Vaimoni Janica kävi tänään kampaajalla

ja ajatti päänsä kaljuksi jonkun blogistin innoittamana, luettuaan iltapäivälehtien artikkelin tästä bloggaajasta.

Mottoni on aina ollut se että sisäinen kauneus on tärkeintä naisessa, mutta kun huhtikuun saantilauantai oli bookattu tälle päivälle, niin nyt oli kyllä minun vuoroni valitella päänsärkyä. Ehkä kesäkuun saantilauantaihin mennessä hän on onnistunut kasvattamaan jonkinlaisen kananpersetukan ja näyttää edes hieman naisellisemmalta.

10

304

7Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosta tällä kertaa.

Vaikea uskoa että Janica olisi tehnyt tollasta tempausta nuoruudessaan pyöriessään jännämiesten ja jyystärikarjujen kanssa :)))))))))))))))))))))))))))

Ymmärrän kyllä täysin sun reaktion asiaan. Onhan se hyvälaatuinen ja pitkä tukka kuitenkin eräs tärkeimmistä asioista naisessa :))))))))))))))))))))))))))))))

• Dark-fearin-äiti

Vaimosi sitten voi dark fearin kanssa käydä yhdessä lenkillä koska ovat molemmat kaljuja ja saavta tukea toisiltaan.

• DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.

Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.

Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.

Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.

Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.

Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.

• paksuniska-make kirjoitti:

DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä

Niin muistuttaakin. Mutta ei varmaan olisi Janica tollaista lookkia ottanut silloin nuorempana, kun hän oli vielä sun kaverisi Bickyn kanssa. Nyt onkin Timpalla vaan voivottelun paikka:))))))))))))))))))))))))))

• hyvätyyppis
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.

Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.

Mitä vikaa Bickyssä on?

• hyvätyyppis kirjoitti:

Mitä vikaa Bickyssä on?

No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.

Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.

Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.

Mä olen Bicky Jr:n OIKEA faija että näin on asian laita. Kjähähähää

• DarkTummeli

Toivottavasti ei ota mallia eräästä tämän palstan kirjoittajasta ja ala rasvata kaljuaan Tummelilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2478
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2274
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82