Jumala kertoo minulle mitä pitäisi tehdä.
Kerran Jumala käski jatkamaan penkkiä vaikka olin jo aivan poikki. Olin tehnyt sarjan 6x95. Jumala kertoi että voisin tehdä vielä 100 kilolla.
Uskoin herraani ja tein aivan rättiväsyneenä 8x100 sarjan.
Jumala antoi minulle voimia tälle koettelemukselle.
Kuunnelkaa niin Herra puhuu.
Jumala ja bodaus
9
996
Vastaukset
- Hänpuhui
Jumala puhuu minulle korvakuulokkeisiin ja käskee minun ottaa kymmenen kilon käsipainon ja iskeä riivaajaa, iskeä, iskeä, iskeä...
- jeesusopastaa
Saatana on viekas. Hän saattaa kertoa heikkomielisille olevansa Herra vaikka onkin saatana.
- Gullinaama
Oh lord!!!! Jeesus tulee....kasvoilleni. spruits spruits.....oh loooooord
- Gryyyf
jeesusopastaa kirjoitti:
Saatana on viekas. Hän saattaa kertoa heikkomielisille olevansa Herra vaikka onkin saatana.
Niinpä ja kummallekin riittää löylykauha perseeseen poikittain
- jumalanoikeakäsi
Gullinaama kirjoitti:
Oh lord!!!! Jeesus tulee....kasvoilleni. spruits spruits.....oh loooooord
Oh lord!!!! Jeesus tulee....kasvoilleni. spruits spruits.....oh loooooord...... Hölmö! Se on rahkaa. Toinen tuleminen on jo täällä. Isä on lähettänyt poikansa Bullin maan päälle polttamaan pois kaiken rasvan ja muuttamaan viinin rahkaksi.
- Jumalallinen
Suostun kuuntelemaan pappia joka penkkaa sata kiloa.
Jos se nostaa kaksisataa, uskon kaiken. - hannuristojiimies
Niii-i. Varsin epämukava lukea tälläinen ketju.
- hihhoooooo
Kerran yksi saatananalvoja rakensi penkkipaikalle alttarin. Sammutti valot ja penkin ympärille teki kynttilöistä pentagrammin. Uhrasi siinä pari kynäniskaa ja joi heidän vertaan.
Sitten lausuis loitsun
"Sanctus Satanas, Sanctus
Dominus Diabolus Sabaoth.
Satanas – venire!
Satanas – venire!
Ave, Satanas, ave Satanas.
Tui sunt caeli,
Tua est terra,
Ave Satanas!" ja penkkasi 200 kylmiltään. - ymaRgiB
Big Ramy ilmestyi minulle unessa. Se oli hyvin todentuntuinen uni. Big Ramy lausui jollain vieraalla kielellä jota ihmeen lailla ymmärsin "Muista tehdä myös jalkoja." Sitten hän katosi.
Oliko Big Ramy sanansaattaja pyhiltä voimilta vaiko itse Kaikkivaltiaan ottama muoto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012180Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3021980Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1111950Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441781Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091637- 341415
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291225Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941143Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701130- 511077