Lihavat naiset etsimässä

haluaisinmuttaeipysty

Harrastaako lihavat naiset yhden yön juttuja? Oletko itse lihava ja silti yrittämässä päästä miehen kanssa lakanoihin? Teillä varmaan on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse miettiä miltä vartalo näyttää? Itse hieman pyöreähkönä naisena haluaisin harrastaa yhden yön panojakin mutta häpeän vartaloani. Voisin kuvitella kun yhden yön juttu tarkoittaa yleensä vain pelkkää seksiä joka jääkin myös siihen joten ehkä miehet haluavat saada jonkun hyvännäköisen mimmin ja ihanan panon? Vai haittaako miehiä riipputissit ja löllyvä maha?

46

7452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garwoyuo

      Olen mies ja ikä 55. Ihminen on tärkein, eikä lihavuus merkitse mitään. Olin aikoinani liian laiha mies. Nykyään olen oikein tyytyväinen omaan vartalooni, kun en enää ole se alipainoinen "olmi"
      Pituus 180 ja paino jotain 90 tai sinnepäin.

      • Pariutumismarkkinat

        Eikös se ole niin että kaikki naiset saavat viimeistään valomerkin aikaan miehen mukaansa, koska tyypillinen mies nai vaikka puunkoloa jos ei muuta löydä. Komeat ja erittäin subliikit miehet saavat ne kaineimmat naiset ja loppu porukka tyytyy keskivertoon ja iso joukko miehiä jää ilman joten tyytyy keneen tahansa jos ei ole lähisukua.
        Veikkaan että itse asiassa ylipainoisilla naisilla on tästä syystä enemmän yhden illan suhteita kuin hoikilla treenatuilla, jotka ovat paljon tarkempia kenet kelpuuttavat kun saavat halutessaan suunnilleen kenet haluavat. Varma saanti tekee vaativammaksi ja torjuvammaksi koska kauniille satelee niin paljon iskuyrityksiä että se alkaa jo ketuttaa.


      • ElliJaGunnar

        Pitäisikö perustaa nettiseksitreffipalvelu vähän tukevimmille ym. seksinnälkäisille miehille ja naisille josta saisi helpotusta kun puute iskee. Näissä nykyisissä treffisivustoissa tuntuu olevan armottomat ulkonäkö, ikä ja statusvaateet.


      • ElliJaGunnar kirjoitti:

        Pitäisikö perustaa nettiseksitreffipalvelu vähän tukevimmille ym. seksinnälkäisille miehille ja naisille josta saisi helpotusta kun puute iskee. Näissä nykyisissä treffisivustoissa tuntuu olevan armottomat ulkonäkö, ikä ja statusvaateet.

        Ilman muuta


      • Anonyymi
        Pariutumismarkkinat kirjoitti:

        Eikös se ole niin että kaikki naiset saavat viimeistään valomerkin aikaan miehen mukaansa, koska tyypillinen mies nai vaikka puunkoloa jos ei muuta löydä. Komeat ja erittäin subliikit miehet saavat ne kaineimmat naiset ja loppu porukka tyytyy keskivertoon ja iso joukko miehiä jää ilman joten tyytyy keneen tahansa jos ei ole lähisukua.
        Veikkaan että itse asiassa ylipainoisilla naisilla on tästä syystä enemmän yhden illan suhteita kuin hoikilla treenatuilla, jotka ovat paljon tarkempia kenet kelpuuttavat kun saavat halutessaan suunnilleen kenet haluavat. Varma saanti tekee vaativammaksi ja torjuvammaksi koska kauniille satelee niin paljon iskuyrityksiä että se alkaa jo ketuttaa.

        Kulkaas on miehiä jotka rakastavat isoja pyöreitä naisia.On loukaavaa haukua lihava.Käytäkää sanaa pyöreä . Lisäksi pyöreät naiset ,saavt oikeasti ne komeimat miehet.kun katsotte ympäristöänne,ei mitään maalaiskylän tietä,vaan vaikka kesä toreilla eri kaupungit ihmisiä.Tai jos matustatte ulkomailla,katselkaa ympäristöä,eikä niitä paikalisia pimuja!.Pyöreillä isoilla naisilla on todella komeat miehet.ps. Jokaisen pitäisi hyväksyä oma kehonsa ja nautia siitä.Terv.normi painoinen.


    • Ystävänneuvo

      Miehet haluavat naisen, joka nauttii seksistä. Kehitä itsevarmuuttasi, sillä millään muulla ei ole väliä ja se on avain onneen. Ihan kaikessa

      • Pariutumismarkkinat

        "Voisin kuvitella kun yhden yön juttu tarkoittaa yleensä vain pelkkää seksiä joka jääkin myös siihen joten ehkä miehet haluavat saada jonkun hyvännäköisen mimmin ja ihanan panon? Vai haittaako miehiä riipputissit ja löllyvä maha?"

        Kysymyksen voisi asettaa aloittajalle toisin päin. Haluatko miestä jolla riipputissit ja löllyvä maha sekä huomo itsetunto. Mies ajattelee naisesta ihan samaa, tosin yleensä paljon kovemmilla panohaluilla varustettuna on paineista päästäkseen valmis hetkellisesti laskemaan kriteereitä.
        Kummallekin sukupuolelle kuntoilun ja terveen ruokavalion aloittaminen on varma keino kasvattaa itsetuntoa, rohkeutta, subliikkitaitoja sekä saantia.
        Lähes jokaisessa treffisivustossakin hoikan ja normaalin tai treenatun/urheilullisen vartalonmuodon rastittavat saavat vastauksia kummassakin sukupuolessa. Tukeva, kookas tai ylipainoinen vartalo raksittuna vähentää vastauksia naisilla ja tiputtaa ne nolliin miehen kohdalla.


      • Anonyymi
        Pariutumismarkkinat kirjoitti:

        "Voisin kuvitella kun yhden yön juttu tarkoittaa yleensä vain pelkkää seksiä joka jääkin myös siihen joten ehkä miehet haluavat saada jonkun hyvännäköisen mimmin ja ihanan panon? Vai haittaako miehiä riipputissit ja löllyvä maha?"

        Kysymyksen voisi asettaa aloittajalle toisin päin. Haluatko miestä jolla riipputissit ja löllyvä maha sekä huomo itsetunto. Mies ajattelee naisesta ihan samaa, tosin yleensä paljon kovemmilla panohaluilla varustettuna on paineista päästäkseen valmis hetkellisesti laskemaan kriteereitä.
        Kummallekin sukupuolelle kuntoilun ja terveen ruokavalion aloittaminen on varma keino kasvattaa itsetuntoa, rohkeutta, subliikkitaitoja sekä saantia.
        Lähes jokaisessa treffisivustossakin hoikan ja normaalin tai treenatun/urheilullisen vartalonmuodon rastittavat saavat vastauksia kummassakin sukupuolessa. Tukeva, kookas tai ylipainoinen vartalo raksittuna vähentää vastauksia naisilla ja tiputtaa ne nolliin miehen kohdalla.

        Kaljamaha on vähän turn out,mutta olen kyllä pitkään seurustellut sellaisen kanssa. Juo paljon kaljaa ja usein. Mutta hyvin on seisonut😅


    • Pmpmpmp

      Lihaville naisille on pitemmän päälle yhden yön suhteet ainoa vaihtoehto.

      • Xlnainenjakaunis

        Voi hyvää päivää! Siinä taas yksi neropatti! Olet vissiin melko nuori. Kyllä ne lihavat alkavat yhtälailla suhteeseen kuin laihat 😂!!!


    • Xxll

      Ei muutamat liikakilot tee naisesta vastenmielistä ei myöskään hieman riippuvat rinnat nehän on luonnollisen kauniit kuten masu, uhkeat reidet, pakarat. Onhan sanonta pilvihin piian nännit maata kohti maatun naisen. Joten turhat estot poies ja nauttimaan lemmestä sopivan miehen kanssa.

    • eikivaa

      Voin sanoa miehenä että harrastavat koska kukaan ei halua lihavaa naista itselleen, pikapanona kyllä käyvät. Parin "pyöreän" päällä olen ollut hyvä etten päästänyt naisia päälleni, toinen imutti hyvin mutta vain yksi asento, oli vähän kuivaa. Toinen taas oli aika jäykähkö painonsa takia, varmaan noin 95kg ja haisi hielle puolen tunnin jälkeen.

      • Kivaaon

        Miksi minulla sitten on aviomies ja monet miehet yrittävät iskeä. Taidat olla vähän tyhmä.


      • RaakaPeli
        Kivaaon kirjoitti:

        Miksi minulla sitten on aviomies ja monet miehet yrittävät iskeä. Taidat olla vähän tyhmä.

        Suurin osa miehistä arastelee kauniita naisia eikä uskalla yrittää iskeä niitä. Jos nainen on hieman oman tason alapuolella mutta naitava, kuten suurin osa on, niin sitä uskaltaa paremmin lähestyä.


      • näin

        haen vaan xxl naisia ne ihanii jos vapaana ilmattaudu


    • Näinsemenee

      Ei sillä ole mitään merkitystä kunhan kemiat toimii. Usein siltä pyöreämmältä saa parempaa seksiä kuin laihalta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Go_for_it

      Ei kai se ihmisen mitoista ole kiinni, harrastaako yhden illan juttuja vai ei. Jos siltä tuntuu, niin siitä vaan...ja vielä, ei haittaa, vaikka tissit riippuvat ja maha löllyy, saa olla rehevä peppu ja reidetkin.

    • Ei.väliä

      Vaikka ihminen olisi kaunis ja hoikka niin ei ,se tarkoita hyvää seksiä ja monesti ,se tavis ollut kaikista paras kokemus.

    • halukasukko

      Olen kaikkiruokainen ja minusta lihavat naiset,niissä jotain erityistä.He todella haluavat seksiä ja nauttivat ,ihana katsella heidän isoja rintoja jotka hölskyvät ratsastuksessa.Onko pirkanmaalla [email protected]

    • oliskuiteskiollukiva

      en enää. seuraa kyllä saan, mutta uskon jo, etten kenestäkään, joka mua on kiinnostanut. se, että kiinnostus mua kohtaan lopahtaa läskeihini tms. kertoo, ettei kiinnostus ole ollut aitoa, ts. omakin kiinnostukseni kuolee. en ole mitenkään hirveän ylipainoinen, ihan terveen kokoinen fiksu ihminen. ja oma kiinnostukseni on suuntautunut tähän asti ihmisen henkisyyteen. enää en usko, että löydän hakemaani. se on ihan ok. lapset tehty, elämä aivan mukavissa raameissa näinkin.

    • Blinks

      Pilke silmäkulmassa on tärkeintä, kun ei puhuta ihan kakaroista.
      Joka liikkeestä ja asennosta valittava mallintapainen narsisti on taas syvältä.

    • Kokeiltu_on

      Kyllä harrastavat ihan siinä kuin kaikki muutkin. Pullean ja/tai lihavankin kanssa voi olla tosi hyvää seksiä - ihan niinkuin laihankin. Kaikki on korvien välissä. Erilaista se tietenkin on, lihava ei väänny ihan kaikkiin asentoihin, mutta laiha ei voi kilpailla kuinka pehmeältä se tuntuu lihavan tytön kanssa. Usein lihavalla naisella on heikompi itsetunto ja on valmiimpi miellyttämään miestä - iso plussa miehelle. Melkein veikkaisin että lihavilla on enemmän yhden illan juttuja kuin laihoilla. Harva mies etsii lihavaa naista elämänkumppaniksi - terveys haitat on kaikkien tiedossa, Ja lihavan kanssa oleminen on kuin kolmipyörällä ajo - tosi hauskaa, mutta mies ei halua että kaverit näkee. Itse tykkään isoista uhkeista tytöistä seksiin ja seuraksikin, mutta en elämänkumppaniksi - kavereista viis.

      • Anonyymi

        Eikö naiset häpeä lihavia miehiä? Miestissit ja kaljamaha. En kyllä esittelisi kavereille enkä suvulle semmoista. Tosin tikkulaihaa miestä en myöskään huoli. Ulkomaalaiset miehet parhaita💋


    • NiinSeKäy

      Omat (vähäiset) kokemukseni viittaavat siihen, että rehevien naisten kanssa seksi on parempaa. Ainakin minä olen nauttinut eivätkä nämä "isot" naiset ole valittaneet.

    • Anonyymi

      Ei se lihavuus haittaa ainakaan mua.
      Mulle kelpaa lihavakin nainen.

    • Voin kompata että pyöreämmältä saa usein parempaa seksiä. Olen harrastanut vain yhden sumopainijafysiikkaisen naisen kanssa, mutta hän oli loistava omalla tavallaan. Nämä naiselliset ja kauniit ym ovat ihan ok, mutteivät aina yllä samalle tasolle vaikka miten olisi kokemusta ym.

      Niinhän se yks eräopaskin sanoi sille standup kaverille että pane niitä kaikkein rumimpia naisia, niiltä saa parhaat kyydit.

    • Anonyymi

      En todellakaan harrasta. Minua ei kiinnosta säädöt tai kertakäyttösuhteet. Etsin seuraa tositarkoituksella.

    • Anonyymi

      enpä usko miehissä on niin paljon muodokkaita rintavia naisia rakastavia että suurempi osa on parisuhteessa,usammin ravintolassa istuessani olen huomannut alipainoisten naisten flirtaavan miesten kanssa kilpaa. kikattavia kanoja.jos löydän yksin istuvan pullean naisen niin tiedän että saan fiksua keskustelu seuraa 80 prosentin varmuudella.se että pääsetkö hänen sulojansa suutelemaan on itsestäsi kiinni

    • Anonyymi

      Aivan niin kuin muistakin, niin lihavistakin on moneen junaan. Itse en harrasta yhden yön stadejä, mutta tunnen muutaman jotka tekee niin.

    • Anonyymi

      Se Elloksen Jolly hipstereitä mainostava muikkeli on tosi hot!! Sopivasti lihava. Kunnolla lihaa luiden ympärillä muttei kitenkaan tolkuton plösö.

      Tiedättäkö mistä tietää että nainen on liian lihava?

      Päällä ei pysy, takaa ei ylety ja alle ei uskalla mennä.

    • Kyllä ne halut ratkaisee olit sitten lihava tai laiha . Olen ollut lihavien kanssa ja täytyy sanoa että oli halukas ja kiimainen nainen .Tuntuu että ovat halukkaanpia seksiin .

    • Kelpaisko seura?

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut pantua yhtäkään lihavaa tai pyöreää naista, tai no poikkeuksena eka tyttöystävä.

    • Anonyymi

      Isomahaiset ja rumat miehet kelpuuttaa meidät pullukat . Myös komeat ulkomaalaiset ottaa meitä. Eli ei ole seksinpuute. Sinkkuna kuitenkin haluan pysyä. Se oma rauha ja vapaus tärkeää.

      • Anonyymi

        Mistä ja vieläkö sua seura nappais?


    • Anonyymi

      Olen itse runsasmoutoinen nainen ja kyllä kysyntää olisi. Paljonkin. Mutta kyllä sitä itse, kun on ollut siro aiemmin kokoajan aristelee ulkomuotoaan. Ärsyttää.
      Teen toki kovasti töitä sen eteen että olisin taas pienempi, mutta ei se oo ihan helppoo keski-iän lähestyessä. Kukaan ei varmaan päälle päin uskoisi että pystyn mm.juoksemaan melkosen kauan tällä ruholla.

      Myös massivisen laihtumisen myötä tuleva ihon roikkuvuus mietityttää, itseään. Valtaosa miehistä kenen kanssa juttelen on sitä mieltä että se ihmisen persoona ja mukavuus merkitsee enemmän, mitä vanhemmaksi ja fiksummaksi mennään.

      Eli meijen naisten oma suhtautuminen itseensä on se merkittävin tekijä. Kukaan mies ei tykkää sellasista jotka itteensä dissaa kokoajan. Mä tykkään sellasista miehistä jotka avoimesti katseellaan syö, siihen voi lähtee niin helposti mukaan. Ja vaikka mulla on se Momoa mielessä kun ajatellaan millasista miehistä tykkään, niin aivan sama jos se kemia vaan kohtaa. Mut se et mun runsaita muotoja yli-ihaillaan on taas äklöä. Ei sytytä yhtään.

    • Anonyymi

      kyllä lihava nainen on ihan ihana,ei tarvii sunkaan puuttees elää,teitä ei tahdo vaan löytää. [email protected]

    • ostan käytetyt pikkarit

    • Anonyymi

      Olen punatukkainen pyylevä nainen jolla olkavarressa näyttävä tatuointi. Ulkonäöstäni tykätään, koska olen näin räväkkä. Etsin seksiseuraa nuoremmista miehistä (olen 57). Tykkään tosi paljon erityisesti siitä kun saan vastaanottaa suuseksiä.

      • Anonyymi

        Panisin jos saisin;)


    • Anonyymi

      Joskus aikanaan, kun olin PALJON pulleampi, tuli tosiaan harrastettua myös yhden illan juttuja. Niissä tosin oli se ongelma, että miehet jäivät aina kaipailemaan parisuhdetta kanssani. Mun yhteystietojani on kaivettu mitä erikoisimmista paikoista, kun en ole itse numeroani jättänyt.

      • Anonyymi

        Missä ooot haluun bbw


    • Anonyymi

      Ssbbw upeita uuhh

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe