Moi! Olen huomannu sen asian että naiset ovat hyvin nirsoja ja pinnallisia nykyään. Itse olen ihan ok näkönen ja pitkä. käyn töissä. käyn lenkillä ja semmosta, löytyy pieni pömppis, mut en oo läski. Vähän ohenevat hiukset mutta ei sen pitäisi vaikuttaa, mutta lähinnä tuntuu ettei naisille kelpaa ulkonäkö tai mitää kun ei oo jännämies. Pukeudunkin ihan siististi. Mutta en oikee ymmärrä, kai mä vielä sen oikean löydän joskus, turhauttaa nähdä pariskuntia tuola , ja itse on yksin. Muita miehiä vastaavas tilantees?
Naisten nirsoisuus!
43
3490
Vastaukset
- lkjlk
Kirjoitat kuin 14-vuotias poika.
- Sinkkunainenn
Sinkkuus on helpoin elämäntapa. Jos se on nirsoutta niin olkoon. Olen sitten nirso.
- Kaisanoasaa
On helppoa olla nainen.
- Eräslutka
Kaisanoasaa kirjoitti:
On helppoa olla nainen.
Niinkö äitisi sanoo. Vai onko henkilökohtaista kokemusta naisena olosta?
Voin sanoa että on helppoa olla mies. Samalla kokemuksella kun sanot että on helppoa olla nainen. Kaisanoasaa kirjoitti:
On helppoa olla nainen.
Mikä siinä miehenä olemisessa on muka sitten sen vaikeampaa??
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Ai huomasit nyt. Huomasin sen jo vuonna 2000. Naiset haluaa väkivaltaisen jännämiehen.
- Ymmärränn
Silloinko äitisi huomasi elävänsä jännämiehen kanssa?
- Jepjepjep
"Vähän ohenevat hiukset mutta ei sen pitäisi vaikuttaa"
Niin, kun oletus on, että miehen ulkonäössä minkään "ei pitäisi vaikuttaa".- Juuu.ei
Kyllä se sasikalju - vaikka alkavakin on ehdoton turnoff. Miettii nyt miltä se näyttää vuosien päästä jos tukka on jo nyt terminaalivaiheessa. Itse Sasilta varmaan.
- zxmmb
Juuu.ei kirjoitti:
Kyllä se sasikalju - vaikka alkavakin on ehdoton turnoff. Miettii nyt miltä se näyttää vuosien päästä jos tukka on jo nyt terminaalivaiheessa. Itse Sasilta varmaan.
Naisen alkava lihavuus on ehdoton turnoff. Se ei siitä tule koskaan menemään parempaan suuntaan. Jason Statham tms. näyttelijät saavat varmasti naisia enkä nyt tarkoita suominaisia vaan kunnon naisia.
- Suomiäitisi
zxmmb kirjoitti:
Naisen alkava lihavuus on ehdoton turnoff. Se ei siitä tule koskaan menemään parempaan suuntaan. Jason Statham tms. näyttelijät saavat varmasti naisia enkä nyt tarkoita suominaisia vaan kunnon naisia.
Missä niitä kunnon naisia on?
- hienoahienoa
Kyllä mä sen nirsouden huomasin jo yläasteella 2000-luvun alussa, kun tytöt olivat miss sixtyihin pukeutuvia lutkia. Vaikka sellaisia olivatkin, niin ei niiltä silloinkaan kukaan kunnollinen pesää saanut, tai päässyt seurustelemaan. Ne seukkasivat tarkkislaisten ja "kovisten" kanssa.
Lukiossa sitten...vähän vaikeampi sanoa, mutta siellä ne tytöt hengasivat ääliöiden itseään vanhempien, pitkien ja komeiden miesten kanssa. Näin myös joidenkin kilttien tyttöjen kuolaavan sellaisten kovisrenttujen perään. Silloinkin vielä ihmettelin heidän käytöstään.
Intissä tupakkapaikan kovisten (ihan nössöjä loppupeleissä suurin osa) luo tuli aina se joku energiajuoma-auto, jossa oli kaksi nuorta ja hyvännäköistä muijaa. Menivät sitten sinne juttelemaan ja jakamaan...energiajuomia. :D Varmaan jotain panojuttujakin sopivat siellä prkl. Eivät ne muijat muille kuin röökaajille niitä...juomia jaelleet. Kyllä taas suosittiin terveellisiä elämäntapoja. :D Kovimmat panomiehet kertoivat siitä kun panivat saman päivän aikana eksää ja nykyistään, kummankaan tietämättä toisistaan. Tosin niitä panomiehiä oli vähän, kuten tilastotkin sanovat (n. 20% miehistä).
Ruohonjuuritöissä saman "saapumiserän" muija alkoi näköjään tapailemaan sellaista renttutyyppiä. Siellä oli kyllä yksi muija joka tuli aina kuolaamaan mua, mutta koska naiset olivat aiemmin aina lytänneet minut, niin en yksinkertaisesti voinut mitään tilanteelle tehdä. Naisten vika taas. Jos olisi tehnyt puhumiselle aloitteen, olisi se ollut täysin eri juttu. Ihan kivannäköinenkin olisi ollut. Mutta naiset ovat olleet aina niin ilkeitä ja välinpitämättömiä minua kohtaan, niin se on heidän vika, etten voinut ainakaan silloin olla sellainen jota olisi "pitänyt" olla.
AMK-aikoihin aloin käymään myös salila ja sitten aloin saamaan jo jonkun verran kännissä pillua. AMK:sta en voinut naista saada, koska valkoritari-cockblockaajat ja muut mielestäni hullut miehet, jotka ovat puhdasta myrkkyä ätmeille. Naisten suhteen kaikki oppilaitokset ovatkin olleet täyttä helvettiä. Opiskelijabileet ovat korruptoituneiden ihmisten vuoksi täyttä paskaa ja niissä en viihtynyt ollenkaan. Onneksi tuli käytyä oikeiden kavereiden kanssa ulkona ja silloin ätmiäkin onnisti muutaman kerran vuodessa edes. Voi niitä aikoja...
Nykyään ei enää pillua tahdo 30 -vuotiaana saada, mutta kun on vakiduuni ja varallisuutta karttunut (sinkulle sitä kertyy jos osaa säästää), niin ulkomailla voi sentään panna vähemmän tai enemmän estottomia maksullisia naisia. Onneksi varsinkaan Itä-Euroopan maat eivät ole Suomen kaltaisia, gynosentrisiä paskamaita. Suomi on kyllä ihan karsea maa kiltille ja vastuuntuntoiselle, työtä tekevälle ätmille. Tuntuu, että mitä kauempana Suomesta on (Euroopan sisällä kuitenkin), sitä estottomampia ja rennompia naisetkin ovat. Suomalaiset naiset ovat oikeasti kuin suoraan helvetin yhdeksännestä tasosta, henkisesti ja psyykkisesti. Ulkonäkökään ei auta, jos on muuten täysi ääliö.- SFFreud
Oman estoisen aenteesi vuoksi olet jäänyt yksin. Helpompaa syyttää naisia, kuin kohdata omat seksuaalisuuteen jne liittyvät pelkonsa.
- jhgjfjhgfjhgj
SFFreud kirjoitti:
Oman estoisen aenteesi vuoksi olet jäänyt yksin. Helpompaa syyttää naisia, kuin kohdata omat seksuaalisuuteen jne liittyvät pelkonsa.
Noi pillumiehet ei koskaan tajua olevansa äärimmäisen vastenmielisiä.
- hienoahienoa
SFFreud kirjoitti:
Helppohan se on syyttää rumaa miestä huonosta asenteesta, samalla ku (oikeasti) paska-asenteinen ämmä saa seksiä ovista ja ikkunoista.
- Paska-asenteinen
hienoahienoa kirjoitti:
Helppohan se on syyttää rumaa miestä huonosta asenteesta, samalla ku (oikeasti) paska-asenteinen ämmä saa seksiä ovista ja ikkunoista.
Ei näy.
- hienoahienoa
Paska-asenteinen kirjoitti:
Ei näy.
Sitten olet varmaan erittäin ruma ja lihava. Koska muuten kyllä saisit maailman parasta peliä, jos vain jaksaisit hilata perseesi yökerhoon. :D
- jjkkklll
Mikä ihmeen juttu tämä tällä palstalla jatkuvasti toistuva että kun käy salilla niin saa naisia ja sitten jotkut valittavat että vaikka käyvätkin salilla niin ei silti saa naisia?
Itse käyn salilla siksi että haluan pysyä kunnossa sillä jos en kävisi salilla niin olisin vielä enemmän ruipelo kuin mitä nyt olen. Ei ole käynyt mielessäkään että kun käyn salilla niin saisin naisia enkä ole saanutkaan sillä olen ihan täysi ätmi joka ei saa muuten kuin maksamalla, mitä sitäkään en ole enää pitkään aikaan tehnyt koska se on täyttä rahanhaaskausta.- hienoahienoa
Haluaisin vastata tähän. Se johtunee siitä, että jotkut oikeasti luulevat, että itse sali on auttanut heitä saamaan naisia. Vaikka ei se ole, vaan ainoastaan se saliliikunnan tuoma hyvinvointi, sen tuoma parempi ryhti ja itsevarmuus ovat monia auttaneet. Miehillä kun pitää olla itsevarmuus 100% kunnossa ja sen pitää myös näkyä ulospäin, että naista kiinnostaisi. Nainen nyt voi olla melkein minkälainen vaan ja aina jokin persettä nuoleva aisuri löytyy. :D Sanomattakin on toki selvää, että moni noista "aloin saamaan naisia kun aloin käymään salilla"-miehistä ei edes ätmejä ole ja olisivat voineet saada naisia jo enenn kuin olivat alkaneet käymään salilla, mutta koska yhteiskunta on niin miesvastainen, niin olivat varmaan aika lannistuneita ymmärrettävästi.
Itsekin aloin saamaan naisia salin aloittamisen jälkeen, koska kai se alkukipinä toi minulle jotain "huumaa" tai mitä lie. Mutta en todellakaan käy naisten vuoksi salilla, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Saliliikunta ja liikunta ylipäänsä tuo ihmiselle hyvää oloa. Eniten lienee naisten perässä ovat ne pellet, jotka nostavat ihan liian isoja painoja väärillä liikeradoilla. Pitää näyttää "kovalta" ollakseen naisten suosiossa tai jotain muuta elämämkalluutta. :D hienoahienoa kirjoitti:
Haluaisin vastata tähän. Se johtunee siitä, että jotkut oikeasti luulevat, että itse sali on auttanut heitä saamaan naisia. Vaikka ei se ole, vaan ainoastaan se saliliikunnan tuoma hyvinvointi, sen tuoma parempi ryhti ja itsevarmuus ovat monia auttaneet. Miehillä kun pitää olla itsevarmuus 100% kunnossa ja sen pitää myös näkyä ulospäin, että naista kiinnostaisi. Nainen nyt voi olla melkein minkälainen vaan ja aina jokin persettä nuoleva aisuri löytyy. :D Sanomattakin on toki selvää, että moni noista "aloin saamaan naisia kun aloin käymään salilla"-miehistä ei edes ätmejä ole ja olisivat voineet saada naisia jo enenn kuin olivat alkaneet käymään salilla, mutta koska yhteiskunta on niin miesvastainen, niin olivat varmaan aika lannistuneita ymmärrettävästi.
Itsekin aloin saamaan naisia salin aloittamisen jälkeen, koska kai se alkukipinä toi minulle jotain "huumaa" tai mitä lie. Mutta en todellakaan käy naisten vuoksi salilla, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Saliliikunta ja liikunta ylipäänsä tuo ihmiselle hyvää oloa. Eniten lienee naisten perässä ovat ne pellet, jotka nostavat ihan liian isoja painoja väärillä liikeradoilla. Pitää näyttää "kovalta" ollakseen naisten suosiossa tai jotain muuta elämämkalluutta. :DEi kannata turhaan miettiä jotain vanhoja yläasteen aikaisia juttuja, eikä varsinkaan katkeroitua turhaan sen takia, jos ei vielä sinä iässä päässyt seurustelemaan. Ei sitä vielä niin nuorena edes tarvitse seurustella, niin älä sen vuoksi naisia syytä tai hauku heitä huoriksi, jos he eivät kelpuuttaneet sua ja muita "kilttejä ja kunnollisia" miehiä tai oikeastaan poikia siinä iässä.
- renaatte
Olen nainen ja en käy missään kuntosaleilla, liikun kylläkin säännöllisesti 5 x/ vko. En myöskään halua salilla käyvää miestä, vaan seuraksi juoksemaan, pyöräilemään, hiihtämään, uimaan. Painoja kyllä nostan kotona.
- kysyy.mies.pks
Mistä päin ja minkä ikäinen? Oletko sinkku ja etsitkö seuraa?
- Tavallinen-tapaus
Tavis naiset on kaikkein nirsoimpia. Ei ne halua tavis miestä vaan top 10 miehen. Miehen pitää olla korkeasti koulutettu, pitkä, komea, varakas että pääsee edes juttelee tavis naisen kanssa.
- Nämä.on.nähty
Tavismies ei halua tavisnaista. Mies ei tunne kemiaa. Tämän olen omin korvin kuullut miehen suusta.
- Kurppa27
Miehet on nirsoja. Ei kelpaa yli 25 v nainen
- pitäkööt.tunkkinsa
Tämä on totuus.Eikä kelpaa pullukka,ei kelpaa luiseva, ei lyhyttukkainen,ei meikkaamaton,ei pienitissinen ei ujo kiltti perhetyttö,ei rempseä poikatyttö.Vain missimitat täyttävä kurvikas kiiltävähiuksinen povipommi joka hyppää sänkyyn heti ensitapaamisella.
pitäkööt.tunkkinsa kirjoitti:
Tämä on totuus.Eikä kelpaa pullukka,ei kelpaa luiseva, ei lyhyttukkainen,ei meikkaamaton,ei pienitissinen ei ujo kiltti perhetyttö,ei rempseä poikatyttö.Vain missimitat täyttävä kurvikas kiiltävähiuksinen povipommi joka hyppää sänkyyn heti ensitapaamisella.
.. NohNoh.. Joku Tolkku noihin Trollauksiinkin.. Koskee myös teitä TytönTylleröitä.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. NohNoh.. Joku Tolkku noihin Trollauksiinkin.. Koskee myös teitä TytönTylleröitä.. ;P
.. AiNiin.. Sä taisit tarkoittaa Miehillä niitä.. Prinssejä Puolen ValtaKunnanKera.. ;D
- Totuus-
pitäkööt.tunkkinsa kirjoitti:
Ei se ole totuus.
- Tahvo53
Jaa, minä kyllä tapasin viikonloppuna oikein mukavan naisen. Ei ollut nirso tai muutenkaan ongelmallinen, oikein mukava tyttö jos 42 vuotiasta voi tytöksi sanoa. Vietimme oikein mukavan yön ja aamupäivän huolehtien toistamme. Molemmat olivat alunperin alotteellisia ja tiesimme toisemme ennestään. Jatkostakin jo sovimme eikä kumpaakaan haittaa että emme ole ihan saman ikäisiä. Mukava tyttö kaikin puolin.
Ja huomaan että varsinkin noi irakimiehet vie naiset, ja virolaiset miehet, kai ne on niitä jännämiehiä, aina virolaisella miehellä nainen kainalossa, luuleeks ne olevansa jotain kuninkaita, leveilevät niillä bemareilla sun muuta, ja silti niil on aina kauniit laihat tytöt kainaloissa. Ei voi ymmärtää.
Totta, me naiset ollaan nirsoja, ihan mikä tollukka ei käy, vaan etsimme sitä oikeaa miestä parisuhteeseen. Sellaista miestä, jolla ei ole itsetunto-ongelmia. Ulkonäkö tietenkin vaikuttaa, minulle esimerkiksi oheneva tukka tai pakeneva hiusraja on yöks yöks. Minä tunnustan ihan täysin, että todellakin karsin miesehdokkaita rankalla kädellä.
Joo ja mulle kauheen ruman tyylinen ja ruma ja lihava nainen on iso yöks, karsin heti semmoiset
- parifaktaa
Andrea32 kirjoitti:
Joo ja mulle kauheen ruman tyylinen ja ruma ja lihava nainen on iso yöks, karsin heti semmoiset
Eli 90% suomitytöistä, kokeile deittailla afrikkalais- tai aasialaisnaisia.
Andrea32 kirjoitti:
Hienoa, että mieskin voi tunnustaa, että jonkinlaiset ulkonäkökriteerit on olemassa. Tällä palstallahan miehet toitottaa suureen ääneen, että heille käy ihan minkälainen nainen tahansa, mutta kun naisille ei mikään kelpaa.
- positiivista
Keto.neilikka kirjoitti:
Hienoa, että mieskin voi tunnustaa, että jonkinlaiset ulkonäkökriteerit on olemassa. Tällä palstallahan miehet toitottaa suureen ääneen, että heille käy ihan minkälainen nainen tahansa, mutta kun naisille ei mikään kelpaa.
Jep, positiivistahan se vaan on mitä tarkemmat kriteerit miehellä. En haluaisi miestä, jolle kelpaisi kuka tahansa.
- MustaKorppi2
Naiset on nirsoja koska käskin niiden olla. Jos haluat pillua niin sun pitää päästä mun suosioon. Toisin sanoen myös se että sait aiemmin pillua tapahtui mun hyväksynnältä. Aloitte kuitenki pitää mua pilkkana nii pistin pilluhanat kiinni teiltä.
- pitäköötpillunsahaisevat
Ihmettelen tätä nykymenoa, naiset kuvittelevat jokainen olevansa "kuningattaria", jokainen ylipainoinen, ruma, tai kusipäinenkin hakee hyväkroppaista komeaa ja rikasta miestä... mikä saa tavisnaisen kuvittelemaan, että "rikas, komea, hyväkroppainen mies" kelpuuttaisi tavallisen persjalkaisen, köyhän naisen???
Tavallinen (työssäkäyvä, normituloinen, normivartaloinen) mies ei kelpaa enää kellekään... ei edes läskille siiderivalaalle.. - Naisenatotean
Kuulostat hyvältä tyypiltä. Itse ainakin kiinnitän enempi huomiota miehen käyttäytymiseen. Haluan miehen olevan itsevarma, kunnon mies ei mikään jännämies kuten täällä toiset asian näyttävän ilmaisevan. Itsellä sellainen kuva myös että suurin osa miehistä arvostaa itsevarmaa ja itsensä hyvin kantavaa naista. Toivon että löydät vielä onnesi. Kesäkin on edessä. Tsemppiä👍
Joo mä olen suht omasta mielestä pitkä ja ei rumaksi sanottu, vaikka on vähä kaljamahaa ja ohenevat hiukset, mut saan vaa noita kauheita rumia läskei, jonkinlainen raja sentää, koska en ole itse läski, halun et nainen on suht nätti ja vähä pyöree ok, mut ei mikää xxl valas, en vaa ymmärrä, käyn töissä joo, mut naisille ei tavikset kelpaa, jännä mies tai irakimies kylläkin, vaikka ois sossupummi, kunhan mies on itsevarma ja komee niin kelpaa, ei auta ku varmaa mennä salille ja laihduttaa.
- gfdgfdgfdgfg
Suosittelen sulle että lataat netistä äänikirjan no more mr.nice guy ja kirjoittaja Robert A. Glover. Jos osaat englantia niin tuo on oikeasti hyödyllistä kuunnella. 6h40min kesto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822