Ensimmäinen yhden yön juttuni

teinköjotainväärin

Ajatuksena oli kyllä että haluaisin saada joltain mieheltä, kokeilla millaista on pitää hauskaa ns. yhden yön säädön kanssa. Illan jutustelin yhden miehen kanssa joka sitten sanoi minulle suoraan että mennäänkö panemaan. Vastasin siihen sitten että mennään. Mies nauroi ja kysyi miksi sanon noin. Mitä minun olisi pitänyt siihen sanoa? minusta oli vähän hassua edes kysyä sitä, koska välillä oli sellaista kipinää että olisimme kuitenkin joka tapauksessa päätyneet lakanoihin. Hän kysyi sitä parikin kertaa ja myöntyilin aina joka kerta. Odottiko mies sitten todella että olisin kieltäytynyt? Miksi näin? Kiihottaako miehiä vain hankalat naiset jotka pitää "ottaa väkisin" ?

9

3443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinuorimies

      Yleensä tuollainen vastaus on yhtä kuin "hei, olen kevytkenkäinen. Olen valmis heti kaikkeen ja kenen kanssa tahansa" yäk.

    • Nainen, joka leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, on useimpien miesten silmissä iljettävä. Joko selvä ei tai sitten selvä juu.

      Ei mies odottanut, että kieltäytyisit, mutta ei ollut varma. Siksi hän halusi varmistautua, ja kysyi uudemmasti. Jos jatkoa seuraa, iloa teille molemmille! :-)

    • millaista

      Löysit ns. tosimiehen. Pidä kiinni jos osaat

    • jukebox

      Minulle nainen vastasi kysymykseen " mennäänkö panemaan." Ei kun pannaan menemään ja oli niin saatanan lystiä.

    • missä

      ”Mitä minun olisi pitänyt siihen sanoa?”
      – meille vai teille?

    • TyhmäPaimenPoika

      Sun kannattaa luopuu tollasista ajatuksista. Mitä hauskaa siinä on että jakaa ruumistaan pitkin kyliä?

    • rohkeuskannattaa

      Aloittajan miestuttu oli kai vielä poikanen, ei uskaltanut lähteä panemaan mutta kysyi kuitenkin muodon vuoksi.

      Joskus kysyin samaan tyyliin tytöltä.
      Olin yhen kaverin kotona, oli siellä muitakin ja juomia nautittiin, vanhempansa olivat mökillä. Talon tytär, 16-17v tuli sitten kotiin ja liittyi seuraan, jonkin ajan kuluttua pyysi mua huoneeseensa mukaan. Turistiin niitänäitä, näytteli valokuvia ja kun kuvat oli katseltu, heittäydyin sängyn päälle selälleen makaamaan ja tyttöhän tuli sitten mun päälle makaamaan, ei painanut mitään, hieman alta 170 cm ja vähän yli 50kg, tosi hyvä vartalo, vaaleat pitkät hiukset ulottui takapuoleen asti, en ollut ajatellut mitään sekstailua koska ikäeroa oli 12 vuotta mutta siinä tilanteessa ei mahtanut mitään.
      Kysyin että ruvetaanko naimaan..ruvetaan vaan vastasi tyttö, hyppäsi ylös ja alkoi samantien riisuutua. Minä en naurahtanut kuten ketjun aloittajan mies teki vaan olin heti valmis, yöksi jäin. Sama toistettiin monet kerrat mutta en ajatellut seurustelemista ikäeron takia vaikka mieli olisi tehnyt, niin kaunis hoikka ja puhelias tyttö että harvoin näkee. Baarissakin käytiin, tyttö näytti täysikäiseltä joten papereita ei kysytty.

      Harmittihan se myöhemmin koska tytön seurustelukumppanit sen jälkeen olivat järjestään mua vanhempia.

    • boyvsgirl

      Nuorena opiskelijana tuli vähän seikkailtua... eli varmaan siinä n. 20 v hujakoilla. Halusin pitkään seurustella, mutta nyt suht hyvien kokemusten jälkeen kaipaan oikeastaan enemmän jännittäviä yhen yön juttuja jälleen. Elämäntilanteenikaan kun ei todella tue vakisuhdetta. Kuulun porukkaan, joka ei tuomitse yhden yön juttuja naisilta sen enempää kuin miehiltäkään, mikäli suojaudutaan sexitaudeilta eikä olla liian kännissä.

    • kkkokk

      nuorena miehenä ajelin kylilä lauantaina oli tylsää näin vieraspaikkauntalaisen tytön kahvilassa ja menin jutteleen sille ja todettin molemmat että on tylsää ja kysyin mennänkö meille panemaa kun ei ole muutakaan tyttö sanoi että oletpas suorasanainen ja lähti kuitenkin mukaan sain yllätyspillua, vein sen 10 aikaan takaisin kun ilta alkoi vasta silloin lähdin itte toiseen suuntaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe