Vaimoni Janica kävi tänään kampaajalla

ja ajatti päänsä kaljuksi jonkun blogistin innoittamana, luettuaan iltapäivälehtien artikkelin tästä bloggaajasta.

Mottoni on aina ollut se että sisäinen kauneus on tärkeintä naisessa, mutta kun huhtikuun saantilauantai oli bookattu tälle päivälle, niin nyt oli kyllä minun vuoroni valitella päänsärkyä. Ehkä kesäkuun saantilauantaihin mennessä hän on onnistunut kasvattamaan jonkinlaisen kananpersetukan ja näyttää edes hieman naisellisemmalta.

10

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosta tällä kertaa.

      Vaikea uskoa että Janica olisi tehnyt tollasta tempausta nuoruudessaan pyöriessään jännämiesten ja jyystärikarjujen kanssa :)))))))))))))))))))))))))))

      Ymmärrän kyllä täysin sun reaktion asiaan. Onhan se hyvälaatuinen ja pitkä tukka kuitenkin eräs tärkeimmistä asioista naisessa :))))))))))))))))))))))))))))))

    • Dark-fearin-äiti

      Vaimosi sitten voi dark fearin kanssa käydä yhdessä lenkillä koska ovat molemmat kaljuja ja saavta tukea toisiltaan.

      • DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.

        Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.

        Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en olekaan mikän sun kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti.

        Mutta aikamoisen ulkonäön muutoksen tehnyt sitten Janica, jos on kerran kokonaan hiuksensa pois leikannut.

        Oletko Timppa ajatellut sitä, että Janicalla on sitten sama hiustyyli kun hänen OIKEALLA isällä, eli SUOMI-Makella ja exällään Bickyllä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.

        Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        DarkFearin tukka muistuttaa hyvinkin paljon jalkapalloilija Andrea Pirlon tukkaa, eli nyt olet tainnut kyllä erehtyä henkilöstä

        Niin muistuttaakin. Mutta ei varmaan olisi Janica tollaista lookkia ottanut silloin nuorempana, kun hän oli vielä sun kaverisi Bickyn kanssa. Nyt onkin Timpalla vaan voivottelun paikka:))))))))))))))))))))))))))


      • hyvätyyppis
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi.. voi... Sehän tässä just kalvaa kun ympärilläni on pelkkiä kaljuja.

        Kun katson vaimoani, minulle tulee väistämättä mielleyhtymä poikani biologiseen isään Bicky Royal mieheen, jonka kanssa emme varsinaisesti ole parhaita kavereita.

        Mitä vikaa Bickyssä on?


      • hyvätyyppis kirjoitti:

        Mitä vikaa Bickyssä on?

        No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.

        Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        No hän nyt on kuitenkin poikani biologinen isä eikä tosiaankaan unohda muistuttaa minua asiasta.

        Lisäksi hänen autonsa ovat melkoisia bensarosvoja eivätkä niiden CO2-päästöt ole lähelläkään liikenne- ja viestintäministeriön tai Trafin ihannelukemia.

        Mä olen Bicky Jr:n OIKEA faija että näin on asian laita. Kjähähähää


    • DarkTummeli

      Toivottavasti ei ota mallia eräästä tämän palstan kirjoittajasta ja ala rasvata kaljuaan Tummelilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1700
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1339
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1268
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1152
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1043
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe