ja ajatti päänsä kaljuksi jonkun blogistin innoittamana, luettuaan iltapäivälehtien artikkelin tästä bloggaajasta.
Mottoni on aina ollut se että sisäinen kauneus on tärkeintä naisessa, mutta kun huhtikuun saantilauantai oli bookattu tälle päivälle, niin nyt oli kyllä minun vuoroni valitella päänsärkyä. Ehkä kesäkuun saantilauantaihin mennessä hän on onnistunut kasvattamaan jonkinlaisen kananpersetukan ja näyttää edes hieman naisellisemmalta.
Vaimoni Janica kävi tänään kampaajalla
10
314
Vastaukset
Semmosta tällä kertaa.
Vaikea uskoa että Janica olisi tehnyt tollasta tempausta nuoruudessaan pyöriessään jännämiesten ja jyystärikarjujen kanssa :)))))))))))))))))))))))))))
Ymmärrän kyllä täysin sun reaktion asiaan. Onhan se hyvälaatuinen ja pitkä tukka kuitenkin eräs tärkeimmistä asioista naisessa :))))))))))))))))))))))))))))))- Dark-fearin-äiti
Vaimosi sitten voi dark fearin kanssa käydä yhdessä lenkillä koska ovat molemmat kaljuja ja saavta tukea toisiltaan.
DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.
Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.
Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.
Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.
Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.
Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.paksuniska-make kirjoitti:
DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä
Niin muistuttaakin. Mutta ei varmaan olisi Janica tollaista lookkia ottanut silloin nuorempana, kun hän oli vielä sun kaverisi Bickyn kanssa. Nyt onkin Timpalla vaan voivottelun paikka:))))))))))))))))))))))))))
- hyvätyyppis
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.
Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.Mitä vikaa Bickyssä on?
hyvätyyppis kirjoitti:
Mitä vikaa Bickyssä on?
No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.
Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.liljalaakson_timppa kirjoitti:
No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.
Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.Mä olen Bicky Jr:n OIKEA faija että näin on asian laita. Kjähähähää
- DarkTummeli
Toivottavasti ei ota mallia eräästä tämän palstan kirjoittajasta ja ala rasvata kaljuaan Tummelilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1457834Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007310Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317202Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216808Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t746372Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht26136Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236054Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1125932Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845380