sano enää muuta.

        Tai sitten säkin olet vain joku pelleilijä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän kirjoittaa niin ympäripyöreää hölynpölynpölyä, että tietty sen voi tulkita ittelleen sopivaksi..

        Mut siis.. Hohhoijaa.. Luulet, että jengi jaksais sun napas ympärillä pyöriä, ei se niin mene. Jengi pyörii oman napansa ympärillä.

        En sano enää muuta.

        "Sehän kirjoittaa niin ympäripyöreää hölynpölynpölyä, että tietty sen voi tulkita ittelleen sopivaksi.."
        Ei, vaan se kirjoittaa suoraan sydämestään, persoonallisella otteella.

        Mä vielä hetki sitten ajattelin, että sä saattaisit olla fiksu jätkä, mutta nyt en ole enää niin varma.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Sehän kirjoittaa niin ympäripyöreää hölynpölynpölyä, että tietty sen voi tulkita ittelleen sopivaksi.."
        Ei, vaan se kirjoittaa suoraan sydämestään, persoonallisella otteella.

        Mä vielä hetki sitten ajattelin, että sä saattaisit olla fiksu jätkä, mutta nyt en ole enää niin varma.

        Hetkinen, mä olen nainen, 48v. Varattu

        Nuuska on mies, ikää en tiedä. Sinkku?

        Siinä sulle perusta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hetkinen, mä olen nainen, 48v. Varattu

        Nuuska on mies, ikää en tiedä. Sinkku?

        Siinä sulle perusta.

        "Hetkinen, mä olen nainen, 48v. Varattu"
        No ihan sama. Mitä haluat seuraavaksi paljastaa itsestäsi, tavata IRL?



      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Hetkinen, mä olen nainen, 48v. Varattu"
        No ihan sama. Mitä haluat seuraavaksi paljastaa itsestäsi, tavata IRL?

        Tsih.

        No ei kuule kiinnosta tavata...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tsih.

        No ei kuule kiinnosta tavata...

        :D
        Okei... ei se mitään :)



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voiko sillä pyyhkiä lattioita, näytti ihan sinipiialta..

        On mulla semmonenkin mutta en kuitenkaan pidä sitä tossa pöydällä pystyssä.

        Viime aikoina olen päällystänyt sen koko valaisinosuuden sopivanlaisilla värifilttereillä, jotka tekee siitä valotehosta sopivan kirkkaan ja sävyisen. Vakiona se on vähän liiankin kirkas ja juuri siitä tuota tuotetta on kritisoitu - kun sen on niin saakelin kirkas etenkin suoraan katsottuna eikä sen valotehoa voi himmentää.

        Vastaavat himmennettävät maksaa helposti monta sataa.


      • SFFreud
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Nuuska tietää niin paljon sellaisia asioita joita vain rakastamani nainenkin voi tietää. On käytännössä mahdotonta että joku, joka ei tunne häntä, voisi osata kirjoittaa juuri noin kuin Nuuska on koko ajan tällä mun ollessani tehnyt.

        Mitä Nuuska tietää (tai on kirjoittanut), mitä vain rakastamasi nainen voi tietää?


      • SFFreud kirjoitti:

        Mitä Nuuska tietää (tai on kirjoittanut), mitä vain rakastamasi nainen voi tietää?

        Miksi kysyt?


      • SFFreud
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Miksi kysyt?

        Auttaakseni sua vähän reflektoimaan tilannetta, jos oikeasti luulet, että Nuuska on joku entinen elämäsi nainen. Että oikeestiko se kirjoittaa just sulle, vaiko sittenkin ihan muuta läppää.

        Mutta uskon, että sua auttaa, että kirjoitat sun tunteet auki. Päästät samalla menneestä irti. Mutta älä sekoita mielikuvitusta ja todellisuutta, ei se tyyppi jolle kirjoitat ole niitä juttuja täällä lukemassa.


      • SFFreud kirjoitti:

        Auttaakseni sua vähän reflektoimaan tilannetta, jos oikeasti luulet, että Nuuska on joku entinen elämäsi nainen. Että oikeestiko se kirjoittaa just sulle, vaiko sittenkin ihan muuta läppää.

        Mutta uskon, että sua auttaa, että kirjoitat sun tunteet auki. Päästät samalla menneestä irti. Mutta älä sekoita mielikuvitusta ja todellisuutta, ei se tyyppi jolle kirjoitat ole niitä juttuja täällä lukemassa.

        Kukaan sivullinen ei kykene ymmärtämään tätä tilannetta täältä käsin. Et myöskään sinä. Joten ehdotan, ettet edes yritä.


      • muuallajosiihentarve
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kukaan sivullinen ei kykene ymmärtämään tätä tilannetta täältä käsin. Et myöskään sinä. Joten ehdotan, ettet edes yritä.

        Eikö se nyt ole ihan selvää ettei mitään pysty ymmärtämään täältä käsin.


      • muuallajosiihentarve kirjoitti:

        Eikö se nyt ole ihan selvää ettei mitään pysty ymmärtämään täältä käsin.

        Jokainen kirjoitus täällä on yksittäistapaus. Siksi niihin tulisi myöskin suhtautua tuossa samassa hengessä sen sijaan, että lähtisi yleistämään ja kärjistämään niitä.


    • sujkollmnb

      S24 katoaisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe