Jumala kertoo minulle mitä pitäisi tehdä.
Kerran Jumala käski jatkamaan penkkiä vaikka olin jo aivan poikki. Olin tehnyt sarjan 6x95. Jumala kertoi että voisin tehdä vielä 100 kilolla.
Uskoin herraani ja tein aivan rättiväsyneenä 8x100 sarjan.
Jumala antoi minulle voimia tälle koettelemukselle.
Kuunnelkaa niin Herra puhuu.
Jumala ja bodaus
9
984
Vastaukset
- Hänpuhui
Jumala puhuu minulle korvakuulokkeisiin ja käskee minun ottaa kymmenen kilon käsipainon ja iskeä riivaajaa, iskeä, iskeä, iskeä...
- jeesusopastaa
Saatana on viekas. Hän saattaa kertoa heikkomielisille olevansa Herra vaikka onkin saatana.
- Gullinaama
Oh lord!!!! Jeesus tulee....kasvoilleni. spruits spruits.....oh loooooord
- Gryyyf
jeesusopastaa kirjoitti:
Saatana on viekas. Hän saattaa kertoa heikkomielisille olevansa Herra vaikka onkin saatana.
Niinpä ja kummallekin riittää löylykauha perseeseen poikittain
- jumalanoikeakäsi
Gullinaama kirjoitti:
Oh lord!!!! Jeesus tulee....kasvoilleni. spruits spruits.....oh loooooord
Oh lord!!!! Jeesus tulee....kasvoilleni. spruits spruits.....oh loooooord...... Hölmö! Se on rahkaa. Toinen tuleminen on jo täällä. Isä on lähettänyt poikansa Bullin maan päälle polttamaan pois kaiken rasvan ja muuttamaan viinin rahkaksi.
- Jumalallinen
Suostun kuuntelemaan pappia joka penkkaa sata kiloa.
Jos se nostaa kaksisataa, uskon kaiken. - hannuristojiimies
Niii-i. Varsin epämukava lukea tälläinen ketju.
- hihhoooooo
Kerran yksi saatananalvoja rakensi penkkipaikalle alttarin. Sammutti valot ja penkin ympärille teki kynttilöistä pentagrammin. Uhrasi siinä pari kynäniskaa ja joi heidän vertaan.
Sitten lausuis loitsun
"Sanctus Satanas, Sanctus
Dominus Diabolus Sabaoth.
Satanas – venire!
Satanas – venire!
Ave, Satanas, ave Satanas.
Tui sunt caeli,
Tua est terra,
Ave Satanas!" ja penkkasi 200 kylmiltään. - ymaRgiB
Big Ramy ilmestyi minulle unessa. Se oli hyvin todentuntuinen uni. Big Ramy lausui jollain vieraalla kielellä jota ihmeen lailla ymmärsin "Muista tehdä myös jalkoja." Sitten hän katosi.
Oliko Big Ramy sanansaattaja pyhiltä voimilta vaiko itse Kaikkivaltiaan ottama muoto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810