Aamuinen suuseksi sai aikaan niin ison eron suhteessa eiliseen. Tänään rakastuin mieheen joka osaa syväkurkku tekniikan ja alistuvasti tarjoaa suuseksiä heti aamusta. Olen itse lähes 200-kiloinen ukon kepakko ja nautin suuresti siitä kun saan nuoremman ja laihemman herkku peban palvelemaan minua tarjoten seksuaalista mielihyvää.
Suihinotto teki vaikutuksen
Muskelisulo.poika
4
2969
Vastaukset
- Kupinkääntäjä
Oletko laulaja? Nehän on tunnetusti homoja,, äänihuulia kun ky..vä..ä aukaisee se kuulemma saa aikaan hyvän soinnin.
- imutusimu
Haluaa myös !!!!
- imenimutan
Minullekkin !!!!
- Nikkenikke
200 kilosen ukon kepakko on niin syvällä läskissä että ei sillä mitään tee. Eihän se ole sitä edes itse nähnyt vuosikausiin ha ha. Ja ne läskien välit haisee. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056