Vaimoni Janica kävi tänään kampaajalla

ja ajatti päänsä kaljuksi jonkun blogistin innoittamana, luettuaan iltapäivälehtien artikkelin tästä bloggaajasta.

Mottoni on aina ollut se että sisäinen kauneus on tärkeintä naisessa, mutta kun huhtikuun saantilauantai oli bookattu tälle päivälle, niin nyt oli kyllä minun vuoroni valitella päänsärkyä. Ehkä kesäkuun saantilauantaihin mennessä hän on onnistunut kasvattamaan jonkinlaisen kananpersetukan ja näyttää edes hieman naisellisemmalta.

10

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosta tällä kertaa.

      Vaikea uskoa että Janica olisi tehnyt tollasta tempausta nuoruudessaan pyöriessään jännämiesten ja jyystärikarjujen kanssa :)))))))))))))))))))))))))))

      Ymmärrän kyllä täysin sun reaktion asiaan. Onhan se hyvälaatuinen ja pitkä tukka kuitenkin eräs tärkeimmistä asioista naisessa :))))))))))))))))))))))))))))))

    • Dark-fearin-äiti

      Vaimosi sitten voi dark fearin kanssa käydä yhdessä lenkillä koska ovat molemmat kaljuja ja saavta tukea toisiltaan.

      • DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.

        Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.

        Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.

        Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.

        Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.

        Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä

        Niin muistuttaakin. Mutta ei varmaan olisi Janica tollaista lookkia ottanut silloin nuorempana, kun hän oli vielä sun kaverisi Bickyn kanssa. Nyt onkin Timpalla vaan voivottelun paikka:))))))))))))))))))))))))))


      • hyvätyyppis
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.

        Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.

        Mitä vikaa Bickyssä on?


      • hyvätyyppis kirjoitti:

        Mitä vikaa Bickyssä on?

        No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.

        Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.

        Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.

        Mä olen Bicky Jr:n OIKEA faija että näin on asian laita. Kjähähähää


    • DarkTummeli

      Toivottavasti ei ota mallia eräästä tämän palstan kirjoittajasta ja ala rasvata kaljuaan Tummelilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe