Naisten hypergamia, ja pinnallisuus pilannu elämän

Yksinäinensinkkumies

Olen menettämässä järkeni.

79

10551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuudensana

      Semmoista se on kun ei ota itse vatuuta omasta hyvinvoinnistaan.

      • rehhrt

        Juuri näin. Ei ole naisten tehtävä pitää sinkkumiestä järjissään.


      • Yksinäinensinkkumies

        Olen huonossa kunnossa juuri naisien takia, ne eivät ole ollut kiinnostuneita kun pinnallisista tapaamisista, joka ei kiinnosta minua laisinkaan.


      • SFFreud
        Yksinäinensinkkumies kirjoitti:

        Olen huonossa kunnossa juuri naisien takia, ne eivät ole ollut kiinnostuneita kun pinnallisista tapaamisista, joka ei kiinnosta minua laisinkaan.

        Olet huonossa kunnossa, koska et osaa ottaa vastuuta elämästäsi, tunteistasi ja tarpeistasi. Ehkä myös siksi, että sinulla on hoitamatonta aivokemiallista masennusta tai muuta neurologista häikkää.

        Aikuisten väliset suhteet eivät ole sitä, että toiset automaattisesti tyydyttävät tarpeesi, vaan kyse on tarpeiden yhteensovittamisesta. Jos käyt jo treffeillä, se on hyvä alku. Opettele irti tuosta uhrimentaliteetista, jossa annat oman hyvinvointisi toisten käsiin. Terapia voi auttaa, jos et muuten yhtään ymmärrä mistä henkisessä vastussa omasta elämästään on kyse.

        Epäilen, että trollaat, vaan eihän näistä koskaan tiedä.


      • juskapussi
        SFFreud kirjoitti:

        Olet huonossa kunnossa, koska et osaa ottaa vastuuta elämästäsi, tunteistasi ja tarpeistasi. Ehkä myös siksi, että sinulla on hoitamatonta aivokemiallista masennusta tai muuta neurologista häikkää.

        Aikuisten väliset suhteet eivät ole sitä, että toiset automaattisesti tyydyttävät tarpeesi, vaan kyse on tarpeiden yhteensovittamisesta. Jos käyt jo treffeillä, se on hyvä alku. Opettele irti tuosta uhrimentaliteetista, jossa annat oman hyvinvointisi toisten käsiin. Terapia voi auttaa, jos et muuten yhtään ymmärrä mistä henkisessä vastussa omasta elämästään on kyse.

        Epäilen, että trollaat, vaan eihän näistä koskaan tiedä.

        Mitä itse trollaat täällä miesvihoissasi ätmeille? Ja miksi huutelet puskista etkä käytä niitä useita rekattuja nimimerkkejäsi?


      • nhjytr
        SFFreud kirjoitti:

        Olet huonossa kunnossa, koska et osaa ottaa vastuuta elämästäsi, tunteistasi ja tarpeistasi. Ehkä myös siksi, että sinulla on hoitamatonta aivokemiallista masennusta tai muuta neurologista häikkää.

        Aikuisten väliset suhteet eivät ole sitä, että toiset automaattisesti tyydyttävät tarpeesi, vaan kyse on tarpeiden yhteensovittamisesta. Jos käyt jo treffeillä, se on hyvä alku. Opettele irti tuosta uhrimentaliteetista, jossa annat oman hyvinvointisi toisten käsiin. Terapia voi auttaa, jos et muuten yhtään ymmärrä mistä henkisessä vastussa omasta elämästään on kyse.

        Epäilen, että trollaat, vaan eihän näistä koskaan tiedä.

        Jos yhteiskunta haluaa, että kaikki jäsenet tuottavat sille jotakin, niin yhteiskunta silloin huolehtii siitä, että näin myös tapahtuu. Muuten on turha ruikuttaa, jos yhteiskunnan tarkoitus on tarjota hyvää yksille ja pahaa toisille.


      • SFFreud
        juskapussi kirjoitti:

        Mitä itse trollaat täällä miesvihoissasi ätmeille? Ja miksi huutelet puskista etkä käytä niitä useita rekattuja nimimerkkejäsi?

        Peräänkuulutan aikuista miehisyyttä, mikä tulee omien halujensa ja seksuaalisesti syrjäytyneillä varsinkin pelkojensa tunnistamisen ja haluistaan ja tarpeistaan vastuun ottamisen kautta. Osalle tämä todellisuus on niin vaikea kestää, että huudetaan jotain "miesvihaa", jotta ei tarvitsisi ottaa huomioon mitä sanon.

        Ei kiinnosta rekata nimimerkkiä, koska en etsi täältä seuraa enkä pelkää trolleja.


      • kakki
        SFFreud kirjoitti:

        Peräänkuulutan aikuista miehisyyttä, mikä tulee omien halujensa ja seksuaalisesti syrjäytyneillä varsinkin pelkojensa tunnistamisen ja haluistaan ja tarpeistaan vastuun ottamisen kautta. Osalle tämä todellisuus on niin vaikea kestää, että huudetaan jotain "miesvihaa", jotta ei tarvitsisi ottaa huomioon mitä sanon.

        Ei kiinnosta rekata nimimerkkiä, koska en etsi täältä seuraa enkä pelkää trolleja.

        Sinäkö tämän aikuisen miehisyyden määrittelet? Miksi yksilön pitäisi kantaa vastuuta mistään, kun ei sitä tee oikeastaan mikään muukaan taho. Tai no sitten kyllä, kun vahinko on jo sattunut, mutta tuo on minusta aivan vääränlaista vastuunkantamista.


      • nhjytr kirjoitti:

        Jos yhteiskunta haluaa, että kaikki jäsenet tuottavat sille jotakin, niin yhteiskunta silloin huolehtii siitä, että näin myös tapahtuu. Muuten on turha ruikuttaa, jos yhteiskunnan tarkoitus on tarjota hyvää yksille ja pahaa toisille.

        Ei yhteiskunnalla ole vaateita sinun tuottavuutesi suhteen niinkauan kun pysyttelet tukien ulkopuolella.

        Heti kun ryhdyt loisimaan, alat maksamaan veronmaksajille.


      • hjklöi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei yhteiskunnalla ole vaateita sinun tuottavuutesi suhteen niinkauan kun pysyttelet tukien ulkopuolella.

        Heti kun ryhdyt loisimaan, alat maksamaan veronmaksajille.

        Tästä taitaa aika moni rikolliseksi määritelty olla eri mieltä.

        Kuulun yhteiskunnan nettosaajiin ja itse asiassa minulle pitäisi maksaa ainakin tuplaten enemmän siitä, että minimoin osallistumiseni tätä maapalloa tuhoavaan toimintaan.


      • hjklöi kirjoitti:

        Tästä taitaa aika moni rikolliseksi määritelty olla eri mieltä.

        Kuulun yhteiskunnan nettosaajiin ja itse asiassa minulle pitäisi maksaa ainakin tuplaten enemmän siitä, että minimoin osallistumiseni tätä maapalloa tuhoavaan toimintaan.

        Harmittaa kun suurin osa rikollisista on pikkunilkkejä jotka ovat vailla aina niitä tukia.

        Mulla on yksi frendi joka oli kunnon konna, hän siirsi jopa paperinsa aikoinaan Kaliningradiin ihan verotuksellisista syistä.

        Tyyppi elää omillaan, vaikka niissä "omissa rahoissa" voi olla vähän verottajallekin kuuluvia seteleitä.


      • SFFreud
        kakki kirjoitti:

        Sinäkö tämän aikuisen miehisyyden määrittelet? Miksi yksilön pitäisi kantaa vastuuta mistään, kun ei sitä tee oikeastaan mikään muukaan taho. Tai no sitten kyllä, kun vahinko on jo sattunut, mutta tuo on minusta aivan vääränlaista vastuunkantamista.

        Kyllä, minä märittelen aikuisen miehisyyden. Yksilön, aikuisen ihmisen, pitää kantaa vastuu itsestään, koska sitä ei tee mikään muukaan taho. Miehisyyttä on se, että ymmärtää omaa seksuaalisuuttaan ja ottaa vastuun omista tunteistaan ja tarpeistaan.


      • SFFreud
        SFFreud kirjoitti:

        Kyllä, minä märittelen aikuisen miehisyyden. Yksilön, aikuisen ihmisen, pitää kantaa vastuu itsestään, koska sitä ei tee mikään muukaan taho. Miehisyyttä on se, että ymmärtää omaa seksuaalisuuttaan ja ottaa vastuun omista tunteistaan ja tarpeistaan.

        Ja päämääristään ja niiden saavuttamisesta.


      • SFFreud
        kakki kirjoitti:

        Sinäkö tämän aikuisen miehisyyden määrittelet? Miksi yksilön pitäisi kantaa vastuuta mistään, kun ei sitä tee oikeastaan mikään muukaan taho. Tai no sitten kyllä, kun vahinko on jo sattunut, mutta tuo on minusta aivan vääränlaista vastuunkantamista.

        Millaista vastuunkantamista kaipaisit ja keneltä? Äidiltä? Pitäisikö tyttöystävän tai kenen tahansa naisen olla äidin korvike, joka ymmärtää tarpeesi ja täyttää ne, ilman että itse ymmärrät niitä tai annat mitään takaisin? Ei kuulosta aikuiselta minun korvaani.


      • Ihmettelenvaan
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Harmittaa kun suurin osa rikollisista on pikkunilkkejä jotka ovat vailla aina niitä tukia.

        Mulla on yksi frendi joka oli kunnon konna, hän siirsi jopa paperinsa aikoinaan Kaliningradiin ihan verotuksellisista syistä.

        Tyyppi elää omillaan, vaikka niissä "omissa rahoissa" voi olla vähän verottajallekin kuuluvia seteleitä.

        Etkö itse ole pimeenä tehnyt muka mitn?


      • htrdf
        SFFreud kirjoitti:

        Kyllä, minä märittelen aikuisen miehisyyden. Yksilön, aikuisen ihmisen, pitää kantaa vastuu itsestään, koska sitä ei tee mikään muukaan taho. Miehisyyttä on se, että ymmärtää omaa seksuaalisuuttaan ja ottaa vastuun omista tunteistaan ja tarpeistaan.

        No minusta taas kuka tahansa saa tehdä elämällään ihan mitä haluaa ilman, että muilla on mitään asiaa siihen puuttua. Tänä päivänä on aika ikävää, että yritetään lokeroida sukupuoli tuollaisten määrittelyiden alle. Mieheys ja naiseus ovat monimuotoisia ja sillä hyvä.


    • siperia.opettaa

      Nykyään pariutuminen on vahvasti siirtynyt tinderiin ja se on taas puolestaan aiheuttanut sen että naiset käyttäytyvät kuin olisivat karkkikaupassa.
      Tinderissä naiset älyttömän suuresta valinnanvarasta johtuen pyyhkivät oikealle vain niitä itseään tasokkaampia miehiä.
      Tästä taas aiheutuu se että jos mies aikoo saada mitään niin hänen on tyydyttävä alaspäin ja tästä taas aiheutuu se että tietyn tason alapuolella olevat miehet eivät saa yhtään mitään.

      Mä yhdessä vaiheessa tinderiä käyttäessäni mietin että menevätkö mun viestit ollenkaan perille naisille kun minut ignoorattiin niin vahvasti. Kokeilin sitten mätsätä naisen kanssa jota en halua ja jonka katson olevani tasoni alapuolella eli iältään 35v nainen. Sain häneltä vastauksen nopeasti :D
      Tinder on käytännössä kilpailu miehille että miten alas voit tyytyä ja se taas lisää naisten nirsoilua entisestään.
      Luin joku aika sitten miten omien sanojensa mukaan epäviehättävä ja lihava 40v nainen sanoi valitsevansa vain parikymppisiä isokullisia timmejä miehiä seksiin.
      Tämä on nyt se mihin on tultu eikä parannusta tilanteeseen ole näkyvissä.

      • ei..kiinnosta

        En ole tutustunut tinderiin vaikka olen nainen.


      • Nainen39vee

        "Luin joku aika sitten miten omien sanojensa mukaan epäviehättävä ja lihava 40v nainen sanoi valitsevansa vain parikymppisiä isokullisia timmejä miehiä seksiin.
        Tämä on nyt se mihin on tultu eikä parannusta tilanteeseen ole näkyvissä. "

        Jos sun teoria tuossa oli se, että miehet joutuvat koko ajan pariutumaan ja etsimään seksikumppaninsa itseään hiukan vaatimattomamman näköisistä ja vähemmän kiinnostavista naisista, niin mitenkäs tämä nyt sitten menee... eli parikymppisille hyväkroppaisille miehille ei ole tarjolla ketään muuta kuin ylipainoisia ja epäviehättäviä nelikymppisiä? Tuota noin... millaisia sitten ovat ne kaikki muut naiset ja keiden kanssa he sitten harrastavat seksiä?

        Älä nyt suinkaan väitä, että hyvännköiset naiset ovat niin nirsoja että he eivät kelpuuta ketään ja sitten niiden (suurimman osan mielestä) kuumimpien miesten pitää tyytyä lihaviin nelikymppisiin - minkä seurauksena eniten seksiä tässä maassa saisivat siis muka lihavat ja epäviehättävät vanhemmat naiset...???

        Jokin tässä yhtälössä mättää pahemman kerran.

        Eli hyvännäköiset ja tavallisen näköiset naiset eivät siis koskaan seurustele, ole parisuhteessa tai harrasta seksiä?

        No, jos tosiaan "tähän on tultu", niin johan nyt on. Millaista parannusta toivoisit tilanteeseen?


    • suksikeli

      Parisuhde on vaan terveille ja mieleltään aikuisille. Muut voi odottaa äidin ja isin helmoissa kunnes saavuttavat edellämainitut.

    • Totuus-

      On naisten vika jos miestä masentaa ja mies on huonokuntoinen. Ei sitä jaksa kuntoilla kun ei saa naista hyväkuntosenakaan.

      • nainense

        Kai olet tästä valittanut äidillesikin. On ehkä lähin nainen.


      • Eli äitisi on kasvattanut pojastaan saamattoman nahjuksen. Sellaista se on, kun äiti ei halua päästää irti pojastaan ja napanuoraa ei katkaista. Pojasta tulee mamman helmoissa kitisevä uupelo, jolle kukaan nainen ei ole tarpeeksi hyvä. Äiti vielä ruokkii pojan harhaa, syyttämällä naisia siitä, etteivät huoli hänen kultamussukkaansa elämäänsä pilaamaan.


    • vaikkasamapatuo

      Naiset varmaan ajattelevat että heidän nirso pinnallisuutensa on hyvinkin harmiton ilmiö. Luultavasti he ajattelevat myös että edelleen on suuri massa tavallisia naisia jotka pariutuvat kivuttomasti tavallisten miesten kanssa vaikka he itse eivät siihen joukkoon kuuluisikaan. Eipä taida olla. Yhteisvaikutus kaikesta tästä naisten nirsoilusta on melkoinen. Lapsia ei synny, parisuhteita ei synny, yksinäisyys lisääntyy. Kaikki kärsivät vain siksi että naiset kuvittelevat voittavansa tällä jotain.

      • mansikkakakkua

        Jassoo! Kiukustuttaa tuo naisten ainainen syyllistyttäminen. Ihanko tässä pitäisi ottaa ensimmäinen Ensio kotihoitoon... kun se niin haluaa v*kip*n¨n ja kodinhoitaja/kokin turvakseen.
        Ihan varmasti en parisuhteeseen suostu, jos mies ei mua mitenkään miellytä.
        Naisten on vain nieltävä se karvas kalkki ja uhrauduttava pallien kantajalle, vai?

        AP:.....
        "Ne eivät ole ollut kiinnostuneita kun pinnallisista tapaamisista, joka ei kiinnosta minua laisinkaan."

        Ei se nyt ihan noin mene! Ja siihen mieheen tutustumiseen kyllä tarvitsen aikaa... tutustua toiseen muutenkin kuin ... tunnistaa miehestä muutakin kuin naamataulu. Kyllä mä haluun tietää miehen ajatuksia monistakin elämän alueista... huumorintajusta, sietokyvyistä paineen alaisena jne. ja ett edes jotenkin ajatukset kulkee samoilla linjoilla.
        Ei niiden mielipiteiden asioista tarvitse silti identtisiä olla... mutt liian poikkeavatkaan, jotta pystyn asiat jotenkin edes hyväksymään... ja niiden kanssa elämään.

        Enkä mä tälläkään mielipiteelläni halua sua polveen potkaista... kerron asian vain niinkuin mä sen koen.


      • vaikkasamapatuo
        mansikkakakkua kirjoitti:

        Jassoo! Kiukustuttaa tuo naisten ainainen syyllistyttäminen. Ihanko tässä pitäisi ottaa ensimmäinen Ensio kotihoitoon... kun se niin haluaa v*kip*n¨n ja kodinhoitaja/kokin turvakseen.
        Ihan varmasti en parisuhteeseen suostu, jos mies ei mua mitenkään miellytä.
        Naisten on vain nieltävä se karvas kalkki ja uhrauduttava pallien kantajalle, vai?

        AP:.....
        "Ne eivät ole ollut kiinnostuneita kun pinnallisista tapaamisista, joka ei kiinnosta minua laisinkaan."

        Ei se nyt ihan noin mene! Ja siihen mieheen tutustumiseen kyllä tarvitsen aikaa... tutustua toiseen muutenkin kuin ... tunnistaa miehestä muutakin kuin naamataulu. Kyllä mä haluun tietää miehen ajatuksia monistakin elämän alueista... huumorintajusta, sietokyvyistä paineen alaisena jne. ja ett edes jotenkin ajatukset kulkee samoilla linjoilla.
        Ei niiden mielipiteiden asioista tarvitse silti identtisiä olla... mutt liian poikkeavatkaan, jotta pystyn asiat jotenkin edes hyväksymään... ja niiden kanssa elämään.

        Enkä mä tälläkään mielipiteelläni halua sua polveen potkaista... kerron asian vain niinkuin mä sen koen.

        Ei ole mitään syytä kärjistää asiaa äärimmilleen. Tavallinen mies ei vaan enää kelpaa tavalliselle miehelle, noin yleistäen sanottuna. Se ei ole mikään tarkka analyysi mutta se kertoo ihan riittävästi tästä surullisesta tilanteesta. Ja minkä minä sille voin että tässä asiassa vika on naisissa? Tasa-arvon vuoksiko pitäisi sanoa että yhtä paljon miehet nirsoilevat vaikka se ei pidä paikkaansa?


      • vaikkasamapatuo
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä kärjistää asiaa äärimmilleen. Tavallinen mies ei vaan enää kelpaa tavalliselle miehelle, noin yleistäen sanottuna. Se ei ole mikään tarkka analyysi mutta se kertoo ihan riittävästi tästä surullisesta tilanteesta. Ja minkä minä sille voin että tässä asiassa vika on naisissa? Tasa-arvon vuoksiko pitäisi sanoa että yhtä paljon miehet nirsoilevat vaikka se ei pidä paikkaansa?

        Piti siis kirjoittaa että "tavalliselle naiselle"...


      • Nainen39vee

        "Naiset varmaan ajattelevat että heidän nirso pinnallisuutensa on hyvinkin harmiton ilmiö. Luultavasti he ajattelevat myös että edelleen on suuri massa tavallisia naisia jotka pariutuvat kivuttomasti tavallisten miesten kanssa vaikka he itse eivät siihen joukkoon kuuluisikaan. Eipä taida olla. Yhteisvaikutus kaikesta tästä naisten nirsoilusta on melkoinen. Lapsia ei synny, parisuhteita ei synny, yksinäisyys lisääntyy. Kaikki kärsivät vain siksi että naiset kuvittelevat voittavansa tällä jotain. "

        No jopas. Minä kun olen ollut huomaavinani, että tässä maassa on aika paljon pariskuntia, joissa osapuolet ovat sellaisia ihan tavallisen näköisiä, miehet myös. Eihän kaikille parisuhteessa oleville edes riittäisi niitä poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä.

        Mutta jokainen saa kyllä haluta ihan millaisia ihmisiä tahtoo. Ei kenenkään ole pakko aloittaa suhdetta, jos ei nappaa. Eli jos joku nainen nyt ei kelpuuta ketään ja haaveilee jostain ihanammasta, niin se on hänen oikeutensa - ihan yhtä lailla kuin miehet saavat haaveilla kuka mistäkin. Ei ihmisiä oikein voi parisuhteeseen pakottaakaan - ja toisaalta kuka haluaisikaan sellaisen kumppanin, jolle tietää olevansa vastenmielinen.


      • vaikkasamapatuo
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Naiset varmaan ajattelevat että heidän nirso pinnallisuutensa on hyvinkin harmiton ilmiö. Luultavasti he ajattelevat myös että edelleen on suuri massa tavallisia naisia jotka pariutuvat kivuttomasti tavallisten miesten kanssa vaikka he itse eivät siihen joukkoon kuuluisikaan. Eipä taida olla. Yhteisvaikutus kaikesta tästä naisten nirsoilusta on melkoinen. Lapsia ei synny, parisuhteita ei synny, yksinäisyys lisääntyy. Kaikki kärsivät vain siksi että naiset kuvittelevat voittavansa tällä jotain. "

        No jopas. Minä kun olen ollut huomaavinani, että tässä maassa on aika paljon pariskuntia, joissa osapuolet ovat sellaisia ihan tavallisen näköisiä, miehet myös. Eihän kaikille parisuhteessa oleville edes riittäisi niitä poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä.

        Mutta jokainen saa kyllä haluta ihan millaisia ihmisiä tahtoo. Ei kenenkään ole pakko aloittaa suhdetta, jos ei nappaa. Eli jos joku nainen nyt ei kelpuuta ketään ja haaveilee jostain ihanammasta, niin se on hänen oikeutensa - ihan yhtä lailla kuin miehet saavat haaveilla kuka mistäkin. Ei ihmisiä oikein voi parisuhteeseen pakottaakaan - ja toisaalta kuka haluaisikaan sellaisen kumppanin, jolle tietää olevansa vastenmielinen.

        Eihän juuri kukaan enää nykyään pariudu. Ne tavalliset pariskunnat ovat parisuhteensa muodostaneet joskus 90-luvulla. Tai viimeistään ennen Tinderin tuloa. Eikä se menneisyys paljon lohduta kun nykyajan pinnallisten naisten kanssa on pakko toimia jos jotain haluaa saada tapahtumaan.


      • yxkyssä
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Eihän juuri kukaan enää nykyään pariudu. Ne tavalliset pariskunnat ovat parisuhteensa muodostaneet joskus 90-luvulla. Tai viimeistään ennen Tinderin tuloa. Eikä se menneisyys paljon lohduta kun nykyajan pinnallisten naisten kanssa on pakko toimia jos jotain haluaa saada tapahtumaan.

        No haluaisitko sä naisen, jolle titäisit olevasi vastenmielinen?


      • vaikkasamapatuo
        yxkyssä kirjoitti:

        No haluaisitko sä naisen, jolle titäisit olevasi vastenmielinen?

        Kun kysymyksetkin on tätä tasoa niin tuskin on toivoa paremmasta. Ei tuollaiseen typeryyteen viitsi muuta sanoa.


      • Expihtarikurppa
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Eihän juuri kukaan enää nykyään pariudu. Ne tavalliset pariskunnat ovat parisuhteensa muodostaneet joskus 90-luvulla. Tai viimeistään ennen Tinderin tuloa. Eikä se menneisyys paljon lohduta kun nykyajan pinnallisten naisten kanssa on pakko toimia jos jotain haluaa saada tapahtumaan.

        Hämmästyttävää. Mulle on ensi kesäksi tiedossa kolmet häät, joissa pariskunnat ovat iältään molemmin puolin kolmeakymmentä. Eikä ole edes YH:ta kukaan. Että kyllä tässä yhteiskunnassa vaan jotkut vielä pariutuu, Tinderistä huolimatta.


    • Tampereen Ilveksen kannattaminen, automaattivaihteistolla ajo tai se että aamulla puet päälle t-paidan jota et ole silittänyt nurjalta puolelta ovat syitä jonka vuoksi on hyväksyttävää että mies menettää järkensä mutta tämän listan jatkoksi eivät naiset kuulu.
      Toki ymmärrän huolesi siitä että sosiaalisessa mediassa esiintulevat naisten hauiskuvat yhdistettynä naiseutta ylistäviin kuorolaulantoihin ja haihuihin ovat luoneet ympäristön jossa puolet naisista kuvittelee olevansa Jumalasta seuraava. Täytyy sitten vaan toivoa että tapailee tätä porukkaa sillä ne loput ovat siellä kaikkivaltiaan yläpuolella.

      Mutta vähän vakavammin,minulle jäi hieman hämäräksi tuo termi pinnalliset tapaamiset. Haluaisitko hieman avata sitä enemmän? Ei silti että minusta isommin olisi apua sillä aikalailla onnettomin tuloksin minäkin aina treffailen. Jos pinnallisilla treffeillä tarkoitat kahvittelua tai vastaavaa istumista jossa tuulenhalkojat on vastakkain niin kannattaa varmaan miettiä etukäteen jutustelun aiheita jos haluaa mennä pintaa syvemmälle. Minulle on ihan sama mitä etukäteen suunnittelen sillä ujona miehenä ei homma oikein ota lähteäkseen. Välillä olen kateellisena katsellut kun toiset miehet puhuvat naiselle luontevasti ihan kuin lahjanarua tulisi tasaisena solkena huulien välistä. Oma ulosanti taas on tasoa jossa joku kiskoisi kaksin käsin natolankaa nielusta kahvipöytään.

      Jos haluat ei niin pinnallisia tapaamisia niin oleppa aloitteellinen ja järkkää itse sellaiset. Toiminnalliset treffit ovat kyllä hyvä vaihtoehto mutta kannattaa kuitenkin etukäteen suunnitelma esitellä ettei tule yllätyksiä. Kerran ehdotin naiselle seinäkiipeilyä. Pitää tässä välissä pyytää anteeksi sillä olin pinnallinen ja vähän seksistinenkin. Nainen oli kuvissa ihan näpsäkän oloinen ja piirtelin jo verkkokalvolleni kuvia miltä hän näyttäisi kohotessaan korkeuksiin. Hän kuitenkin ehdotti sen sijaan elokuviin menoa. Täytyy sanoa että valinta oli onnistunut; siis elokuva oli surkea mutta kun kuvan oton jälkeen oli naiselle tullut tyttömäistä pyöreyttä joten tuo kiipeily olisi varmaan ollut hänelle kiusallista. Oli oikein mukava nainen ja ilmeisen fiksukin koska löysi itselleen minua paremman miehen.

      Toisen naisen kanssa mentiin pelaamaan vessatennistä eli squashia hänen toiveestaan. Hän kehui miten oli alkeis- ja jatkokurssit käynyt ja tuntui olevan mielissään siitä etten ollut aiemmin pelanut. Koska hän ei sitä erikseen kysynyt niin en ilmoittanut että nuorena olin pelanut paljon tennistä ja sulkapalloa joten äkkiä tuon lajin saloihin opin. En ole ihan varma oliko hänellä pysyvä, syvään juurtunut voitontahto vai halusiko hän nöyryyttää minua tai koko miessukupuolta mutta sitä mukaa kun pistejohtoni kasvoi alkoi sellainen leppoisa keskustelu vähetä. Viimeinen vartti tuntui kyllä melko pitkälle kun en uskaltanut enää naista katsoa ja häneltäkin taisi mennä kiinnostus minuun ja lajiin. Lupasi kyllä soittaa, saa nähdä soittaako sillä siitä on jo viitisen vuotta.

      Mutta siis näiden esimerkkien kautta halusin kertoa että etsi sinä itsellesi sopiva tapa ja käytä vahvuuksiasi, Aina se ei onnistu ja huonossa tapauksessa onnistumista ei tulekkaan, mutta pääasia että olet itsellesi rehellinen.

      • jossain.silmien.välissä

        M184, tässä "keski-ikäisenä mummona" täytyy sanoa, että tuo sinun edellä oleva kirjoituksesi oli sitten erinomaisen herkullinen!
        Sai hymynkareen suupieliin, liian harvoin pääsee lukemaan tuollaista. Menestyisit varmaan useammassakin kirjallisessa lajissa, ja epäilen, että olet hyvä puhuja ja kuuntelijakin. Huumorisi oli ihan! :)

        Kovasti toivon , ja uskonkin, että löydät ansaitsemasi kelpo vaimon! Pieni ujous miehessäkään ei ole välttämättä haittapuoli, kunhan et anna sen estää itseäsi olemasta rohkeasti mitä olet. Hyvä vaan, että olet varjeltunut joutumasta "vääriin käsiin", ymmärtämättömän naisen mieheksi. Se vasta olisi kurja kohtalo! Tarvitset vertaisesi vaimon, jalat- maassa, huumorintajuisen, syvällisen, lempeän ja myöskin sisäisesti kauniin. Et yhtään vähempää.

        Et ehkä mistään "baareista".


      • M184
        jossain.silmien.välissä kirjoitti:

        M184, tässä "keski-ikäisenä mummona" täytyy sanoa, että tuo sinun edellä oleva kirjoituksesi oli sitten erinomaisen herkullinen!
        Sai hymynkareen suupieliin, liian harvoin pääsee lukemaan tuollaista. Menestyisit varmaan useammassakin kirjallisessa lajissa, ja epäilen, että olet hyvä puhuja ja kuuntelijakin. Huumorisi oli ihan! :)

        Kovasti toivon , ja uskonkin, että löydät ansaitsemasi kelpo vaimon! Pieni ujous miehessäkään ei ole välttämättä haittapuoli, kunhan et anna sen estää itseäsi olemasta rohkeasti mitä olet. Hyvä vaan, että olet varjeltunut joutumasta "vääriin käsiin", ymmärtämättömän naisen mieheksi. Se vasta olisi kurja kohtalo! Tarvitset vertaisesi vaimon, jalat- maassa, huumorintajuisen, syvällisen, lempeän ja myöskin sisäisesti kauniin. Et yhtään vähempää.

        Et ehkä mistään "baareista".

        Kiitos rohkaisevista sanoista. Onhan tässä vielä matkaa tuonne eliniän odotteeseen eli saa nähdä miten äijän käy.


    • Pillujen--asiantuntija
      • mielipideautomaatti

        Kyllä minusta Ville Virtanen tai Jukka Puotila on komeampi kuin nämä.


      • sinunihanteesion

        Akseli ei kuulu lähellekään top kymmentä. Laiha partalapsi. Voi johtua etten ole enää teini. Nythän oli kyse kuitenkin naisista, ei teinitytöistä.


      • Minkä takia mies ihannoi jotain Axl Smithia tai vastaavaa yökötystä? Minusta Vesku Loirikin on karismaattisempi kuin jouku Smithin kaltainen.


    • hienoahienoa

      https://youtu.be/AEEsnyGKWp0?t=9m54s
      Minkäköhänlainen mies kelpaa tällaisille leggingsien läpsyttäjille? Pitääkö olla vähintään miljonääri, korkea sosiaalinen status ja omistaa jahti? Tuollaiselta saa varmasti vain top 5% jännämiehet/ytmit.

      • hienoahienoa

        Mikä tuossa muijassa on niin "hyi"? Niin ja kirjoita "squat test" youtuben hakuun, niin löydät samanlaisia horoja vaikka millä mitalla. :D Testaavat noita treeni-leggingsejä, että näkyykö perse läpi, näkyykö kamelinvarvas yms. Ja sitten vielä noiden leggingsien pitäisi jopa saada perse näyttämään täyteläältä ja pyöreältä tai muuten ei kelpaa. :D Ja naiset vielä kehtaavat väittää, etteivät he pukeudu miehiä varten. :D Näkeehän noita "treeni"-leggingseihin pukeutuneita naisia salilla vaikka millä mitalla. En kyllä ymmärrä mitä teknistä hyötyä sellaisista on, kunhan vain haluavat näytellä lihapalojaan. Itse itsensä tahallaan esineellistävät. Mutta sellaisia naiset ovat. Mutta ei siinä mitään, kyllä mä panisin. Mutta eihän noille kelpaa mikään.


      • veithampaatsuustani

        No huihyi saatana.


      • sellaisianaiset-on
        hienoahienoa kirjoitti:

        Mikä tuossa muijassa on niin "hyi"? Niin ja kirjoita "squat test" youtuben hakuun, niin löydät samanlaisia horoja vaikka millä mitalla. :D Testaavat noita treeni-leggingsejä, että näkyykö perse läpi, näkyykö kamelinvarvas yms. Ja sitten vielä noiden leggingsien pitäisi jopa saada perse näyttämään täyteläältä ja pyöreältä tai muuten ei kelpaa. :D Ja naiset vielä kehtaavat väittää, etteivät he pukeudu miehiä varten. :D Näkeehän noita "treeni"-leggingseihin pukeutuneita naisia salilla vaikka millä mitalla. En kyllä ymmärrä mitä teknistä hyötyä sellaisista on, kunhan vain haluavat näytellä lihapalojaan. Itse itsensä tahallaan esineellistävät. Mutta sellaisia naiset ovat. Mutta ei siinä mitään, kyllä mä panisin. Mutta eihän noille kelpaa mikään.

        Näkyykö äitisi kamelinvarvas? Tämähän koskee naisia, ei tyttöjä.


      • hienoahienoa
        sellaisianaiset-on kirjoitti:

        Näkyykö äitisi kamelinvarvas? Tämähän koskee naisia, ei tyttöjä.

        Sinä trolli jaksat täällä kuukaudesta (vuodesta?) toiseen valitella toisten ihmisten äideistä. Onko levy jäänyt päälle? Kannattaisiko sinun kenties hakeutua hoitoon? Tuo ei ole normaalia.


      • Yksinäinensinkkumies
        hienoahienoa kirjoitti:

        Mikä tuossa muijassa on niin "hyi"? Niin ja kirjoita "squat test" youtuben hakuun, niin löydät samanlaisia horoja vaikka millä mitalla. :D Testaavat noita treeni-leggingsejä, että näkyykö perse läpi, näkyykö kamelinvarvas yms. Ja sitten vielä noiden leggingsien pitäisi jopa saada perse näyttämään täyteläältä ja pyöreältä tai muuten ei kelpaa. :D Ja naiset vielä kehtaavat väittää, etteivät he pukeudu miehiä varten. :D Näkeehän noita "treeni"-leggingseihin pukeutuneita naisia salilla vaikka millä mitalla. En kyllä ymmärrä mitä teknistä hyötyä sellaisista on, kunhan vain haluavat näytellä lihapalojaan. Itse itsensä tahallaan esineellistävät. Mutta sellaisia naiset ovat. Mutta ei siinä mitään, kyllä mä panisin. Mutta eihän noille kelpaa mikään.

        Se on niissä hyi, kun ne näyttää niitä komeille miehille, ja niitä ei ole tarkoitettu rumille miehille (Lyhyet, Rumat, Köyhät Miehet)


      • hienoahienoa kirjoitti:

        Mikä tuossa muijassa on niin "hyi"? Niin ja kirjoita "squat test" youtuben hakuun, niin löydät samanlaisia horoja vaikka millä mitalla. :D Testaavat noita treeni-leggingsejä, että näkyykö perse läpi, näkyykö kamelinvarvas yms. Ja sitten vielä noiden leggingsien pitäisi jopa saada perse näyttämään täyteläältä ja pyöreältä tai muuten ei kelpaa. :D Ja naiset vielä kehtaavat väittää, etteivät he pukeudu miehiä varten. :D Näkeehän noita "treeni"-leggingseihin pukeutuneita naisia salilla vaikka millä mitalla. En kyllä ymmärrä mitä teknistä hyötyä sellaisista on, kunhan vain haluavat näytellä lihapalojaan. Itse itsensä tahallaan esineellistävät. Mutta sellaisia naiset ovat. Mutta ei siinä mitään, kyllä mä panisin. Mutta eihän noille kelpaa mikään.

        Panisit, vaikka halveksit? Taitaa sinulla pulkannarujesi treenaaminen unohtua salilla, kun kyttäät naisten kamelinvarpaita. Ei ole ihme, että jäät ilman!


      • hienoahienoa
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Panisit, vaikka halveksit? Taitaa sinulla pulkannarujesi treenaaminen unohtua salilla, kun kyttäät naisten kamelinvarpaita. Ei ole ihme, että jäät ilman!

        En kattele naisia salilla, vaan keskityn treeneihin. Minäpäs olenkin lyhythiuksinen ja treenihenkinen mies, enkä mikään gynosentriseen maailmaan jumahtanut tuijottajajuntti! :D Toki jos nainen on suoraan näkökentässä, niin voi sitä vähän vilkaista.


      • toistoa
        hienoahienoa kirjoitti:

        Sinä trolli jaksat täällä kuukaudesta (vuodesta?) toiseen valitella toisten ihmisten äideistä. Onko levy jäänyt päälle? Kannattaisiko sinun kenties hakeutua hoitoon? Tuo ei ole normaalia.

        Täällä moni jaksaa kuukaudesta ja vuodesta toiseen valittaa samoja asioita, jopa lauseetkin toistaa itseään sanasta sanaan.


    • Siinäpäseon

      https://soundcloud.com/sinkkukinkut

      KUUNNELKAAPA tuota muutama pätkä niin tajuatte mistä on kyse.
      Kuvittelette että kyse on vain "hassuilusta" mutta tajuatte sitä kuuntelemalla kuitenkin monia totuuksia.

      Parikymppiset naiset ovat pinnallisia idiootteja.

      Käy sääliksi miehiä joilla on parisuhdemarkkinoilla ongelmia.
      Minä olen ONNEKAS koska on työtä ja ulkonäköä sen verran että se näyttää kelpaavan.

      Tinderiä ja muita HOROsovelluksia en käyttäisi.

      • Yksinäinensinkkumies

        Eikös nuo ollut niitä feminismejä


    • Positiivisellamielellä

      Ymmärrän hyvin aloittajaa. Hyvässä parisuhteessa mies kokee itsensä vasta onnelliseksi. Valitettavasti monet naisista ovat pinnallisia, eikä parisuhteen luominen eikä varsinkaan parisuhteessa eläminen onnistu näiden "pintaliitäjien" kanssa.

      Onneksi löytyy myös fiksuja naisia, joiden kanssa eläminen on kivaa. Loppupeleissä onnellisuus pitää hakea kuitenkin itsestä, mutta elämisen huuma korkeimmalla tasolla onnistuu vain hyvän ja mukavan naisen kanssa.
      Itsekin olen tällä hetkellä sinkku, mutta eiköhän jostain taas joku viehättävä nainen tule jossakin vastaan.

      • Kyllä mies voi olla onnellinen ilman parisuhdettakin, kertoo vaan ripustauvasta luonteesta, jos onni tulee vain hyvästä parisuhteesta. Jos parisuhdetta ei ole, niin onnen ja ilon elämään löytää jostakin muusta.


    • bottoboo

      Jos mies pääsee treffeille asti, mutta ne eivät johda ensimmäisen kerran jälkeen mihinkään, niin monella miehellä syynä on itsekkyys. Joko ollaan tuppisuita tai sitten puhutaan vain omasta itsestä. Koko ajan mietitään sitä, että mitä mies voi naisesta hyötyä, mutta ei mietitä naisen näkökulmaa.

      En minä naisena halua olla miehelle pelkkä pano enkä halua muuttaa hänen kanssa yhteen vain siksi, että siinä säästäisi rahaa. Minä haluan, että minä ja mies ollaan me, joilla on hauskaa yhdessä, perustetaan perhe ja toimitaan yhdessä niin, että parisuhde voi hyvin ja kotona on kiva olla.

      Minusta monella miehellä on sellainen käsitys, että mies voi seurustelun alkamisen jälkeenkin tehdä just sitä mitä ennenkin eli pelata tunteja päivässä konsolilla tai tietokoneella, katsella vähän aikuisviihdettä ja syödä roskaruokaa. Naisen huomioiminen on sitä, että pikaisesti voi panna naista paitsi jos on just sattunut harrastamaan masturbointia liikaa.

      Näissä tällaisissa miehissä ei välttämättä ole vikaa ulkonäössä ja voi olla, että ovat työelämässäkin mukana, mutta ei vain ole mennyt jakeluun, että se nainenkin pitäisi huomioida. Kuvailemani kaltaisesta suhteesta ei ole mitään iloa enkä missään tapauksessa ryhtyisi tekemään lasta tuollaisen miehen kanssa, koska lapsen hoito jäisi kokonaan naiselle.

      Onnellisuus ei tarkoita sitä, että toinen ihminen tekee sirkustemppuja, jotta sinulla olisi hauskaa. Onnellisuus tulee pienistä asioista. Jotta parisuhteessa on onnellinen, niin kummankin osapuolen pitää haluta samantyyppisiä asioita elämässään.

      • Arvaappakahdesti

        Hahah.

        Oletko ollut koskaan naisen kanssa treffeillä?

        "Joko ollaan tuppisuita tai sitten puhutaan vain omasta itsestä. Koko ajan mietitään sitä, että mitä mies voi naisesta hyötyä, mutta ei mietitä naisen näkökulmaa."

        ARvaa mitä 99% naisista tekee 99% ajasta treffeillä?


      • Arvaappakahdesti

        "Minusta monella miehellä on sellainen käsitys, että mies voi seurustelun alkamisen jälkeenkin tehdä just sitä mitä ennenkin eli pelata tunteja päivässä konsolilla tai tietokoneella, katsella vähän aikuisviihdettä ja syödä roskaruokaa. Naisen huomioiminen on sitä, että pikaisesti voi panna naista paitsi jos on just sattunut harrastamaan masturbointia liikaa."

        Joo, se on jännä juttu.

        Miehen pitää luopua lähes kaikesta omassa elämässään (kuitenkin pitää olla naisen mielestä omia juttuja ettei mies ole liaan omistava kun naisella on "tyttöjen ilta"=mennään jauhamaan paskaa miehistä ja katselemaan muita miehiä) mutta nainen elää edelleen sitä samaa elämää mitä ennenkin.

        Miksi käsityksesi miesten elämästä on aikuisviihdettä ja roskaruokaa?
        Entäs sinun oma paska elämäsi jota et tule muuttamaan kuitenkaan vaikka se mies olisi kuvioissa koska pidät omaasi niin täydellisnä?

        Milloin sinä naisena huomioit tai miellytät miestä?
        Pukeudutko naisellisesti ja pysytkö timminä? Vai pyöritkö college housuissa, tukka sekaisin piereskellen ja odotat että mies on "romanttinen" hieromalla sua dildolla joka on viisi kertaa isompi kuin miehen oma mulkku?

        Syy miksi kirjoitan näin on että käsityksesi miehistä on aika karkeaa paskaa ja veikkaan että siellä haisee ihan puhdas pissamainen narsismi suhteessa omaan sukupuoleesi.

        "Onnellisuus ei tarkoita sitä, että toinen ihminen tekee sirkustemppuja, jotta sinulla olisi hauskaa. Onnellisuus tulee pienistä asioista. Jotta parisuhteessa on onnellinen, niin kummankin osapuolen pitää haluta samantyyppisiä asioita elämässään. "

        Tästä olen samaa mieltä.
        Naiset kuten sinä ette vain ymmärrä että aika moni nainen odottaa miehiltä sirkustemppuja koska ovat niin vaativia. Nainen taas ei ole valmis muuttamaan itseään tai tapojaan yhtään koska on täydellinen juuri sellaisena kuin on ja naine on vain hyväksyttävä sellaisena. Miestä taas pitää kouluttaa yms.


      • hienoahienoa

        Miehet tuppisuita? Suurin osa naisista on baareissa tuppisuita ja odottavat, että mies keksii koko ajan jotain uutta ja jännittävää keskustelunaihetta. Tämän lisäksi naisten kanssa ei voi edes keskustella mistään vähänkään älyllisemmästä aiheesta, koska he eivät ymmärrä sellaisista mitään. Eivätkä myöskään ymmärrä esim. sijoittamisesta, autoista, tietokoneista yms. yhtään mitään. Pitäisi puhua just jostakin mitkä treenileggingsit ovat läpinäkyviä, näkyykö perse, tai sitten jostain pinnallisesta cosmopolitanin paskajutusta tai jostain muusta feminatsismin manipuloimasta aiheesta feminatsististen silmäläsien läpi. Tai jostain julkkisten elämästä tai muotipaskasta.

        Naiset ihan oikeasti odottavat mieheltä hirveästi aktiivisuutta ja ovat heti miehen tavtessaan jo sosiaalisesti yhtä aktiivisia kuin lahnat. Mä kävin joskus panemassa jotain muijaa muutamat kerrat, niin se vaan istui sohvalla eikä puhunut mitään. Yritin sen kanssa sosialisoida jne., mutta ei se oikein mitään osannut jutella mistään. Kulli sille kyllä kelpasi niin kauan kuin kelpasi. Aika usein noi naiset ovat itse niitä tuppisuita, niin koita nyt sitten siinä jotain yhteistä sellaisen kanssa kehitellä. Miehen pitäisi olla superaktiivinen ja nainen on henkisesti sellainen kun oli teini-iässäkin, eikä hänen "tarvitse" siitä kehittyä yhtään mihinkään...on tosi reilua. Ei mikään ihme kun miehet kyllästyvät naisiin ja ryhtyvät MGTOW.


      • Expihtarikurppa
        hienoahienoa kirjoitti:

        Miehet tuppisuita? Suurin osa naisista on baareissa tuppisuita ja odottavat, että mies keksii koko ajan jotain uutta ja jännittävää keskustelunaihetta. Tämän lisäksi naisten kanssa ei voi edes keskustella mistään vähänkään älyllisemmästä aiheesta, koska he eivät ymmärrä sellaisista mitään. Eivätkä myöskään ymmärrä esim. sijoittamisesta, autoista, tietokoneista yms. yhtään mitään. Pitäisi puhua just jostakin mitkä treenileggingsit ovat läpinäkyviä, näkyykö perse, tai sitten jostain pinnallisesta cosmopolitanin paskajutusta tai jostain muusta feminatsismin manipuloimasta aiheesta feminatsististen silmäläsien läpi. Tai jostain julkkisten elämästä tai muotipaskasta.

        Naiset ihan oikeasti odottavat mieheltä hirveästi aktiivisuutta ja ovat heti miehen tavtessaan jo sosiaalisesti yhtä aktiivisia kuin lahnat. Mä kävin joskus panemassa jotain muijaa muutamat kerrat, niin se vaan istui sohvalla eikä puhunut mitään. Yritin sen kanssa sosialisoida jne., mutta ei se oikein mitään osannut jutella mistään. Kulli sille kyllä kelpasi niin kauan kuin kelpasi. Aika usein noi naiset ovat itse niitä tuppisuita, niin koita nyt sitten siinä jotain yhteistä sellaisen kanssa kehitellä. Miehen pitäisi olla superaktiivinen ja nainen on henkisesti sellainen kun oli teini-iässäkin, eikä hänen "tarvitse" siitä kehittyä yhtään mihinkään...on tosi reilua. Ei mikään ihme kun miehet kyllästyvät naisiin ja ryhtyvät MGTOW.

        Pakko sanoa, että toi sun vuodatus pisti naurattamaan. :-D Näyttää siltä, että sinun naistyyppisi on ehta bimbo (hiustenväristä viis, mutta luonteeltaan), ja sellaisiin tunnet vetoa. Tunne ei taida olla kuitenkaan kovin molemminpuolinen, koska kyllä ne bimbotkin osaa vaivaa nähdä sopivan miehen eteen.
        Treffeille sopivat puheenaiheet ovat muuten hankala asia. Olen huomannut, että kaikkein turvallisin ja samalla myös sopivasti paljastava aihe on harrastukset. Työstä, koulutuksesta, perheestä, elämäntilanteesta tai omasta henkilöhistoriasta ei sovi puhua, koska nuo aiheet on varsinkin miehille kovin arka paikka. Tämä estää samalla sopivasti syvemmän tutustumisen, joka sopii varsinkin kaltaiselleni kertakäyttökamaa etsivälle miestenvihaajalle. Miksei siis naistenvihaajillekin, suosittelen!


      • hienoahienoa
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Pakko sanoa, että toi sun vuodatus pisti naurattamaan. :-D Näyttää siltä, että sinun naistyyppisi on ehta bimbo (hiustenväristä viis, mutta luonteeltaan), ja sellaisiin tunnet vetoa. Tunne ei taida olla kuitenkaan kovin molemminpuolinen, koska kyllä ne bimbotkin osaa vaivaa nähdä sopivan miehen eteen.
        Treffeille sopivat puheenaiheet ovat muuten hankala asia. Olen huomannut, että kaikkein turvallisin ja samalla myös sopivasti paljastava aihe on harrastukset. Työstä, koulutuksesta, perheestä, elämäntilanteesta tai omasta henkilöhistoriasta ei sovi puhua, koska nuo aiheet on varsinkin miehille kovin arka paikka. Tämä estää samalla sopivasti syvemmän tutustumisen, joka sopii varsinkin kaltaiselleni kertakäyttökamaa etsivälle miestenvihaajalle. Miksei siis naistenvihaajillekin, suosittelen!

        Mistä revit tuon, että mun naistyyppi on bimbo? En ole yhtäkään bimboa naista nussinut. Sellaiset kiltit ja/tai helpot ja/tai hieman hullut naiset ovat yleensä minulle antaneet.


    • Totuus-

      Kunnollisia naisia ei ole olemassa. Sadat tuhannet miehet ei saa koskaan naista. Nainen haluaa aina top 10 miehen huolimatta siitä minkänäköinen nainen itse on.

      • Nautitaantästäelämästa

        Halusin tasoiseni miehen. Ollaan nelikymppisiä eronneita molemmat. Seksi on parempaa kuin koskaan. Elämän parasta aikaa toistaiseksi. Suosittelen kaikille.


      • Expihtarikurppa
        Nautitaantästäelämästa kirjoitti:

        Halusin tasoiseni miehen. Ollaan nelikymppisiä eronneita molemmat. Seksi on parempaa kuin koskaan. Elämän parasta aikaa toistaiseksi. Suosittelen kaikille.

        Pakko kysyä, että onko lapsia kummallakaan?


      • Nautitaantästäelämästä
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Pakko kysyä, että onko lapsia kummallakaan?

        Molemmilla on lapsia.


    • Jos järki lähtee naisten takia, niin ei sitä järkeä hirveästi ole ollut alun alkaenkaan!

      • Yksinäinensinkkumies

        Vaan kun on, mutta sen voima ei ole enää niin voimakas, kun joskus oli.


      • Yksinäinensinkkumies kirjoitti:

        Vaan kun on, mutta sen voima ei ole enää niin voimakas, kun joskus oli.

        Aika säälittävää, jos ei elämässä muuta sisältöä ole kuin naisen puute.


      • vfdn
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Aika säälittävää, jos ei elämässä muuta sisältöä ole kuin naisen puute.

        Useimpien ihmisten elämänsisältö on säälittävää.


      • vfdn kirjoitti:

        Useimpien ihmisten elämänsisältö on säälittävää.

        Millä perusteella? Ei mun elämässä ainakaan ole mitään säälittävää. Sisältöä löytyy, vaikka parisuhteen perään en ruikutakkaan.


      • erty
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Millä perusteella? Ei mun elämässä ainakaan ole mitään säälittävää. Sisältöä löytyy, vaikka parisuhteen perään en ruikutakkaan.

        Varmaan juu itsellesi, mutta ulkopuoliselle sinunkin elämän sisältö on ihan yhtä säälittävää ja yhdentekevää kuin ätmienkin.


      • erty kirjoitti:

        Varmaan juu itsellesi, mutta ulkopuoliselle sinunkin elämän sisältö on ihan yhtä säälittävää ja yhdentekevää kuin ätmienkin.

        Sepä riittääkin, kun omasta mielestäni on sisältöä elämässä. Ei tarvii kurjuutta ja puutetta täällä ruikuttaa, kun olen tyytyväinen elämääni. Säälittäväksi asian tekisi ulkopuolistenkin mielestä, jos en olisi tyytyväinen.


      • bbcc
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Sepä riittääkin, kun omasta mielestäni on sisältöä elämässä. Ei tarvii kurjuutta ja puutetta täällä ruikuttaa, kun olen tyytyväinen elämääni. Säälittäväksi asian tekisi ulkopuolistenkin mielestä, jos en olisi tyytyväinen.

        Mistäpä sinä tiedät sen, mikä asiat tekee kenenkin silmissä säälittäviksi? Jos joku tykkää valittaa ja ruikuttaa, niin miksi siitä pitäisi välittää, jos on tyytyväinen omaan elämäänsä?


      • bbcc kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät sen, mikä asiat tekee kenenkin silmissä säälittäviksi? Jos joku tykkää valittaa ja ruikuttaa, niin miksi siitä pitäisi välittää, jos on tyytyväinen omaan elämäänsä?

        Muuttuuko se elämä paremmaksi ruikuttamalla ja valittamalla? Siitä kitinästäkö saa sitten sisältöä elämään? Jos työpaikan kahvipaikalla joka hemmetin päivä kuuntelee jonkun kitisijän nurinaa ja lapsellista kätinää, niin kyllä se säälittävältä kuulostaa muidenkin korvissa kuin minun. Jos sitä kitinää ei muualla olisi kuin täällä palstalla, niin en kiinnittäisi mitään huomiota. Mutta kun niitä ruikuttajia joutuu valitettavasti kuuntelemaan ihan livenäkin, toisilla kun on elämää palstan ulkopuolellakin.


      • kbyg
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Muuttuuko se elämä paremmaksi ruikuttamalla ja valittamalla? Siitä kitinästäkö saa sitten sisältöä elämään? Jos työpaikan kahvipaikalla joka hemmetin päivä kuuntelee jonkun kitisijän nurinaa ja lapsellista kätinää, niin kyllä se säälittävältä kuulostaa muidenkin korvissa kuin minun. Jos sitä kitinää ei muualla olisi kuin täällä palstalla, niin en kiinnittäisi mitään huomiota. Mutta kun niitä ruikuttajia joutuu valitettavasti kuuntelemaan ihan livenäkin, toisilla kun on elämää palstan ulkopuolellakin.

        Ehkä ei kannattaisi keskittyä tuollaisiin asioihin. Mulla ainakin menee yleensä tuollaiset jutut toisesta sisään ja toisesta ulos. Ja aika monesti se näyttää riittävän sille "kitisijällekin", että joku edes esittää kuuntelevansa.


      • kbyg kirjoitti:

        Ehkä ei kannattaisi keskittyä tuollaisiin asioihin. Mulla ainakin menee yleensä tuollaiset jutut toisesta sisään ja toisesta ulos. Ja aika monesti se näyttää riittävän sille "kitisijällekin", että joku edes esittää kuuntelevansa.

        Vaikea olla keskittymättä, kun samaa kitinää kuuntelee päivittäin kuukaudesta toiseen. Huomaa töissä sen yleisen mielialan nousemisen, kun kitisinä on poissa jostain syystä. Melkoista energian tuhlausta sellainen ainainen valitus, kun vahingossakaan asioille ei tehdä mitään, että muutosta tapahtuisi. Tällekin tyypille on sanottu, että puhuu epäkohdista työpaikalla suoraan ylemmille pomoille, kun juuri sitä varten pidetään yhteisiä palavereja. Kitisijä istuu tuppisuuna kädet kyynärpäitä myöten ristissä ja kun pomot poistuvat paikalta, ensimmäinen kommentti on " oli NÄIN lähellä, etten sanonut siitä ja tästä..." Sama homma on näitten palstanarisijoiden kanssa, valitetaan suu vaahdossa, mutta asioita ei edes haluta muuttaa muuksi. Onko mikään ihme, että porukka kaikkoaa tälläisten henkilöiden ympäriltä? Ei kukaan täysijärkinen ihminen halua tuollaista parisuhteeseen, kun työpaikallakin on vaikea kestää ainaista narinaa ja negatiivisuutta.


    • Eikaksistaole

      Miehet luulee saavansa saman näköisen naisen jota mulkku kädessä tirkistelevät pornosivuilla. Se kun tuntuu omalta kun sitä saa katsoa ja sen kanssa harrastaa seksiä. Luulot itsestä nousee vaan vaikka totuus on toinen. Eivät enää tajua tasoaan ja mihin heillä mahdollisuus. Sitten ärsyyntyvät tilanteesta ja aiheuttavat mielipahaa.

    • ajattelinvaan

      Tulevaisuudessa äidit kasvattaa lapsistaan jännämiehiä joten ei ole ätmit kuolee sukupuuttoon. Jännämiehet saa aina naisia.

    • Kaisanoasaa

      Elämä on pilalla jos ei pääse seurustelemaan naisen kanssa. Ei sitä sitten jaksa mitään muutakaan tehdä. Mies masentuu ellei saa rakkautta ja hyväksyntää naisilta. Onko yhtään jännämiestä joka olisi masentunut. Ette varmaan sellaista koskaan löydä koska naiset rakastaa jännämiehiä, antavat tukea, rakkautta, seksiä niille joten jännämiehet on aina iloisia ja hyvällä tuulella.

      • hienoahienoa

        Näin on, jännämiehet ovat aina onnellisia. Uskon Marko Lönnqvistinkin kuolleen hymy huulillaan. Sen verran hyvän elämän hän eli. Ja moni nainen jäi häntä suremaan.


    • Ujoatm29v

      Niin minäkin ja teen kohta Ibdelrahman Buananet jos tämä meno jatkuu.

      • jiii-haaatisti

        Muista käkkärä-peruukki ja lankit naamaan ennenkuin alat. Saat sitten jälkikäteen Teetä & synpatiaa sekä pillunhajuisia pikkuhousuja naaraksilta sinne vankilaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe