BBC: Conchita Wurst sairastanut HIViä vuosia.

pekka.hoo

6

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntematon__suuruus

Ei mitään ajatuksia herätä. Kuka on Conchita Wurst? Mitä hän on tehnyt, että hänestä pitäisi olla kiinnostunut?

• monsters.voittaa

Lyhyesti: Tuon mukaan on saanut lääkitystä ja on taudin kanssa siinä mielessä onnellisessa vaiheessa, ettei enää veressä näy virusta ja valmistelee BBC:n kanssa konserttia. Haluaa antaa toivoa kaikille tautiin sairastuneille, toipuminenkin on mahdollista.

Ei olisi halunnut tehdä asiasta numeroa, ilmeisesti juuri paranemisennusteen takia, mutta mieluummin kertoi itse kuin antoi median kuulla asiasta ex-poikakaverilta tai joutumalla tilanteeseen, jossa sitä olisi voitu käyttää vaikkapa kiristyksen välikappaleena.

Virus ei muuten kysele sukupuolta tai suuntautumista tai uskontokantaa tai ihonväriä tai oletko julkkis vai et tai tykkäätkö tämän vuoden viisusta vai et. Kaikkiin tarttuu, jos ei ole varovainen.

• kuvottava.friikki

Kuka yllättyi? En minä ainakaan.

• uruguay

Ai siis näkyi sun peilistäsi? No eipä yllättänyt tosiaankaan,

• ihminenmukautuu

Ei mitään ajatuksia, tauti muiden joukossa. Ja hiv voi tarttua niin monella tapaa, että ei sen enää luulisi olevan samanlainen leima tai kuoleman tuomio kuin pimeällä 80-luvulla nyt lähes 4 vuosikymmenen jälkeen? Fiksujen ihmisten tietous on tästäkin asiasta lisääntynyt.

• DrRuth

Homo joka haluaa pukeutua parrakkaaksi naiseksi sairastaa HIV:iä. Ei jotenkin ihmetytä, että on pojalta kondomin käyttö unohtunut kun on jo valmiiksi vähän sekaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1808
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1633
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1261
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      975
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      965
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      66
      882
    Aihe