Onko naiset tehneet alotteita teille miehille?

Kaikysyäsaa

Minkälainen aloite oli ja missä tilanteessa? Oliko aloite vihjaileva vai suora ehdotus?

40

886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan niitä.

Sellaista vihjailevaa: esimerkiksi, että nainen lasillisen tahi kaksi kotibileissä otettuaan nostaa jalkansa syliini. ; )

Päinvastaisessa tapauksessa mieshän saisi syytteen.

• Vaikka mitä on ehdotelleet.

Hauskin aloite oli runkkuskaba. Veikkasin varmaa voittoa, mutta silloin olin liian nössö ja en lähtenyt mukaan kisaan...

Dääm...

• olihanjuttu

Kerran tuli yks tuntematon nainen istumaan syliin, mekko päällä. Olin itsekin aika kunnossa, vähän aikaa ehdin koplata ku otti hatkat. Moka oli, menetin siinä hyvän mahdollisuuden, ku ei ollut malttia. Yllätyin kans tlanteesta. Nätti oli kaiken lisäksi, mun kunto ei.

• Harmittaaniinvietävästi

Kaksi kertaa on nätti nainen tullut yllättäin syliin istumaan. Sosiaalisesti vammaisena ATM:nä en osannut toimia oikein ja tilaisuus valui hukkaan. Tuosta viimeisestäkin on jo 40 vuotta, joten tuskin kolmatta kertaa tulee...

• ei.tule.toista
        Harmittaaniinvietävästi kirjoitti:

Kaksi kertaa on nätti nainen tullut yllättäin syliin istumaan. Sosiaalisesti vammaisena ATM:nä en osannut toimia oikein ja tilaisuus valui hukkaan. Tuosta viimeisestäkin on jo 40 vuotta, joten tuskin kolmatta kertaa tulee...

Voi voi, ätmin pitäisi ymmärtää tarttua kaikkiin hyviin tilaisuuksiin.

• hkonojn
        Harmittaaniinvietävästi kirjoitti:

Tästähän se ätmielyssä on viime kädessä kyse. Kun tilanne tulee, siitä mennään niin jumiin, että ei saada mitään vietyä eteenpäin.

• Kun kerroin olutkapakassa tutulle tytölle, kuinka mielelläni näen tyttöjen sukupuolielimet, hän kutsui minut kotiinsa, riisui ja näytti kauniit elimensä. Hänen ihana vittunsa oli aivan märkä. Sanoi, ettei näe siinä mitään pahaa, jos olisimme yhdynnässä.

Työtoverini halusi tulla töiden päätyttyä samaan aikaan pukuhuoneeseen, veti oven lukkoon ja selitti syyksi, etteivät muut varmaan ymmärrä, riisui pikkupöksysilleen ja vaihtoi siinä siviilivaatteet. Käsittääkseni vihjaisi, että olisi ollut halukas menemään pitemmällekin. Oli muuten kaunis tyttö. Katsoin kuitenkin olevani varattu, ja asia jäi siihen.

Eräs tyttö masturboi vittunsa ja näytti sitä muutenkin minulle. Sanoi ihan suoraan, että voisimme olla yhdynnässä.

Hyvin ystävällisiä ja suloisia tyttöjä. :-)

• Aikalailla tasan kolme vuotta sitten Viikatteen keikan jälkeen kuin tyhjästä ilmestyi nainen, jonka mielestä olin sen näköinen että halusaisi tutustua muhun ja tarjota juoman. Harmi ettei yhden yön jälkeen halunnut jatkaa tutustumista vaikka ensin uutta tapaamista ehdottikin.

• jokumies83

Onhan noita ollut vuosien varrella paljonkin, varmaan tällä 190 pituudella on osansa. Niitä on niin paljon etten muista laskea :)
      Joista suurin osa on ollut vihjailevia tutustumisia yms. Suoria ehdotuksia muutama.

• Viinamies---

Jossain yökerhossa uutena vuotena tanssin naisen kanssa ja se kuiski korvaan että lähdetään sen luokse. Nainen oli todella kiimainen 19 vuotias ja itse olin 32v.

• lihavihatipunen

Joo joo Atm32.

• yksiujo

Ei ole ei.

• Karvamuna-

Nuoremapana naiset teki alotteita. Bussissa matkalla vaasaan nainen pyysi siideriä. Festareillakin naiset lähestynyt ja lahdessa yhdessä yökerhossa nainen tuli juttelee. Laivalla saunaosastolla yks ruotsalainen nainen tuli syliini ja kaivoi kullini esiin ja alkoi ratsastaa samalla kun sen kaveri katsoi vierestä. Nuoret on villejä mutta vanhemmat naiset ei uskalla tehdä alotteita. Yksikään yli 30 v nainen ei tee alotetta.

• olihanjuttu

Ravintolassa yks nainen tokaisi aluksi, et vaikutan helposti lähestyttävältä mieheltä, hetken jutustelun jälkeen alkoi puhua alapäästään, et on se kaunis kapistus vähän niiinkuin ruusun nuppu. Sanoin, et joo niin on :), lopulta homma kaatui iihen, et asui vika suunnassa, enkä kotiinkaan häntä viitsinyt viedä, puhui kyl vähän huono suomi. Kieltäydyin kohteliaasti.

• wereffwefsdfsfwef

Joskus on baarissa, itse ollessani selvänä, keskustelu kääntynyt mm. suuteluun ja nainen on halunnut testata. Joskus taas joku on hypännyt kaulaan/syliin ja alkanut hinkkaamaan, vaatteet päällä ja ilman, joku on tissinsä lyönyt tyyliin naamaan. Joku on vihjaillut ja puhunut suoraan suihin otosta tms..

Mutta täytyy mainita että pääasiassa olen kieltäytynyt, toki joskus on lipsahtanut.

• kyllä.aloittaa

kyllä moni nainen on tehnyt aloitteita arabimiehille ja pojille jopa maksaneet seksistä eli moni vanhempi korkeastikoulutettu nainen on maksanut 10-15v arabipojille seksistä ja ehdottelevat arabimiehille jatkuvasti

• pop98

Mulle ei ole kukaan koskaan tehnyt aloitteita vaikka olen kyllä liikenteessä ollut.
      Keskiverto ulkonäkö ja 186cm ei siihen vielä riitä, pitäis kuulua to 10% kait.

• neitsytmies-25v

Koitetaanpas muistella:

1) V.2012 maaliskuussa joukko 18v naisia tuli juttelemaan minulle baarissa, kyselivät syytä yksinololleni jne. Menin ihan paniikkiin ja oli pakko mennä pois koko paikasta.

2) Saman vuoden kesällä joku nätti nuori nainen kysyi minulta, että haluanko tanssia. Heti kun vastasin joo, niin hänen kaverinsa veti hänet käsivarresta muualle.

3) Jotkut parikymppiset siskokset pyysivät minua tanssimaan kanssaan, koska näytin kuulemma niin orvolta yksinäni. En ollut varma, oliko tuo ele alentuva vai ei, joten pakenin aika pian paikalta.

4) 2013 vapun aikoihin tanssin vähän aikaa yhden itseäni vanhemman, mutta nuorehkon naisen kanssa. Olin vähän jännittynyt, ja nainen huomautti minulle useampaan otteeseen: "rentoudu".

5) Toukokuun lopulla 2013 joku nuori nainen pyysi minut samaan pöytään kaverinsa kanssa. Hän kysyi minulta, että katselinko vähän aiemmin hänen kaveriaan, johon vastasin, että en. Siinä nainen sitten koitti ylläpitää keskustelua, mutta olin ihan lukossa ja vaivautunut, enkä keksinyt oikein mitään sanottavaa. Lisäksi oloni oli hieman heikko. Lopulta nainen sanoi, että voisin jäädä viettämään heidän kanssaan iltaa tai "mennä omaan parempaan seuraan". Poistuin aika pian baarista.

6) 2013 elokuussa yksi minua vuoden vanhempi nainen huomasi minut tanssilattialla ja alkoi saman tien kiihkeästi suutelemaan. Lisäksi hän istui syliini, kouri takapuoltani ja imutti minua varmaan puoli tuntia putkeen, mikä tuntui hieman ahdistavalta (hengitysilma tuntui loppuvan). Lisäksi hän antoi minulle puhelinnumeronsa ja pyysi, että soittaisin hänelle, mitä en sitten koskaan saanut kuitenkaan aikaiseksi.

7) 2013 lokakuussa tanssin yhden todella nätin ja tummapiirteisen nuoren naisen kanssa. Hän pussasi minua ja lähti pois sen jälkeen. Samana iltana tanssin myös yhden pienikokoisen blondin kanssa, mutta hän ei ollut minusta luultavasti kiinnostunut muuten kuin yhden tanssin takia.

8) 2014 maaliskuussa olin risteilyllä, ja joku minua tod.näk. vanhempi nuorehko humalainen nainen istui viereeni, joi lupaa kysymättä tilaamastani Irish coffeesta, pyysi että tulisin hänen kanssaan alakerran baariin, kävelimme sylikkäin hissiin ja suutelimme. Alakerran baarissa nainen kuitenkin vaihtoi minut johonkin vanhempaan parrakkaaseen mieheen.

9) 2014 huhtikuussa eräs vähän tukeva nuori nainen halusi tanssia kanssani ja hän inkkasi takapuoltaan etumustani vasten. En saanut erektiota, joten lähdin pois baarista heti, kun nainen kävi vessassa.

• neitsytmies-25v

10) Toukokuun lopulla 2014 kävin lyhyen ajan sisällä kaksi kertaa baarissa. Ensimmäisellä kerralla joku 3-kymppinen rehevä nainen tuli kaulailemaan ympärilleni, hinkkasi takamustaan etumustani vasten (alapäässä kovettui), mutta nainen lähtikin samantein pois ja kohta näin hänet tanssimassa mustan miehen kanssa. Toisessa baarissa kaksi blondia tuli pyytämään minua tupakalle, mutta en osannut vastata muuta kuin "ei", koska en ole koskaan polttanut edes yhtä röökiä. Myöhemmin yritin aloittaa juttelua heidän kanssaan uudestaan, mutta he vaikuttivat välinpitämättömiltä. Lisäksi toinen heistä väitti tuntevansa minut jostain, mutta olen aivan varma, etten ollut koskaan ennen tavannut häntä yhtään missään.

11) Seuraavana viikonloppuna kävin yhdessä ns. "teinihelvetissä". Eräs nätti varmaan 18-vuotias blondi nainen tuli juttelemaan minulle baaritiskillä, mutta metelissä oli vaikea saada hänen sanoistaan selvää. Myöhemmin hän käveli minua vastaan sanoi "moi" kujertavalla äänellä ja pörrötti silloin aika pitkää, mustaksi värjättyä tukkaani. Näin hänet myöhemmin samana iltana, mutta hän ei vaikuttanut juurikaan kiinnostuneelta, yritti pummata minulta neljää euroa ja halusi mennä samantien kotiin taksilla. Samana iltana myös yksi toinen teininainen tuli ja halasi minua ihan ex tempore, mutta palasi kuitenkin samantien kaveriporukkaansa.

12) Heinäkuussa 2014 tanssin erään vähän goottityylisen, silmälasipäisen, aika pienikokoisen n. 18-vuotiaan (ehkä hän oli nuorempikin, en tiedä) naisen kanssa, hän istui sylissäni, suuteli minua niin kiihkeästi että baarin työntekijä pyysi häntä hiljentämään tahtia. Hän myös halusi minun suutelevan kaulaansa. Mitään varsinaista panetusta ei syntynyt tilanteessa, joten poistuin baarista yksin kotiin.

13) Elokuun lopulla 2014 eräs paikallispubin varattu pubiruusu ihastui minuun, siinä sitten suudeltiinkin, mutta nainen oli sen verran ruma, etten olisi halunnut häneltä seksiä. Lisäksi samana iltana joku n.18v nainen tuli kyselemään minulta kuulumisia jne.

14) Maaliskuussa 2015 tanssin lähekkäin erään ihan nätin, mustatukkaisen parikymppisen naisen kanssa, jonka isokokoinen jännämies kuitenkin vei nenäni edestä. Lisäksi kaksi muuta naista hakivat minua tanssimaan saman illan aikana.

15) Heinäkuussa 2015 ravintolalaivalla pullukka ikäiseni nainen haki minua tanssimaan, pussasi minua kaulalle ja aloitti jutustelua, mutta hänen lesbomainen kaverinsa painosti häntä lähtemään kanssaan muualle. Samana iltana joku nätti parikymppinen nainen tuuppi minua tylysti täysin ilman syytä tanssilattialla, vaikken häntä mitenkään ahdistellut.

• neitsytmies-25v
        neitsytmies-25v kirjoitti:

10) Toukokuun lopulla 2014 kävin lyhyen ajan sisällä kaksi kertaa baarissa. Ensimmäisellä kerralla joku 3-kymppinen rehevä nainen tuli kaulailemaan ympärilleni, hinkkasi takamustaan etumustani vasten (alapäässä kovettui), mutta nainen lähtikin samantein pois ja kohta näin hänet tanssimassa mustan miehen kanssa. Toisessa baarissa kaksi blondia tuli pyytämään minua tupakalle, mutta en osannut vastata muuta kuin "ei", koska en ole koskaan polttanut edes yhtä röökiä. Myöhemmin yritin aloittaa juttelua heidän kanssaan uudestaan, mutta he vaikuttivat välinpitämättömiltä. Lisäksi toinen heistä väitti tuntevansa minut jostain, mutta olen aivan varma, etten ollut koskaan ennen tavannut häntä yhtään missään.

11) Seuraavana viikonloppuna kävin yhdessä ns. "teinihelvetissä". Eräs nätti varmaan 18-vuotias blondi nainen tuli juttelemaan minulle baaritiskillä, mutta metelissä oli vaikea saada hänen sanoistaan selvää. Myöhemmin hän käveli minua vastaan sanoi "moi" kujertavalla äänellä ja pörrötti silloin aika pitkää, mustaksi värjättyä tukkaani. Näin hänet myöhemmin samana iltana, mutta hän ei vaikuttanut juurikaan kiinnostuneelta, yritti pummata minulta neljää euroa ja halusi mennä samantien kotiin taksilla. Samana iltana myös yksi toinen teininainen tuli ja halasi minua ihan ex tempore, mutta palasi kuitenkin samantien kaveriporukkaansa.

12) Heinäkuussa 2014 tanssin erään vähän goottityylisen, silmälasipäisen, aika pienikokoisen n. 18-vuotiaan (ehkä hän oli nuorempikin, en tiedä) naisen kanssa, hän istui sylissäni, suuteli minua niin kiihkeästi että baarin työntekijä pyysi häntä hiljentämään tahtia. Hän myös halusi minun suutelevan kaulaansa. Mitään varsinaista panetusta ei syntynyt tilanteessa, joten poistuin baarista yksin kotiin.

13) Elokuun lopulla 2014 eräs paikallispubin varattu pubiruusu ihastui minuun, siinä sitten suudeltiinkin, mutta nainen oli sen verran ruma, etten olisi halunnut häneltä seksiä. Lisäksi samana iltana joku n.18v nainen tuli kyselemään minulta kuulumisia jne.

14) Maaliskuussa 2015 tanssin lähekkäin erään ihan nätin, mustatukkaisen parikymppisen naisen kanssa, jonka isokokoinen jännämies kuitenkin vei nenäni edestä. Lisäksi kaksi muuta naista hakivat minua tanssimaan saman illan aikana.

15) Heinäkuussa 2015 ravintolalaivalla pullukka ikäiseni nainen haki minua tanssimaan, pussasi minua kaulalle ja aloitti jutustelua, mutta hänen lesbomainen kaverinsa painosti häntä lähtemään kanssaan muualle. Samana iltana joku nätti parikymppinen nainen tuuppi minua tylysti täysin ilman syytä tanssilattialla, vaikken häntä mitenkään ahdistellut.

16) Joku parikymppinen tai hieman vanhempi nainen (jolla oli tatuointi käsivarressa) haki minut tanssimaan, kun istuin käytännössä selvinpäin tanssilattian reunan vieressä. Olin vähän tönkkö liikkeiltäni tästä syystä, mikä aiheutti minulle nolon tilanteen, ja tämä ehkä vaikutti siihen, että nainen sanoi minulle ensimmäisen biisin jälkeen: "Thank you".

17) Syyskuun taitteessa 2015 joku pieni, lihava ja ruma keski-ikäinen avioliitossa oleva nainen vonkasi minulta panoa baarissa, jonka koin aika ahdistavaksi.

18) Kaksi nuorta naista, toinen suomalainen rockhenkinen typy ja toinen ulkomaalaistaustainen (ehkä latino tai kurdi?) tekivät kanssani tuttavuutta joko kiinnostuksesta tai sitten pilkallisessa hengessä. En oikein saanut selvää ulkomaalaisen puheesta, joten hän kyllästyi keskustelemaan kanssani ja antoi vain pikaisen suukon kaulalleni.

19) Joulukuussa 2015 joku yli 5-kymppinen mummeli kouri persettäni tanssilattialla. Ei erityisen kiihottavaa.

20) Tammikuussa 2016 joku 20v tai nuorempi blondi tuli heittämään yläfemmat. No okei, ehkä se ei ollut aloite, mutta ihan positiivinen kokemus kuitenkin.

21) Pulska, noin 25-30v blondi nainen tuli päivittelemään minulle baarissa elokuussa 2016, miten joku varattu mies tuli ehdottelemaan hänelle seksiä. Hän pyysi minua tanssimaan, hieroi takamustaan etumustani vasten, lähti jossakin vaiheessa röökille ja minä kotiin.

22) Lokakuussa 2016 kolmekymppinen nainen halusi tanssia kanssani. Tanssimisen jälkeen hän kiitti minua ja antoi minulle suukon poskelle.

23) Marraskuussa 2016 joku lyhyt, pulska ja punatukkainen, vähän wt-tyylinen varhaiskeski-ikäinen nainen koitti iskeä minua, eikä olisi halunnut millään jättää minua rauhaan.

24) Viime toukokuussa joku minua muutaman vuoden nuorempi nainen tervehti minua kun olin kävelemässä hänen ohitseen sekä suuteli minua, mutta jatkoi kuitenkin iltaa kavereidensa kanssa.

25) Viime lokakuussa eräs parisuhteessa oleva 30v nainen tuli juttelemaan minulle, kyseli kuulumisia ja halusi tarjota minulle siiderin. Hän kuitenkin jatkoi iltaansa miehensä kanssa.

Olen myös saanut netissä joitakin aloitteita, ja myös hyvin suoria seksiehdotteluja. Niitä en jaksa alkaa nyt listaamaan.

• gfdgfgfdgd

Sulla taitaa olla ulkonäkö kohdillaan kun saat noin paljon aloitteita?

• neitsytmies-25v kirjoitti:

16) Joku parikymppinen tai hieman vanhempi nainen (jolla oli tatuointi käsivarressa) haki minut tanssimaan, kun istuin käytännössä selvinpäin tanssilattian reunan vieressä. Olin vähän tönkkö liikkeiltäni tästä syystä, mikä aiheutti minulle nolon tilanteen, ja tämä ehkä vaikutti siihen, että nainen sanoi minulle ensimmäisen biisin jälkeen: "Thank you".

17) Syyskuun taitteessa 2015 joku pieni, lihava ja ruma keski-ikäinen avioliitossa oleva nainen vonkasi minulta panoa baarissa, jonka koin aika ahdistavaksi.

18) Kaksi nuorta naista, toinen suomalainen rockhenkinen typy ja toinen ulkomaalaistaustainen (ehkä latino tai kurdi?) tekivät kanssani tuttavuutta joko kiinnostuksesta tai sitten pilkallisessa hengessä. En oikein saanut selvää ulkomaalaisen puheesta, joten hän kyllästyi keskustelemaan kanssani ja antoi vain pikaisen suukon kaulalleni.

19) Joulukuussa 2015 joku yli 5-kymppinen mummeli kouri persettäni tanssilattialla. Ei erityisen kiihottavaa.

20) Tammikuussa 2016 joku 20v tai nuorempi blondi tuli heittämään yläfemmat. No okei, ehkä se ei ollut aloite, mutta ihan positiivinen kokemus kuitenkin.

21) Pulska, noin 25-30v blondi nainen tuli päivittelemään minulle baarissa elokuussa 2016, miten joku varattu mies tuli ehdottelemaan hänelle seksiä. Hän pyysi minua tanssimaan, hieroi takamustaan etumustani vasten, lähti jossakin vaiheessa röökille ja minä kotiin.

22) Lokakuussa 2016 kolmekymppinen nainen halusi tanssia kanssani. Tanssimisen jälkeen hän kiitti minua ja antoi minulle suukon poskelle.

23) Marraskuussa 2016 joku lyhyt, pulska ja punatukkainen, vähän wt-tyylinen varhaiskeski-ikäinen nainen koitti iskeä minua, eikä olisi halunnut millään jättää minua rauhaan.

24) Viime toukokuussa joku minua muutaman vuoden nuorempi nainen tervehti minua kun olin kävelemässä hänen ohitseen sekä suuteli minua, mutta jatkoi kuitenkin iltaa kavereidensa kanssa.

25) Viime lokakuussa eräs parisuhteessa oleva 30v nainen tuli juttelemaan minulle, kyseli kuulumisia ja halusi tarjota minulle siiderin. Hän kuitenkin jatkoi iltaansa miehensä kanssa.

Olen myös saanut netissä joitakin aloitteita, ja myös hyvin suoria seksiehdotteluja. Niitä en jaksa alkaa nyt listaamaan.

Käytit kirjoituksessasi sanaa yläfemma. Mitä se tarkoittaa?

• neitsytmies-25v
        rennostiM kirjoitti:

Käytit kirjoituksessasi sanaa yläfemma. Mitä se tarkoittaa?

Ylävitosia = läpy kämmenellä.

• neitsytmies-25v
        gfdgfgfdgd kirjoitti:

Sulla taitaa olla ulkonäkö kohdillaan kun saat noin paljon aloitteita?

Joidenkin naisten kohdalla tuntuisi pitävän paikkansa, muttei läheskään kaikkien.

• Vientiäriittää

Kassatyttö kerran hymyili minulle viekoittelevasti.
      En ole vieläkään päässyt yli tapauksesta :(

• Opiskeluajoilta muistan 2 nättiä ja tosi mukavaa tyttöä, jotka enemmän tai vähemmän agressiivisesti lähestyivät mua tosimielellä pidemmän aikaa, oikein koko kaverijoukkonsa tukemana. Kolmaskin tapaus on, mutta se oli minusta enemmänkin sellaista flirttiä ja jään koputtamista kepillä kuin suoraa "haluan lapsen sun kanssa" -asennetta.

Jokaisella kerralla olin jo pidemmän aikaa ollut salaa rakastanut joko kyseisen tytön kaveria, tai jotakin muuta tyttöä samasta laitoksesta. En siis voinut ryhtyä heidän kanssaan mihinkään, koska vain kusipää käyttäisi siinä tilassa olevaa naista hyväkseen. Heidän ajoituksensa lähestyä mua oli heille siis äärimmäisen huono, siksi koin tarpeelliseksi tehdä heille varsin pian selväksi, että mun kanssa ei kannata ryhtyä mihinkään suhteeseen, satuttaa mahdollisimman vähän ja ennen kaikkea lyhytkestoisesti. Siitä se mun vässykkämiehen rooli/ura sitten sai alkunsa - en vaan kestänyt enää lisää lähestymisyrityksiä, koska sma:n diagnoosi oli pian jo ovella, ja kun se tuli, itsetuntoni romahti totaalisesti ja siellä se pysyikin hyvin pitkän aikaa. Oli siis erittäin luonnollinen tila mulle uskotella muille olevani vässykkä, koska ei mulla ollut mitään syytä toimia toisinkaan - eli olla naisten silmissä puoleensavetävä.

Sitten aloin ajaa taksia. Ammattitaitoisen taksinkuljettajan on käytännössä mahdotonta vain matkan aikana viestittää naisasiakkailleen olevansa vässykkä, joten siksi en sitä roolia töissä vaivautunut vetämäänkään, vaan olin oma rento itseni. Niinpä lukuisat naisasiakkaat ehdottelivat mulle vaikka mitä tai flirttailivat kuin viimeistä päivää, aina kyydin loppuun saakka. Jotkut agressiivisemmin, jotkut hienovaraisemmin. Laidasta laitaan kaikenlaista kivaa. Suuret tyttö/naisporukat kunnon biletysasenteella olivat parhaita :)

Muiden osalta on tarjouduttu suihinottoon kun ei kuulemma ole varaa maksaa kyytiä. Silloin olen vain toivottanut daamille hyvää illanjatkoa. On useita kertoja ehdotettu seksiä. Monesti on alettu koskettelemaan jotakin ruumiinosaa ajon aikana. Kerran aamu neljän jälkeen jopa kahden alle 40v blondin naisen toimesta, joista toinen oli heti valmis sänkyyn kanssani ja hänen seuralaisensakin sitä ainakin harkitsi. Siitä tarjouksesta kieltäytyminen oli itse asiassa erittäin vaikeaa, kunnes loppua kohden kyytiä hieman töykeästikin viestitin sille toiselle joka koko ajan lääppi ja lämmitteli mua, että ei kiitos. Se reaktio tuli aivan selkäytimestä. Olin varmaan liian väsynyt ja turhautunut pitkästä vuorosta, ja kyllähän se pelottikin tosi paljon korkata heti suoraan kahden kuuman naisen kanssa, kun itsetunnon kanssa oli edelleen isoja ongelmia.

Taksiurani loppupuoliskon ainana rakastuin Nuuskaan (tai naiseen jota hän täällä edustaa).

• selvästit

Olet pertin trolli.

• selvästit kirjoitti:

Olet pertin trolli.

No nythän näitä minun trollejani on paljastunut useampiakin. RennostiM paljastui myös kun nikki kirjoitteli Pietarin trollitehtaasta.

• Hyi!

En varmasti rupea..

• Neloselta tulee hyvä leffa, jota en aiemmin ole katsonut ☺

• Voi helkutti.

Mä viimeeksi itkin täyttä itkua mun isäni äidin hautajaisissa joskus kauan sitten. Mutta katsottuani tuon elokuvan, en ole koskaan niiden hautajaisten jälkeen päässyt yhtä lähelle sitä täyttä itkua kuin Inside Outin loppuvaiheessa. En edes katsottuani ekaa kertaa elokuvan Passengers (Jennifer Lawrence, Chris Pratt) aikana, joka oli edellinen ennätys. Passengersin ensikatselun aikana kyynelehdin ainakin puolet koko elokuvan ajasta.

• Muistatkos.Kaisa

Joskus 1950-luvun alkuvuosina naapurin pari vuotta minua vanhempi Kaisa ehdotti, että lähdetään naimaan. Kun en tiennyt mitä se naiminen on, niin en lähtenyt. Sitten kun tiesin, niin eipä ole vastaavaa ehdotusta kuulunut, vaikka on tässä jo aika monta vuosikymmentä vierähtänyt. Eikä taida kuuluakaan...

• En tiedä haluatko kommenttia juuri minulta, mutta tämä mitä kirjoitit, kuulostaa aika rajulta. Aikamoiselta ääritapaukselta kuulostaa. En osaa sanoa muuta.

• alotteita

Onko naiset tehneet alotteita teille miehille?
      - on mulle, muista en tiedä
      Minkälainen aloite oli
      mä hyökkään kohta sun kimppuun, mua panettaa ihan hulluna, hauaisin rakastella kanssasi, missä me voitais …, mä oon ihan valmis jne,
      … ja missä tilanteessa?
      tanssiessa, töissä, festarilla, lomamatkalla, sukujuhlassa, luennolla, automatkalla …

Oliko aloite vihjaileva vai suora ehdotus?
      - minusta kaikki suoria, jos joku on vihjaillut niin en ole ymmärtänyt

• mythbusterx

Jännä että melkein kaikki tässä viestiketjussa kertoo, että naiset ovat tehneet heille aloitteita, vaikka vain top 10% miehille tehdään aloitteita. ;)

• topmiehet

Niinpä!!!!

• seolilyhytmuistelo

No, muistellaampa.... kukaan ei ole koskaan tehnyt minulle aloitetta ja ikää on yli neljäkymmentä. Ei viittinyt vastata, kun ei ollut vastattavaa.

• hmmmmmmmmm

Olis mielenkiintoista tietää, että kuinka suuri osa miehistä saa naisilta aloitteita vaikkapa kerran kuussa? Entä minkä näköisiltä ja ikäisiltä naisilta nämä aloitteet ovat peräisin?

• primavista__

Minkä sylttytehdas yliposton tutkmuxista tuon 10% nappasit?

mythbusterx höpöpöttää extemporepaskaa

• Mitälienee

Palstatotuuksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3422
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2051
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1929
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      18
      1491
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1338
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1257
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe