rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän

Jalkojenne-alle

Rom 16:20 Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle.
Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.

22

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen-veren-voimasta

      Kol 2:13->"Ja teidät,
      jotka olitte kuolleet rikoksiinne
      ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen,
      teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan,
      antaen meille anteeksi kaikki rikokset,

      ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen,
      joka oli meitä vastaan
      ja oli meidän vastustajamme;
      sen hän otti meidän tieltämme pois
      ja naulitsi ristiin.

      Hän riisui aseet hallituksilta
      ja valloilta
      ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi;
      hän [Jumala] sai heistä hänen [Jeesuksen] kauttaan voiton riemun.

    • 17 Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa. 18 Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet.

      Tällaisia ovat etupäässä Jehovan todistajat? Hehän pyrkivät pyytävät luopumaan aiemmista opetuksista esim. ylöstempauksesta. Lisäksi JT on neljäs seurakunta eli Tyatira, jonka siunauksena on: Autuaita ovat oikeamieliset heidät ravitaan. Eli juuri he vatsan takia työtä tekevät.

      Vilpittömiä puolestaan ovat 5. Kristinusko 4. Islam 3. Juutalaisuus 2. Hindulaisuus 1. Antiikin Filosofia. Eli he pyrkivät pettämään noiden korkealla tasolla vilpittömyydessä olevien sydämet.

      On outoa, että Paavali usein varoittaa jotkain tietttyä seurakuntaa toisesta seurakunnasta aiheuttaen sodan seurakuntien välille.

      • Ehkä kyse on siitä, että Persian kuningas antoi säädäksen: Jumalan temppelissä tulee aina olla kolme kivikertaa suuria kiviä ja neljäntenä hirsikertoja. Ehkä nuo kolme suurta kivikertaa ovat:

        1. Rooma
        2. Evankelis-Luterilaiset
        3. Kreikkalais-katoliset

        ja tuo neljäs, joka on siis HIRSIKERTA ON Jehovan todistajat. Apostoli ei ehkä tahtonut että kivikerrat ja hirsikerrat sekoittuvat toisiinsa opillisesti. Tms.

        Sen lisäksi hän tahtoi varjella, että VILPITTÖMÄT pysyvät oman uskontonsa parissa ja sitä harjoittavat uskollisesti.


      • Jihadi-ei-pelasta-ketään
        alfa123om kirjoitti:

        Ehkä kyse on siitä, että Persian kuningas antoi säädäksen: Jumalan temppelissä tulee aina olla kolme kivikertaa suuria kiviä ja neljäntenä hirsikertoja. Ehkä nuo kolme suurta kivikertaa ovat:

        1. Rooma
        2. Evankelis-Luterilaiset
        3. Kreikkalais-katoliset

        ja tuo neljäs, joka on siis HIRSIKERTA ON Jehovan todistajat. Apostoli ei ehkä tahtonut että kivikerrat ja hirsikerrat sekoittuvat toisiinsa opillisesti. Tms.

        Sen lisäksi hän tahtoi varjella, että VILPITTÖMÄT pysyvät oman uskontonsa parissa ja sitä harjoittavat uskollisesti.

        1 Mos 35:5
        Ja he lähtivät liikkeelle;
        ja Jumalan kauhu valtasi heidän ympärillään olevat kaupungit,
        niin etteivät nämä ajaneet takaa Jaakobin poikia.


      • TyhmäPaimenPoika

        " Vilpittömiä puolestaan ovat 5. Kristinusko 4. Islam 3. Juutalaisuus 2. Hindulaisuus 1. Antiikin Filosofia. "

        Mitä ihmettä sä oikein selität? Esim. Hindulaiset vainoovat kristittyjä.

        " On outoa, että Paavali usein varoittaa jotkain tietttyä seurakuntaa toisesta seurakunnasta aiheuttaen sodan seurakuntien välille. "

        Mun mielestä siinä ei oo mitää outoo että Jumala kehottaa seurakuntaa karttamaan esim. vääriä oppeja.

        " Sen lisäksi hän tahtoi varjella, että VILPITTÖMÄT pysyvät oman uskontonsa parissa ja sitä harjoittavat uskollisesti. "

        No ei varmasti tahtonut mikäli hän vaan todella tunsi Jumalan. Miksi ihmeessä joku Jumalan oma hyväksyisi epäjumalien palvelemisen?


    • Jeesuksen-veren-voimalla

      Jes 1:28 Mutta luopiot
      ja syntiset saavat kaikki turmion,
      ja ne, jotka hylkäävät Herran,
      hukkuvat.

      Dan 8:23 Ja heidän valtansa lopulla,
      kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan,
      nousee kuningas,
      kasvoilta röyhkeä
      ja juonissa taitava.

      Gal 5:1->" Vapauteen Kristus vapautti meidät.
      Pysykää siis lujina,
      älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
      Katso,
      minä,
      Paavali,
      sanon teille,
      että jos ympärileikkautatte itsenne,
      niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
      Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle,
      joka ympärileikkauttaa itsensä,
      että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
      Te olette joutuneet pois Kristuksesta,
      te,

      jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi;
      te olette langenneet pois armosta.
      Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
      Sillä Kristuksessa Jeesuksessa
      ei auta ympärileikkaus
      eikä ympärileikkaamattomuus,
      vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.

      Näitä seuraten joudut kuoltuasi heti kadotukseen, sillä he eivät ole uudestisyntyneitä ylhäältä,

      "Tällaisia ovat etupäässä Jehovan todistajat? Hehän pyrkivät pyytävät luopumaan aiemmista opetuksista esim. ylöstempauksesta. Lisäksi JT on neljäs seurakunta eli Tyatira, jonka siunauksena on: Autuaita ovat oikeamieliset heidät ravitaan. Eli juuri he vatsan takia työtä tekevät.

      Vilpittömiä puolestaan ovat 5. Kristinusko 4. Islam 3. Juutalaisuus 2. Hindulaisuus 1. Antiikin Filosofia. Eli he pyrkivät pettämään noiden korkealla tasolla vilpittömyydessä olevien sydämet."

      Te molemmat olette juuri noita eksyttäjiä.

      • Väkevää-Jumalan-Sanaa

        11:20 Sitten hän alkoi nuhteli niitä kaupunkeja, {ja nyt Hän nuhtelee noita alfa123 oppeja]
        joissa useimmat hänen voimalliset tekonsa olivat tapahtuneet,
        siitä, etteivät ne olleet tehneet parannusta:
        "Voi sinua,
        Korasin!
        Voi sinua,
        Beetsaida!
        Sillä jos ne voimalliset teot,
        jotka ovat tapahtuneet teissä, olisivat tapahtuneet Tyyrossa
        ja Siidonissa,
        niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä
        ja tuhassa tehneet parannuksen.

        Mutta minä sanon teille:
        Tyyron
        ja Siidonin on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin teidän.
        Ja sinä, Kapernaum,
        korotetaanko sinut hamaan taivaaseen?
        Hamaan tuonelaan on sinun astuttava alas.
        Sillä jos ne voimalliset teot,
        jotka ovat tapahtuneet sinussa,
        olisivat tapahtuneet Sodomassa,
        niin se seisoisi vielä tänäkin päivänä.
        Mutta minä sanon teille:
        Sodoman maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sinun."

        Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen:
        "Minä ylistän sinua,
        Isä,
        taivaan
        ja maan Herra,
        että olet salannut nämä viisailta
        ja ymmärtäväisiltä
        ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        Niin,
        Isä,
        sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

        Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni,
        eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä,
        eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika
        ja se,
        kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
        Tulkaa minun luokseni,
        kaikki työtätekeväiset
        ja raskautetut,
        niin minä annan teille levon.

        Ottakaa minun ikeeni päällenne
        ja oppikaa minusta,
        sillä minä olen hiljainen
        ja nöyrä sydämeltä;
        niin te löydätte levon sielulle.
        Sillä minun ikeeni on sovelias,
        ja minun kuormani on keveä."


      • Tiedän-ettei-löydy

        alfa123om
        15.4.2018 6:39

        17 Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa. 18 Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet.

        Tällaisia ovat etupäässä Jehovan todistajat? Hehän pyrkivät pyytävät luopumaan aiemmista opetuksista esim. ylöstempauksesta. Lisäksi JT on neljäs seurakunta eli Tyatira, jonka siunauksena on: Autuaita ovat oikeamieliset heidät ravitaan. Eli juuri he vatsan takia työtä tekevät.

        Vilpittömiä puolestaan ovat 5. Kristinusko 4. Islam 3. Juutalaisuus 2. Hindulaisuus 1. Antiikin Filosofia. Eli he pyrkivät pettämään noiden korkealla tasolla vilpittömyydessä olevien sydämet.

        On outoa, että Paavali usein varoittaa jotkain tietttyä seurakuntaa toisesta seurakunnasta aiheuttaen sodan seurakuntien välille.
        KommentoiIlmiannaJaa
        1 VASTAUS:
        alfa123om
        15.4.2018 6:54

        Ehkä kyse on siitä, että Persian kuningas antoi säädäksen: Jumalan temppelissä tulee aina olla kolme kivikertaa suuria kiviä ja neljäntenä hirsikertoja. Ehkä nuo kolme suurta kivikertaa ovat:

        1. Rooma
        2. Evankelis-Luterilaiset
        3. Kreikkalais-katoliset

        ja tuo neljäs, joka on siis HIRSIKERTA ON Jehovan todistajat. Apostoli ei ehkä tahtonut että kivikerrat ja hirsikerrat sekoittuvat toisiinsa opillisesti. Tms.

        Sen lisäksi hän tahtoi varjella, että VILPITTÖMÄT pysyvät oman uskontonsa parissa ja sitä harjoittavat uskollisesti.

        Tuo kaikki on eksytystä ja sen vuoksi kysyn missä on teidän todisteet martyrit taivaasta, jossa allahin nimessä tapetaan Israelilaisia, Kristittyjä, ja kaikkia muitakin "vääräuskoisia" tappajia odottaa 70 neitsyttä jossakin paratiisin portellissa. Löytyykö näistä dokumetti.


      • outo-oppi-on-islam

        Turun puukottaja on nyt juuri oikeudessa esiintynyt muhamedin veroisena miehenä, joka ei mitään pelkää. Kaiketi hänestä tulee todellinen sotamarsalkka. Niin missä on todisteet?

        Taitaa vain olla niin että nuo Turun torilla kuolleet on saaneet martyyrien seppeleet jos nimittäin ovat olleet Jeesuksen omia.


      • Kristus-on-lain-lopu
        outo-oppi-on-islam kirjoitti:

        Turun puukottaja on nyt juuri oikeudessa esiintynyt muhamedin veroisena miehenä, joka ei mitään pelkää. Kaiketi hänestä tulee todellinen sotamarsalkka. Niin missä on todisteet?

        Taitaa vain olla niin että nuo Turun torilla kuolleet on saaneet martyyrien seppeleet jos nimittäin ovat olleet Jeesuksen omia.

        Missä on todisteet niistä 70-neitsyestä jotka marttyyrejamuka odottaa rajan tuolla puolen.
        Mutta eihän heillä ole edes lihan ruumista enää?


      • Järki-hoi

        Taitaa vaan olla niin, että islamilaisten hyvä osaiset ovat keksineet tuon jutun omasta päästä. Ja luulenpa vain että tuo sodassa tai terroristisessa teoissa kuollessa saa sitten nauttia 70 neitsyen hyväilystä. Ajatteles vähän taistelussa menetät henkesi ja ruumiisi muuttuu maaksi jälleen, kuinkas sinä sen jälkeen voit tehdä mitään.

        Raamatussa sanotaan näin: 1 Kor 7:1-2
        Mutta mitä siihen tulee,
        mistä kirjoititte,
        niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
        mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa,
        ja kullakin naisella aviomiehensä.


    • No, joo yritän vain vähän viljellä TIETOA välittämättä niinkään uskosta, rakkaudesta tai uudestisyntymisestä. Eräs piirre tiedossa jota yritän välittää on se, että EI OLE KETÄÄN MUUTA ARVOLLISTA KUIN YKSIN KARITSA. Olkoon vaikka kuinka pyhiä, olkoon vaikka kuinka valittuja, olkoon vaikka kuinka uudestisyntyneitä. Ei ole edes taivaassa ketään kelvollista.

      Onhan minua pyydetty useita kertoja paastoamaan tuhkassa ja säkissä, mutta Jeesus sanoi: Eivät häävieraat voi paastota......

      Olkaa pyhällä hengellä täytetyt, tulkaa oikein pyhiksi niin Ilmestys 13 mukaisesti merestä nouseva peto voittaa jopa pyhät.

      Jokainen on syntiä tehnyt ja kaikki ovat Jumalan kirkkautta vailla. jne. Voihan sitä teeskennellä synnitöntä, mutta nyt ei enää etsitä todistajia syntiselle teolle, vaan pyydetään todista 100 prosenttisesti että olet aina ollut viaton. Kykenetkö todistamaan viattomuutesi? Pyhää henkeähän sinussa on.......

      • Jeesuksen-uudet-teppelit

        saatuaan-kuninkuuden-jeesus-tulee-takaisin
        jossa muslimien koraanissa on käännetty kaikki asiat päälailleen,
        varokaa ettette eksy.
        Joh 10:10
        "Varas ei tule muuta kuin varastamaan
        ja tappamaan
        ja tuhoamaan.
        Minä olen tullut,
        että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
        Joh tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Minä olen se hyvä paimen.
        Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

        Mutta palkkalainen,
        joka ei ole paimen
        ja jonka omia lampaat eivät ole,
        kun hän näkee suden tulevan,
        niin hän jättää lampaat
        ja pakenee;
        ja susi ryöstää
        ja hajottaa ne.

        Hän pakenee,
        sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

        Minä olen se hyvä paimen,
        ja minä tunnen omani,
        ja minun omani tuntevat minut,
        niinkuin Isä tuntee minut
        ja minä tunnen Isän;
        ja minä annan henkeni lammasten edestä.
        Minulla on myös muita lampaita,
        jotka eivät ole tästä lammastarhasta;
        myös niitä tulee minun johdattaa,
        ja ne saavat kuulla minun ääneni,
        ja on oleva yksi lauma
        ja yksi paimen.

        Sentähden Isä minua rakastaa,
        koska minä annan henkeni,
        että minä sen jälleen ottaisin.
        Ei kukaan sitä minulta ota,
        vaan minä annan sen itsestäni.
        Minulla on valta antaa se,
        ja minulla on valta ottaa se jälleen;
        sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

        Varokaa tätä eksyttäjää
        alfa123om
        Danielin kirjan neljäs luku puolestaan kertoo, että IHmisillä on oma valtakuntansa ja oma kuninkaansa ja Ihmisen Pojan on se oppittava vaikka sitten kantapään kautta.

        Ihmisten Valtakunnan kuningas on ihmisille paremmin sopiva kuningas kuin mitä Ihmisen Poika voisi olla. Mutta annettiinhan Ihmisen Pojalle mm. taivaan linnut ja paljon muuta hallittavaa.
        IlmiannaJaa


      • Kiitos-Jeesus-avusta
        Jeesuksen-uudet-teppelit kirjoitti:

        saatuaan-kuninkuuden-jeesus-tulee-takaisin
        jossa muslimien koraanissa on käännetty kaikki asiat päälailleen,
        varokaa ettette eksy.
        Joh 10:10
        "Varas ei tule muuta kuin varastamaan
        ja tappamaan
        ja tuhoamaan.
        Minä olen tullut,
        että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
        Joh tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Minä olen se hyvä paimen.
        Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

        Mutta palkkalainen,
        joka ei ole paimen
        ja jonka omia lampaat eivät ole,
        kun hän näkee suden tulevan,
        niin hän jättää lampaat
        ja pakenee;
        ja susi ryöstää
        ja hajottaa ne.

        Hän pakenee,
        sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

        Minä olen se hyvä paimen,
        ja minä tunnen omani,
        ja minun omani tuntevat minut,
        niinkuin Isä tuntee minut
        ja minä tunnen Isän;
        ja minä annan henkeni lammasten edestä.
        Minulla on myös muita lampaita,
        jotka eivät ole tästä lammastarhasta;
        myös niitä tulee minun johdattaa,
        ja ne saavat kuulla minun ääneni,
        ja on oleva yksi lauma
        ja yksi paimen.

        Sentähden Isä minua rakastaa,
        koska minä annan henkeni,
        että minä sen jälleen ottaisin.
        Ei kukaan sitä minulta ota,
        vaan minä annan sen itsestäni.
        Minulla on valta antaa se,
        ja minulla on valta ottaa se jälleen;
        sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

        Varokaa tätä eksyttäjää
        alfa123om
        Danielin kirjan neljäs luku puolestaan kertoo, että IHmisillä on oma valtakuntansa ja oma kuninkaansa ja Ihmisen Pojan on se oppittava vaikka sitten kantapään kautta.

        Ihmisten Valtakunnan kuningas on ihmisille paremmin sopiva kuningas kuin mitä Ihmisen Poika voisi olla. Mutta annettiinhan Ihmisen Pojalle mm. taivaan linnut ja paljon muuta hallittavaa.
        IlmiannaJaa

        Aabrahamin , Iisakin, Jaakobin Jumala auttoi Suomea. Suomi rukoili ja Jumala Soti puolestamme neukkuja vastaan näinkin radikaalisti: Mutta jos olisimme huutaneet avuksi baal-allahia emme olisi selvinneet!
        – Sallan suunnalla neuvostojoukot aikoivat katkaista Suomen maayhteydet Ruotsiin etenemällä nopeasti Rovaniemelle ja Tornioon. Pelkosenniemellä oli vasta perustettu, huonosti varustettu ja lähes kouluttamaton Jalkaväkirykmentti 40, joka sai vaativan tehtävän: torjua vahvistettu neuvostorykmentti, joka oli kalustoltaan ja tulivoimaltaan ylivoimainen.
        Suomalainen rykmentti suoritti koukkauksen, joka onnistui vain yhden pataljoonan osalta. Se menetti radioyhteydet komentopaikkaan, mutta suurilta osin jatkoi tehtävän toteuttamista. Sääolot muuttivat kaiken. Operaation alkaessa päivällä satoi vettä ja räntää, mutta yöllä pakkanen kiristyi nopeasti -40 asteeseen. Se sai aikaan yllättävän seurauksen. – Säätilan nopea muutos hyydytti ratkaisevasti vihollisen toimintakykyä, ja koukannut suomalaispataljoona onnistui tuhoamaan sen huoltokeskuksen ja kenttätykistöpatteriston tuliasemat. Voitto oli tärkeä, ja vihollinen alkoi nopeasti paeta kohti Savukoskea. Sään muutos oli jopa Suomen oloissa poikkeuksellinen: suojasää kiristyi yön kuluessa 40 asteen pakkaseen. Voitostaan hämmästynyt rykmentti ei unohtanut tätä ihmettä. Se pystytti 25 vuotta myöhemmin 28.6.1964 Pelkosenniemelle muistomerkin, joka edelleen muistuttaa erikoisesta luonnonilmiöstä ratkaisevana yönä.
        Sotilaat antoivat voitostaan kunnian Jumalalle ja hakkauttivat muistomerkkiin sanat ”Tässä auttoi Herra”. – Hän säät ja ilmat säätää, Seppänen muistuttaa virren sanoin. – Vain päivää aiemmin presidentti Kyösti Kallio oli puheessaan Suomen armeijalle sanonut: ”Elämää johtava käsi antaa teille voimaa seisoa väkivaltaa vastaan ja voittaa silloinkin, kun vastassa oli valtava ylivoima.” Presidentin puoliso Kaisa Kallio oli kehottanut kansaa rukoilemaan.Sinisen
        prikaatin tapausSinisen prikaatin tapauksessa Seppänen on saanut vahvistuksen vasta tänä vuonna, kun jatkosodan everstin pojan antamat tiedot yhdistyivät sotahistorialliseen väitöskirjatietoon.


    • Jeesuksen-veren-voimalla

      2 Tes 2->" Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen
      ja meidän kokoontumiseen hänen luokseen,
      niin me pyydämme teitä,
      veljet,
      ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne,
      niin että menetätte mielenne maltin,
      ettekä anna niiden itseänne peljästyttää,
      ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

      Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla.
      Sillä se päivä ei tule,
      ennenkuin luopumus ensin tapahtuu
      ja laittomuuden ihminen ilmestyy,
      kadotuksen lapsi,
      tuo vastustaja,
      joka korottaa itsensä yli kaiken,
      mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan,
      niin että hän asettuu Jumalan temppeliin
      ja julistaa olevansa Jumala.

      Ettekö muista,
      että minä,
      kun vielä olin teidän tykönänne,
      sanoin tämän teille?
      Ja nyt te tiedätte,
      mikä pidättää,
      niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa;
      jahka vain tulee tieltä poistetuksi se,
      joka nyt vielä pidättää,
      niin silloin ilmestyy tuo laiton,
      jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä
      ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      tuo,
      jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla
      ja tunnusteoilla
      ja ihmeillä
      ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille,
      jotka
      joutuvat
      kadotukseen,
      sentähden
      etteivät
      ottaneet
      vastaan
      rakkautta
      totuuteen,
      voidaksensa
      pelastua.
      Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen,
      niin että he uskovat valheen,

      että kaikki ne tuomittaisiin,
      jotka eivät ole uskoneet totuutta,
      vaan mielistyneet vääryyteen.
      Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne,
      veljet,
      te Herran rakastetut,
      sentähden
      että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä
      ja uskossa totuuteen.

    • ja-Jumala-hylkäsi

      Filip 3:2 Kavahtakaa noita koiria,
      kavahtakaa noita pahoja työntekijöitä,
      kavahtakaa noita pilalle leikattuja.
      alfa123om kommentit ovat suoraan syvyydestä. Katsokaa mitä tuo oppi toimii Syyriassa, Iranissa.Irakissa, Jemeissä, Turkissa, Gazzassa, jne
      Tuon opin orja parat juoksevat ympäri maailmaa turvapaikkaa etsimässä.

    • Jeesus-nimi-ja-veri-amen

      Mark 8:27->" Ja Jeesus lähti opetuslapsinensa Filippuksen Kesarean kyliin.
      Ja tiellä hän kysyi opetuslapsiltaan
      ja sanoi heille:
      "Kenen ihmiset sanovat minun olevan?"

      He vastasivat hänelle sanoen:
      "Johannes Kastajan,
      ja toiset Eliaan,
      toiset taas jonkun profeetoista."

      esim muslim.sanovat, että Jeesus ole Jumalan Poika, sillä jumalalla ei ole poikaa. No eihän allahilla olekaan poikaa, vaan vain kolme tytärtä ja eihän teidän jumalalla todellakaan ole poikaa. Jeesus on teillä vain yksi profeetta profeettojen joukossa mutta ei muhamedin veroinen sillä muhamed on ainoa profeetta jonka sanoma on mitätöinyt jeesuksen ilmoituksen.
      Lakatkaa eksytys.

    • Te todistatte itsestänne; ei teidän todistuksenne ole pätevä?

      Jeshua oli Hoosean ((Joosefin) kirjan JISREEL, JOKA OTTI POIS SOTAJOUSEN JOOSEFILTA SEKÄ POISTI KUNINKUUDEN ISRAELILTA. Hän ei siinä mielessä ollut Jumalan poika, vaan tässä kohden raamattua annetaan ymmärtää, että hän oli Profeetta Hoosean (Joosefin) poika.

      Mutta se, että häntä kutsutaan Jumalan pojaksi raamatussa on myös tosiasia. Sitä en tiedä tarkoittaako Poika tässä yhteydessä siitettyä lasta vai pelkästään inkarnaatiota. Gnostilaisen Aadamin ilmestyksen perusteella päättelen, että kumpikin voi olla mahdollista.

      Aadamin Ilmestyksen mukaan Aadam tulee tulevaisuudessa siittämään 400000 ihmisrotua, joista yksi on salaisesti Jehovan itsensä siittämä. Onko tuo yksi Jeshua on luultavaa, mutta se tapahtuu vasta tulevaisuudessa ehkä vuoden 3600 jKr tienoilla????? Pelkkää arvailua tämä on, mutta minkäs teet. Arvailu on joskus parempaa kuin sokea usko. Sillä henki on totuus ja vaistot voivat joskus johdattaa oikealle tielle paremmin kuin usko.

      Joka uskoo Jeshuan olevan kirjaimellisesti Jumalan Poika hänen pitäisi mielestäni ottaa Gnostilaisuus huomioon. Mitään muuta järjellistä perustetta ei koskaan tule uskoa niin.
      VAin gnostilaisuus sallii edes ajatella niin.

      • Jeesus-nimessä-amen

        Luk 19:20->" Vielä tuli yksi ja sanoi:
        'Herra,
        katso,
        tässä on sinun leiviskäsi,
        jota olen säilyttänyt liinasessa.
        Sillä minä pelkäsin sinua,
        koska olet ankara mies:
        sinä otat,
        mitä et ole talteen pannut,
        ja leikkaat,
        mitä et ole kylvänyt.'

        Hän [Jeesus] sanoi hänelle:
        'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen,
        sinä paha palvelija.
        Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi,
        joka otan,
        mitä en ole talteen pannut,
        ja leikkaan,
        mitä en ole kylvänyt;

        miksi et siis antanut rahojani [kymmenyksiä] rahanvaihtajan pöytään,
        että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'

        Ja hän [Jeesus] sanoi vieressä seisoville:
        'Ottakaa häneltä pois se leiviskä
        ja antakaa sille,
        jolla on kymmenen leiviskää.'

        - Niin he sanoivat hänelle:
        'Herra,
        hänellä on jo kymmenen leiviskää.' -

        'Minä sanon teille:
        jokaiselle,
        jolla on,
        annetaan;
        mutta jolla ei ole,
        siltä otetaan pois sekin,
        mikä hänellä on.

        Mutta viholliseni,
        jotka eivät tahtoneet minua [Jeesusta] kuninkaaksensa,
        tuokaa tänne
        ja teloittakaa minun edessäni.'"


    • Ihana-uusi-maa

      Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala sanoo meille näin:

      2Piet. 3:13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita
      ja uutta maata,
      joissa vanhurskaus asuu.

      Jes. 65:17 Sillä katso,
      minä luon uudet taivaat
      ja uuden maan.
      Entisiä ei enää muisteta,
      eivätkä ne enää ajatukseen astu;

      Jes. 66:22 Niinkuin uudet taivaat
      ja uusi maa,
      jotka minä teen,
      pysyvät minun kasvojeni edessä,
      sanoo Herra,
      niin pysyy teidän siemenenne
      ja teidän nimenne.

      Ilm. 21:1 Ja minä näin uuden taivaan
      ja uuden maan;
      sillä ensimmäinen taivas
      ja ensimmäinen maa ovat kadonneet,
      eikä merta enää ole.

      Mutta nyt Jumala aloitti tämän muutoksen, tekemällä uudenlaisen ihmisen herättämällä Ristillä
      kuolleen
      Jeesuksen
      kuolleista
      Ja uuden maan asukkaat tulevat saamaan Jeesuksen kaltaiset iankaikkisen elämän ruumiit joissa vanhurskaus asuu.

    • Jumalan-rakkaus-onJeesus

      Islam luopot hylkäsivät Jeesuksen ja sen vuoksi he herjaten sanovat, ettei Aabrahamin, Iiakin ja Jaakobon Jumalalla ole Poikaa.
      1 Joh 5:9 Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, n
      iin onhan Jumalan todistus suurempi.
      Ja tämä on
      Jumalan
      todistus,
      sillä
      hän
      on
      todistanut
      Pojastansa.
      Joka uskoo Jumalan Poikaan,
      hänellä on todistus itsessänsä;

      joka ei usko Jumalaa,
      tekee hänet valhettelijaksi,
      koska hän ei usko sitä todistusta,
      jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
      Ja
      tämä
      on
      se
      todistus:
      Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän,
      ja tämä elämä
      on
      hänen
      Pojassansa.
      Jolla Poika on,
      sillä on elämä;
      jolla Jumalan Poikaa ei ole,
      sillä ei ole elämää.

      Tämän minä olen kirjoittanut teille,
      jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen,
      tietääksenne,
      että teillä on iankaikkinen elämä.

      Ja tämä on se uskallus,
      joka meillä on häneen,
      että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan,
      niin hän kuulee meitä.

      Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä,
      mitä ikinä anommekin,
      niin tiedämme,
      että meillä myös on kaikki se,
      mitä olemme häneltä anoneet.

    • Kristus-on-vastaus

      ilm 20:10 Ja perkele,
      heidän villitsijänsä,
      heitetään tuli-
      ja tulikivijärveen,
      jossa myös peto ( = mahdi)
      ja väärä profeetta ovat,
      ja heitä vaivataan yöt päivät,
      aina ja iankaikkisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe